FTM Forum

Full Version: Wimbledon 2009
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
twee lekkere kanonskogels weer 30-30
Dr Ivo 4-3!
Ad Wim Wrote:Tja, dit is mannengrastennis. Je kunt nog zo gelijkwaardig zijn, maar 1 slechte game en je bent de set kwijt...

Yep, dat zagen we eerder deze week wel erg duidelijk bij Wawrinka...
Maar ik had verwacht dat Haas degene met de foutjes zou zijn aan het einde van de set. Verrassend (positief) dat Djokovic degene is die foutjen maakt.
ga doooor Tommy, zouden fijne 360 extra punten zijn!!
Tja, hij heeft het totaal aan zichzelf te danken. Speelde prima, niet heel goed, tot die game, maar slaat dan 4 UEs op rij. Dat mag gewoon niet. Haas speelde uitstekend, maar je moet gewoon richting de TB gaan...
Kom op Djoko, raak die returns eens. Keurig Ivo!
Precies, nogmaals, ik had meer verwacht van Djoko. Maar in FTM opzicht zijn dit goede zaken, al ben ik er nog lang niet gerust op.
Pfff, nu wel een flinke kans op 15-30, die moet je wel pakken dan...
voor harry moet fedex wel gaan opschieten nu, lijkt dr vooralsnog niet op deze set
Dit wordt wel erg frustrerend zo. Eindelijk weer eens een mindere game en dan zelf een zwakke game spelen. Het lijkt verdomme wel alsof ik het over Karlovic heb Confused
**bericht tussendoor**
Thomas Dekker betrapt op doping al in 2007, daarom geen TdF voor deze knuppel
OT: Dekker in 2007 betrapt op EPO en daardoor ook nu niet naar de Tour. Ook door Lotto direct op non-actief gesteld.
Weer makkelijk voor Djoko. Haas zakt iets in en Djoko blijft gelijk. Nu maar eens breaken dan...
Kijk Haggie en CC, dat is nou precies de reden dat ik niets met die tour te maken wil hebben. Wat een waardeloos gedrag van al die gasten.
Sinds de game dat Federer brak is Ivo ook niet in de problemen geweest op service toch? Vertrouwen voor de TB!
Sla die returns nou eens over de netband ipv ertegen!
15-30 fedex, het zal toch niet
Twee 2e services vanaf 0-15 en beiden returns niet binnen de lijnen, dat kan dus niet...
En de derde ook, kom op nou man ](*,)
DJokovic moet toch wel snel even zijn returns gaan vinden, anders komt ie zo 2-0 achter in sets. Als ie zulke games al op 15 verliest...
break fedex. Teleurstellend. Wel gunstig voor bierdop
Klasse Federer, held. Blijf het toch triest vinden dat al die anderen hem niet hebben kunnen breaken...
Wat lelijk dit zeg. 1 bp per set heeft ie nodig. Normaal werkt Ivo 80% van de bps weg.
Ad Wim Wrote:Klasse Federer, held. Blijf het toch triest vinden dat al die anderen hem niet hebben kunnen breaken...

Fedex krijgt 1 bp per set en die maakt hij meteen, dat is 't verschil. Hij zit echt niet elke game op deuce hoor.
easy game!
Nee, dat klopt, maar dat hoeft ook niet. Hij kiest gewoon zijn games uit. Het is echt niet zo heel moeilijk als je het zo ziet...
Djokovic nu wel echt een niveau beter, Haas is lang niet zo goed meer als in de 1e set. Hij serveert zijn 2e alleen nog vol door en Djoko doet veel te weinig met die returns. Maar ik verwacht dat dat gedurende deze set wel gaat lopen...
Ad Wim Wrote:Nee, dat klopt, maar dat hoeft ook niet. Hij kiest gewoon zijn games uit. Het is echt niet zo heel moeilijk als je het zo ziet...

Als ie z'n games uit kiest waarom dan niet meteen de eerste game? Wachten tot 5-5 lijkt me vrij tricky, 4 aces en je zit in een TB tegen 'm.
centre court Wrote:
Ad Wim Wrote:Nee, dat klopt, maar dat hoeft ook niet. Hij kiest gewoon zijn games uit. Het is echt niet zo heel moeilijk als je het zo ziet...

Als ie z'n games uit kiest waarom dan niet meteen de eerste game? Wachten tot 5-5 lijkt me vrij tricky, 4 aces en je zit in een TB tegen 'm.
Hij kiest ze natuurlijk pas uit als Karlo een eerste volley mist of als ie op 30-30 komt. De rest kan ie laten lopen...
Ongelooflijk Djoko, waar ben je mee bezig man?! :x