FTM Forum

Full Version: Wimbledon 2009
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
3e set wordt cruciaal
Het hele toernooi klagen (en dan niet specifiek dit toernooi) doen er wel meer....
Stille Wrote:Dan had je moeten zetten de rest vd partij en niet de 4e set - daag betwetertje !
Waar slaat dat nou weer op dan? Het gaat om "als". Try again, mate Undecided
Die Murray weer Notworthy
Die hoeken die Murray kan maken zijn wel bizar overigens, maar dat is (net als bij Nadal) dan ook het enige om van te genieten.
Stille Wrote:Jawel ik ga er wel op in, begin het zelfs zeer irritant te vinden. Het hele toernooi loopt ie alleen maar te klagen en irritant te doen en zeggen dat ie zoveel pech heeft! Krijg er zoals Lau zou zeggen huilbuien van !
Zeg dat dan en probeer me niet tevergeefs te pakken op iets wat nergens op slaat en waarmee je totaal de plank misslaat.

En ik blijf tenminste als het tegenzit Undecided
Wat is dit nou voor return Waw ](*,)
bp Wawje
bp [-o<
Je hebt het constant over tanken, zowel in 3e en 4e set, dan mag ik er toch vanuit gaan dat jij het voordeel aan Stepanek geeft, of niet? maar laat maar, ik heb geen zin in eindeloze discussies. Murray gaat het verzieken !
centre court Wrote:Die Murray weer Notworthy
Wat krijgt Wawrinka dan wel niet?
Iedere set heeft Waw de kansen ](*,)
Ik zeg 't ook altijd als ik 'm niet heb maar Murray speelt altijd precies goed genoeg om te winnen. Of 't nu tegen Vicente, Wawje of Federer is.
Wat een bal van Waw! :eeeek:
wat een punt, wawje toch!!
centre court Wrote:Ik zeg 't ook altijd als ik 'm niet heb maar Murray speelt altijd precies goed genoeg om te winnen. Of 't nu tegen Vicente, Wawje of Federer is.

Waarom wint hij dan nooit een GS? Undecided
Stille Wrote:Je hebt het constant over tanken, zowel in 3e en 4e set, dan mag ik er toch vanuit gaan dat jij het voordeel aan Stepanek geeft, of niet? maar laat maar, ik heb geen zin in eindeloze discussies. Murray gaat het verzieken !
Hoezo dat dan? Tanken is toch gewoon een set weggeven als je ziet dat je hem niet meer kan winnen? Dan zeg ik toch nergens dat ik Stepanek nog zie winnen?
weer breakpoint.. Doe het waw!!
Ik keek nu weer een paar games en vind Murray dramatisch. OF is dat ook weer toevallig?
GVD Wawrinka, wees nou wat slimmer ](*,)
Je had ook kunnen zeggen : Stepanek raakt geen bal meer, dit wordt niets meer dat kwam later pas...einde discussie
pfoe wat kom mur hier goed weg zeg
centre court Wrote:Ik zeg 't ook altijd als ik 'm niet heb maar Murray speelt altijd precies goed genoeg om te winnen. Of 't nu tegen Vicente, Wawje of Federer is.
Dat is alweer heel wat anders dan wereldtennis...
haha murray naar het net, op waw bh. Weer bp!
Eindelijk een challenge =D>
Hebben jullie Lars Graf ooit wel eens zien lachen?
Stille Wrote:Hebben jullie Lars Graf ooit wel eens zien lachen?

Gelukkig niet...
Kopie van de 2e set, Waw ergens middenin de set wat bps en dan murray er overheen!
Stille Wrote:Je had ook kunnen zeggen : Stepanek raakt geen bal meer, dit wordt niets meer dat kwam later pas...einde discussie
pfoe wat kom mur hier goed weg zeg
Omdat het in de 3e en 4e set ook nog tanken kon zijn, als in krachten sparen voor de 5e. Maar dat bleek in de 5e dus niet, en toen zei ik dat idd.

Het gaat erom dat jij mij ergens op probeert te pakken, en de plank misslaat. En je komt er nu ook alweer op terug...
LAF LAF LAF
Maar het werkt weer #-o
Ik zal wel niks van tennis snappen, maar dit is toch oerlelijk anti-tennis dat Murray hier speelt?