FTM Forum

Full Version: Oranje-topic
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Mukkus Wrote:
Gerben Zonderland Wrote:
de nieuwe Wrote:Wie is eigenlijk die Tsjoelina waar de verslaggever het telkens over heeft ?

Die verslaggever is niet helemaal goed.

Dat schijnt wel de juiste uitspraak van zijn naam te zijn, volgens Jason zelf.

Jason ÄŒulina is volgens wiki de juiste spelling, dus dan klopt dat inderdaad. Apart dat hij de afgelopen 9 jaar in Nederland consequent Kullina genoemd is....
Kullina? Volgens mij wordt ie in Nederland over het algemeen 'Koeliena' genoemd.
Ja, dat klopt, en jouw naam wordt toch ook als 'Moekkoes' uitgesproken?
Je hebt helemaal gelijk, Borid Boef.
Gerben Zonderland Wrote:..... volgens wiki ....
:-k
de nieuwe Wrote:
Gerben Zonderland Wrote:..... volgens wiki ....
:-k

Gerben schijnt wiki een belangrijkere bron te vinden dan Jason zelf.....
Mukkus Wrote:
de nieuwe Wrote:
Gerben Zonderland Wrote:..... volgens wiki ....
:-k

Gerben schijnt wiki een belangrijkere bron te vinden dan Jason zelf.....

Qua spelling zal het, vermoed ik, wel kloppen op de wiki. Ze zullen niet zomaar een leesteken
op de C plakken als die daar niet hoort. En heeft Jason gezegd dat dat niet klopt of heeft hij
tegen de commentator van SBS6 juist gezegd dat het wel uitgesproken moet worden als Tsjoelina
omdat er zo'n teken op die C moet?
Mukkus Wrote:Je hebt helemaal gelijk, Borid Boef.

[Image: js62.gif]
Gerben Zonderland Wrote:
Mukkus Wrote:
de nieuwe Wrote:
Gerben Zonderland Wrote:..... volgens wiki ....
:-k

Gerben schijnt wiki een belangrijkere bron te vinden dan Jason zelf.....

Qua spelling zal het, vermoed ik, wel kloppen op de wiki. Ze zullen niet zomaar een leesteken
op de C plakken als die daar niet hoort. En heeft Jason gezegd dat dat niet klopt of heeft hij
tegen de commentator van SBS6 juist gezegd dat het wel uitgesproken moet worden als Tsjoelina
omdat er zo'n teken op die C moet?

Nee, hij heeft ooit aangegeven in een interwiew dat zijn achternaam als 'Tsjoelina' uitgesproken dient te worden.
En dat we destijds al een paar jaar zijn naam verkeerd uitspraken.
Als jij daar dan nog een bron als wiki aan toe wil voegen, go your gang.....maar een beetje overbodig, lijkt me.
Berend Botje Wrote:
Mukkus Wrote:Je hebt helemaal gelijk, Borid Boef.

[Image: js62.gif]

Dan speciaal voor jou: Zoek de zevende dwerg......
[Image: log_2003_005.jpg]
[Image: h478.jpg]

of bedoel je die dwerg met die zeef?
[Image: WrongAnswer.jpg]
of bedoel je die dwerg met die zeef?
Wereldwedstrijd :roll: Belangrijkste eerste 3 punten zijn binnen. Ik hoop dat Huntelaar dit weekend wat scherper is.
Lamme Lennie Wrote:Wereldwedstrijd :roll: Belangrijkste eerste 3 punten zijn binnen. Ik hoop dat Huntelaar dit weekend wat scherper is.

ik vond het toch niet onaardig. van te voren hield ik mijn hart een beetje vast, maar ik vind toch dat ze het professioneel gedaan hebben tegen deze schwalbe koningen.

ik snap niet dat scheidsrechters nooit optreden tegen het smokkelen van 10 meter bij een ingooi. dat deden die yougo's aan de lopende band.
Viel mij qua inzet en geduld ook niet tegen. Achterin wederom niet heel erg lekker dicht en voorin slordig en haastig, maar tenminste een mooie goal meer gemaakt dan de tegenstander. Bertje doet het tegen dit laffe team in ieder geval beter dan Bassie. =D>
Kans op rentree Van der Sar in Oranje

Van der Sar terug in Oranje !?
3 uren geleden AMSTERDAM -
Maarten Stekelenburg kan de komende vier tot zes weken niet voor Ajax en het Nederlands elftal keepen. De doelman heeft een geïrriteerd spiertje bij zijn schouder en moet voorlopig rust houden. Er bestaat een gerede kans dan bondscoach Bert van Marwijk Edwin van der Sar oproept als vervanger.

Recordinternational Van der Sar bedankte na het afgelopen EK voor Oranje, maar gaf aan in geval van nood beschikbaar te zijn. De aankomende WK-kwalificatiewedstrijden tegen IJsland en Noorwegen lijken een passend geval, aangezien tweede doelman Henk Timmer van Feyenoord ook in de lappenmand zit.

Stekelenburg verdedigde zondag in het duel met Vitesse (3-0) voor het laatst het doel van de Amsterdammers. Hij klaagde toen al over pijn aan de schouder. de Ajax-goalie mist de komende interlands van Oranje in de WK-kwalificatie met IJsland (11 oktober) en Noorwegen (15 (oktober). Henk Timmer, de tweede doelman van het Nederlands elftal, is ook nog niet helemaal fit. Hij speelde donderdag niet met Feyenoord tegen Kalmar.

Bondscoach Bert van Marwijk van het Nederlands elftal maakt vrijdag zijn selectie voor de interlands tegen IJsland en Noorwegen bekend. De kans bestaat dat hij Sander Boschker of Kenneth Vermeer oproept. Laatstgenoemde zal voorlopig het doel van Ajax verdedigen. Dennis Gentenaar heeft namelijk een hernia en is ook nog ruim een maand uitgeschakeld.
:crazy:
oh ja, kenneth vermeer keept bij ajakkes, dan moetie idd maar opgeroepen worden ja. :roll:
waf Wrote:oh ja, kenneth vermeer keept bij ajakkes, dan moetie idd maar opgeroepen worden ja. :roll:
Tuurlijk. Beter de derde keeper van Ajax dan een andere eredivisie keeper met wedstrijdritme die wel gewoon elke week onder de lat staat :wink:
Wat heeft Bert van Marwijk met Ajax te maken? Je slaat weer eens door met je complotterette
Hoef Wrote:Wat heeft Bert van Marwijk met Ajax te maken? Je slaat weer eens door met je complotterette

bert van marwijk is -gelijk elke bondskootsj- de marionetpop van de knjb. wist je dat niet? :razz:

ik heb het trouwens niet over bert van marwijk. wat hij doet is me onbekend. mijn pijlen zijn gericht tegen de journalist die dit opschrijft. hoe komt hij er nou bij om de naam van de 3de keeper van ajakkes te noemen als mogelijke vervanger? een beetje dom mame dropping, zo worden al die ajakkessieden constant maar oranje in geluld. zo is dat met stekelvarken overigens ook gegaan.
waf Wrote:
Hoef Wrote:Wat heeft Bert van Marwijk met Ajax te maken? Je slaat weer eens door met je complotterette

bert van marwijk is -gelijk elke bondskootsj- de marionetpop van de knjb. wist je dat niet? :razz:

ik heb het trouwens niet over bert van marwijk. wat hij doet is me onbekend. mijn pijlen zijn gericht tegen de journalist die dit opschrijft. hoe komt hij er nou bij om de naam van de 3de keeper van ajakkes te noemen als mogelijke vervanger? een beetje dom mame dropping, zo worden al die ajakkessieden constant maar oranje in geluld. zo is dat met stekelvarken overigens ook gegaan.

wIE KOMT VOLGENS JOU HIER (1e keep oranje) EERDER voor in aanmerking dan?
Flixieluv Wrote:
waf Wrote:
Hoef Wrote:Wat heeft Bert van Marwijk met Ajax te maken? Je slaat weer eens door met je complotterette

bert van marwijk is -gelijk elke bondskootsj- de marionetpop van de knjb. wist je dat niet? :razz:

ik heb het trouwens niet over bert van marwijk. wat hij doet is me onbekend. mijn pijlen zijn gericht tegen de journalist die dit opschrijft. hoe komt hij er nou bij om de naam van de 3de keeper van ajakkes te noemen als mogelijke vervanger? een beetje dom mame dropping, zo worden al die ajakkessieden constant maar oranje in geluld. zo is dat met stekelvarken overigens ook gegaan.

wIE KOMT VOLGENS JOU HIER (1e keep oranje) EERDER voor in aanmerking dan?

velthuizen of ten rouwelaar (keept echt goed!) of vorm.

ik vind het sowieso een kutbeslissing om sar terug te halen. die periode is geweest en het is een motie van afkeuring tegen de andere beschikbare keepers. ze moeten gewoon voor de leeuwen gegooid worden.
het wordt dus vorm. die kan wennen aan oranje aan de hand van sar.
Quote:Rentree Van der Sar, debuut Marcellis en Vorm
03/10/2008 12:01

De blessure van Maarten Stekelenburg heeft ervoor gezorgd dat Edwin van der Sar terugkeert in het Nederlands elftal. De doelman van Manchester United maakt verrassend zijn rentree.

Van der Sar nam afgelopen zomer na afloop van het EK afscheid als international. De 37-jarige doelman verdedigde liefst 128 maal het doel van Oranje. Voor de komende WK-kwalificatiewedstrijden tegen IJsland (11 oktober) en Noorwegen (15 oktober) doet bondscoach Bert van Marwijk weer een beroep op Van der Sar.

Eerder al gaf de recordinternational aan dat hij in geval van nood de Oranje-handschoenen weer aan zou trekken. Nu Stekelenburg ruim een maand uitgeschakeld is vanwege een schouderblessure, voegt hij de daad bij het woord.

Van Marwijk selecteerde verder nog twee debutanten: Dirk Marcellis en Michel Vorm. Marcellis vervangt de geblesseerde Khalid Boulahrouz (VfB Stuttgart), terwijl Vorm erbij is gehaald vanwege de blessure van Henk Timmer.
Quote:Van Marwijk verklapte dat Van der Sar zowel tegen IJsland (11 oktober) en Noorwegen (15 oktober) in de basis start. "Edwin is natuurlijk buitencategorie. Dan is het echt leuk dat hij nog eenmaal terugkeert, want zijn terugkeer is echt tijdelijk", aldus Van Marwijk.

De trainer verwacht dat Timmer tijdens beide interlands in de WK-kwalificatie op de bank kan zitten. "Henk is in tegenstelling tot Stekelenburg bijna fit."

Vorm dus alleen 'voor de vorm' erbij... :8:
Wordt Sar nu ook weer afgebeld? Timmer is weer fit en speelde, ondanks het verlies, wel goed.
Quote:Robben mist WK-kwalificatieduels Oranje
Uitgegeven: 6 oktober 2008 12:09
Laatst gewijzigd: 6 oktober 2008 12:11

AMSTERDAM - Arjen Robben mist de komende twee WK-kwalificatiewedstrijden van het Nederlands elftal tegen IJsland en Noorwegen. De 24-jarige aanvaller van Real Madrid raakte zondag in het competitieduel tegen Espanyol (2-2) geblesseerd aan zijn hamstring.

Hij is zeker twee weken uitgeschakeld, heeft de Madrileense club maandag bekendgemaakt. De komende twee dagen ondergaat Robben onderzoeken om te kijken hoe ernstig de blessure is.

Robben viel tegen Espanyol in voor een andere Nederlander, Rafael van der Vaart. Een lang leven was zijn optreden niet beschoren, want hij moest al na vijftien minuten het veld verlaten met een blessure. Real Madrid hoopt op een snel herstel van Robben en wil proberen hem op te lappen voor de derby tegen Atletico Madrid over twee weken.

Dit weekeinde haakte Jan Vennegoor of Hesselink ook al af bij Oranje. De spits van Celtic liep zaterdag een blessure op aan zijn lies.

Vervangers? Koef ipv Jan en Beerens voor Robben. :8:
Flixieluv Wrote:
waf Wrote:
Hoef Wrote:Wat heeft Bert van Marwijk met Ajax te maken? Je slaat weer eens door met je complotterette

bert van marwijk is -gelijk elke bondskootsj- de marionetpop van de knjb. wist je dat niet? :razz:

ik heb het trouwens niet over bert van marwijk. wat hij doet is me onbekend. mijn pijlen zijn gericht tegen de journalist die dit opschrijft. hoe komt hij er nou bij om de naam van de 3de keeper van ajakkes te noemen als mogelijke vervanger? een beetje dom mame dropping, zo worden al die ajakkessieden constant maar oranje in geluld. zo is dat met stekelvarken overigens ook gegaan.

wIE KOMT VOLGENS JOU HIER (1e keep oranje) EERDER voor in aanmerking dan?
De held van Volendam natuurlijk !!! :8: