FTM Forum

Full Version: Oranje-topic
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Bassie schijnt het nu een beetje gehad te hebben met Kuyt, dus die zal binnenkort ook wel niet meer worden opgeroepen.
Vandaar dat Ruud weer in de picture is :razz:
Ekslem Wrote:Vandaar dat Ruud weer in de picture is :razz:

Nee toch! :eeeek:

[Image: hhbeurs05.jpg]
Ruud de kickbokser !
Ricochan Wrote:Bassie schijnt het nu een beetje gehad te hebben met Kuyt, dus die zal binnenkort ook wel niet meer worden opgeroepen.

Dat zo gek dan? Kuyt draaide echt een kut seizoen bij Liverpool
Depor Wrote:
Ricochan Wrote:Bassie schijnt het nu een beetje gehad te hebben met Kuyt, dus die zal binnenkort ook wel niet meer worden opgeroepen.

Dat zo gek dan? Kuyt draaide echt een kut seizoen bij Liverpool

waar komt dat bericht vandaan dan? lekker zo'n bron erbij. en toch gek dattie vandaag in de basis staat.

zijn eerste seizoen bij liverpool was kut.... ? duhuh. :roll:
14uur spelen ze al toch? komt het nog op tv?
waf Wrote:
Depor Wrote:
Ricochan Wrote:Bassie schijnt het nu een beetje gehad te hebben met Kuyt, dus die zal binnenkort ook wel niet meer worden opgeroepen.

Dat zo gek dan? Kuyt draaide echt een kut seizoen bij Liverpool

waar komt dat bericht vandaan dan? lekker zo'n bron erbij. en toch gek dattie vandaag in de basis staat.

zijn eerste seizoen bij liverpool was kut.... ? duhuh. :roll:

Scoort te weinig...het is een harde werker, maar weinig rendement.
.....van Nistelrooy scoort als een malloot in Spanje, Huntelaar draaide ook een bagger seizoen. Kuyt is en blijft de rechtsbuiten die Nederland niet nodig heeft, want in de spits bakt ie er helemaal niets van (5 uit 29).
En ja als je in 50 wedstrijden 12x scoort en 1x scoort in de CL ben ik niet onder de indruk...ik snap dat het pijn doet voor je omdat de beste spelers van F'noord het in het buitenland ook niet echt lekker doen. En dat hij in de basis staat zegt bij Bassie geen ene hol.
Depor Wrote:
waf Wrote:
Depor Wrote:
Ricochan Wrote:Bassie schijnt het nu een beetje gehad te hebben met Kuyt, dus die zal binnenkort ook wel niet meer worden opgeroepen.

Dat zo gek dan? Kuyt draaide echt een kut seizoen bij Liverpool

waar komt dat bericht vandaan dan? lekker zo'n bron erbij. en toch gek dattie vandaag in de basis staat.

zijn eerste seizoen bij liverpool was kut.... ? duhuh. :roll:

Scoort te weinig...het is een harde werker, maar weinig rendement.
.....van Nistelrooy scoort als een malloot in Spanje, Huntelaar draaide ook een bagger seizoen. Kuyt is en blijft de rechtsbuiten die Nederland niet nodig heeft, want in de spits bakt ie er helemaal niets van (5 uit 29).
En ja als je in 50 wedstrijden 12x scoort en 1x scoort in de CL ben ik niet onder de indruk...ik snap dat het pijn doet voor je omdat de beste spelers van F'noord het in het buitenland ook niet echt lekker doen. En dat hij in de basis staat zegt bij Bassie geen ene hol.

pijn doet? zal mij nou jeuken wat jij ervan vindt. die gast speelt net 1 seizoen in engeland, ik ben ervan overtuigd dat hij het nog beter gaat doen. maar ik heb nog meer opmerkingen:

-persie, gio, salomon en dirk doen het prima!
-je beoordeelt hem op 29 wedstrijden waarvan hij er 3 in de spits gespeeld heeft.
-benitez is uitermate tevreden.
-kijk eens naar het achteruitloopvoetbal dat liverpool speelt, daar scorrt nistelrode ook minder.
-ik zal nooit ontkennen dat nistelrode beter is, ben zelf enorm fan van nistelrode.
waf Wrote:
Depor Wrote:
waf Wrote:
Depor Wrote:
Ricochan Wrote:Bassie schijnt het nu een beetje gehad te hebben met Kuyt, dus die zal binnenkort ook wel niet meer worden opgeroepen.

Dat zo gek dan? Kuyt draaide echt een kut seizoen bij Liverpool

waar komt dat bericht vandaan dan? lekker zo'n bron erbij. en toch gek dattie vandaag in de basis staat.

zijn eerste seizoen bij liverpool was kut.... ? duhuh. :roll:

Scoort te weinig...het is een harde werker, maar weinig rendement.
.....van Nistelrooy scoort als een malloot in Spanje, Huntelaar draaide ook een bagger seizoen. Kuyt is en blijft de rechtsbuiten die Nederland niet nodig heeft, want in de spits bakt ie er helemaal niets van (5 uit 29).
En ja als je in 50 wedstrijden 12x scoort en 1x scoort in de CL ben ik niet onder de indruk...ik snap dat het pijn doet voor je omdat de beste spelers van F'noord het in het buitenland ook niet echt lekker doen. En dat hij in de basis staat zegt bij Bassie geen ene hol.

pijn doet? zal mij nou jeuken wat jij ervan vindt. die gast speelt net 1 seizoen in engeland, ik ben ervan overtuigd dat hij het nog beter gaat doen. maar ik heb nog meer opmerkingen:

-persie, gio, salomon en dirk doen het prima!
-je beoordeelt hem op 29 wedstrijden waarvan hij er 3 in de spits gespeeld heeft.
-benitez is uitermate tevreden.
-kijk eens naar het achteruitloopvoetbal dat liverpool speelt, daar scorrt nistelrode ook minder.
-ik zal nooit ontkennen dat nistelrode beter is, ben zelf enorm fan van nistelrode.

-Persie dit seizoen blessee, gio gepasseerd, Slalomon heeft 10 wedstrijden gespeeld maar komt er zeker aan, Dirk moet wennen maar vond ik niet goed, en ik hoop dat ie volgend seizoen losgaat.
- Beoordeel hem op cijfers, en hij heeft 34 wedstrijden in de Premiership gespeeld en alle wedstrijden in de FA cup + CL hij speelde redelijk, maar het was geen goed seizoen op en nabij 50 wedstrijden met 15 goals....
-Benitez was ook heel tevreden over Zenden en die mag nu weg.
- Omdat hij geen kans krijgt om zich te bewijzen betekend dat toch niet dat hij zich daarom al bewezen heeft? In Oranje was ie een drama dit jaar, kan ook aan de opstelling liggen, maar zo kunnen we altijd wel een reden vinden waarom Dirkie niet lekker gaat.
- RvN is de beste spits die NL heeft....

Al met al hoort ie wel bij de besten van NL maar als het alleen bij sleuren hangen en rennen blijft mag ie van mij in L'pool blijven dan liever iemand die wel scoort zoals Koevermans...
Maar het rijtje beste spitsen die we hebben toont wel aan dat het misschien tijd is voor een 4-4-2 opstelling met vPersie en RvN in de spits...

1- RvN
2- Huntelaar
3- Kuijt/Koevermans
4- de rest.
Is niet op tv Kool, pas om 17:30 bij sbs6.

Kuyt een baggerseizoen ? Niet echt....
Lieverdje van Benitez die afbraakvoetbal a la R. Koeman speelt, dan excelleer je als spits nooit !
Wel vind ik dat Kuyt het laat afweten in echte topwedstrijden, daarvoor komt hij nog te kort. Zie alleen zijn moyenne in de CL, 1 goal ( uit buitenspel....)
Fabian Wrote:Is niet op tv Kool, pas om 17:30 bij sbs6.

Kuyt een baggerseizoen ? Niet echt....
Lieverdje van Benitez die afbraakvoetbal a la R. Koeman speelt, dan excelleer je als spits nooit !
Wel vind ik dat Kuyt het laat afweten in echte topwedstrijden, daarvoor komt hij nog te kort. Zie alleen zijn moyenne in de CL, 1 goal ( uit buitenspel....)

Waarom doet Crouch het wel goed dan? Omdat die ze wel in alle wedstrijden erin prikt...
En dat Benitez afbraak voetbal speelt is nooit goed voor een spits, maar Dirk heeft genoeg kansen gehad imo, en de meesten vakkundig om zeep geholpen.
Depor Wrote:
Fabian Wrote:Is niet op tv Kool, pas om 17:30 bij sbs6.

Kuyt een baggerseizoen ? Niet echt....
Lieverdje van Benitez die afbraakvoetbal a la R. Koeman speelt, dan excelleer je als spits nooit !
Wel vind ik dat Kuyt het laat afweten in echte topwedstrijden, daarvoor komt hij nog te kort. Zie alleen zijn moyenne in de CL, 1 goal ( uit buitenspel....)

Waarom doet Crouch het wel goed dan? Omdat die ze wel in alle wedstrijden erin prikt...
En dat Benitez afbraak voetbal speelt is nooit goed voor een spits, maar Dirk heeft genoeg kansen gehad imo, en de meesten vakkundig om zeep geholpen.

niet alleen benitez is tevreden, ook de fans lopen wederom met hem weg. kuijt heeft specifieke kwaliteiten, en zijn voornaamste is dat hij anderen beter laat spelen. bijv gerrard heeft veel baat bij zijn gesleur.

en als je veel sleurt, ben je minder scherp voor de goal. was met bv tomasson ook altijd zo.

ik vind dus dat je hem verkeerd beoordeeld. crouch beoordeel je ook verkeerd. ik kan me vergissen, maar volgens mij heeftie er minder gemaakt dat koit.

ik ben met fabmans eens dat het geen echte topper is, daarvoor mist hij de (start)snelheid maar hij weet als een van de weinigen zelf waar hij minder goed in is.....
waf Wrote:
Depor Wrote:
Fabian Wrote:Is niet op tv Kool, pas om 17:30 bij sbs6.

Kuyt een baggerseizoen ? Niet echt....
Lieverdje van Benitez die afbraakvoetbal a la R. Koeman speelt, dan excelleer je als spits nooit !
Wel vind ik dat Kuyt het laat afweten in echte topwedstrijden, daarvoor komt hij nog te kort. Zie alleen zijn moyenne in de CL, 1 goal ( uit buitenspel....)

Waarom doet Crouch het wel goed dan? Omdat die ze wel in alle wedstrijden erin prikt...
En dat Benitez afbraak voetbal speelt is nooit goed voor een spits, maar Dirk heeft genoeg kansen gehad imo, en de meesten vakkundig om zeep geholpen.

niet alleen benitez is tevreden, ook de fans lopen wederom met hem weg. kuijt heeft specifieke kwaliteiten, en zijn voornaamste is dat hij anderen beter laat spelen. bijv gerrard heeft veel baat bij zijn gesleur.

en als je veel sleurt, ben je minder scherp voor de goal. was met bv tomasson ook altijd zo.

ik vind dus dat je hem verkeerd beoordeeld. crouch beoordeel je ook verkeerd. ik kan me vergissen, maar volgens mij heeftie er minder gemaakt dat koit.

ik ben met fabmans eens dat het geen echte topper is, daarvoor mist hij de (start)snelheid maar hij weet als een van de weinigen zelf waar hij minder goed in is.....

Crouch heeft in de Premier League minder goals overall gemaakt, maar wel in de wedstrijd tegen Arsenal om de 3e plek 3 stuks, en Crouch maakte er 6 in de CL.
In het huidige systeem wat Oranje speelt heb je geen sleurder nodig maar een killer, want we krijgen maar drie kansen oid.
Ik zeg niet dat ik Kuyt slecht vind, maar onder de huidige omstandigheden doet ie het ook niet goed, iedereen is blij met hem, maar het is zoals je zegt geen topper en dat zal ie ook niet worden tenzij die drol van een Benitez eens normaal gaat spelen.
Het ligt er idd aan in welk systeem en met welke spelopvatting je Kuijt gebruikt. Het is geen killer, maar werkt harder dan gemiddeld in het belang van het team, hij is balvast waardoor er aangesloten kan worden (minder egoistisch ook) en hij trekt gaten voor opkomende middenvelders.

Het NL wil aanvallend in een 4-3-3 spelen met de punt naar achter dan zie ik Ruud of Huntelaar daar liever. Spelen ze zo met de punt naar voren dan kan Kuijt al beter op die positie, denk ik.
Oranje zweet in Bangkok

BANGKOK (ANP) - Met bezwete lijven en rode hoofden stapten de spelers van het Nederlands elftal maandag van het veld na de eerste training op Thaise bodem. De oefensessie was gezien de verfomfaaide gezichten van de voetballers geen pretje geweest. "Echt warm hoor, dit'', pufte Johnny Heitinga na afloop. Hij was niet de enige bij wie het transpiratievocht in liters van het voorhoofd droop.

De warmte in Thailand kan voor de spelers van Oranje mogelijk nog een flinke sta-in-de-weg worden. In Bangkok is het rond zeven uur, het tijdstip waarop wordt afgetrapt, plusminus 30 graden, met een luchtvochtigheid van 90 procent.

Om goed inzicht te krijgen in het vochtverlies van de spelers werden ze vooraf en na afloop van de training gewogen. De oefensessie werd maandag ook een paar keer stilgelegd voor drinkpauzes. De zon is overigens al onder om zeven uur. Er is vooralsnog geen sprake van extra pauzes om het vochtverlies tijdens de wedstrijd te kunnen compenseren.

De dag begon voor de selectie met een uitstapje naar het Royal Grand Palace. De spelers hadden in Seoul geen tijd voor culturele bezichtigingen. In Thailand is dat anders. Mario Melchiot was ervan onder de indruk, maar zag ook de schaduwkant van de stad, waarin veel mensen in afzichtelijke huisjes wonen: "Als je kijkt naar mensen die hier wonen; dan kun je toch zeggen dat we geluk hebben, of niet soms?''

Nederland heeft nog geen idee wat voor tegenstander het in Thailand treft. Het elftal van bondscoach Chanvit Polchivin bivakkeert rond de 120e plaats op de wereldranglijst. De laatste jaren is het team afgegleden. In 1998 was het land nog de nummer 43. De Thaise spelers zijn geen grootheden. De meeste spelen in de eigen competitie, een enkeling speelt in aangrenzende landen. Overigens won het land onlangs nog wel een oefenduel tegen China, met 1-0.

Afgaande op de training van maandag krijgt Dirk Kuijt tegen Thailand een basisplaats als diepste spits. In de eerste van de twee oefeninterlands in Azië tegen Zuid-Korea zat de aanvaller van Liverpool op de bank en viel hij pas na een uur in. Klaas-Jan Huntelaar speelde toen 'op negen'.

Bondscoach Marco van Basten moet sowieso schuiven met zijn elftal omdat Giovanni van Brockhorst en Wilfred Bouma niet meer bij de spelersgroep zijn. Bouma trouwt vrijdag en Van Bronckhorst heeft met Barcelona nog verplichtingen in de Spaanse competitie. Tim de Cler krijgt daardoor een basisplaats als linksachter.

Van Bronckhorst, die zaterdag speelde als verdedigende middenvelder, wordt vervangen door Demy de Zeeuw. Denny Landzaat neemt zijn plaats als rechtermiddenvelder over. Dat was in ieder geval wel de opstelling waarmee de bondscoach maandag oefende.

Vermoedelijke opstelling: Stekelenburg; Melchiot, Heitinga, Mathijsen en De Cler; Landzaat, De Zeeuw en Sneijder; Van der Vaart, Kuijt en Slory.


Ik weet niet of sylvie meis ook is meegereisd, maar die kan hier dan nog even gaan shoppen in BKK, daar zitten echt de mooiste en duurste shops

<!-- m --><a class="postlink" href="http://www.siamparagon.co.th/v3/index.html">http://www.siamparagon.co.th/v3/index.html</a><!-- m -->
Ekslem Wrote:Het ligt er idd aan in welk systeem en met welke spelopvatting je Kuijt gebruikt. Het is geen killer, maar werkt harder dan gemiddeld in het belang van het team, hij is balvast waardoor er aangesloten kan worden (minder egoistisch ook) en hij trekt gaten voor opkomende middenvelders.

Het NL wil aanvallend in een 4-3-3 spelen met de punt naar achter dan zie ik Ruud of Huntelaar daar liever. Spelen ze zo met de punt naar voren dan kan Kuijt al beter op die positie, denk ik.

Kuijt is perfect voor een 4-4-2 systeem, sleuren en rennen met een killer of een creatieve speler ernaast....
Enige probleem is dat de creatieve spelers(vPersie, vdVaart) die we hebben, beter zijn dan Kuijt en ook 2 killers(RvN, Huntelaar) die beter zijn dan Kuijt.
Kuijt is ideaal aan het einde van de wedstrijd als de tegenstander moe is, dan kan ie stront irritant zijn en komt zijn kracht het beste naar voren imo.
Depor Wrote:
Ekslem Wrote:Het ligt er idd aan in welk systeem en met welke spelopvatting je Kuijt gebruikt. Het is geen killer, maar werkt harder dan gemiddeld in het belang van het team, hij is balvast waardoor er aangesloten kan worden (minder egoistisch ook) en hij trekt gaten voor opkomende middenvelders.

Het NL wil aanvallend in een 4-3-3 spelen met de punt naar achter dan zie ik Ruud of Huntelaar daar liever. Spelen ze zo met de punt naar voren dan kan Kuijt al beter op die positie, denk ik.

Kuijt is perfect voor een 4-4-2 systeem, sleuren en rennen met een killer of een creatieve speler ernaast....
Enige probleem is dat de creatieve spelers(vPersie, vdVaart) die we hebben, beter zijn dan Kuijt en ook 2 killers(RvN, Huntelaar) die beter zijn dan Kuijt.
Kuijt is ideaal aan het einde van de wedstrijd als de tegenstander moe is, dan kan ie stront irritant zijn en komt zijn kracht het beste naar voren imo.

juist met kuijt wordt een tegenstander moe. daarna moet je de killers inbrengen.
waf Wrote:
Depor Wrote:
Ekslem Wrote:Het ligt er idd aan in welk systeem en met welke spelopvatting je Kuijt gebruikt. Het is geen killer, maar werkt harder dan gemiddeld in het belang van het team, hij is balvast waardoor er aangesloten kan worden (minder egoistisch ook) en hij trekt gaten voor opkomende middenvelders.

Het NL wil aanvallend in een 4-3-3 spelen met de punt naar achter dan zie ik Ruud of Huntelaar daar liever. Spelen ze zo met de punt naar voren dan kan Kuijt al beter op die positie, denk ik.

Kuijt is perfect voor een 4-4-2 systeem, sleuren en rennen met een killer of een creatieve speler ernaast....
Enige probleem is dat de creatieve spelers(vPersie, vdVaart) die we hebben, beter zijn dan Kuijt en ook 2 killers(RvN, Huntelaar) die beter zijn dan Kuijt.
Kuijt is ideaal aan het einde van de wedstrijd als de tegenstander moe is, dan kan ie stront irritant zijn en komt zijn kracht het beste naar voren imo.

juist met kuijt wordt een tegenstander moe. daarna moet je de killers inbrengen.

Andersom kan ook idd, zolang er maar iemand naast staat die een kans kan afmaken, en de rest bezig houd (zoals Slalomon bij F'noord deed, hij hield 2 man bezig Kuijt sloopte de rest met dat ge-ren van hem en plop ze maakten er 30 de man)
Depor Wrote:[en plop ze maakten er 30 de man)

overdrijven is ook een vak...
waf Wrote:
Depor Wrote:[en plop ze maakten er 30 de man)

overdrijven is ook een vak...

Oke Kuijt 29 en Kalou 15 Big Grin...
cry
Quote:Cruijff: "Van Bommel liet Sneijder door het ijs zakken"
Tussen Johan Cruijff en Mark van Bommel komt het vermoedelijk nooit meer goed. Op een symposium in Amsterdam haalde de legendarische 'nummer 14' opnieuw uit naar de middenvelder van Bayern München.

"Van Bommel heeft bij het WK een jonge speler, Sneijder, door het ijs laten zakken", tekende het AD op uit de mond van Cruijff. "Cocu en Van Bommel hadden met hun ervaring het Nederlands Elftal moete dragen. Bij Cocu was het bij voorbaat de vraag of hij het gezien zijn leeftijd zou trekken. Maar Van Bommel had de ideale leeftijd."

Cruijff sprak voorts zijn vertrouwen uit in Demy de Zeeuw, die volgens de voetbalkenner pur sang de leider van Oranje kan worden: "Ik heb hem nog te weinig live zien spelen. Dus weet ik niet wat hij doet als de bal niet bij hem in de buurt is. Maar als ik zie wat hij met de bal kan, is dat zeker hoopvol."
Quote:12. Nog maar een keer Thailand, nu gaat de bal voorlangs.
11. Weer een kans Thailand, Timmer redt.
9. Kans Thailand, schot geblokt en naast.
8. Sneijder schiet net over.
3. Goal Oranje! Sneijder bedient vd Vaart die beheerst met links afrondt.
1. Aftrap

[Image: gay.gif]
Prachtige naam van die thaise keeper natuurlijk...

Hathairattanakool....
Box Brother Wrote:Prachtige naam van die thaise keeper natuurlijk...

Hathairattanakool....
das me broer Wink....

nergens te zien deze wedstrijd?
23. Kuijt schiet vanaf 20 meter, keeper Thailand redt.
21. Slory schiet slecht in en Kuijt komt net te laat inglijden
19. Vd Vaart schiet net naast na mooie pass van Sneijder
15. Eerste kwartier van het duel in een hoog tempo van beide kanten.

[Image: gay.gif]
23. Kuijt schiet vanaf 20 meter, keeper Thailand redt.
21. Slory schiet slecht in en Kuijt komt net te laat inglijden
19. Vd Vaart schiet net naast na mooie pass van Sneijder
15. Eerste kwartier van het duel in een hoog tempo van beide kanten.

[Image: gay.gif]
Kuyt is geen RVN helaas

Kuijt op sublieme wijze vrij maar Kuijt schiet voorlangs
36. Kuijt gaat alleen op de keeper af maar controleert de bal niet
35. Kuijt draait weg bij 'zijn tegenstander maar schiet te slap in.
33. Indraaiende vrije trap vd Vaart, Kuijt kopt op de keeper
27. Schitterend schot van Sneijder vanaf 25 meter, keeper redt net
25. Vd Vaart schiet vanaf 15 meter recht op de keeper
23. Kuijt schiet vanaf 20 meter, keeper Thailand redt
kooltje Wrote:
Box Brother Wrote:Prachtige naam van die thaise keeper natuurlijk...

Hathairattanakool....
das me broer Wink....

nergens te zien deze wedstrijd?


thaise tv channels op internet opzoeken en klaar is kees.
Ricochan Wrote:Kuyt is geen RVN helaas

Kuijt op sublieme wijze vrij maar Kuijt schiet voorlangs
36. Kuijt gaat alleen op de keeper af maar controleert de bal niet
35. Kuijt draait weg bij 'zijn tegenstander maar schiet te slap in.
33. Indraaiende vrije trap vd Vaart, Kuijt kopt op de keeper
4 kansen in 5 minuten :eeeek: