FTM Forum

Full Version: Oranje-topic
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Lamme Lennie Wrote:
Peter Wrote:Had Gomes bij Ajax gekeept dan was Ajax afgelopen seizoen na een wedstrijdje of 31 al kampioen geworden. Hij had voor Ajax zeker 10 punten meer gepakt dan de Steek en PSV zou dan sowieso op verre afstand hebben gestaan.

Soms leef je echt in je eigen wereld :lol:

Verklaar je nader..
On topic (al is het niet heel boeiend):

Engelaar vervangt Nigel de Jong bij Oranje
16/10/2007 19:41

Orlando Engelaar is de vervanger van Nigel de Jong, die dinsdag het trainingskamp van het Nederlands elftal moest verlaten, één dag voor de interland tegen Slovenië.

De Jong hield een pijnlijke lies over aan de training van dinsdagmiddag. Hoe ernstig de kwestuur is, is nog onduidelijk. Maar de medische staf van Oranje wist bondscoach Marco van Basten wel te vertellen dat de international van Hamburger SV niet op tijd fit zou zijn voor het treffen met de Slovenen.

Van Basten maakte aanvankelijk bekend geen vervanger op te roepen voor De Jong. Maar selecteerde even later alsnog Orlando Engelaar. De lange middenvelder van FC Twente speelde eerder dit jaar twee interlands.
Peter Wrote:
Lamme Lennie Wrote:
Peter Wrote:Had Gomes bij Ajax gekeept dan was Ajax afgelopen seizoen na een wedstrijdje of 31 al kampioen geworden. Hij had voor Ajax zeker 10 punten meer gepakt dan de Steek en PSV zou dan sowieso op verre afstand hebben gestaan.

Soms leef je echt in je eigen wereld :lol:

Verklaar je nader..

Dat kan ik beter aan jou vragen. Ik geloof er geen ene reet van dat Gomes 10 punten meer had gepakt dan Stekelenburg vorig jaar. Ik ben benieuwd op welke momenten/wedstrijden je hier doelt.
de Jong had wrs rechtsback gespeeld...
Lamme Lennie Wrote:
Peter Wrote:
Lamme Lennie Wrote:
Peter Wrote:Had Gomes bij Ajax gekeept dan was Ajax afgelopen seizoen na een wedstrijdje of 31 al kampioen geworden. Hij had voor Ajax zeker 10 punten meer gepakt dan de Steek en PSV zou dan sowieso op verre afstand hebben gestaan.

Soms leef je echt in je eigen wereld :lol:

Verklaar je nader..

Dat kan ik beter aan jou vragen. Ik geloof er geen ene reet van dat Gomes 10 punten meer had gepakt dan Stekelenburg vorig jaar. Ik ben benieuwd op welke momenten/wedstrijden je hier doelt.

Nou zonder Gomes op doel had PSV in oa Groningen, Heerenveen, Arnhem, Breda, Nijmegen en zelfs Amsterdam verloren. Daar heeft hij in zn eentje de punten gepakt dan wel de schade zeer beperkt waardoor PSV op doelsaldo de titel kon pakken. Al die wedstrijden had PSV met een andere keeper op doel verloren. Als Gomes in Amsterdam had gespeeld denk ik met die 10 punten bijvoorbeeld aan op het oog makkelijke duels waar Ajax zomaar 2 of meer goals tegen krijgt (bv. Excelsior, Sparta thuis en RKC en Sparta uit), dat is Gomes volgens mij nog nooit overkomen in competitieverband tegen zulke clubs en dat is echt niet omdat die clubjes tegen PSV minder kansen krijgen dan tegen Ajax. Of die 4 goals tegen in Arnhem van Ajax? PSV was daar ook zwaar minder maar Gomes pakt er zeker 3 ballen uit die geen andere keeper zou hebben gehad. Poeh, beetje uitgebreid maar mn punt is duidelijk denk ik zo.
Ekslem Wrote:de Jong had wrs rechtsback gespeeld...

Wrs is Engelaar op dit moment nog een betere rechtsback dan Kromkamp of Lucius dus tis te begrijpen. Ik ben allang blij dat hij een keer ook een Ajacied die als rechtsback kan spelen heeft genegeerd en dus maar een middenvelder heeft opgeroepen bij gebrek aan rechtsbacks. :razz:
Shit, dat betekent dat die knakworst morgen rechtsback staat....
Mukkus Wrote:Shit, dat betekent dat die knakworst morgen rechtsback staat....

jammer dat deze hansworst niet geknakt is. het scheelde niet veel. :razz:

[Image: TrainingOranje_128367a.jpg]
peter nog tips om vooraf naar toe te gaan vanavond?
kooltje Wrote:peter nog tips om vooraf naar toe te gaan vanavond?

Kroegje bedoel je? ben dan geen Peter, maar stratum is altijd wel leuk voor een wedstrijd van PSV. Weet niet hoe het met NL elftal is. Mss dat je het dan iets dichter bij het stadion moet zoeken. Schiun tegenover het standbeeld van Dillen is er ook iets van een ontmoetingsplaats met bierbarretjes buiten.
oranje is kut, maar het oranje publiek is nog kutter.
Ekslem Wrote:
kooltje Wrote:peter nog tips om vooraf naar toe te gaan vanavond?

Kroegje bedoel je? ben dan geen Peter, maar stratum is altijd wel leuk voor een wedstrijd van PSV. Weet niet hoe het met NL elftal is. Mss dat je het dan iets dichter bij het stadion moet zoeken. Schiun tegenover het standbeeld van Dillen is er ook iets van een ontmoetingsplaats met bierbarretjes buiten.
ok ty...niet echt top dus...dan maar genoeg bier erin..
kooltje Wrote:peter nog tips om vooraf naar toe te gaan vanavond?

[Image: logo%2040%20jaar3.gif]

Ik zou hier de volgende bestelling plaatsen

-Bakje Ryan Babelgische frieten Emanualsonder mayo
-Van der ceSar salad
-broodje Giovanni van Bockworst



Of je gaat lekker naar 't Visboerke voor een bakje Demy de Zeeuwse Mosselen of een moot Maarten Stekelenbaars
kooltje Wrote:
Ekslem Wrote:
kooltje Wrote:peter nog tips om vooraf naar toe te gaan vanavond?

Kroegje bedoel je? ben dan geen Peter, maar stratum is altijd wel leuk voor een wedstrijd van PSV. Weet niet hoe het met NL elftal is. Mss dat je het dan iets dichter bij het stadion moet zoeken. Schiun tegenover het standbeeld van Dillen is er ook iets van een ontmoetingsplaats met bierbarretjes buiten.
ok ty...niet echt top dus...dan maar genoeg bier erin..

stratum bij PSV CL is altijd wel top
dat is op loopafstand van het stadion?
Legion Wrote:
kooltje Wrote:peter nog tips om vooraf naar toe te gaan vanavond?

[Image: logo%2040%20jaar3.gif]

Ik zou hier de volgende bestelling plaatsen

-Bakje Ryan Babelgische frieten Emanualsonder mayo
-Van der ceSar salad
-broodje Giovanni van Bockworst



Of je gaat lekker naar 't Visboerke voor een bakje Demy de Zeeuwse Mosselen of een moot Maarten Stekelenbaars

Of een Roy Beerenshap met pindasuarez.
Mukkus Wrote:
Legion Wrote:
kooltje Wrote:peter nog tips om vooraf naar toe te gaan vanavond?

[Image: logo%2040%20jaar3.gif]

Ik zou hier de volgende bestelling plaatsen

-Bakje Ryan Babelgische frieten Emanualsonder mayo
-Van der ceSar salad
-broodje Giovanni van Bockworst



Of je gaat lekker naar 't Visboerke voor een bakje Demy de Zeeuwse Mosselen of een moot Maarten Stekelenbaars

Of een Roy Beerenshap met pindasuarez.

Die zitten niet bij de selectie. Anders zou je ook wel een Frigrandelletje kunnen bestellen
kooltje Wrote:dat is op loopafstand van het stadion?

10 minuutjes lopen door de binnenstad, maar als je op de korte zijde zit moet je er rekening mee houden dan je ook 20 minuten in rij staat voor het stadion als je er niet heel vroeg bent.. 4 toegangspoortjes waar duizenden mensen doorheen moeten is een drama. Dus 3 kwartier voordat het duel begint moet je zeker wel aanlopen om mooi op tijd op je stoel te zitten. Heb verder ook geen idee of daar voor duels van Nederland wat te beleven is en zou je ook geen specifieke kroegen kunnen noemen.. dat weet ik alleen voor dinsdag als het weer CL is (dan hoef je niet eens een kroeg in, buiten ook behoorlijk vol). Op de markt in de binnenstad is met PSV CL-duels niet zoveel te beleven, maar zou me niks verbazen als de oranje-fans daar wel voor kiezen.

Verder zal die plek waar Ekslem op doelt (oostkant stadion, langs het spoor) wel gewoon open zijn net als bij duels van PSV. Of anders gewoon het supportershome in het stadion aan de lange zijde (spoorkant), daar is het ook altijd lekker druk en gezellig voor de wedstrijden al durf ik niet te zeggen of ze daar bier mogen schenken met duels van Oranje.
kooltje Wrote:dat is op loopafstand van het stadion?

Ja, goeie 10 minuutjes. Gewoon de hoofdwinkelstraat uitlopen, voorbij de kerk en dan zie je het vanzelf. Mss dat er op de markt (bij de Mac) vandaag wat meer te beleven valt dan normaal. Dat is in de hoofdwinkelstraat op de kruising bij de V&D links en dan zie jet vanzelf.
Legion Wrote:
Mukkus Wrote:
Legion Wrote:
kooltje Wrote:peter nog tips om vooraf naar toe te gaan vanavond?

[Image: logo%2040%20jaar3.gif]

Ik zou hier de volgende bestelling plaatsen

-Bakje Ryan Babelgische frieten Emanualsonder mayo
-Van der ceSar salad
-broodje Giovanni van Bockworst



Of je gaat lekker naar 't Visboerke voor een bakje Demy de Zeeuwse Mosselen of een moot Maarten Stekelenbaars

Of een Roy Beerenshap met pindasuarez.

Die zitten niet bij de selectie. Anders zou je ook wel een Frigrandelletje kunnen bestellen

Dat weten wij, maar weten ze dat in Eindhoven?
Doe mij maar er nog maar een blikkie Messisi erbij....
zit lange zijde...en dat tien minuutjes lopen heet stratum?
kooltje Wrote:zit lange zijde...en dat tien minuutjes lopen heet stratum?

Lange zijde is voorzover ik weet wat beter toegankelijk dus dan zal het wel meevallen met de rijen. Stratum is idd 10 minuutjes, als je stratum tenminste aan de stadkant (bij de kerk) verlaat, anders loop je helemaal de verkeerde kant op. :p Maar dat wijst zichzelf hoor, gewoon achter de meute aanlopen dan komt het goed en als je eenmaal bij de bijenkorf bent kun je het stadion al zien liggen.
Kooltje, vergeet je je broodje Duo Petotti niet?
Mukkus Wrote:Kooltje, vergeet je je broodje Duo Petotti niet?
bedankt muk...had alleen me tom de amulet al ingepakt
waf Wrote:oranje is kut, maar het oranje publiek is nog kutter.

Is toch gezellig Waf met al die trommels.
Vret Mien Gras Wrote:
waf Wrote:oranje is kut, maar het oranje publiek is nog kutter.

Is toch gezellig Waf met al die trommels.

En met de Teletoeters!
Quote:Hup Holland Hup,
laat de leeuw niet in zijn hempie staan.
Vret Mien Gras Wrote:
waf Wrote:oranje is kut, maar het oranje publiek is nog kutter.

Is toch gezellig Waf met al die trommels.

[Image: aargh4.gif]
waf Wrote:oranje is kut, maar het oranje publiek is nog kutter.

Beaam, ik erger me altijd enorm aan dat feestpubliek (de wave al na 5 seconden inzetten enzo) en die mensen die na 10 minuten binnenkomen en na 80 minuten alweer weggaan! Icon_twisted

Waarom laat ik me toch steeds weer overhalen een passe-partout aan te schaffen voor alle thuiswedstrijden.. #-o
omdat je het stiekem geweldig vind die sfeer
hmm, dacht met oog op ek ff slim te zijn en lid te worden van supportersclub

Lid Worden

Nu Lid Worden! Klik hier.


Alleen leden die voor 30 september 2007 lid zijn geworden komen in aanmerking voor een eventuele kaartverkoop voor het EK 2008. Indien u na 30 september 2007 lid wordt van onze club ontvangt u geen inschrijfformulier voor het EK 2008 en kunt u ook niet deelnemen aan de kaartverkoop via onze club voor dit toernooi.

Word nu lid van de Supportersclub Oranje en deel mee in het geheim dat je deelt met het Nederlands Elftal. Want, lid zijn van Oranje is het mooiste wat er is en biedt een groot aantal unieke voordelen.

Voorrang bij de kaartverkoop