FTM Forum

Full Version: Wimbledon 2009
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Pfff, een Hewitt in zijn hoogtijdagen had die erlangs geslagen...
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!
JAAAAAAAAAAAAAAA, eindelijk zit er iets mee!
Wow, dit moet hem ook eindelijk van dat Wimbledon syndroom afhelpen =D>
Het is ook zo'n sympathieke gast, zoveel respect voor Hewitt.

COME ON!
Pfff, wat een bevalling was dit zeg. Maar je moet altijd 1 lastige wedstrijd hebben en Eiwit is er gelukkig eindelijk eens uit.

Het was ook niet best, maar als hij tegen Murray weer goed speelt, zie ik het nog wel zitten.
Er komt gewoon een 960-punten duel aan met een groot deel van de top-10 :eeeek:
Kraai Wrote:Nu komt Roddick goed weg en gaat dus goed komen dit.... ergens bij 5-4 of 6-5 breakt Andy en wint de wedstrijd... :Big Grin :8:

HAHAHAHAHAAAAAAAAAAAAAAA JAAAAAAAAAAAAAAAAAA \Big Grin/

ANDY RODDICK NEVER IN DOUBT :-({|=
COME ON !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! \Big Grin/

COME ON !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Hakkuh

COME ON !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! \Big Grin/

COME ON !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Hakkuh
Kraai \Big Grin/ Notworthy
:lol: :wink:
Nou, 3 halve finalisten dus, sinds dag 1 niemand meer kwijt geraakt, maar gewoon nog steeds vrijwel onderaan bungelen. Hup Roddick voor toernooiwinst dan maar :|
Nou idd Ad =D>
Kan niet wachten tot Buurs thuis komt trouwens :lol:
Daar ben ik dan en opnieuw valt een 5-setter verkeerd Undecided

Bij Monsterachtig vallen helaas nog alle 5-setters goed.

Als Murray de finale nou eens in 5 sets kan winnen, dan ben ik alsnog tevreden.

Want tot nu toe heb ik natuurlijk een drama Wimbledon cry
En het leuke is, is dat Ad een top Wimbledon, aangezien hij pas 1 speler van 500 euro kwijt is en toch staat hij bij de ondersten :lol:

Dit zegt wel iets over zijn niveau :-({|=
Ad Wim Wrote:Nou, 3 halve finalisten dus, sinds dag 1 niemand meer kwijt geraakt, maar gewoon nog steeds vrijwel onderaan bungelen. Hup Roddick voor toernooiwinst dan maar :|

JAAAAAAA GELUKKIG!! Klasse Andy!!
En nu precies zoals ad zegt, op naar de toernooizege Hakkuh .. (winnen van murray is ook voldoende)
mindlight Wrote:Er komt gewoon een 960-punten duel aan met een groot deel van de top-10 :eeeek:

Met o.a. mijn geluk op de juiste momenten, jou optimisme en de absolute topper van dit seizoen in de vorm van monsterachtig, kan Roddick toch niet anders dan gaan winnen!!!!
Dat lijkt mij ook Hag, wat een sensatie zou dat zijn!
Juist, hup Andy!
Ik sta met het komende 960-punten duel natuurlijk aan de kant van Murray! En wat ben ik blij met Buurs aan m'n zijde, nu maar hopen dat ie wel de hele wedstrijd op 't forum kan zijn! Buursweek! [-o<
Opdonderen met die Murray. Hoe kun je als tennisliefhebber naar hem kijken en een hekel aan Federer hebben?
Dat kan dus niet.
precies! Federer - Roddick zou echt het mooist zijn, alleen zal Andy weinig kans hebben...
AssyriskaFF Wrote:Opdonderen met die Murray. Hoe kun je als tennisliefhebber naar hem kijken en een hekel aan Federer hebben?
Wederom, Buurs is dus geen tennisliefhebber, hij is een liefhebber van zichzelf.
Jammer dat de wedstrijd verkeerd afliep, maar wel mooi dat Hewitt weer helemaal terug is.
helemaal zou ik niet zeggen andré. Hij kickt op aandacht, thats it. Bij kleinere toernooien is de motivatie minder en zal het ook minder gaan... Zo was het bijvoorbeeld ook met Safin.
Met alle respect, maar als Roddick - Murray de tweede wedstrijd is (wat 99% zeker is denk ik) dan schop ik de bende hier in elkaar want ik wil echt die wedstrijd niet missen :|
Helemaal idd niet, want dan had ie deze gewonnen. Het is leuk dat hij weer aardig op niveau is, maar hij zal echt niet meer in de top 10 komen...
centre court Wrote:Ik sta met het komende 960-punten duel natuurlijk aan de kant van Murray! En wat ben ik blij met Buurs aan m'n zijde, nu maar hopen dat ie wel de hele wedstrijd op 't forum kan zijn! Buursweek! [-o<

Monsterachtig heeft Roddick, dus ik moet nog zien of Murray dat wint.....