FTM Forum

Full Version: Wimbledon 2009
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
mindlight Wrote:Taylor was klaarblijkelijk maar een beetje aan het spelen met Gimeno.
Tuurlijk, Dent wil het maximale halen uit zijn eerste Wimbledon-optreden in 5 jaar...
mindlight Wrote:Taylor was klaarblijkelijk maar een beetje aan het spelen met Gimeno.

wie speelt met wie?
Safin 15-30 nu.. Doe het!
En 2bp's om op 6-5 3e set te komen! =D>
En deuce =D>
Tsja Sad
Godver joh, 0 uit 8. Levine redt zich alleen door z'n service.
Neeeeee, die was gewoon in! ](*,)

Op 4-3 in de TB voor Safin slaat ie een winnende return die duidelijk in was in de herhaling...
Murray wint dan, maar dit moet veel beter om verder te kunnen komen.
En ja hoor, we kunnen het nu officieel een Buurs-week noemen, wat een gezeik. Gewoon fuckin 8 bps gehad deze set, het is toch ongelooflijk :letitallout:
Pff idd .. Was een super Return.. Liep ook al juichend weg...

Stond aardig te meppen in deze tiebreak en dat dit... Erg zuur.. Gelijk de tiebreak pleittes...

Maar gewoon in 5 winnen, niks aan de hand..

En uiteindelijk gaat deze Marat Safin ook Murray verslaan ! Icon_twisted
Lekker Jesse! =D>

Nu afmaken :-({|=
Jesse maakt het nog een beetje goed, kom op jongen =D>
Ad Wim Wrote:En ja hoor, we kunnen het nu officieel een Buurs-week noemen, wat een gezeik. Gewoon fuckin 8 bps gehad deze set, het is toch ongelooflijk :letitallout:

tja, levine was natuurlijk de grootste must-pick allertijden Hakkuh

net als beck overigens :-({|=
15-30 op service safin

doe het direct maar!
cruijff Wrote:Pff idd .. Was een super Return.. Liep ook al juichend weg...

Stond aardig te meppen in deze tiebreak en dat dit... Erg zuur.. Gelijk de tiebreak pleittes...

Maar gewoon in 5 winnen, niks aan de hand..

En uiteindelijk gaat deze Marat Safin ook Murray verslaan ! Icon_twisted
VErgeet vooral die 8 bps niet gedurende de set.
Ik vrees dat we niet tegen het geluk van Buurs op kunnen. Als dat eenmaal weer terug is...
en levine breakt vrij easy Hakkuh :-({|= Notworthy
Hahaha, ik weet nu weer precies waarom buurs geen reet presteerde de laatste weken. Het valt meteen op nu zijn geluk weer terug is Undecided
volgende ronde tegen grasspeler Cuevas :-({|=
Tsjonge.. Geeft het totaal weg.. maar ik heb nog steeds 100% vertrouwen in een goede afloop! =D>
Als hij zijn hoofd er maar bij houdt... Dan komt het allemaal goed...
Ad Wim Wrote:Hahaha, ik weet nu weer precies waarom buurs geen reet presteerde de laatste weken. Het valt meteen op nu zijn geluk weer terug is Undecided

geluk dwing je af Ad :wink:

Jij hebt veel geluk met de loting van de poll, maar weet er geen gebruik van te maken...

Ik heb geluk met FTM en maak er wel gebruik van :-({|=

Jij hebt trouwens nog bijna nooit geluk gehad met FTM....
Maak dan eens een keer goede keuzes \Big Grin/
Gebruik maken van geluk cry
levine opnieuw 2 df in een servicegame.... :roll:
OOP woensdag
cc sharapova-dulko, ggl-federer, querre-cilic (wie verzint het)
c1 greul-djoko, groth-serena, haas-llodra
c2 fish-tipsa, azarenko-olaru, soderling-granollers, rezai-dementieva

karlovic speelt de 3e partij op baan 4 (na robredo-koubek en pavlyuchenkova-vinci)
canas de 2e partij op baan 18 (na parra-sugiyama)
en wanneer speelt topper en held Karol? :-({|=
Ik had wel iets meer effort van Safin verwacht hier. Maar goed, als hij die TB had gewonnen die ie gewoon verdiend had, was er ook niks aan de hand geweest.

Wederom gaat het aan het einde van de dag helemaal mis, het mag toch wel eens wat meer mee gaan zitten...
Over Levine, op die bal in de TB na is ie gewoon beter dan Safin. geeft het maar toe Ad
Levine nu wel heel goed zeg =D>

Een klasse beter dan Marat!

en 0-30 op service van Safin voor de dubbele break Notworthy
Stille Wrote:Over Levine, op die bal in de TB na is ie gewoon beter dan Safin. geeft het maar toe Ad
Ik zie de laatste helft van de 2e set en daarin zie ik Safin 6 bps missen en de TB onterecht verliezen. Op basis waarvan moet ik toegeven dat ie beter is dan?