FTM Forum

Full Version: Oranje-topic
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Heitinga was inderdaad dramatisch en Landzaat kwam er ook helemaal niet uit en had twee keer moeten scoren.

Ik vind het zo makkelijk om iemand die scoort meteen als MotM aan te duiden. Zijn goals waren leuk, maar niet bijzonder en voor de rest heeft hij in de eerste helft vooral ruzie gehad met zijn tegenstander. Hij kwam er een paar keer leuk langs maar tot een goede voorzet kwam het nooit.
Dan liever Kuijt die ook een paar keer goed langs zijn man kwam en wel goede voorzetten gaf. Bovendien liep hij van Linksbuiten naar rechtsback en vice versa en dat is toch ook enorm belangrijk in zo'n wedstrijd.
Oftwel Kuijt liep weer als een kip zonder kop over het hele veld uit zijn positie te ballen :wink:

V Persie had naast zijn goals ook goede acties en daarbij de 1-0 voor rust en de 2-0 als je het niet te makkelijk hebt, lijken mij genoeg voor MotM. Verder interesseert het me niet wie MotM was, want dat is toch subjectief.
Flappie was men of the metsj. Hij hield de nul :8:
Inderdaad, spelen met een 10 en daarachter een stofzuiger à la Davids, maar dan geen Davids (en ook geen Sneijder op die postie!!), die zich in dienst van het elftal stelt, lijkt me de beste tactiek en dat is op het WK ook wel bewezen. Vraag is dan natuurlijk als je van Persie op 10 zet, wat je dan met Robben doet? Samen van Ruud in de spits?

En er was gisteren natuurlijk maar 1 MotM en daar hoef je niet aan te twijfelen en dat was Robin.
Dat applaus toen Heitinga werd gewisseld! :lol:

Wat een drama is dat zeg. de vorm van kjh begint ook dramatische vormen aan te nemen. al kan ik dat persoonlijk niet zo erg vinden.
Ricochan Wrote:
de nieuwe Wrote:
Bocaloca Wrote:duitsland 13-0 :|
Ja MvB: zo kan het ook!!!!

Duitsland stelt ook gewoon de beste spelers op en niet een stelletje heikneuters...

=D>
Quote:Heitinga: 'Ik was gewoon slecht'
Geschreven door Rogier Deelstra op donderdag, 7 september om 12:46

Johnny Heitinga speelde gisteravond opnieuw geen gelukkige wedstrijd in het shirt van het Nederlands elftal. Dat kon en wilde hij zelf ook niet om heen draaien. "Ik was gewoon slecht", aldus de Ajacied tegenover FC Update.

"Verdedigend ging het nog wel, ik heb geen duel verloren. Aan de bal was ik echter zeer matig, zeg maar gerust slecht", aldus de 22-jarige verdediger. "Ja, ik heb er geen moeite mee om dat toe te geven. Als ik goed speel, weet ik dat ook. Als ik dan vervolgens slecht speel, vind ik dat ik dat ook toe moet durven geven."

Dat er door het Eindhovense publiek gejuichd werd toen hij moest plaatsmaken voor Khalid Boulahrouz, doet Heitinga weinig. "Ach, we weten dat het Nederlandse publiek kritisch is. Bovendien gebeurt wel vaker dat Ajacieden uitgefloten worden als we met Oranje in Eindhoven spelen. Maargoed, aan de andere kant: ik heb hier twee keer gescoord en toen juichde iedereen gewoon even hard."

"Ik denk dat het publiek tevreden naar huis is gegaan. We hebben zes punten, dat is het meest belangrijke. Qua spel denk ik dat we ons niet helemaal gerevancheerd hebben voor het duel in Luxemburg, maar qua resultaat wel."

=D> Er zijn blijkbaar nog wel voetballers die zo nu en dan over een beetje zelfkennis beschikken.
FC Petr Wrote:
Ricochan Wrote:Vlak na de pauze was Oranje de kluts even helemaal kwijt. John Heitinga kende een zeer ongelukkige avond met een aantal keren knullig balverlies en ook Klaas-Jan Huntelaar kwam er WEER niet aan te pas.

:roll: Ik heb het nog zo gezegd.

Johnny een 4 en the hunt een 5 in de VI. ze kunnen dus wel objectief iets beoordelen. de rest uiteraard allemaal een voldoende.
Balletjeballetje-Holland 1-2

Een paar jaar geleden ging de mare rond dat de balletjeballetje-clan in Amsterdam Bulgaren waren. Tot mijn verbazing kreeg ik op vakantie op Mallorca weer 't zelfde verhaal te horen (maar dan voor de boulevard van Palma).

Het Nederlands Elftal bestaat grotendeels uit 'Hollanders' ('k geloof alleen Mattthijsen niet).

Kortom: een wedstrijd waar regelmatig zal gelden rarara-waar-is-die-bal ?
En de Hollanders zijn meer ervaren dan de Brabo's en Limbo's in dat spelletje.
Wat een fout van Bronckhorst #-o

Wanneer haalt Bassie die overgewaardeerde linksback nou eens voor eens en altijd eruit?!
dat wordt helemaal niets
Kennemerland Wrote:Balletjeballetje-Holland 1-2

Een paar jaar geleden ging de mare rond dat de balletjeballetje-clan in Amsterdam Bulgaren waren. Tot mijn verbazing kreeg ik op vakantie op Mallorca weer 't zelfde verhaal te horen (maar dan voor de boulevard van Palma).

Het Nederlands Elftal bestaat grotendeels uit 'Hollanders' ('k geloof alleen Mattthijsen niet).

Kortom: een wedstrijd waar regelmatig zal gelden rarara-waar-is-die-bal ?
En de Hollanders zijn meer ervaren dan de Brabo's en Limbo's in dat spelletje.
Wat bedoel je met Hollanders?
Bocaloca Wrote:dat wordt helemaal niets
Het begon nog wel leuk.
Vind je het gek dat het niks wordt met een camping elftal en een jostiband coach Icon_evil
Vind het wel een leuke wedstrijd tot nu toe. We hadden alleen RVN wel kunnen gebruiken nu...

En waarom Babel op rechts en Van Persie in de spits? Ik zou het toch echt andersom doen!
Wat doen jongens als Babel en De Jong eigenlijk in het Nederlands elftal. #-o
De jong gaat constant op zn muil, gaan ze die kerel nog andere schoenen geven?
Bocaloca Wrote:De jong gaat constant op zn muil, gaan ze die kerel nog andere schoenen geven?

Of dat zou helpen..... (hehe)
Neej maar een kruipende mokka neger steeds is ook geen gezicht
Bocaloca Wrote:Neej maar een kruipende mokka neger steeds is ook geen gezicht

Tjsa, ik zie liever een kamper.... maar die speelt niet voor Ajax. :wink:
dat spelen er wel meer niet vanavond Wink
Bocaloca Wrote:dat spelen er wel meer niet vanavond Wink

Omdat de één uit vorm is en de andere geblesseerd, en de rest buitenlanders zijn.
Vind De Jong en Babel best aardig spelen. Vind het uberhaupt vrij goed gaan. We moeten alleen even scoren. Vervelend is dat we nu niemand voorin hebben die de bal wil en kan vasthouden en/of kaatsen.
Ad Wim Wrote:Vind De Jong en Babel best aardig spelen. Vind het uberhaupt vrij goed gaan. We moeten alleen even scoren. Vervelend is dat we nu niemand voorin hebben die de bal wil en kan vasthouden en/of kaatsen.

Laat me raden, jij bent... of een Surinamer, of een Jood. :-k
Ik vind het gek dat jullie zo negatief zijn. We spelen gewoon goed en leuk, alleen scoren nog niet. Afgelopen twee wedstrijden speelden we lelijk, maar scoorden wel. Toen was het ook al niet goed :|
Ik ben niet negatief over het spel, maar zie graag de coach vertrekken. :wink:
Hoppaaaaaaaaaaaaaaa, zo verdiend! Hakkuh
weer afgekeurd
Niets aan de hand :x
Ik heb Nederland in tijden niet zo sterk gezien. Ht zit verder niet echt mee, maar die winnende moet vallen...