FTM Forum

Full Version: Oranje-topic
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Kroatië, Nederland, Italië en Frankrijk...

Mooie poule... Icon_twisted
Ad Wim Wrote:
Peter Wrote:Zoals het er nu voorstaat, zouden de potten voor de loting er als volgt uitzien:
Pot 1: Zwitserland, Oostenrijk, Griekenland, Kroatië
Pot 2: Nederland, Zweden, Roemenië, Duitsland
Pot 3: Italië, Tsjechië, Portugal, Polen
Pot 4: Frankrijk, Spanje, Rusland, Noorwegen
Dit is toch idioot?! :eeeek:
In pot 3 en 4 zitten de sterkste landen :roll:
Wat een klote-systeem...

Prima systeem als wij die plek van Kroatië weer overnemen doordat zij in Engeland verliezen!

Poule A:
Nederland - Duitsland - Italië - Frankrijk

Poule B:
Zwitserland - Zweden - Tsjechië - Spanje

Poule C:
Oostenrijk - Roemenië - Polen - Noorwegen

Poule C:
Griekenland - Kroatië - Portugal - Rusland
--
Dan het standaard 1A-2B, 2A-1B, 1C-2D, 2C-1D en Hiddink haalt de finale terwijl Oranje na 3 0-1 nederlagen naar huis kan. =D>
Peter Wrote:
Ad Wim Wrote:
Peter Wrote:Zoals het er nu voorstaat, zouden de potten voor de loting er als volgt uitzien:
Pot 1: Zwitserland, Oostenrijk, Griekenland, Kroatië
Pot 2: Nederland, Zweden, Roemenië, Duitsland
Pot 3: Italië, Tsjechië, Portugal, Polen
Pot 4: Frankrijk, Spanje, Rusland, Noorwegen
Dit is toch idioot?! :eeeek:
In pot 3 en 4 zitten de sterkste landen :roll:
Wat een klote-systeem...

Prima systeem als wij die plek van Kroatië weer overnemen doordat zij in Engeland verliezen!

Poule A:
Nederland - Duitsland - Italië - Frankrijk

Poule B:
Zwitserland - Zweden - Tsjechië - Spanje

Poule C:
Oostenrijk - Roemenië - Polen - Noorwegen

Poule C:
Griekenland - Kroatië - Portugal - Rusland
--
Dan het standaard 1A-2B, 2A-1B, 1C-2D, 2C-1D en Hiddink haalt de finale terwijl Oranje na 3 0-1 nederlagen naar huis kan. =D>

Twee ploegen uit pot 2?? :roll:
Nederland wordt groepshoofd als Kroatië in Engeland verliest! :roll:
Je hebt gelijk, ik was wat voorbarig........ #-o
Peter Wrote:
Ad Wim Wrote:
Peter Wrote:Zoals het er nu voorstaat, zouden de potten voor de loting er als volgt uitzien:
Pot 1: Zwitserland, Oostenrijk, Griekenland, Kroatië
Pot 2: Nederland, Zweden, Roemenië, Duitsland
Pot 3: Italië, Tsjechië, Portugal, Polen
Pot 4: Frankrijk, Spanje, Rusland, Noorwegen
Dit is toch idioot?! :eeeek:
In pot 3 en 4 zitten de sterkste landen :roll:
Wat een klote-systeem...

Prima systeem als wij die plek van Kroatië weer overnemen doordat zij in Engeland verliezen!

Poule A:
Nederland - Duitsland - Italië - Frankrijk

Poule B:
Zwitserland - Zweden - Tsjechië - Spanje

Poule C:
Oostenrijk - Roemenië - Polen - Noorwegen

Poule C:
Griekenland - Kroatië - Portugal - Rusland
--
Dan het standaard 1A-2B, 2A-1B, 1C-2D, 2C-1D en Hiddink haalt de finale terwijl Oranje na 3 0-1 nederlagen naar huis kan. =D>
En daar klap je voor... :roll:
Peter Wrote:
Lamme Lennie Wrote:
Peter Wrote:
Lamme Lennie Wrote:
Peter Wrote:Had Gomes bij Ajax gekeept dan was Ajax afgelopen seizoen na een wedstrijdje of 31 al kampioen geworden. Hij had voor Ajax zeker 10 punten meer gepakt dan de Steek en PSV zou dan sowieso op verre afstand hebben gestaan.

Soms leef je echt in je eigen wereld :lol:

Verklaar je nader..

Dat kan ik beter aan jou vragen. Ik geloof er geen ene reet van dat Gomes 10 punten meer had gepakt dan Stekelenburg vorig jaar. Ik ben benieuwd op welke momenten/wedstrijden je hier doelt.

Nou zonder Gomes op doel had PSV in oa Groningen, Heerenveen, Arnhem, Breda, Nijmegen en zelfs Amsterdam verloren. Daar heeft hij in zn eentje de punten gepakt dan wel de schade zeer beperkt waardoor PSV op doelsaldo de titel kon pakken. Al die wedstrijden had PSV met een andere keeper op doel verloren
Geweldig zeg, dat geheugen van jou! Of heb je nog filmpjes van de ballen die hij heeft gepakt daar? Of gok je gewoon maar wat?


Peter Wrote:Als Gomes in Amsterdam had gespeeld denk ik met die 10 punten bijvoorbeeld aan op het oog makkelijke duels waar Ajax zomaar 2 of meer goals tegen krijgt (bv. Excelsior, Sparta thuis en RKC en Sparta uit), dat is Gomes volgens mij nog nooit overkomen in competitieverband tegen zulke clubs en dat is echt niet omdat die clubjes tegen PSV minder kansen krijgen dan tegen Ajax.
Haha, dus die goals tegen waren allemaal ballen die Gomes bij Ajax wel had gepakt? Undecided
Wat een verschrikkelijke non-voorbeelden zeg, puur giswerk!

ps. Heb je Stekel dit weekend nog een punt zien pakken? Ik heb wel een promovendus zien scoren tegen Gomes.
Quote:Geen verrassingen in voorlopige selectie Oranje
Uitgegeven: 30 oktober 2007 16:21
Laatst gewijzigd: 30 oktober 2007 16:52

ZEIST - Bondscoach Marco van Basten van het Nederlands elftal heeft dinsdag de voorlopige selectie van 26 spelers voor de laatste duels in de EK-kwalificatie tegen Luxemburg en Wit-Rusland vrijgeven.

Robin van Persie, Arjen Robben en Jan Vennegoor of Hesselink ontbreken op de lijst. Ze zijn geblesseerd. De voorlopige selectie van het Nederlands elftal kent geen verrassingen. Van Basten presenteert op vrijdag 9 november in Zeist zijn definitieve spelersgroep voor beide duels.

Luxemburg

Oranje speelt op zaterdag 17 november in De Kuip in Rotterdam tegen Luxemburg. Voor dit duel zijn nog maar 1500 kaarten beschikbaar. Vier dagen later sluit het Nederlands elftal de kwalificatiereeks af met een uitwedstrijd tegen Wit-Rusland. Oranje is nog twee punten verwijderd van een deelnamebewijs voor het EK in Oostenrijk en Zwitserland.

Doel

Van der Sar (Manchester United), Stekelenburg (Ajax) Timmer (Feyenoord), Waterman (AZ);

Verdediging:

Boulahrouz (Sevilla), Bouma (Aston Villa), De Cler (Feyenoord), Emanuelson (Ajax), Heitinga (Ajax), Jaliens (AZ), Mathijsen (AZ), Melchiot (Wigan Athletic), Ooijer (Blackburn Rovers);

Middenveld:

Van Bronckhorst (Feyenoord), Engelaar (FC Twente), De Jong (Hamburger SV), Maduro (Ajax), Seedorf (AC Milan), Sneijder (Real Madrid), Van der Vaart (Hamburger SV), De Zeeuw (AZ);

Aanval:

Babel (Liverpool), Huntelaar (Ajax), Koevermans (PSV), Kuijt (Liverpool), Van Nistelrooij (Real Madrid)
De Cler zit weer bij de groep van 24 (of was dat al zo?) voor de wedstrijden tegen Luxemburg en Wit-Rusland. Ik neem aan dat hij ook bij de groep van 18/19 komt en dan ook gewoon in de basis staat. Het zou schandalig zijn als Van Basten die waardeloze Emanuelson weer laat spelen, gezien de vorm van De Cler.

Gelukkig is die aap van een De Jong ook weer terug, wat hebben we hem gemist zeg.
EN Ai ai aissati zit ook weer niet bij Jong Oranje
• Tim de Cler verguld met selectie voor Oranje: 'Ik heb altijd al eens rechtsbuiten willen spelen!'

• Van Basten: 'Ik ben er achter gekomen dat De Cler ooit voor Ajax heeft gevoetbald!' :razz:
Luxemburg bibbert over inzet Strasser en Mutsch
14/11/2007 10:29

Nederland krijgt zaterdag mogelijk een uitgekleed Luxemburg tegenover zich. Achter de enige twee fullprofs staat een vraagteken voor de ontmoeting in De Kuip.

Over routinier Jeff Strasser krijgt bondscoach Guy Hellers donderdag uitsluitsel. De verdediger van FC Metz kampt met een knieblessure. De helft die hij donderdag meespeelt in een oefenduel van zijn Franse werkgever met FC Aarau is een laatste test.

Ook Mario Mutsch, de andere fullprof in de Luxemburgse selectie, is onzeker. De virale infectie blijkt bij nader inzien een lichte longontsteking. De verdediger van FC Aarau kon daarom de training laten schieten.

Donderdag wil Hellers de namen van de achttien spelers bekendmaken met wie hij vrijdag naar Nederland vertrekt. De bondscoach heeft één naam al kunnen schrappen van zijn voorlopige selectie. Claudio Lombardelli is afgevallen vanwege een knieblessure.

Ook Jérôme Bigard, Benoît Lang en Ben Payal hebben zich niet helemaal fit gemeld bij de nationale ploeg van Luxemburg. 'Niets nieuws', was het commentaar van Hellers op het herstel van het drietal.


--
Nou.. dan moet een sneaky 1-0 erin zitten. :roll:
Wat een prachtige shirts die nieuwe uitshirt van Oranje Big Grin. Ze worden elk jaar beter Big Grin.
Prachtig is overdreven, maar ik hou ook wel van dat lichte blauw.
De Koef en Van Nistelrooy staan morgen in de basis. 7-0! =D>
ik hoop dat dit voetbaltechnisch nutteloze weekend snel over is. Xtragaap4de

gelukkig komt sinterklaas morgen, heb ik toch iets om naar uit te kijken. Hakkuh
De Cler valt af, wat een schande zeg. Icon_evil
Overdune Wrote:De Cler valt af, wat een schande zeg. Icon_evil

anders kan ajakkes geen 15 mio meer vragen voor emanuelson, en dat zou van basten vervelend vinden. :razz:

het is op zich wel begrijpelijk voor een wedstrijd waarbij je eigenlijk geen verdedigers nodig hebt.
Nou,
als er iemand op dreef was als veredelde linksbuiten, dan was het Leidse Tim wel.
Fred Naaigaren Wrote:Nou,
als er iemand op dreef was als veredelde linksbuiten, dan was het Leidse Tim wel.

vanwege die 2 voorzetten tegen grafschaap?

nederland gaat 3-4-3 spelen, dus zonder linksback. in dat opzicht is het gewoon geen onlogisch keuze van bastaard.

ik zou overigens gewoon 4-4-3 of 4-4-2 spelen. net als tegen slovenie gaan ze elkaar nu voorin allemaal vast weer in de weg lopen.
waf Wrote:gaan ze elkaar nu voorin allemaal vast weer in de weg lopen.

[gay]
waf Wrote:
Fred Naaigaren Wrote:Nou,
als er iemand op dreef was als veredelde linksbuiten, dan was het Leidse Tim wel.

vanwege die 2 voorzetten tegen grafschaap?

nederland gaat 3-4-3 spelen, dus zonder linksback. in dat opzicht is het gewoon geen onlogisch keuze van bastaard.

ik zou overigens gewoon 4-4-3 of 4-4-2 spelen. net als tegen slovenie gaan ze elkaar nu voorin allemaal vast weer in de weg lopen.

Neenee, oranje gaat 3-5-2 (3-2-3-2) spelen. :8:
waf Wrote:ik zou overigens gewoon 4-4-3 of 4-4-2 spelen. net als tegen slovenie gaan ze elkaar nu voorin allemaal vast weer in de weg lopen.

4-4-3? :lol: Das netjes. Al heb je natuurlijk niet snel een keeper nodig tegen Luxemburg :wink:
In het hockey, ja dat is mijn sport, denken ze heel simpel.
Een aanval bouw je op vanuit de organisatie vanuit de verdediging.

In het voetbal denken ze, een aanval bouw je op door een paar handige middenvelders die weleens een goede bal geven aan een aanvaller.

Nu gaat het spel bij hockey wat sneller dan bij voetbal, maar de gedachte is wel goed.
Je kunt tegen Luxemburg aanvallen vanuit het middenveld tot je een ons weegt, maar het beste is om die gasten te laten komen, waar ze dus niet bedreven in zijn, om dan de ruimte te pakken, die er vrijkomt, als je ze laat opdraven. De omzetting die je dan kunt creëren met aanvallend ingestelde verdedigers is van dien aard, dat je een verdedigend ingestelde ploeg als Luxemburg kunt gek maken.

Maar goed, tegen een Luxemburg maakt het niet uit wat voor spel je speelt, winnen doe je toch wel.
Maar als je met een nulletje of acht wilt winnen, dan laat je alles vanuit de verdediging opbouwen. Dan kun je een De Cler goed gebruiken en liever nog, zet je enkel opbouwende middenvelders in de verdediging, zoals met hockey regelmatig gebeurt.
Fred Naaigaren Wrote:In het hockey, ja dat is mijn sport

[gay]
Fred Naaigaren Wrote:In het hockey, ja dat is mijn sport, denken ze heel simpel.
Een aanval bouw je op vanuit de organisatie vanuit de verdediging.

In het voetbal denken ze, een aanval bouw je op door een paar handige middenvelders die weleens een goede bal geven aan een aanvaller.

Nu gaat het spel bij hockey wat sneller dan bij voetbal, maar de gedachte is wel goed.
Je kunt tegen Luxemburg aanvallen vanuit het middenveld tot je een ons weegt, maar het beste is om die gasten te laten komen, waar ze dus niet bedreven in zijn, om dan de ruimte te pakken, die er vrijkomt, als je ze laat opdraven. De omzetting die je dan kunt creëren met aanvallend ingestelde verdedigers is van dien aard, dat je een verdedigend ingestelde ploeg als Luxemburg kunt gek maken.

Maar goed, tegen een Luxemburg maakt het niet uit wat voor spel je speelt, winnen doe je toch wel.
Maar als je met een nulletje of acht wilt winnen, dan laat je alles vanuit de verdediging opbouwen. Dan kun je een De Cler goed gebruiken en liever nog, zet je enkel opbouwende middenvelders in de verdediging, zoals met hockey regelmatig gebeurt.

Fred voor Bondskoots!
Fred Naaigaren Wrote:In het hockey, ja dat is mijn sport, denken ze heel simpel.
Een aanval bouw je op vanuit de organisatie vanuit de verdediging.

In het voetbal denken ze, een aanval bouw je op door een paar handige middenvelders die weleens een goede bal geven aan een aanvaller.

Nu gaat het spel bij hockey wat sneller dan bij voetbal, maar de gedachte is wel goed.
Je kunt tegen Luxemburg aanvallen vanuit het middenveld tot je een ons weegt, maar het beste is om die gasten te laten komen, waar ze dus niet bedreven in zijn, om dan de ruimte te pakken, die er vrijkomt, als je ze laat opdraven. De omzetting die je dan kunt creëren met aanvallend ingestelde verdedigers is van dien aard, dat je een verdedigend ingestelde ploeg als Luxemburg kunt gek maken.

Maar goed, tegen een Luxemburg maakt het niet uit wat voor spel je speelt, winnen doe je toch wel.
Maar als je met een nulletje of acht wilt winnen, dan laat je alles vanuit de verdediging opbouwen. Dan kun je een De Cler goed gebruiken en liever nog, zet je enkel opbouwende middenvelders in de verdediging, zoals met hockey regelmatig gebeurt.

Je gaat voorbij aan het feit dat Luxemburg niet zal komen :roll:
Das enkel een detail, Ekslem. Totaal niet interessant. :wink:
Prutsers
wat een Xtragaap4de wedstrijd...

Maar wel gewonnen en naar het EK Hakkuh :excited: :beerbros: