FTM Forum

Full Version: Wimbledon 2009
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Ik vertrouw die Canas voor geen meter. Hij zal wel na de 2e set naar het toilet zijn geweest en zich hebben volgegooid met fout spul
Tsonga zonder te spelen door naar de 3e ronde
Alweer? Ook al naar de 4e ronde?

Vliegen wint trouwens opvallend de 2e tb van Verdasco...
Canas wint de derde set, maar aan het einde was het weer gelijkwaardig. Vamos Albert!
Meteen weer de bps voor Canas. Waar is Buurs als je hem nodig hebt? Ik heb je geluk nodig!
Ad Wim Wrote:Meteen weer de bps voor Canas. Waar is Buurs als je hem nodig hebt? Ik heb je geluk nodig!

tja, monsterachtig heeft over geluk ook niet te klagen...
deuce :8:
Klasse Roger. Ben weer thuis dus heerlijk weer 6 zenders tennis! Eerst maar eens de 4e set van Montanes-Canas kijken. =P~
centre court Wrote:Klasse Roger. Ben weer thuis dus heerlijk weer 6 zenders tennis! Eerst maar eens de 4e set van Montanes-Canas kijken. =P~

Als je het daarvan moet hebben :-({|=
Stille Wrote:Tsonga zonder te spelen door naar de 3e ronde

Mooi. Kan hij geen ritme opdoen om Ivo te pakken. :Big Grin
centre court Wrote:Klasse Roger. Ben weer thuis dus heerlijk weer 6 zenders tennis! Eerst maar eens de 4e set van Montanes-Canas kijken. =P~
Tja, nu is al het leuke tennis afgelopen...
Federer speelt trouwens heel erg goed, en dan is het meteen een genot om naar te kijken.
Almagro gaat ook beginnen, vamos!
Jouw held Kolenschep is ook lekker bezig ad. hup almagro.
Maakt niet uit, het is tegen een andere held: Minar.

Montanes mist bp, moet Buurs ook niet weggaan!
Canas sloeg toen een ace, just too good. Montanes is beter in de rally.
almagro en fedex de break =D>
Pff, die Fedex zegt. GGL speelt gewoon heel goed, maar Federer is gewoon nog 3 niveaus beter...

Klasse Nico!
montanes had de break maar levert 'm net zo hard weer in. die vliegen is gewoon gelijkwaardig aan nando. dat mag toch eigenlijk niet gebeuren.
Weer de break voor Montanes, op love dit keer, hij serveert voor de partij! Doe 't jongen!
Juist, klasse Albert!

En die Federer joh Notworthy
Klasse Albert.
prima zo. Fedex is master. Nu ivo en tommy noir. Weg met die llodra, laffe fransman!

Fedex speelt op 50% en speelt ggl heen waar hij maar wil ... Hulde
Nu Almagro en Llodra nog, en het is een prima dag.
Klasse Ad. Redelijk veel dezelfde ideeen ook bij ons. Jij met Roddick, ik nog met 2 of 3 andere knakkers.
Ad Wim Wrote:Nu Almagro en Llodra nog, en het is een prima dag.

Haas gaat dit MAKKELIJK winnen
2-1 Haas

2 spelers die niet best speelde in hun 1e ronde partij. Allez Llodra.
Granollers pakt de eerste set van Soderling. Toch leuk dat ze dat gravel groen geverfd hebben hier...
Blessure voor Llodra na een botsing met ballenmeisje, scheidsrechterstoel en camera. Gaat 'm niet meer worden vrees ik.
Wat een grasheld die Federer. GGL QF en SF de afgelopen weken en hop, maar 8 games =D>

Het zag er niet zo ernstig uit net op Net5, CC...