FTM Forum

Full Version: Wimbledon 2009
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Wel leuk, Ad gaat Djoko kijken, en ik ga de SB-journalist uithangen :8:
We gaan los, come on Djokoooooooooo!
Hup Fed, Hup Haas =D>
Wat een punten meteen van Djoko!
Laat Hag maar verslag doen van Karlo dan, dan doe ik het van Djoko. Ik zal proberen objectief te blijven, maar moet lukken zolang onze kleuter wegblijft.

Ik heb trouwens ook gewoon TV aan staan, dus ook Karlo, maar daar is natuurlijk geen reet aan om naar te kijken. Onbegrijpelijk dat ze dat overal op hebben staan...
ivo's service loopt als een trein! Love game!
Ik doe gezellig met ML mee op 't scorebord! Graag info over 't spel/details e.d. van Ad en Hag!

Come on Djoko en BOEM BOEM IVO!
Pff, wat een belangrijke wedstrijd is dit ook zeg, en ze zijn meteen al aan elkaar gewaagd.
centre court Wrote:Ik doe gezellig met ML mee op 't scorebord! Graag info over 't spel/details e.d. van Ad en Hag!

Come on Djoko en BOEM BOEM IVO!

Wij staan alweer lijnrecht tegenover elkaar. Icon_twisted
ivo maakt zoals verwacht de punten zo klein mogelijk en heeft in de twee games van fed twee keer een puntje gepakt. Veel meer zullen het er nooit worden denk ik zo.
Karlo sloeg zijn eerste service van de dag met 203 naar buiten.. Hakkuh

Tweede service en meteen winner fed. 0-15 en ook 0-30
Klein kansje hier voor Djoko op deuce, maar netjes van Haas en slordig van DJoko.
Elk punt kan beide kanten op, ook op service. Dat maakt het wel leuk, maar ook retespannend.
federer mist passing op 0-40. Hij baalt
0-15 Haas [-o< Wink
Haha, wat een koning is Roger toch! Notworthy
meteen de break. Heerlijke passingen op twee keer een eerste service
Gewoon twee fantastische passings op 15-30. Je weet het gewoon en hij doet het gewoon, dat is set 1 alweer in de pocket =D>
Federer Notworthy
Goed nieuws voor Bierdop dit.
ik wil dit niet meer kijken, dit heeft totaal geen zin Sad
Doe 't in 4 Ivo. :wink:
Verdrietig omdat de beste tennisser aller tijden een servicekanon naar huis stuurt? Kom op Hag, de liefhebber in je moet wat anders zeggen.
Sinds de 1e ronde geen bp meer tegen gehad en iets van 80 games op rij gewonnen, en Federer doet het meteen in de 2e service game en op het 1e bp. Wat een groot kampioen! Wink
Wat een gekke pot is DJoko-Haas nu al. Dan wint de een 3 punten achter elkaar, dan de ander, maakt niet uit wie er serveert...
Toch de game voor Djoko, maar je houdt je hart vast als het deuce wordt.
mindlight Wrote:Verdrietig omdat de beste tennisser aller tijden een servicekanon naar huis stuurt? Kom op Hag, de liefhebber in je moet wat anders zeggen.

Ohnee dit is verwacht natuurlijk! Maar ik wil nu graag die andere pot zien, maar hier heb ik geen mogelijkheid toe Sad
Haggie Wrote:
mindlight Wrote:Verdrietig omdat de beste tennisser aller tijden een servicekanon naar huis stuurt? Kom op Hag, de liefhebber in je moet wat anders zeggen.

Ohnee dit is verwacht natuurlijk! Maar ik wil nu graag die andere pot zien, maar hier heb ik geen mogelijkheid toe Sad

Ahh zo bedoel je het, nee die andere pot lijkt ook mij duidelijk interessanter. Maar over een uurtje is Fed wel klaar :8:
Vanmiddag lekker Murray-JCF en Roddick-Hewitt kijken. =P~

Nu hopen dat Djoko wint en Ivo zich misschien nog naar een TB kan serveren.
Haas speelt veel serve-volley, waarsch omdat ie toch veel foutjes maakt in lange rally's. Djoko's return zit er nog niet echt lekker op, maar dat heeft ie vaker in het begin van partijen...
Hahaha, Ivo pakt z'n zonnebril erbij en het hele publiek begint te lachen. Hij ziet er ook wel erg grappig uit zo.
Hele goede game van Djokovic. Hij is duidelijk beter in de rally, maar serveert nog niet goed genoeg, dat doet Haas duidelijk beter.
De eerste echt duidelijke game voor iemand, en dat komt door 4 1e services van Haas.