FTM Forum

Full Version: Oranje-topic
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Bommel, Sneijder en VDV op het middenveld =P~
Ad Wim Wrote:Bommel, Sneijder en VDV op het middenveld =P~

veel te aanvallend. jij blijft er weinig van begrijpen.
waf Wrote:
Ad Wim Wrote:Bommel, Sneijder en VDV op het middenveld =P~

veel te aanvallend. jij blijft er weinig van begrijpen.
Kan me geen flikker schelen. Het zijn gewoon de beste voetballers en met dit middenveld (een van de beste ter wereld imo) kunnen we elke tegenstander overrompelen.

Maar ik ben ook eigenlijk voor 4-4-2, vooral omdat we daar ideale spitsen voor hebben. Dan kun je nog iemand als De Zeeuw erachter zetten.
Maar Van Basten gaat toch geen 4-4-2 spelen.
Ad Wim Wrote:Maar Van Basten gaat toch geen 4-4-2 spelen.

Ik zie nog wel potentie in de ruit met de punt naar opzij
Ik denk dat het punt het beste in het doel van de tegenpartij gezet kan worden.
Berend Botje Wrote:Ik denk dat het punt het beste in het doel van de tegenpartij gedrukt kan worden.

:razz:
Treesong Wrote:
Berend Botje Wrote:Ik denk dat het punt het beste in het doel van de tegenpartij gedrukt kan worden.

:razz:

Ze hebben er toch maar mooi drie ingedrukt tegen die poepsjinezen!
Ad Wim Wrote:
waf Wrote:
Ad Wim Wrote:Bommel, Sneijder en VDV op het middenveld =P~

veel te aanvallend. jij blijft er weinig van begrijpen.
Kan me geen flikker schelen. Het zijn gewoon de beste voetballers en met dit middenveld (een van de beste ter wereld imo) kunnen we elke tegenstander overrompelen.

Maar ik ben ook eigenlijk voor 4-4-2, vooral omdat we daar ideale spitsen voor hebben. Dan kun je nog iemand als De Zeeuw erachter zetten.
Maar Van Basten gaat toch geen 4-4-2 spelen.

Dan opteer ik voor een 1-4-5 opstelling. :eeeek: V/d Sar, Gio, van Bommel, v/d Vaart, Sneijder, Seedorf, van Nistelrooy, Kuyt, Robben, van Persie en Huntelaar zijn gewoon de beste voetballers!
Gio Undecided
Peter Wrote:
Ad Wim Wrote:
waf Wrote:
Ad Wim Wrote:Bommel, Sneijder en VDV op het middenveld =P~

veel te aanvallend. jij blijft er weinig van begrijpen.
Kan me geen flikker schelen. Het zijn gewoon de beste voetballers en met dit middenveld (een van de beste ter wereld imo) kunnen we elke tegenstander overrompelen.

Maar ik ben ook eigenlijk voor 4-4-2, vooral omdat we daar ideale spitsen voor hebben. Dan kun je nog iemand als De Zeeuw erachter zetten.
Maar Van Basten gaat toch geen 4-4-2 spelen.

Dan opteer ik voor een 1-4-5 opstelling. :eeeek: V/d Sar, Gio, van Bommel, v/d Vaart, Sneijder, Seedorf, van Nistelrooy, Kuyt, Robben, van Persie en Huntelaar zijn gewoon de beste voetballers!
#-o
Pfff, ben je nou echt zo stom?
En dit keer ga ik het dus niet 3x uitleggen...
Ad Wim Wrote:
Peter Wrote:
Ad Wim Wrote:
waf Wrote:
Ad Wim Wrote:Bommel, Sneijder en VDV op het middenveld =P~

veel te aanvallend. jij blijft er weinig van begrijpen.
Kan me geen flikker schelen. Het zijn gewoon de beste voetballers en met dit middenveld (een van de beste ter wereld imo) kunnen we elke tegenstander overrompelen.

Maar ik ben ook eigenlijk voor 4-4-2, vooral omdat we daar ideale spitsen voor hebben. Dan kun je nog iemand als De Zeeuw erachter zetten.
Maar Van Basten gaat toch geen 4-4-2 spelen.

Dan opteer ik voor een 1-4-5 opstelling. :eeeek: V/d Sar, Gio, van Bommel, v/d Vaart, Sneijder, Seedorf, van Nistelrooy, Kuyt, Robben, van Persie en Huntelaar zijn gewoon de beste voetballers!
#-o
Pfff, ben je nou echt zo stom?
En dit keer ga ik het dus niet 3x uitleggen...

Je moet patience-coach worden, dan hoef je niet met een tegenstander rekening te houden.
En leg het asjeblieft niet 3 keer uit, ik snap het al. Icon_twisted
Van Nistelrooy definitief terug in Oranje
Uitgegeven: 17 augustus 2007 12:31
Laatst gewijzigd: 17 augustus 2007 13:23

ZEIST - Ruud van Nistelrooij is weer terug bij het Nederlands elftal. De spits van Real Madrid maakt na een afwezigheid van ruim een jaar zijn rentree in de selectie van bondscoach Marco van Basten.

De trainer nam de aanvaller op in zijn selectie voor de vrienschappelijke wedstrijd tegen Zwitserland, woensdag in Genève.



De rentree van Van Nistelrooij is ten koste gegaan van Ajax-spits Klaas-Jan Huntelaar. De aanvaller ontbreekt in de 20-koppige spelersgroep van Van Basten.

Van Nistelrooij speelde op het wereldkampioenschap in Duitsland voor het laatst voor Oranje. In de laatste groepswedstrijd tegen Argentinië werd hij in de 56e minuut gewisseld. In het duel daarna, tegen Portugal (1-0 verlies) zat hij de hele wedstrijd op de bank.

Naast Van Nistelrooij keert ook Robin van Persie terug. De voetballer van Arsenal speelde op 11 oktober 2006 zijn laatste duel in het Nederlands elftal, daarna ontbrak hij vanwege de geboorte van zijn zoontje en een lange, slepende blessure.

Rusland

Het Nederlands elftal opent volgend jaar het seizoen met een vriendschappelijke uitwedstrijd tegen Rusland. Het duel met de formatie van bondscoach Guus Hiddink is vastgesteld op woensdag 20 augustus. Het is nog niet duidelijk in welke stad wordt gevoetbald.

Het Nederlands elftal en Rusland beginnen ruim twee weken na de oefenwedstrijd aan de kwalificatiereeks voor het WK van 2010 in Zuid Afrika. Oranje speelde oefende op 7 februari dit jaar ook tegen Rusland. Het Nederlands elftal won in de Amsterdam Arena met 4-1.

Selectie Zwitserland-Nederland

Doel: Van der Sar (Manchester United), Stekelenburg (Ajax);

Verdediging: Boulahrouz (Sevilla), Bouma (Aston Villa), Emanuelson (Ajax), Heitinga (Ajax), Jaliens (AZ), Mathijsen (Hamburger SV), Melchiot (Wigan Athletic);

Middenveld: Afellay (PSV), Van Bronckhorst (Feyenoord), Seedorf (AC Milan), Sneijder (Real Madrid), Van der Vaart (Hamburger SV), De Zeeuw (AZ);

Aanval: Babel (Liverpool), Kuijt (Liverpool), Van Nistelrooij (Real Madrid), Van Persie (Arsenal), Vennegoor of Hesselink (Celtic
Nog maar 3 Ajaxieden jongens!
Prima van Ruud! Maar of dat nou ten koste van Huntelaar met gaan...
Kuijt of Huntelaar dan idd. Huntelaar is ongeveer hetzelfde als Ruud dus Kuijt is wel te begrijpen. Natuurlijk super voor het NL elftal dat Ruud er weer bij is. Hopelijk is het echt goed tussen hem en vBasten.
Ekslem Wrote:Kuijt of Huntelaar dan idd. Huntelaar is ongeveer hetzelfde als Ruud dus Kuijt is wel te begrijpen. Natuurlijk super voor het NL elftal dat Ruud er weer bij is. Hopelijk is het echt goed tussen hem en vBasten.

Als we nu eens normaal gaan voetballen is het super, anders staat hij weer op een eilandje te wachten op die ene bal die toch nooit komt.
Depor Wrote:Nog maar 3 Ajaxieden jongens!

waarvan er waarschijnlijk 2 op de bank zitten. Dat moet me een topwedstrijd van het nl elftal worden!
Belachelijk dat die Heitinga er weer bij zit. Zoals ie die domme gele kaart pakte tegen Slavia. Zo'n domme overschatte voetballer.
EJR Wrote:Belachelijk dat die Heitinga er weer bij zit. Zoals ie die domme gele kaart pakte tegen Slavia. Zo'n domme overschatte voetballer.

Eens, dan nog liever Maduro
Depor Wrote:
EJR Wrote:Belachelijk dat die Heitinga er weer bij zit. Zoals ie die domme gele kaart pakte tegen Slavia. Zo'n domme overschatte voetballer.

Eens, dan nog liever Maduro

Jij bedoelt die snelle, dynamische middenvelder, met die zo kenmerkende dieptepassjes.... Idea
joep Wrote:
Depor Wrote:
EJR Wrote:Belachelijk dat die Heitinga er weer bij zit. Zoals ie die domme gele kaart pakte tegen Slavia. Zo'n domme overschatte voetballer.

Eens, dan nog liever Maduro

Jij bedoelt die snelle, dynamische middenvelder, met die zo kenmerkende dieptepassjes.... Idea
Jij als Feyenoorder moet hem toch kennen...hij scoorde nog in de Kuip....
maar snap dat je niet iedereen kan onthouden die in de kuip scoorde tegen Feyenoord
als iedereen die in de kuip scoort in het nl. elftal moet, dan wordt het een nl. 295-tal en kunnen we wel winnen, denk ik! :wink:
Ad Wim Wrote:Prima van Ruud! Maar of dat nou ten koste van Huntelaar met gaan...

een even onverwachte als goede zet van MVB. hebben er toch nog meer door dat de vorm van de hunt niet echt denderend is.
centre court Wrote:
Ad Wim Wrote:Prima van Ruud! Maar of dat nou ten koste van Huntelaar met gaan...

een even onverwachte als goede zet van MVB. hebben er toch nog meer door dat de vorm van de hunt niet echt denderend is.


Huntelaar is helaas niet in de juiste vorm waarin een spits moet verkeren om van meerwaarde te zijn voor het nederlands elftal, dus ik begrijp MvB helemaal.
Een wonder ! We begrijpen Marco een keer :eeeek:
Van Bommel wil Duitser worden en in 't Duitse elftal gaan spelen. :eeeek:
=D> =D> Herr von Bommel
centre court Wrote:Van Bommel wil Duitser worden en in 't Duitse elftal gaan spelen. :eeeek:

Als we dus straks weer van Duitsland verliezen dan weet je door wie het komt.....Herr von Basten.
lijkt me alleen maar positief!
Kan van Bommel mooi daar zn mannetjes gaan laten lopen.
Nu blijkt het een grap te zijn geweest en de kranten hebben het verhaal direct geloofd ipv het te checken.