FTM Forum

Full Version: Wimbledon 2009
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
pfff, dit wordt nog spannend :|
Onwijs verdiend voor Stan, maar aan de andere kant ook weer totaal onnodig dat Murray hier een extra set moet spelen. Dat gaat hem dus opbreken aan het eind van het toernooi, mocht ie daar uberhaupt komen...
Grote klasse Stan Hakkuh
Murray wint hem 6-3
Weltrusten Adje.
Niet 6-1 dit keer?
Doet 't in 5 andy, lekker potje om aan 't cc met dak te wennen. :8:
mindlight Wrote:Niet 6-1 dit keer?

20-18 ben ik ook tevreden mee. :8:
Tripplexxx Wrote:Wat een heerlijke backhand heeft die gozer. Kan zo in het rijtje Sela, Henin, Carla Suarez. Notworthy
Kohlschreiber, Gaudio, Kuerten
Kan alle kanten op nu, maar dat is logisch. :-"
Gasquet
Ad Wim Wrote:Onwijs verdiend voor Stan, maar aan de andere kant ook weer totaal onnodig dat Murray hier een extra set moet spelen. Dat gaat hem dus opbreken aan het eind van het toernooi, mocht ie daar uberhaupt komen...
Dat denk ik niet. Een dagje rust, dan gaat alles weer prima.
Krajicek 2002, dat was anders. Half geblesseerd en dan allemaal partijen die over meer dagen gespeeld werden, de laatste set tegen Mailisse was hij op.
Eric Dallinga
andre Wrote:
Ad Wim Wrote:Onwijs verdiend voor Stan, maar aan de andere kant ook weer totaal onnodig dat Murray hier een extra set moet spelen. Dat gaat hem dus opbreken aan het eind van het toernooi, mocht ie daar uberhaupt komen...
Dat denk ik niet. Een dagje rust, dan gaat alles weer prima.
Krajicek 2002, dat was anders. Half geblesseerd en dan allemaal partijen die over meer dagen gespeeld werden, de laatste set tegen Mailisse was hij op.
Nou, Murray kennende gaat dat wel lastig worden, met zijn brakke fysieke gestel...
dit moet niet te lang gelijk opgaan...
Ad Wim Wrote:
andre Wrote:
Ad Wim Wrote:Onwijs verdiend voor Stan, maar aan de andere kant ook weer totaal onnodig dat Murray hier een extra set moet spelen. Dat gaat hem dus opbreken aan het eind van het toernooi, mocht ie daar uberhaupt komen...
Dat denk ik niet. Een dagje rust, dan gaat alles weer prima.
Krajicek 2002, dat was anders. Half geblesseerd en dan allemaal partijen die over meer dagen gespeeld werden, de laatste set tegen Mailisse was hij op.
Nou, Murray kennende gaat dat wel lastig worden, met zijn brakke fysieke gestel...

Ga nu naar bed, Adje.
Er worden weer diverse records gevestigd:
Laatste partij op Wimbledon ooit.
Meeste posts over één partij?
blijven focussen waw. Laat je niet breaken! Kom op!
Ad Wim Wrote:
andre Wrote:
Ad Wim Wrote:Onwijs verdiend voor Stan, maar aan de andere kant ook weer totaal onnodig dat Murray hier een extra set moet spelen. Dat gaat hem dus opbreken aan het eind van het toernooi, mocht ie daar uberhaupt komen...
Dat denk ik niet. Een dagje rust, dan gaat alles weer prima.
Krajicek 2002, dat was anders. Half geblesseerd en dan allemaal partijen die over meer dagen gespeeld werden, de laatste set tegen Mailisse was hij op.
Nou, Murray kennende gaat dat wel lastig worden, met zijn brakke fysieke gestel...

Dan moet ie daar toch nu meer last van hebben dan woensdagavond? Volgens mij was dat ook vooral in z'n beginjaren, 2 a 3 jaar terug.
Meeste posts over 1 partij moet lukken inderdaad, ongelofelijk dit. Wel leuk overigens :lol:
andre Wrote:Er worden weer diverse records gevestigd:
Laatste partij op Wimbledon ooit.
Meeste posts over één partij?

Klopt (maar even reageren :wink: )
buurs Wrote:dit moet niet te lang gelijk opgaan...

Murray zal 'm toch zo wel een keer breaken?
Goh, zouden ze op de BBC nu ook eens ophouden met stellen dat Murray de beste return van de wereld heeft? Waw doet het voorlopig stukken beter.
centre court Wrote:
buurs Wrote:dit moet niet te lang gelijk opgaan...

Murray zal 'm toch zo wel een keer breaken?

dat dacht ik in de 4e ook.

murray voelt natuurlijk de uitschakeling dichterbij komen, terwijl waw niks te verliezen heeft.
We begonnen op blz 115 met deze partij. Undecided
van 40-0 naar deuce.
Van 40-0 naar deuce, dat is wel weer netjes van Murray
WTF :eeeek:
wat een rally weer.

bp murray!
BP!!! Pak 'm aub! [-o< [-o<