FTM Forum

Full Version: Wimbledon 2009
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Schuettler gaat nu gewoon terugbreaken en daarmee de 1e set binnen slepen Wink
Nee hoor :razz:

Die Robredo trouwens Undecided
Die Robredo verliest gewoon een set van Koubek. Robredo moet hier gewoon winnen en volgende ronde ook van Sela of Shittler.
Hup Tipsa en Schuettler! Icon_evil
aadje Wrote:Heren ik heb me deze ochtend weer kostelijk door jullie laten vermaken HUP Federer, Karel en Schuettler en van Murray zal ik die onvergetelijke match tegen Grosjean (kotsend op Queens en ondanks zijn verlies een heel trotse moeder) nooit vergeten!!
Kotsend tegen Grosjean ja, dat was ook schitterend. En mama maar stralen "kiek mien jungske op de baan" Big Grin
Grosjean Notworthy

Maar dat was nog in de tijd dat er met Murray op de baan iets te beleven was, die tijden zijn helaas wel geweest nu.
mindlight Wrote:Grosjean Notworthy

Maar dat was nog in de tijd dat er met Murray op de baan iets te beleven was, die tijden zijn helaas wel geweest nu.

Die goeie ouwe tijd dat ie kramp kreeg als ie een 3e set moest spelen(wat op een GS dus standaard is :razz: ).
De winnaar van Schuettler/Sela wordt wel goud waard zo. Hup held Sela.
Ho ho, I saw him first En van buurs mag een held maar 1 volger hebben...
Ad Wim Wrote:Ho ho, I saw him first En van buurs mag een held maar 1 volger hebben...

Dan mag jij Dudi hebben, ontzettende jood dat je er rond loopt. :wink: Als ie vandaag die Duitser maar verslaat.
:lol:
Lekker Sela!

Heb de hele set gekeken en tis eigenlijk niet veel bijzonders. Wel mooi dat publiek, iedereen is op de hand van DUDI :lol: bij 5-2 in de TB ook een heerlijk punt. Dudi, go on!
Als ik aan Sela denk, denk ik eigenlijk ook gelijk aan Scholten =D>
Scholten! Wrote:Lekker Sela!

Heb de hele set gekeken en tis eigenlijk niet veel bijzonders. Wel mooi dat publiek, iedereen is op de hand van DUDI :lol: bij 5-2 in de TB ook een heerlijk punt. Dudi, go on!

Kijken of hij ditmaal wel een vat bier heeft klaargezet dan, of zou hij nu niet iedereen gaan bedanken?
Klasse Dudi =D>
mindlight Wrote:Als ik aan Sela denk, denk ik eigenlijk ook gelijk aan Scholten =D>

Hup Dudi. 8-[
Kom ik terug verliest die rot Duitser nog de set ook!

Gaat totaal de verkeerde kant op zo met Tipsa en Schuettler... Forza!!
cruijff Wrote:Kom ik terug verliest die rot Duitser nog de set ook!

Gaat totaal de verkeerde kant op zo met Tipsa en Schuettler... Forza!!

Jij gaat ook veel te goed de laatste tijd Johan. Tijd voor een dipje.
mindlight Wrote:
Scholten! Wrote:Lekker Sela!

Heb de hele set gekeken en tis eigenlijk niet veel bijzonders. Wel mooi dat publiek, iedereen is op de hand van DUDI :lol: bij 5-2 in de TB ook een heerlijk punt. Dudi, go on!

Kijken of hij ditmaal wel een vat bier heeft klaargezet dan, of zou hij nu niet iedereen gaan bedanken?

Hij had gewoon de pech dat Haggie en ik in Rosmalen tegen hem waren, anders had ie nog veel makkelijker gewonnen van Kunitsyn en hadden we idd minstens een vaatje bier ontvangen.
Duitsers zijn nier rot! De meest vriendelijke mensen van Europa :-"
Liever niet tijdens Wimbledon CC Wink
Hup Greul!
Scholten! Wrote:
mindlight Wrote:
Scholten! Wrote:Lekker Sela!

Heb de hele set gekeken en tis eigenlijk niet veel bijzonders. Wel mooi dat publiek, iedereen is op de hand van DUDI :lol: bij 5-2 in de TB ook een heerlijk punt. Dudi, go on!

Kijken of hij ditmaal wel een vat bier heeft klaargezet dan, of zou hij nu niet iedereen gaan bedanken?

Hij had gewoon de pech dat Haggie en ik in Rosmalen tegen hem waren, anders had ie nog veel makkelijker gewonnen van Kunitsyn en hadden we idd minstens een vaatje bier ontvangen.

Exact! Maar vandaag maken we dat goed, collectief voor DUDI!
Greul heeft de break!
Tuurlijk Greultje.
Klasse Sela!
Waarom gaan ze nou bij Net5 niet naar Djoko?!
Die Robredo is ook diep gezonken zeg Undecided Vond het altijd al vreemd dat hij zo hoog stond, maar die zien we hopelijk niet meer terug in de absolute top. Koubek-Sela 3e ronde Notworthy
Hup Dent! Jij moet Murray pakken!!
Kom op Rot Mof!! Weer 15-40 nu :roll: