FTM Forum

Full Version: Wimbledon 2009
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Ad Wim Wrote:
mindlight Wrote:Hup Gulbis vandaag, uiterst belangrijke pot.
Ik zou erg weinig verwachten van Gulbis. Dan zag ik in Kendrick een gevaarlijkere klant.

Jij zag in Dent ook een gevaarlijke tegenstander :wink:
Ooit moet die ommekeer weer komen bij hem. Zo was Nadal ook never in doubt tegen Soderling, en werd hij hier vooraf zelfs "de ideale/favoriete tegenstander" genoemd. En wie had verwacht dat Almagro ineens weer kon serveren?

Kortom, op grand slams wil het nog wel eens gebeuren dat het talent van gasten er ineens uitkomt, waar dat maanden onzichtbaar gebleven is. Van Gulbis is idd duidelijk dat hij het in zich heeft, maar het laatste half jaar haalt hij een zeer matig niveau. Hopelijk is vandaag de ommekeer [-o<
Haha, ik merk hier duidelijk dat je Gulbis geforceerd kansen toedicht, die er nauwelijks zijn en dat weet jij ook wel. Maar ik vind de poging nobel.
buurs Wrote:
Ad Wim Wrote:
mindlight Wrote:Hup Gulbis vandaag, uiterst belangrijke pot.
Ik zou erg weinig verwachten van Gulbis. Dan zag ik in Kendrick een gevaarlijkere klant.

Jij zag in Dent ook een gevaarlijke tegenstander :wink:
Dat klopt, maar helaas leverde hij een wanprestatie. Troicki daarentegen is lastiger dan Dent en Kendrick, maar ook hij gaat niet van Murray winnen. Ik zie alleen Roddick in staat tot de finale van deze Murray te winnen...
Ad Wim Wrote:Haha, ik merk hier duidelijk dat je Gulbis geforceerd kansen toedicht, die er nauwelijks zijn en dat weet jij ook wel. Maar ik vind de poging nobel.

Waar komt dat dan ineens vandaan? Vanaf het moment dat ik de loting heb gezien, heb ik aangegeven dat Gulbis een lastige klant is voor Murray. Dat jij dat vanaf het begin niet met me eens bent moet je natuurlijk zelf weten, maar begin nou niet over geforceerd kansen toedichten. Als Murray vandaag wint, haalt hij inderdaad minimaal de SF, maar ik verwacht niet dat het zover zal komen.
Ad Wim Wrote:
buurs Wrote:
Ad Wim Wrote:
mindlight Wrote:Hup Gulbis vandaag, uiterst belangrijke pot.
Ik zou erg weinig verwachten van Gulbis. Dan zag ik in Kendrick een gevaarlijkere klant.

Jij zag in Dent ook een gevaarlijke tegenstander :wink:
Dat klopt, maar helaas leverde hij een wanprestatie. Troicki daarentegen is lastiger dan Dent en Kendrick, maar ook hij gaat niet van Murray winnen. Ik zie alleen Roddick in staat tot de finale van deze Murray te winnen...

Toch heb ik geen 100% vertrouwen in Murray op de SF.

Ik vond hem dinsdag bleekjes uitkijken. Je kon zien dat hij onder enorme druk staat....

Ik hoop dat hij daartegen bestendigd is.

Dan zie ik hem zelfs als favoriet voor de titel.
De laatste 4x won Murray immers al van Federer. :-({|=
Pfff, ik kan niet wachten tot het half 1 is :8:

Lekker naar huis en dan gaan zien hoe Hewitt Del Potro verslaat :-"
Voor de gokkers onder ons, de quote van Crivoi tegen Davy is wel erg mooi, misschien leuk om daar eens wat op te zetten. Zelf heb ik een tientje op Gulbis staan, en 5 op Crivoi.
mindlight Wrote:
Ad Wim Wrote:Haha, ik merk hier duidelijk dat je Gulbis geforceerd kansen toedicht, die er nauwelijks zijn en dat weet jij ook wel. Maar ik vind de poging nobel.

Waar komt dat dan ineens vandaan? Vanaf het moment dat ik de loting heb gezien, heb ik aangegeven dat Gulbis een lastige klant is voor Murray. Dat jij dat vanaf het begin niet met me eens bent moet je natuurlijk zelf weten, maar begin nou niet over geforceerd kansen toedichten. Als Murray vandaag wint, haalt hij inderdaad minimaal de SF, maar ik verwacht niet dat het zover zal komen.
Het is ofwel geforceerd omdat je heel graag wilt dat het gebeurt, ofwel je hebt er een totaal andere kijk op dan 95% van de rest van de tenniswereld. En dat laatste denk ik niet, dus dan ga ik logischerwijs voor het eerste.
mindlight Wrote:Voor de gokkers onder ons, de quote van Crivoi tegen Davy is wel erg mooi, misschien leuk om daar eens wat op te zetten. Zelf heb ik een tientje op Gulbis staan, en 5 op Crivoi.
De quote is inderdaad verleidelijk, maar toch denk ik dat Crivoi geen set gaat pakken. Dan ga ik liever voor PHM, Alves, Hewitt en Santoro (wat ik bij dezen ook allemaal heb gedaan).
mindlight Wrote:Voor de gokkers onder ons, de quote van Crivoi tegen Davy is wel erg mooi, misschien leuk om daar eens wat op te zetten. Zelf heb ik een tientje op Gulbis staan, en 5 op Crivoi.

Ok ML, ik ga met je mee. Ik zet 10 euro op Crivoi. [-o< [-o<
Ad Wim Wrote:
mindlight Wrote:
Ad Wim Wrote:Haha, ik merk hier duidelijk dat je Gulbis geforceerd kansen toedicht, die er nauwelijks zijn en dat weet jij ook wel. Maar ik vind de poging nobel.

Waar komt dat dan ineens vandaan? Vanaf het moment dat ik de loting heb gezien, heb ik aangegeven dat Gulbis een lastige klant is voor Murray. Dat jij dat vanaf het begin niet met me eens bent moet je natuurlijk zelf weten, maar begin nou niet over geforceerd kansen toedichten. Als Murray vandaag wint, haalt hij inderdaad minimaal de SF, maar ik verwacht niet dat het zover zal komen.
Het is ofwel geforceerd omdat je heel graag wilt dat het gebeurt, ofwel je hebt er een totaal andere kijk op dan 95% van de rest van de tenniswereld. En dat laatste denk ik niet, dus dan ga ik logischerwijs voor het eerste.

Dan denk je wat dat laatste betreft echt verkeerd, want nogmaals, al vanaf vrijdag geef ik aan dat dit de moeilijkste pot voor Murray zal worden.
Ad Wim Wrote:
mindlight Wrote:Voor de gokkers onder ons, de quote van Crivoi tegen Davy is wel erg mooi, misschien leuk om daar eens wat op te zetten. Zelf heb ik een tientje op Gulbis staan, en 5 op Crivoi.
De quote is inderdaad verleidelijk, maar toch denk ik dat Crivoi geen set gaat pakken. Dan ga ik liever voor PHM, Alves, Hewitt en Santoro (wat ik bij dezen ook allemaal heb gedaan).

Als rijtje of losse bets?
kuiper Wrote:
mindlight Wrote:Voor de gokkers onder ons, de quote van Crivoi tegen Davy is wel erg mooi, misschien leuk om daar eens wat op te zetten. Zelf heb ik een tientje op Gulbis staan, en 5 op Crivoi.

Ok ML, ik ga met je mee. Ik zet 10 euro op Crivoi. [-o< [-o<

Mooi Kuip, ben benieuwd, Davy is natuurlijk gewoon slecht op gras, hopelijk kan Crivoi stunten.
Crivoi kan natuurlijk ook helemaal niks....
Crivoi is in de vorm van zijn leven, en heeft in Phau toch een redelijke tegenstander verslagen.
mindlight Wrote:
Ad Wim Wrote:
mindlight Wrote:Voor de gokkers onder ons, de quote van Crivoi tegen Davy is wel erg mooi, misschien leuk om daar eens wat op te zetten. Zelf heb ik een tientje op Gulbis staan, en 5 op Crivoi.
De quote is inderdaad verleidelijk, maar toch denk ik dat Crivoi geen set gaat pakken. Dan ga ik liever voor PHM, Alves, Hewitt en Santoro (wat ik bij dezen ook allemaal heb gedaan).

Als rijtje of losse bets?
Losse bets, ik hou niet zo van rijtjes. Resp. 3.33, 7.75, 3.33 en 2.76.
Santoro is een mooie quote zeg, die is imo favoriet. Rest niet, hoewel die van Hewitt ook erg mooi is. Alves is idd ook mooie quote zeg, ik ga nog eens wat bets plaatsen =P~
mindlight Wrote:Santoro is een mooie quote zeg, die is imo favoriet. Rest niet, hoewel die van Hewitt ook erg mooi is. Alves is idd ook mooie quote zeg, ik ga nog eens wat best plaatsen =P~

best? het is bets =D>
Juist, alleen is dit geen spelfout maar een typefout =D>
Typefouten zijn ook niet fijn om te lezen.
Juist ML, dat verschil probeer ik enkelen hier ook al een tijdje, tevergeefs, uit te leggen...

Een typefout kan altijd gebeuren, aangezien we hier gewoon snel en veel typen. Maar een 'd' en een 't', om maar een voorbeeld te noemen, zitten toch echt niet naast elkaar...
kuiper Wrote:
mindlight Wrote:Voor de gokkers onder ons, de quote van Crivoi tegen Davy is wel erg mooi, misschien leuk om daar eens wat op te zetten. Zelf heb ik een tientje op Gulbis staan, en 5 op Crivoi.

Ok ML, ik ga met je mee. Ik zet 10 euro op Crivoi. [-o< [-o<
Quote van Fish tegen Djokovic is ook mooi, volgens mij heeft Fish een redelijke kans.
En Gulbis heeft het vuurtje opgestookt door te zeggen dat Murray vorig jaar op Queens een blessure geveinsd heeft.
andre Wrote:
kuiper Wrote:
mindlight Wrote:Voor de gokkers onder ons, de quote van Crivoi tegen Davy is wel erg mooi, misschien leuk om daar eens wat op te zetten. Zelf heb ik een tientje op Gulbis staan, en 5 op Crivoi.

Ok ML, ik ga met je mee. Ik zet 10 euro op Crivoi. [-o< [-o<
Quote van Fish tegen Djokovic is ook mooi, volgens mij heeft Fish een redelijke kans.
En Gulbis heeft het vuurtje opgestookt door te zeggen dat Murray vorig jaar op Queens een blessure geveinsd heeft.

Ja dat lijkt mij ook, maar die partij is pas morgen aan de beurt natuurlijk. En lekker Gulbis, fok 'm maar op, die Andy :-"
Dat lukt me juist uitermate in het voordeel van Andy...
Mij niet, hoewel het in principe natuurlijk weinig uitmaakt. Die druk/media aandacht is er toch wel.
Dat sowieso, en dit zal ondergeschikt zijn, maar Murray houdt juist enorm van dit soort dingen en dit motiveert hem alleen maar. Kijk naar toen tegen Del Potro bijvoorbeeld, of tegen Federer...
"Toen tegen Del Potro of Federer" is me iets te vaag. Er gaan bij mij geen belletjes rinkelen in ieder geval.

Maar het mooie van dit geval is dat Gulbis gewoon uit z'n nek lult. Murray had toen namelijk wel een blessure en trok zich zelfs terug uit het toernooi, hij zit dus puur en alleen te stoken. En laten we niet vergeten dat Murray zeker in het verleden vaak compleet door het lint ging tijdens wedstrijden en dan vervolgens verloor. Ik kan deze truc van Gulbis daarom wel begrijpen.
andre Wrote:
kuiper Wrote:
mindlight Wrote:Voor de gokkers onder ons, de quote van Crivoi tegen Davy is wel erg mooi, misschien leuk om daar eens wat op te zetten. Zelf heb ik een tientje op Gulbis staan, en 5 op Crivoi.

Ok ML, ik ga met je mee. Ik zet 10 euro op Crivoi. [-o< [-o<
Quote van Fish tegen Djokovic is ook mooi, volgens mij heeft Fish een redelijke kans.
En Gulbis heeft het vuurtje opgestookt door te zeggen dat Murray vorig jaar op Queens een blessure geveinsd heeft.

Wedden op Fish gaat me dan weer net iets te ver.
Alhoewel het wel een win-win situatie kan opleveren. Djoko voor FTM en Fish gewoon 20 euro op knallen.
Ben zo benieuwd naar Hewitt-Del Potro, heb Del P mss wel wat over het hoofd gezien voor deze Wimbledon. Of is ie toch niet zo goed op gras? Hewitt kan er natuurlijk goed op spelen en speelde ook tegen Roddick goed op Queens. Verder hoop ik uiteraard op zeges van Murray(hopen dat Gulbis zo matig blijft als hij dit jaar is) en Levine. Die laatste moet gravel-lucky-loser Cuevas wel kunnen hebben lijkt me.

Buiten mijn team om verwacht ik wel iets van Mayer tegen Gonzo en Melzer tegen Becker. Ook Ferrero mag er wel af tegen Fabrice.
Roddick zal met 3-0 winnen en ook Steppie, berdych en Ferrer verwacht ik wel door. Tot zover de analyse over de spelers die vaker dan 1x zijn gekozen en niet in mijn team zitten. Icon_twisted