FTM Forum

Full Version: Wimbledon 2009
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
nr 8
7e ook gemist...

een echte Sela - Kunitsyn pot dit..
gvd!!!
Idd al 8 bp's inmiddels, klasse James =D>
bp #9
8e bp is raak.. ](*,) ](*,) ](*,)
mindlight Wrote:Zou Serra zo op gaan geven? Wat een rare partij is dat :lol:
Typisch weer een Fransman, weg met die rare knakkers!

Almagro mist 2 sps helaas...
Buursweek...
Wat een kutzooitje meteen al weer ](*,)
Prima, weg met die Blake!
mindlight Wrote:Buursweek...

[-o<
Ik hoop toch niet dat gelijk Blake er al uitvliegt. Dat zou natuurlijk al wel een behoorlijke domper zijn. Icon_evil Icon_evil
Buurs, Beck gaat ook lekker he? :lol:
Nu mist Kohl weer bps voor 6-5...
8 games op rij voor koning lopez =D>
Haggie Wrote:Buurs, Beck gaat ook lekker he? :lol:

ik heb liever dat blake en beck beide verliezen, dan dat ze winnen :wink:
Prima Seppi. Nu hopen dat Blake alweer gaat bibberen, omdat ie nooit iets presteert hier...
Dan maar in 4 Blake!
Ad Wim Wrote:Prima Seppi. Nu hopen dat Blake alweer gaat bibberen, omdat ie nooit iets presteert hier...

Ik mag toch hopen dat Blake zelfvertrouwen heeft na zijn gehaalde finale van 2 weken
Ad Wim Wrote:Prima Seppi. Nu hopen dat Blake alweer gaat bibberen, omdat ie nooit iets presteert hier...

Ik kan me nog een prachtige pot herinneren op wimbledon tussen blake en mirnyi. jij had toen Blake, ik Mirnyi. Mirnyi won. Notworthy
Tuurlijk Haggie, Ad zit maar een beetje te stoken, tweede set wordt een moeizame 6-4, maar daarna wordt de wals gestart en is er geen houden aan voor Andreas
Hij haalde zelfs een keer de finale op Queens een tijdje geleden, maar toch niks op Wimbledon...
Vandaag Blake eruit, morgen Roddick. Waar kan ik tekenen?
buurs Wrote:
Haggie Wrote:Buurs, Beck gaat ook lekker he? :lol:

ik heb liever dat blake en beck beide verliezen, dan dat ze winnen :wink:

Dat Beck verliest staat nu wel vast, Blake keert de partij nog wel om.
Als Murray morgen bibberende handjes krijgt tegen Kendrick is er natuurlijk niets aan de hand
centre court Wrote:
Ad Wim Wrote:Prima Seppi. Nu hopen dat Blake alweer gaat bibberen, omdat ie nooit iets presteert hier...

Ik kan me nog een prachtige pot herinneren op wimbledon tussen blake en mirnyi. jij had toen Blake, ik Mirnyi. Mirnyi won. Notworthy
Haha, daar denk ik ook nog regelmatig aan terug. Ik weet nog wel dat ik helemaal gek werd tijdens die pot. Dat was nog in de hoogtijdagen van onze rivaliteit...
Als Haggie Blake heeft verliest ie altijd in de 1e ronde. Al zovaak op de blacklist gestaan en toch haalt ie 'm weer van stal. Undecided
centre court Wrote:Vandaag Blake eruit, morgen Roddick. Waar kan ik tekenen?

:roll:
mindlight Wrote:Tuurlijk Haggie, Ad zit maar een beetje te stoken, tweede set wordt een moeizame 6-4, maar daarna wordt de wals gestart en is er geen houden aan voor Andreas
Ik, stoken?

En Mannarino gaat gelukkig ook kut. Dat was toch ook wel een optie voor mijn laatste geld. Maar waarom was Gicquel dan vorige week zo dramatisch?!
Beck Notworthy
centre court Wrote:Als Haggie Blake heeft verliest ie altijd in de 1e ronde. Al zovaak op de blacklist gestaan en toch haalt ie 'm weer van stal. Undecided
Bij mij hetzelfde, totdat ik hem gewoon nooit meer nam en dat is me zeer goed bevallen...