FTM Forum

Full Version: Wimbledon 2009
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Vamos Chucho! En Starace een betere service dan Acasuso?
Volgens de Engelse commentator spelen ze met erg zware ballen, die ook nog eens vertragen in de lucht. dat verklaart ook het grote aantal breaks.
Dat zeg ik ook al een tijdje, CC Wink
Ad Wim Wrote:Dat zeg ik ook al een tijdje, CC Wink

Jij noemt 't gevolg(de breaks), ik licht ook de oorzaak(zware ballen) toe. :wink:
Ze schijnen een stuk zwaarder te zijn dan de ballen die ze op atp-toernooien gebruiken.
Ja bij mij ook belangrijk, hoewel ik na het falen van Cuevas redelijk klaar ben geloof ik.
come on youzhny!
Murray op de baan! :-({|=
Dit gaat hem niet worden voor Kendrick Undecided
Murray heeft iig geen last van spanning of druk =D>
break alves in de 5e. zou ook wel treurig zijn als ie in een best of 5 van pavel verliest.
Santoro, Alves en Troicki ook klasse!
centre court Wrote:
Ad Wim Wrote:Dat zeg ik ook al een tijdje, CC Wink

Jij noemt 't gevolg(de breaks), ik licht ook de oorzaak(zware ballen) toe. :wink:
Ze schijnen een stuk zwaarder te zijn dan de ballen die ze op atp-toernooien gebruiken.
Maar dat heb ik hier volgens mij ook al aangegeven, nadat ik gisteren ook zag dat het retetraag was. Gras kan nauwelijks traag zijn, dus dan moeten het de ballen wel zijn.
Klasse Ferrero, hou dit vast! Ook alweer belangrijk voor de poll...
Vooral veel belangen voor de poll nu. Steppie en Berdych moeten eruit voor FTM maar die moeten tegen matige tegenstanders dus dat wordt niet wat.
Ze gaan gewoon een aantal partijen weer niet afkrijgen vandaag. Wat een eikels zijn het toch ook daar...
Kut Rochus, ga nou niet kloten!

Die murray Undecided
Wel klasse van Troicki en Santoro, nu Starace in de TB.
Lekker Kendrick, laat die Murray hier maar vast falen, dan is mijn week in ieder geval gedeeltelijk gered.
kendrick, lekker alles of niets! Break hem en pak de set. Haha
Hahaha Murray, ik zou het niet eens erg vinden als je zou verliezen, ontzettende drol!
0-30....
Lekker Starace, zo belangrijk ook. Nu Rochus nog wakker worden...
andy is niet best.... Jammer dat hij niet tegen chardy moest beginnen
Altijd weer dat vieze defensieve spel als het belangrijk wordt. Federer heeft groot gelijk!
Keurig Andy!
Klasse Alves!
*6-5 murray =D>
come on, Andy!!! =D>
centre court Wrote:Keurig Andy!

Undecided Het is triest wat hij presteert!

buurs Wrote:come on, Andy!!! =D>

Undecided Het is triest wat hij presteert!
Hij serveert ook zo slecht. Het is voor jullie te hopen dat hij hier niet gebroken wordt.