FTM Forum

Full Version: Oranje-topic
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
gittermaster Wrote:hmm, dacht met oog op ek ff slim te zijn en lid te worden van supportersclub

Lid Worden

Nu Lid Worden! Klik hier.


Alleen leden die voor 30 september 2007 lid zijn geworden komen in aanmerking voor een eventuele kaartverkoop voor het EK 2008. Indien u na 30 september 2007 lid wordt van onze club ontvangt u geen inschrijfformulier voor het EK 2008 en kunt u ook niet deelnemen aan de kaartverkoop via onze club voor dit toernooi.

Word nu lid van de Supportersclub Oranje en deel mee in het geheim dat je deelt met het Nederlands Elftal. Want, lid zijn van Oranje is het mooiste wat er is en biedt een groot aantal unieke voordelen.

Voorrang bij de kaartverkoop

En terecht! Al die gloryhunters moeten gewoon geweerd worden! Wink
kooltje Wrote:omdat je het stiekem geweldig vind die sfeer

:oops: :^o
je moet wel een ontzettende volleyballer zijn wil je zo'n kutkaart aanschaffen. dan maar niet naar het ek.

ik heb 1 keer bij een ek wedstrijd van nederland gezeten. nederland denemarken op de parterre in de kuip. werkelijk iedere voetbalsupporter wilde naar die wedstrijden van oranje, zitten er alleen maar van die boeren om je heen die voor het eerst in de kuip komen.

en als je dan een keer fanatiek de scheids staat uit te schelden vanwege een beslissing tegen nederland en je om je heen kijkt, blijkt dat niet iedereen staat te schelden maar dat je helemaal alleen staat terwijl die voetbalfabeten je schaapachtig zitten aan te kijken.
ach, ik was vorig jaar bij Nederland-Ivoorkust en dat was me prima bevallen...
Dat komt omdat jij bij Ajax helemaal geen sfeer bent gewend :razz:
gittermaster Wrote:ach, ik was vorig jaar bij Nederland-Ivoorkust en dat was me prima bevallen...

jij bent het gewend om tussen kutpubliek te zitten.

edit: kut, vmg was me voor.
waf Wrote:edit: kut, vmg was me voor.

geeft niks ouwe :razz:
waf Wrote:voetbalfabeten

[gay] ??
waf Wrote:je moet wel een ontzettende volleyballer zijn wil je zo'n kutkaart aanschaffen. dan maar niet naar het ek.

ik heb 1 keer bij een ek wedstrijd van nederland gezeten. nederland denemarken op de parterre in de kuip. werkelijk iedere voetbalsupporter wilde naar die wedstrijden van oranje, zitten er alleen maar van die boeren om je heen die voor het eerst in de kuip komen.

en als je dan een keer fanatiek de scheids staat uit te schelden vanwege een beslissing tegen nederland en je om je heen kijkt, blijkt dat niet iedereen staat te schelden maar dat je helemaal alleen staat terwijl die voetbalfabeten je schaapachtig zitten aan te kijken.

Lijkt Heerenveen wel. Daar staat Mukkus ook iedereen altijd schaapachtig aan te kijken. Verder roepen ze daar "Boeeeeeeee" als de scheids geel geeft.
Redelijke wedstrijd, maar het had al 3-0 moeten staan.

Bulgarije trouwens 1-0 achter.
Waarom speelt Ooijer niet?
Overdune Wrote:Waarom speelt Ooijer niet?

Om tactische redenen. Heitinga schijnt een betere pass te hebben....
En nou haalt-ie Robben er weer uit, die kwam er pas na 30 min in. Lekker voor het vertrouwen van die jongen.
Heb jij Robben iets goed zien doen dan? Maar het leek me waarschijnlijker om Babel er in te brengen voor Seedorf, die nu rechtsbuiten speelt :eeeek:

Dramaaaaaaaaaaaaatische 2e helft :letitallout: :letitallout: :letitallout:
Ze spelen allemaal ruk. Hoe die Van Basten het voor elkaar krijgt...ik weet het niet hoor.
Zitten jullie ook zo te genieten? Ik hoop dat er zaterdag en dinsdag weer gewoon wat fatsoenlijks te zien is in Eindhoven. Dead

Nederland met spelers als v/d Vaart, Sneijder, Seedorf, van Bommel als zomaar wat opties op het middenveld en Robben, Babel, van Nistelrooy, Kuijt, Huntelaar en van Persie als zomaar wat opties voorin heeft in de kwalificatie tot nu toe nog (veel) minder gescoord dan bv. Schotland, Oekraïne, Georgië, Bosnië, Wales, Cyprus, Slowakije, Ierland, Noord-Ierland en Israël. :roll:
BORINGGGGGG zoals iedere pot met Holland...
Overdune Wrote:Ze spelen allemaal ruk. Hoe die Van Basten het voor elkaar krijgt...ik weet het niet hoor.

gewoon een kwestie van de niet zo lekker draaiende ploegen uit nederland zoveel mogelijk spelers selecteren en die dan in de basis opstellen.
Foppe de Haan, Foppe de Haan, Foppe, Foppe, Foppe de Haan! =D>
YES 3 PUNTEN!!!
En we zijn ook nog eens verwend met 2 goals =D>
Dit was idd in alles bovengemiddeld goed!
Peter Wrote:Foppe de Haan, Foppe de Haan, Foppe, Foppe, Foppe de Haan! =D>
Dat was het hoogtepunt van de wedstrijd inderdaad (alhoewel Sneijder ook wel goed speelde).
Oranje! =D>

Wat mogen we toch blij zij met zo'n topteam. Duitsland met 0-3 achter tegen Tsjechie en daar klagen ze niet eens. :wink:
Bulgarije 1-1 geworden. Winst thuis tegen Luxemburg is voldoende. Gaat uiteraard lastig worden, maar een krappe 1-0 moet lukken.
centre court Wrote:Oranje! =D>

Wat mogen we toch blij zij met zo'n topteam. Duitsland met 0-3 achter tegen Tsjechie en daar klagen ze niet eens. :wink:
Duitsland 31 goals, Nederland 13. Om maar iets te noemen.

13 goals in 10 wedstrijden in een poule met ploegen als Wit-Rusland, Luxemburg, Slovenie en ook Bulgarije die alles behalve een goede verdediging hebben. Wat een armoe.
Ach, ook maar 3 goals tegen (om toch maar iets positiefs te noemen)
Nouja, dat geeft samen met die schamele 13 goals de saaiheid van de gemiddelde wedstrijd uitstekend weer.
Lamme Lennie Wrote:Ach, ook maar 3 goals tegen (om toch maar iets positiefs te noemen)

En Bassie maar zeuren dat het allemaal aan de verdedigers ligt.

Jammer van die 2-0 trouwens, nu gaat het record aantal wedstrijden met een 1-0 uitslag in 1 kwalificatiereeks vast aan onze neus voorbij.
Riekki Wrote:
Overdune Wrote:Ze spelen allemaal ruk. Hoe die Van Basten het voor elkaar krijgt...ik weet het niet hoor.

gewoon een kwestie van de niet zo lekker draaiende ploegen uit nederland zoveel mogelijk spelers selecteren en die dan in de basis opstellen.

dit is de spijker op z'n kop. alleen maar ajakkessieden en azetters willen selecteren die nationaal vrij kut presteren, aangevuld met de uit vorm geraakte robben en de zwaar overgewaardeerde bijbal

stel gewoon de beste 11 op, en als je dan al ajakkessieden en azetters wil nemen, neem dan spelers die in vorm zijn.
Tripplexxx Wrote:
Overdune Wrote:Waarom speelt Ooijer niet?

Om tactische redenen. Heitinga schijnt een betere pass te hebben....

moet je voor de grap eens bij de vi statistieken tegen roemenie kijken, ooijer heeft die pot weinig fout gedaan.

maar heitinga speelde niet onaardig vandaag, zag toch wel een paar mooie passes. sneijder vond ik ook ok, jaliens vond ik hemeltergend kut (maar ik ben bevooroordeeld).

gedver, wat een kutpot. waarom kijk ik nog?