FTM Forum

Full Version: Wimbledon 2009
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Vandaag is de dag van A-Rod, en hopelijk Haas.
Hou nou eens op met die kut-Haas. Die heeft mij nu al lang genoeg ergernis bezorgd. In straight sets eraf a.u.b.
Vandaag is idd ook de dag van Haas. Tommy zal Djokovic alle hoeken van de baan laten zien \Big Grin/
Precies Haggie, en de dag zou echt geniaal eindigen als JCF zou winnen van Murray, maar dat sluit ik vrijwel uit eerlijk gezegd.
dat zou een droom zijn, maar idd.. Dat wordt iets teveel.. :wink:
mogguh!

Vandaag wordt gewoon Fedex in 3, zelfs zonder tie breaks! Federer breakt Ivo in elke set wel minimaal 1 keer (weet iemand een site waar je daarop kan betten? Of iemand anders hier die wil betten?). Ik hoop het overigens niet hoor, ik gun het BOEM BOEM IVO meer als elke andere speler.
Dan zou het een weddenschap worden dat Federer wint in minder dan 37 games.
Kan dat, zo ja welke site? Dan kan ik ff de odds bekijken of het de moeite waard is.
Unibet, daar kan je inzetten op minder dan 1,5 tiebreak, voor een quote van 2.75
Betfair 7.2 voor nul tiebreaks.
edit: 7.6 zelfs (op dit moment) bij tiebreak ja/nee.
7.2? Really?

En hoe moet ik die "minder dan 1,5 tie break" op unibet zien? Dat is dus 1 tie break of geen tiebreaks neem ik aan?
Yup.

(dat met die halven zeggen ze altijd om verwarringen als "tot" en "tot en met" constructies te vermijden)
Bij bwin hebben ze voor elke wedstrijd odds voor "wordt er een TB gespeeld", maar voor Federer-Karlo niet...
Ik moet ff checken op een pokersite of ik op betfair gewoon een GOKaccount aan kan maken zonder dat ik een pokeraccount krijg. (ivm dat ik binnenkort op betfair ga pokeren en ik aanzienlijke bonussen en rakeback misloop als ik een account heb)

Anders een meiertje op geen TB's denk ik.
weggegooid geld Harry! Kun je beter x pfai gaan met 72o Hakkuh ..
haha dacht het niet. Ik zet, als ik 100 euro op 0 TB zet op betfair, zowiezo ook nog 100 euro (verzekering) op minder dan 1,5 op unibet.

Fedex heeft zowiezo een super return, heeft super reflexen en heeft natuurlijk een berg puur talent (wat volgens mij het belangrijkste is om die kogels van BB Ivo terug te kunnen krijgen).

1 tie break zou kunnen maar denk het niet, easy game!
Haggie Wrote:Vandaag is de dag van BOEM BOEM IVO!!!!!!
kuiper Wrote:Hou nou eens op met die kut-Haas. Die heeft mij nu al lang genoeg ergernis bezorgd. In straight sets eraf a.u.b.

Ik hoef zelf niets te posten vandaag. :lol:
volgens de H2H zijn 12 van de 22 gespeelde sets uitgelopen op een TB. Zal er om hangen dus Wink
Federer zal 'm wel in 3 winnen maar wel met minimaal 2 TB's. :wink:
Niet meer via betfair gedaan, alleen unibet.

80 euro op minder dan 1,5 tie break a 2.75:1
20 euro op sprint versie (minder dan 32,5 games) á 3,5:1
23,45 (stond er nog, wist ik niks van) op 0-3 voor fedex a 2:1

en toch zeg ik HUP IVO!

Nu snel ff sporten en dan voor de buis!
hup BOEM BOEM IVO!

Ik ben er bijna klaar voor..
Och, wat is het toch prachtig om Krajiceks servicebeweging weer eens te zien :cry:

We gaan zo beginnen, hup Djoko!
Hup Tommy! =D>
ivo slaat in de warming up een winner! Hij zit er lekker in! COME ON!

Hup Tommy
Nergens dus Djoko-Haas op TV #-o
Dan maar via de stream...
Uberhaupt geen beeld hier, maar dat is misschien maar goed ook....
Nee joh, prachtig tennis in het vooruitzicht!
ik heb alleen een tv ter beschikking, dus fedex-ivo moet het worden. De rest via scoreboard.
Ja precies, maar als ik nu zou gaan kijken zou het direct over zijn met werken. Het SB laat ik over het algemeen iets makkelijker los.