FTM Forum

Full Version: Oranje-topic
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Ad Wim Wrote:
Tripplexxx Wrote:De Ajacieden zijn al blij dat Stekelenburg die bal uberhaupt tegenhield, dat was al heel wat. Het was gewoon slecht gekeept.........
Het is dus duidelijk dat je een teletekstsupporter bent, want Stekelenburg staat dit seizoen onwijs goed te keepen.

Dat jij zo lyrisch bent over deze omhoog geschreven keepert is jouw zaak. Beetje objectiever mag ook wel......

Hij keept inderdaad redelijk dit jaar, al wordt ook dat schromelijk overdreven. Voor mij is het nog steeds de net-niet keepert die altijd wel een slippertje heeft, zoals tegen Roemenie......
Vorig jaar was hij over het algemeen niet goed, met af en toe een positieve uitschieter. Dit jaar is hij wel echt goed tot nu toe, meerdere keren de punten gepakt, en heeft hij gewoon pech met de kwakkelende verdediging.
Als hij zo keept, vind ik hem een waardige opvolger voor vd Sar. En ik vond het dus absoluut geen slippertje zaterdag.
Bulgaarse media: 'Oranje omgekocht'

Geschreven door Matthijs van Laar op maandag, 15 oktober om 10:36

Niet alleen in Nederland praten we nog altijd na over de matige partij van Oranje tegen Roemenië, ook in het buitenland blijft het duel de gemoederen bezig houden. Zo ook in Bulgarije, waar men inmiddels vraagtekens zet bij het optreden van de mannen van Marco van Basten.

Na een behoorlijke eerste helft, zakte Oranje ver weg in Constanta, om vervolgens twintig minuten voor tijd een treffer om de oren te krijgen. Genoeg voor de Roemenen, die zich nu met één zege kunnen kwalificeren voor het EK in Oostenrijk en Zwitserland.

In Bulgarije, dat ook nog altijd een klein kansje maakt zich te kwalificeren, ging men op voorhand uit van een salonremise tussen de beide koplopers in groep G. Dat werd het dus niet, maar dat weerhoudt de Bulgaarse pers er niet van om driftig te speculeren over andere duistere praktijken rondom het treffen.

”De houding van de gasten was verdacht en de vraag is gerechtvaardigd of het een verkochte wedstrijd was,” zo schrijft een journalist van de sportkrant Meridian Match. Frustratie lijkt echter de grootste initiator achter het speculatieve bericht.

Bulgarije had namelijk het meeste baat bij een zege voor Oranje, omdat Roemenië nog op bezoek moet bij het buurland uit de Balkan. Nu zijn de Bulgaren volledig afhankelijk van de prestaties van het Nederlands elftal tegen Slovenië, Luxemburg en Wit-Rusland.
Ad Wim Wrote:Vorig jaar was hij over het algemeen niet goed, met af en toe een positieve uitschieter. Dit jaar is hij wel echt goed tot nu toe, meerdere keren de punten gepakt, en heeft hij gewoon pech met de kwakkelende verdediging.
Als hij zo keept, vind ik hem een waardige opvolger voor vd Sar. En ik vond het dus absoluut geen slippertje zaterdag.

Stekelburk heeft nog nooit punten gepakt voor een team hoe kom je erbij. Snap jij die woordspeling wel?
Gomes en Timmer zijn puntenpakkers.
Dit seizoen alleen al: Heracles uit en AZ uit... :roll:
Ad Wim Wrote:Dit seizoen alleen al: Heracles uit en AZ uit... :roll:


Laat nou Adje, je praat hier tegen Ajax-haters, had Gomes bij Ajax gekeept was het ook een net-niet keep geweest....

Laat ze lekker lullen en maak je er niet zo druk om!
Fabian Wrote:
Ad Wim Wrote:Dit seizoen alleen al: Heracles uit en AZ uit... :roll:


Laat nou Adje, je praat hier tegen Ajax-haters, had Gomes bij Ajax gekeept was het ook een net-niet keep geweest....

Laat ze lekker lullen en maak je er niet zo druk om!

Ik ben een hater van ajaks spelers die onterecht in oranje staan.

Ik vind Wesley Sneijder trouwens een erg sympathieke vent tegenwoordig :wink:
Fabian Wrote:
Ad Wim Wrote:Dit seizoen alleen al: Heracles uit en AZ uit... :roll:


Laat nou Adje, je praat hier tegen Ajax-haters, had Gomes bij Ajax gekeept was het ook een net-niet keep geweest....

Laat ze lekker lullen en maak je er niet zo druk om!

Gomes is nu ook een net-niet keeper. Pieckenhagen, da's pas een topper!
Fabian Wrote:
Ad Wim Wrote:Dit seizoen alleen al: Heracles uit en AZ uit... :roll:


Laat nou Adje, je praat hier tegen Ajax-haters, had Gomes bij Ajax gekeept was het ook een net-niet keep geweest....

Laat ze lekker lullen en maak je er niet zo druk om!

Calimero
waf Wrote:
Fabian Wrote:
Ad Wim Wrote:Dit seizoen alleen al: Heracles uit en AZ uit... :roll:


Laat nou Adje, je praat hier tegen Ajax-haters, had Gomes bij Ajax gekeept was het ook een net-niet keep geweest....

Laat ze lekker lullen en maak je er niet zo druk om!

Calimero

Inderdaad, HET voorbeeld van.... ](*,)
Mukkus Wrote:Ach, je moet van God 4-3-3 spelen, dus dan zet je van der Vaart rechtbuiten.... :roll:
Viel me nog mee, had bijna verwacht dat Henk Timmer daar zou spelen.

Voetballes 1 voor meneer van Basten: Met de spelers, die je hebt maak je een opstelling/formatie. Niet andersom: een formatie willen spelen en daar vervolgens de spelers indrukken. Maar dat zal wel aan mij liggen.

Zie de videocolumn van Johan Derksen, hij heeft naar je geluisterd.
Overdune Wrote:
Mukkus Wrote:Ach, je moet van God 4-3-3 spelen, dus dan zet je van der Vaart rechtbuiten.... :roll:
Viel me nog mee, had bijna verwacht dat Henk Timmer daar zou spelen.

Voetballes 1 voor meneer van Basten: Met de spelers, die je hebt maak je een opstelling/formatie. Niet andersom: een formatie willen spelen en daar vervolgens de spelers indrukken. Maar dat zal wel aan mij liggen.

Zie de videocolumn van Johan Derksen, hij heeft naar je geluisterd.

Sterker nog.....ik ben Johan Derksen.
Mukkus Wrote:Sterker nog.....ik ben Johan Derksen.

Dead
Treesong Wrote:
Mukkus Wrote:Sterker nog.....ik ben Johan Derksen.

Dead

En Treesong is Wilfred Genee.
Mukkus Wrote:
Treesong Wrote:
Mukkus Wrote:Sterker nog.....ik ben Johan Derksen.

Dead

En Treesong is Wilfred Genee.

Dan heeft Tree het toch wat beter bekeken :razz:
Ekslem Wrote:
Mukkus Wrote:
Treesong Wrote:
Mukkus Wrote:Sterker nog.....ik ben Johan Derksen.

Dead

En Treesong is Wilfred Genee.

Dan heeft Tree het toch wat beter bekeken :razz:

En Ekslem is Barbara Barend.
Mukkus Wrote:
Ekslem Wrote:
Mukkus Wrote:
Treesong Wrote:
Mukkus Wrote:Sterker nog.....ik ben Johan Derksen.

Dead

En Treesong is Wilfred Genee.

Dan heeft Tree het toch wat beter bekeken :razz:

En Ekslem is Barbara Barend.

:razz:
En wie is er Willem?
Ekslem Wrote:
Mukkus Wrote:
Ekslem Wrote:
Mukkus Wrote:
Treesong Wrote:
Mukkus Wrote:Sterker nog.....ik ben Johan Derksen.

Dead

En Treesong is Wilfred Genee.

Dan heeft Tree het toch wat beter bekeken :razz:

En Ekslem is Barbara Barend.

:razz:
En wie is er Willem?

waf.
Quote:Strafrondje voor André Ooijer

KATWIJK - André Ooijer deelde dinsdagmorgen op de training van het Nederlands elftal een flinke tik uit aan Klaas-Jan Huntelaar. Het kwam de verdediger te staan op een reprimande van bondscoach Marco van Basten.

Bovendien moest hij het partijspel verlaten om een strafrondje te lopen.

Van Basten: "Het was teveel van het goede. Het is niet professioneel om zoiets te doen, zeker niet op de dag voor de wedstrijd. Maar we hebben natuurlijk wel verloren afgelopen weekeinde, misschien heeft dat er iets mee te maken. Maar het is niet goed te praten. Met zo'n overtreding kun je iemand blesseren en dat is niet professioneel."

:roll: , je speelt toch zoals je traint. Wat een gejank. We hebben mannen nodig die er onder door klappen!
Wat een kletskoek inderdaad. Had die lelijkerd maar op tijd op moeten springen. Hup, strafrondje!
Ekslem Wrote:
Quote:Strafrondje voor André Ooijer

KATWIJK - André Ooijer deelde dinsdagmorgen op de training van het Nederlands elftal een flinke tik uit aan Klaas-Jan Huntelaar. Het kwam de verdediger te staan op een reprimande van bondscoach Marco van Basten.

Bovendien moest hij het partijspel verlaten om een strafrondje te lopen.

Van Basten: "Het was teveel van het goede. Het is niet professioneel om zoiets te doen, zeker niet op de dag voor de wedstrijd. Maar we hebben natuurlijk wel verloren afgelopen weekeinde, misschien heeft dat er iets mee te maken. Maar het is niet goed te praten. Met zo'n overtreding kun je iemand blesseren en dat is niet professioneel."

:roll: , je speelt toch zoals je traint. Wat een gejank. We hebben mannen nodig die er onder door klappen!

De overtreding was in het sportjournaal te zien. Denk dat je er in een wedstrijd rood (of op zijn minst donkergeel) voor zou krijgen.
Riekki Wrote:
Ekslem Wrote:
Quote:Strafrondje voor André Ooijer

KATWIJK - André Ooijer deelde dinsdagmorgen op de training van het Nederlands elftal een flinke tik uit aan Klaas-Jan Huntelaar. Het kwam de verdediger te staan op een reprimande van bondscoach Marco van Basten.

Bovendien moest hij het partijspel verlaten om een strafrondje te lopen.

Van Basten: "Het was teveel van het goede. Het is niet professioneel om zoiets te doen, zeker niet op de dag voor de wedstrijd. Maar we hebben natuurlijk wel verloren afgelopen weekeinde, misschien heeft dat er iets mee te maken. Maar het is niet goed te praten. Met zo'n overtreding kun je iemand blesseren en dat is niet professioneel."

:roll: , je speelt toch zoals je traint. Wat een gejank. We hebben mannen nodig die er onder door klappen!

De overtreding was in het sportjournaal te zien. Denk dat je er in een wedstrijd rood (of op zijn minst donkergeel) voor zou krijgen.

Goed zo... op het randje spelen!
Maar niet in de training. Natuurlijk onwijs stom als je daarmee iemand blesseert.
Ad Wim Wrote:Maar niet in de training. Natuurlijk onwijs stom als je daarmee iemand blesseert.

Ook op de training! JUIST op de training moet je toch aan de coach laten zien dat je messcherp bent???
Ik snap niet dat Van Basten hier zelf ook maar een uitspraak over doet in de media. Zoiets moet je lekker intern houden en oplossen.
Lamme Lennie Wrote:Ik snap niet dat Van Basten hier zelf ook maar een uitspraak over doet in de media. Zoiets moet je lekker intern houden en oplossen.

Misschien omdat de camera's van de NOS erbij waren? :roll:

Strafrondjes lopen, moppen vertellen....

het moet niek gekker en vooral niet treuriger worden......
Op de radio meldde hij ook dat Ooijer hem vertelde dat KJH hem (Ooijer) 2 keer een elleboog gaf en dat hij hem daarom terugpakte. Waarom zou je dat gaan vertellen aan een verslaggever? Op deze manier breng je de (negatieve) verhalen wel de wereld in ja.
Lamme Lennie Wrote:Op de radio meldde hij ook dat Ooijer hem vertelde dat KJH hem (Ooijer) 2 keer een elleboog gaf en dat hij hem daarom terugpakte. Waarom zou je dat gaan vertellen aan een verslaggever? Op deze manier breng je de (negatieve) verhalen wel de wereld in ja.

Jawel, maar Huntelaar is een Ajacied :wink:
Fabian Wrote:
Ad Wim Wrote:Dit seizoen alleen al: Heracles uit en AZ uit... :roll:


Laat nou Adje, je praat hier tegen Ajax-haters, had Gomes bij Ajax gekeept was het ook een net-niet keep geweest....

Laat ze lekker lullen en maak je er niet zo druk om!

Had Gomes bij Ajax gekeept dan was Ajax afgelopen seizoen na een wedstrijdje of 31 al kampioen geworden. Hij had voor Ajax zeker 10 punten meer gepakt dan de Steek en PSV zou dan sowieso op verre afstand hebben gestaan.
Peter Wrote:Had Gomes bij Ajax gekeept dan was Ajax afgelopen seizoen na een wedstrijdje of 31 al kampioen geworden. Hij had voor Ajax zeker 10 punten meer gepakt dan de Steek en PSV zou dan sowieso op verre afstand hebben gestaan.

Soms leef je echt in je eigen wereld :lol: