FTM Forum

Full Version: Oranje-topic
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Tukker_Rulez Wrote:Waarom in godsnaam Stekelenburg? WAAROM?
Omdat Stekelenburg nu al twee seizoen vaste waarde is bij Ajax, de koploper van de Eredivisie die heel weinig doelpunten tegenkrijgt, daarom!
Ad Wim Wrote:Waarom in godsnaam Sno? WAAROM?

omdat ie bij ajax heeft gespeeld en daar het lievelingetje van bassie was.
DAAROM!
Stekelenburg... is dat die onzekere keepert van 020?
centre court Wrote:Stekelenburg... is dat die onzekere keepert van 020?

Over onzekere keepers gesproken... Hoeveel punten heeft die keeper die er ook bij zit jullie al gekost?
Matador! Wrote:
centre court Wrote:Stekelenburg... is dat die onzekere keepert van 020?

Over onzekere keepers gesproken... Hoeveel punten heeft die keeper die er ook bij zit jullie al gekost?

Denk dat ie eerder punten heeft gered voor ons vriend. Ik noem Basel uit, Twente thuis, Vitesse thuis. Som jij de wedstrijden dat ie punten heeft gekost even op dan.
centre court Wrote:
Matador! Wrote:
centre court Wrote:Stekelenburg... is dat die onzekere keepert van 020?

Over onzekere keepers gesproken... Hoeveel punten heeft die keeper die er ook bij zit jullie al gekost?

Denk dat ie eerder punten heeft gered voor ons vriend. Ik noem Basel uit, Twente thuis, Vitesse thuis. Som jij de wedstrijden dat ie punten heeft gekost even op dan.

Basel uit, Sofia uit (uiteindelijk niet noodlottig), PSV uit... Maakt ie bij Basel die blunder niet, dan win je daar, hoewel ik van die pot alleen een korte samenvatting heb gezien.

De fout van Stekel was eigenlijk alleen tegen Groningen en die wedstrijd werd gewonnen.
Oow ja, ben Groningen uit nog vergeten en zal er nog wel 1 of 2 over het hoofd hebben gezien.
Dus elke vrije trap die er in 1x ingaat is een fout van de keeper?
Groningen uit was geen vrije trap, Basel uit was geen vrije trap die er in 1x in ging en Sofia en PSV waren gewoon blunders. Wees eens een vent en geef gewoon een keer toe dat je fout zit.
Wil je nou serieus beweren dat Timmer niet in vorm is dan?
Ad Wim Wrote:
Tukker_Rulez Wrote:Waarom in godsnaam Stekelenburg? WAAROM?
Omdat Stekelenburg nu al twee seizoen vaste waarde is bij Ajax, de koploper van de Eredivisie die heel weinig doelpunten tegenkrijgt, daarom!

Dat ligt niet aan Stekelenburg maar aan die grote kale nummer 3 die voor zijn neus staat.
centre court Wrote:Wil je nou serieus beweren dat Timmer niet in vorm is dan?

Waar staat dat ik dat beweer? Jij begint over Stekelenburg en dat hij onzeker is, ik reageer er op met dat Timmer dit seizoen fouten maakt en alle wedstrijden die ik opnoem zijn volgens mij dit seizoen gespeeld... :roll: Eerst lezen en dan reageren.
centre court Wrote:Stekelenburg... is dat die onzekere keepert van 020?

In de wedstrijd tegen Heerenveen vond ik Stekelenburg opvallend zeker keepen, zekerder dan de jaren daarvoor. Nu pakte hij alle hoge ballen, daarvoor zag ik hem hier in Heerenveen veel stompen of mistasten.
CC?
Ruud naait er 4 in vandaag =D>
Quote:Vier treffers Van Nistelrooy
door onze Telesportredactie

MADRID - Omdat Ruud van Nistelrooy zondagavond drie treffers in de eerste helft scoorde (12e, 27e en 45e minuut) mocht de aanvaller van Real Madrid een puntgave hattrick op zijn palmares bijschrijven. De vierde treffer van de Nederlandse spits viel pas ver na de rust te noteren. Bovendien was Osasuna's Valdo 'spelbreker' om kort daarvoor tegen te scoren. Een zogenoemde 'quattrick' werd het daardoor net niet. Real won met 4-1. Van Nistelrooy, die na de zomer ontbrak in het Nederlands elftal, verdubbelde zondagavond zijn productie in de Spaanse competitie. Hij voert inmiddels met Diego Milito (Zaragoza) en Frederic Kanouté (Zaragoza) de topscorerslijst aan met acht treffers.

Wat is het toch ook een kutspits, die Ruud! :lol:
Matador! Wrote:CC?

Zeg 't eens jongen?!

Vrije trap in 1x erin(ook als Simons 'm niet had aangeraakt was ie erin gegaan) is volgens jou een blunder, wederom een minpuntje voor de Stekel dus. Icon_twisted
Gerben Zonderland Wrote:
Quote:Vier treffers Van Nistelrooy
door onze Telesportredactie

MADRID - Omdat Ruud van Nistelrooy zondagavond drie treffers in de eerste helft scoorde (12e, 27e en 45e minuut) mocht de aanvaller van Real Madrid een puntgave hattrick op zijn palmares bijschrijven. De vierde treffer van de Nederlandse spits viel pas ver na de rust te noteren. Bovendien was Osasuna's Valdo 'spelbreker' om kort daarvoor tegen te scoren. Een zogenoemde 'quattrick' werd het daardoor net niet. Real won met 4-1. Van Nistelrooy, die na de zomer ontbrak in het Nederlands elftal, verdubbelde zondagavond zijn productie in de Spaanse competitie. Hij voert inmiddels met Diego Milito (Zaragoza) en Frederic Kanouté (Zaragoza) de topscorerslijst aan met acht treffers.

Wat is het toch ook een kutspits, die Ruud! :lol:

die 4 goals van ruud kunnen natuurlijk niet op tegen die topwedstrijd die kj bonfire vandaag weer speelde. bassie was uiteraard ook weer kijken dus voorlopig geen ruud in oranje lijkt me.
RUUD =D> =D> =D> =D>
Van Basten zal wel niet onder de indruk zijn van zo'n prestatie van een nederlandse spits in een onbeduidende competitie :roll:
Oh, Osasuna, als Heerenveen daar al 0-0 speelt, stelt dat niet zoveel voor.
Allemaal kutgoals tegen een kutploeg!
Laat Ruud eerst maar weer eens belangrijke doelpunten maken tegen goede teams.
Bumme Wrote:Allemaal kutgoals tegen een kutploeg!
Laat Ruud eerst maar weer eens belangrijke doelpunten maken tegen goede teams.

Kutploeg die nog maar 10 doelpunten tegen had in de primera division voor deze wedstrijd :roll:
Bumme Wrote:Allemaal kutgoals tegen een kutploeg!
Laat Ruud eerst maar weer eens belangrijke doelpunten maken tegen goede teams.


Hoeveel heeft de hunt er gemaakt gisteren?
7 allemaal in zn gedachten
Mooi interview ook met ruud afgelopen weekend in de krant, wat is het toch een held.
Van Nistelrooy sober: 'Alleen drie punten gepakt'

13/11/2006 9 :08

Met vier doelpunten tegen Osasuna maakte Ruud van Nistelrooy grote indruk. De aanvaller van Real Madrid klom ineens naar de top van de topscorerslijst van de Primera División, maar bleef nuchter.
'We hebben vandaag alleen maar drie punten gepakt', reageerde Ruud wel heel sober na zijn optreden in Pamplona. 'Komende zaterdag hebben we een belangrijke wedstrijd. Het is voornaam dat we elke week blijven winnen en dat we hard blijven werken. Zaterdag ontvangen we Racing en het is belangrijk dat we dan winnen.'

Van Nistelrooy tekende in de eerste helft voor drie goals met twee intikkers en een bekeken uithaal met zijn linker. Na rust bepaalde hij de eindstand op 1-4 door net binnen de zestien een counter af te ronden met een uithaal in de verste kruising.

'Ik heb twee jaar geleden al eens vier doelpunten in een wedstrijd gemaakt tegen Sparta Praag in de Champions League, maar vandaag was een unieke dag. We hebben vier kansen gehad en het waren allemaal goals. Ik had misschien nog wel een goal kunnen maken als ik niet was teruggefloten voor buitenspel.'

Coach Fabio Capello keek het met genoegen aan en loofde nog maar eens de spits die hij naar Madrid haalde. 'Van Nistelrooy is een aanvaller van zeer hoge kwaliteit. Hij heeft een instinct voor de goal dat niet veel spelers hebben. Van zijn vierde goal heb ik erg genoten.'
Ricochan Wrote:
Bumme Wrote:Allemaal kutgoals tegen een kutploeg!
Laat Ruud eerst maar weer eens belangrijke doelpunten maken tegen goede teams.


Hoeveel heeft de hunt er gemaakt gisteren?

Stuk of 0 geloof ik. Hij heeft trouwens ook geen kans gehad tegen Alex. Maar Ruud is echt zo 2005, dat kan echt niet meer!
Capello heeft er tenminste wel kijk op, maar ja dat is dan ook een ECHTE coach.
Bumme Wrote:Maar Ruud is echt zo 2005, dat kan echt niet meer!

:lol:

en je hebt nog gelijk ook :!: