FTM Forum

Full Version: Wimbledon 2009
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
mindlight Wrote:
Ad Wim Wrote:Een vijfde set ga ik niet meer meemaken, dus maakt het nu maar af.

Echt niet als het zover komt? :eeeek:

Dat noemt zich liefhebber :lol:
buurs Wrote:
mindlight Wrote:
Ad Wim Wrote:Een vijfde set ga ik niet meer meemaken, dus maakt het nu maar af.

Echt niet als het zover komt? :eeeek:

Dat noemt zich liefhebber :lol:

Er kan ook gewoon een goede reden zijn natuurlijk...
15-30... Kom op
centre court Wrote:
Ad Wim Wrote:Wil ie weer een keer doorslaan, slaat ie onder in het net Undecided

Ik zie de hele avond al fantastische punten van beide heren en ad weet 't te presteren om nu al 19 negatieve berichten te posten over deze wedstrijd. =D>
Ik vind het ook maar een matige pot met slechts af en toe mooie punten. En dat zijn vooral hele lange punten die zelden met een winner afgesloten. Maar het tempo ligt laag voor gras en ze slaan allebei erg veel UEs voor gras. Het enige wat het nog leuk maakt zijn lange rally's, lange games en een redelijk gelijkwaardig niveau.
En dan een ace naar 30-30, kom op Stan ook al weet je dat het een ace was, ga gewoon kloten met een challenge. Narren dat ventje.
bp!!!
bp [-o<
Ad Wim Wrote:
centre court Wrote:
Ad Wim Wrote:Wil ie weer een keer doorslaan, slaat ie onder in het net Undecided

Ik zie de hele avond al fantastische punten van beide heren en ad weet 't te presteren om nu al 19 negatieve berichten te posten over deze wedstrijd. =D>
Ik vind het ook maar een matige pot met slechts af en toe mooie punten. En dat zijn vooral hele lange punten die zelden met een winner afgesloten. Maar het tempo ligt laag voor gras en ze slaan allebei erg veel UEs voor gras. Het enige wat het nog leuk maakt zijn lange rally's, lange games en een redelijk gelijkwaardig niveau.

Toch vergeet je hier de spanning.
edit: laat maar, dat is waarschijnlijk het gelijkwaardige niveau
wat een bal op bp tegen =D>

groot kampioen Notworthy
Andy weer op de lijn. =D> Deuce!
mindlight Wrote:
Ad Wim Wrote:Een vijfde set ga ik niet meer meemaken, dus maakt het nu maar af.

Echt niet als het zover komt? :eeeek:
Nee, ik denk het niet. Zoals ik al zei, vind ik het maar een matige pot en er staat ook nauwelijks iets op het spel. Er zijn belangrijkere dingen, vooral morgen.
oh nee toch...
mindlight Wrote:
Ad Wim Wrote:
centre court Wrote:
Ad Wim Wrote:Wil ie weer een keer doorslaan, slaat ie onder in het net Undecided

Ik zie de hele avond al fantastische punten van beide heren en ad weet 't te presteren om nu al 19 negatieve berichten te posten over deze wedstrijd. =D>
Ik vind het ook maar een matige pot met slechts af en toe mooie punten. En dat zijn vooral hele lange punten die zelden met een winner afgesloten. Maar het tempo ligt laag voor gras en ze slaan allebei erg veel UEs voor gras. Het enige wat het nog leuk maakt zijn lange rally's, lange games en een redelijk gelijkwaardig niveau.

Toch vergeet je hier de spanning.
Die spanning voel ik dus nauwelijks, ik zie Murray hier niet verliezen namelijk. Als het een vijfde set wordt ook niet.
Ad Wim Wrote:
mindlight Wrote:
Ad Wim Wrote:Een vijfde set ga ik niet meer meemaken, dus maakt het nu maar af.

Echt niet als het zover komt? :eeeek:
Nee, ik denk het niet. Zoals ik al zei, vind ik het maar een matige pot en er staat ook nauwelijks iets op het spel. Er zijn belangrijkere dingen, vooral morgen.

Logisch dan, wat het ook is, succes!
Murray gaat nu breaken voor match Icon_twisted
man man. Wat onterecht dit. Hoezo nou die let.. Ooh
moet je opletten wat er nu gaat gebeuren...
5-4! En wat een game weer! Nu breaken, dit kan die wawrinka mentaal natuurlijk nooit aan!

En wat een mazzel voor Murray bij dat incident met die bal die terug kwam. Hij moest wachten met de opgooi en kreeg een let 1e service. Undecided
Haggie Wrote:man man. Wat onterecht dit. Hoezo nou die let.. Ooh

Bedankt Duitser :8:
Theo en Jantje zien volgens mij Murray dit toernooi echt wel winnen hoor. :-({|=
prima game, 5-5!
Hop, simpel naar 5-5
Wat een game van Wawrinka :eeeek:
Wel zeer relaxed trouwens, nu met dat licht.
centre court Wrote:Theo en Jantje zien volgens mij Murray dit toernooi echt wel winnen hoor. :-({|=

Het zijn ook kenners natuurlijk :wink:
nu door!! 0-15, super punt!
15-15

prachtige winner!
centre court Wrote:Theo en Jantje zien volgens mij Murray dit toernooi echt wel winnen hoor. :-({|=
Dan moet hij wel echt 3 niveaus beter spelen, om van Federer op gras te winnen. Laten we niet vergeten hoe schier onmogelijk dat is...
15-30...
KUT ref, het was een challenge op tweede service, dan is het toch geen let?