FTM Forum

Full Version: Oranje-topic
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
EJR Wrote:
Depor Wrote:
waf Wrote:ik heb de wedstrijd uiteraard niet gezien, die ajakkes-azkliek zal me jeuken, maar ik kan er werkelijk niet over uit dat die overschatte kutbabel telkens maar weer het vertrouwen krijgt en nu nota bene zelfs robben van zijn plaats verdringt.

krijg je naast een linksbuiten die naar binnentrekt ook nog een rechtsbuiten die naar binnen trekt. dat is de doodsteek voor huntelaars. robben moet uiteraard op zijn eigen positie en op rechts moet een rechtsbuiten als je 4-4-3 speelt, anders kun je net zo goed 4-4-2 spelen.

nu heeft hij dus landzaat en jaliens uit de selectie gelaten. iedereen ziet dat deze twee rukvoetballers niets in oranje te zoeken hebben, van basten zet ze in de basis tegen roemenie en vervolgens laat hij ze thuis.

een beter brevet van je eigen onvermogen kun je jezelf niet geven. als hij vasthoudt aan deze ajakkes-azkliek wordt het helemaal niets.


Ajax-AZ kliek slaat weer als een lul op een drumstel, Gio (Barca) Robben(Chelsea) Bouma (Villa) Landzaat (Wigan) vdVaart(HSV) Mathijsen (HSV) 6 van de 11 spelen niet in Nederland... 3 Ajaxieden die allemaal in vorm zijn (Stekelenburg speelde goed Huntelaar kreeg geen normale bal Sneijder speelde niet goed, Babel speelde ook niet goed. en 1 AZ speler, in plaats van te zeiken op het feit dat Ajax en AZ voor de NL competitie zijn moet je misschien eens bij je eigen cluppie gaan zeiken dat ze een zooi drama hebben waarvan maar enkele spelers ooit uitzicht hebben op het NL elftal. En PSV is een vreemdelingen legioen.
Ze speelde als collectief gewoon heel slecht en de keuzes van de bondscoach hielpen absoluut niet (als dit het beste is wat we hebben, Jaliens en 2 naar binnen trekkende vleugels? word het geen leuk EK.)

Ik zal het ff uitleggen ouwe pik van me:

1. Stekel (Ajax)
2. Jaliens (AZ)
3. Landzaat (ex AZ)
4. vdVaart(ex Ajax)
5. Mathijsen (ex AZ)
6. Sneijder (Ajax)
7. Babel (Ajax)
8. Huntelaar (Ajax)
9. Urby (Ajax)
10. Seedorf (ex Ajax)

11. Gio (ex Fey)
12. Robben (ex PSV)
13. Bouma (ex PSV) (omdat Heitinga écht te slecht is op die plek)

Zo duidelijker? :wink:

Nou geef dan maar op alle posities betere spelers die onder bassie wil uitkomen...
En weet niet welke wedstrijden jij de afgelopen tijd hebt gezien maar op basis van vorm is Huntelaar een logische keuze zelfde geld voor Sneijder, Babel is niet mijn favoriet had daar liever Kuijt gezien.
En kan Ajax er wat aandoen dat de beste spelers die er op dit moment rondlopen uit de Ajax jeugd komen? Fey, heeft vPersie nog als ie fit is, en PSV heeft nog vBommel en vNistelrooy die niet meer willen (waarvan ik de actie tegen vBommel nog kon begrijpen)
Maar ik begrijp dat jij natuurlijk de topspelers van ADO en F'noord in het NL elftal wil zien...
Wat ik zelf niet snap is dat ie Jenner niet meeneemt, over een echte vleugel gesproken met weinig internationale ervaring maar je moet wat.
Verder vertel mij maar welke spelers er beter zijn dan de (ex) AZ en Ajax spelers.
Depor Wrote:
EJR Wrote:
Depor Wrote:
waf Wrote:ik heb de wedstrijd uiteraard niet gezien, die ajakkes-azkliek zal me jeuken, maar ik kan er werkelijk niet over uit dat die overschatte kutbabel telkens maar weer het vertrouwen krijgt en nu nota bene zelfs robben van zijn plaats verdringt.

krijg je naast een linksbuiten die naar binnentrekt ook nog een rechtsbuiten die naar binnen trekt. dat is de doodsteek voor huntelaars. robben moet uiteraard op zijn eigen positie en op rechts moet een rechtsbuiten als je 4-4-3 speelt, anders kun je net zo goed 4-4-2 spelen.

nu heeft hij dus landzaat en jaliens uit de selectie gelaten. iedereen ziet dat deze twee rukvoetballers niets in oranje te zoeken hebben, van basten zet ze in de basis tegen roemenie en vervolgens laat hij ze thuis.

een beter brevet van je eigen onvermogen kun je jezelf niet geven. als hij vasthoudt aan deze ajakkes-azkliek wordt het helemaal niets.


Ajax-AZ kliek slaat weer als een lul op een drumstel, Gio (Barca) Robben(Chelsea) Bouma (Villa) Landzaat (Wigan) vdVaart(HSV) Mathijsen (HSV) 6 van de 11 spelen niet in Nederland... 3 Ajaxieden die allemaal in vorm zijn (Stekelenburg speelde goed Huntelaar kreeg geen normale bal Sneijder speelde niet goed, Babel speelde ook niet goed. en 1 AZ speler, in plaats van te zeiken op het feit dat Ajax en AZ voor de NL competitie zijn moet je misschien eens bij je eigen cluppie gaan zeiken dat ze een zooi drama hebben waarvan maar enkele spelers ooit uitzicht hebben op het NL elftal. En PSV is een vreemdelingen legioen.
Ze speelde als collectief gewoon heel slecht en de keuzes van de bondscoach hielpen absoluut niet (als dit het beste is wat we hebben, Jaliens en 2 naar binnen trekkende vleugels? word het geen leuk EK.)

Ik zal het ff uitleggen ouwe pik van me:

1. Stekel (Ajax)
2. Jaliens (AZ)
3. Landzaat (ex AZ)
4. vdVaart(ex Ajax)
5. Mathijsen (ex AZ)
6. Sneijder (Ajax)
7. Babel (Ajax)
8. Huntelaar (Ajax)
9. Urby (Ajax)
10. Seedorf (ex Ajax)

11. Gio (ex Fey)
12. Robben (ex PSV)
13. Bouma (ex PSV) (omdat Heitinga écht te slecht is op die plek)

Zo duidelijker? :wink:

Nou geef dan maar op alle posities betere spelers die onder bassie wil uitkomen...
En weet niet welke wedstrijden jij de afgelopen tijd hebt gezien maar op basis van vorm is Huntelaar een logische keuze zelfde geld voor Sneijder, Babel is niet mijn favoriet had daar liever Kuijt gezien.
En kan Ajax er wat aandoen dat de beste spelers die er op dit moment rondlopen uit de Ajax jeugd komen? Fey, heeft vPersie nog als ie fit is, en PSV heeft nog vBommel en vNistelrooy die niet meer willen (waarvan ik de actie tegen vBommel nog kon begrijpen)
Maar ik begrijp dat jij natuurlijk de topspelers van ADO en F'noord in het NL elftal wil zien...
Wat ik zelf niet snap is dat ie Jenner niet meeneemt, over een echte vleugel gesproken met weinig internationale ervaring maar je moet wat.
Verder vertel mij maar welke spelers er beter zijn dan de (ex) AZ en Ajax spelers.

Sneijder hoort wel in Oranje thuis, maar laat 'm dan in godsnaam geen marathon lopen op het middenveld met die kabouterbenen van 'm. Zorg dat ie op '10' speelt en dat ie zo'n 5x per wedstrijd op doel kan schieten.

Jenner had ik ook wel willen zien als rechtsbuiten, ontwikkelt zich leuk bij AZ. Robben op links en Kuyt uiteraard in het midden. Huntelaar moet eerst bij Ajax maar eens bewijzen dat ie de europese top aan kan. Wedstrijdjes in de eredivisie of in jong Oranje zijn wat anders dan Werder Bremen, FC Kopenhagen of Roemenie. Kuyt presteert daarentegen wekelijks op wereldniveau. Met Persie erbij heb je dan idd een Fainort voorhoede. En met Vd leegte geef ik slechts aan dat je Vd Vaart niet voor je voorstopper moet laten spelen, maar als schaduwspits. En dat ie weer geblesseerd uitviel, komt omdat ie nog steeds te dik is. Landzaat bewees ook weer dat ie te licht is, maar wat wil je ook, hij speelt bij de nr. 16 van Engeland. Als ie in schietpositie komt met zijn verkeerde been, gaat ie halfzachte voorzetten geven. Een échte top middenvelder haalt ook met zijn verkeerde been uit.

Maar goed we zullen zien tegen Slovenie. I pray voor een nederlaag voor Oranje en Bassie zijn Waterloo.

Mijn ideale elf?

........Nistelrooij...Kuyt
Robben.....Sneijder.....Persie
..............Bommel
Bronkhorst...Mathijsen...Ooijer....Boularouz
...................Sar
vd Vaart speelde niet als stopper...Landzaat speelde als stopper,

Mijn ideale 11

.....................Nistelrooij....vPersie
........Robben.............Sneijder...........Jenner
................................Bommel
........Gio.........Mathijsen.......Boula.......Kromkamp

Ben niet zo onder de indruk van Kuijt vind hem niet beter dan Persie.
Verder heeft Ooijer zijn beste tijd gehad.
En als we spelers nemen die nog mee willen doen kan je Nistelrooij vervangen voor Kuijt/Huntelaar en Bommel door of Schaars of Heitinga.

En vBasten word niet ontslagen tenzij ze zich niet plaatsen wat moeilijker is dan je wel plaatsen. Maar die man die is niet helemaal goed hij maakt keuzes die echt ONBEGRIJPELIJK zijn.
EJR Wrote:Huntelaar moet eerst bij Ajax maar eens bewijzen dat ie de europese top aan kan. Wedstrijdjes in de eredivisie of in jong Oranje zijn wat anders dan Werder Bremen, FC Kopenhagen of Roemenie.
Tegen Kopenhagen twee keer gescoord, tegen Werder Bremen een keer en vorig jaar ook nog tegen Inter.

En wat betreft je ideale elf, dat is wel heel aanvallend :eeeek:
Ik ben ook voor aanvallend voetbal, zeker tegen die kleine landjes, maar met deze opstelling word je overlopen op het middenveld, of moet Van Bommel alles alleen oplossen? Je zegt namelijk zelf dat je Sneijder niet te veel wilt laten lopen en hem aanvallend wil laten spelen...
.....................Huntelaar..........vPersie
........vd Vaart............Sneijder........... Seedorf
................................de Zeeuw
........Gio.........Mathijsen.......Mendes.......Boula
-------------------------Sar-----------------------------

Bank:
Robben
Jenner
Babel
Kuijt
Emanuelson
Ooijer
Cler
Bumme Wrote:.....................Huntelaar..........vPersie
........vd Vaart............Sneijder........... Seedorf
................................de Zeeuw
........Gio.........Mathijsen.......Mendes.......Boula
-------------------------Sar-----------------------------

Bank:
Robben
Jenner
Babel
Kuijt
Emanuelson
Ooijer
Cler

Hier zou ik ook prima mee kunnen leven, denk dat dit de sterkste opstelling is die we op dit moment (als vPersie terugkomt) kunnen neerzetten.
Depor Wrote:Nou geef dan maar op alle posities betere spelers die onder bassie wil uitkomen...
En weet niet welke wedstrijden jij de afgelopen tijd hebt gezien maar op basis van vorm is Huntelaar een logische keuze zelfde geld voor Sneijder, Babel is niet mijn favoriet had daar liever Kuijt gezien.
En kan Ajax er wat aandoen dat de beste spelers die er op dit moment rondlopen uit de Ajax jeugd komen? Fey, heeft vPersie nog als ie fit is, en PSV heeft nog vBommel en vNistelrooy die niet meer willen (waarvan ik de actie tegen vBommel nog kon begrijpen)
Maar ik begrijp dat jij natuurlijk de topspelers van ADO en F'noord in het NL elftal wil zien...
Wat ik zelf niet snap is dat ie Jenner niet meeneemt, over een echte vleugel gesproken met weinig internationale ervaring maar je moet wat.
Verder vertel mij maar welke spelers er beter zijn dan de (ex) AZ en Ajax spelers.

je moet het natuurlijk niet omdraaien. de reden dat nistelrode en bommel niet meespelen komt door van basten, hij heeft ze weggegaajd. het team moet opgebouwd worden om nistelrode en bommel heen. sneijder en vd vaart samen heeft nog nooit gewerkt. nooit.

telkens maar weer die landzaat, telkens maar weer die jaliens, telkens maar weer dat az-gelul omdat de pers die club doorlopend de hemel in schrijft (goed optreden van ten cate gister, eindelijk iemand die het benoemt!).

als je 4-4-3 wil spelen, moet je een recht- en linksbuiten opstellen. robben moet uiteraard linksbuiten staan, en als hij er niet is persie of helemaal niemand (4-4-2 dus). op rechts moet een rechtsbuiten staan, en dat kan met deze selectie met kuijt, maar anders met jenner of castelen (of vincken?). wil je die spelers niet, dan moet je 4-4-2 spelen. dat snapt toch iedere debiel?

nu mag kuijt misschien meedoen tegen slovenie, maar het probleem ligt echt niet in de punt van de aanval. reeds nistelrode had dezelfde problemen. het ligt aan de ondersteuning van de spits vanuit het middenveld en vanuit de vleugels.

ik zou je opstelling nog maar eens herzien trouwens, zo aanvallend slaat helemaal nergens op.

dat je niet begrijpt dat dit een ajakkes-az kliek is is ook tekenend. ik wil je er op wijzen dat het nederlands elftal 1x succes heeft gehad en dat was een elftal gebaseerd op psvee (en het was 4-4-2). ook je stelling dat feyenoord weinig oranje potentie heeft slaat nergens op als je je beseft dat van het jeugdteam dat europees kampioen werd nu 4 man bij feyenoord spelen, hetgeen nog aangevuld kan worden met drenthe en guzman. hoezo geen potentie?
Als waf Bondscoach zou zijn, speelden we steeds met 12 man :razz: . Zo kan ik het ook.

Verder valt me ook op dat alle favoriete opstellingen wel heel aanvallend zijn. Als we nu echte verdedigers hadden die ook 1 op 1 kunnen verdedigen met ruimte achter zich oke, maar die hebben we niet!
Bumme Wrote:.....................Huntelaar..........vPersie
........vd Vaart............Sneijder........... Seedorf
................................de Zeeuw
........Gio.........Mathijsen.......Mendes.......Boula
-------------------------Sar-----------------------------

ook veel te aanvallend imo.

bij 4-3-3:

robben....................nistelrode.........................jenner

..................sneijder..................bommel...................
................................de zeeuw.................................
gio...................mathijsen.....boularouz..............ooijer
......................................sar....................................
reserves

timmer
persie/kuijt/huntelaars
castelen
vaart
schaars
heitinga
cler

bij 4-4-2:

................persie............nistelrode...........................

robben........sneijder..............bommel............seedorf

gio...................mathijsen.....boularouz..............ooijer
......................................sar....................................

reserves
timmer
huntelaars
kuijt
vaart
schaars
heitinga
cler
Ekslem Wrote:Als waf Bondscoach zou zijn, speelden we steeds met 12 man :razz: . Zo kan ik het ook.

snap ik niet.... :| (behalve dat mijn ploeg wel gesteund zou worden door het publiek :razz:
Ad Wim Wrote:
EJR Wrote:Huntelaar moet eerst bij Ajax maar eens bewijzen dat ie de europese top aan kan. Wedstrijdjes in de eredivisie of in jong Oranje zijn wat anders dan Werder Bremen, FC Kopenhagen of Roemenie.
Tegen Kopenhagen twee keer gescoord, tegen Werder Bremen een keer en vorig jaar ook nog tegen Inter.

En wat betreft je ideale elf, dat is wel heel aanvallend :eeeek:
Ik ben ook voor aanvallend voetbal, zeker tegen die kleine landjes, maar met deze opstelling word je overlopen op het middenveld, of moet Van Bommel alles alleen oplossen? Je zegt namelijk zelf dat je Sneijder niet te veel wilt laten lopen en hem aanvallend wil laten spelen...

Alle drie de ontmoetingen werd Ajax uitgeschakeld. En in Milaan is KJ compleet uit de wedstrijd gespeeld door Materazzi. Remember?

En als Man U. in het verleden succes kon hebben met Nistelrooij en Scholes in de punt en Giggs en Ronaldo op de flanken, dan moet dit ook kunnen:

..........Nistelrooij...Kuyt
Robben.....Sneijder.....Persie
..............Bommel
In hoeveel topwedstrijden heeft Kuijt gescoord? Remember Portugal......
Kan mijn ideale elf echt niet noemen, denk dat dit ook gedeeltelijk afhankelijk is van de tegenstander.
Ik dnek wel dat ik Kuijt in 90% van de gevallen een basisplek zou geven.
Ik zou overigens ook zeker Babel bij de eerste 16 hebben.
Sar zou mijn enige zekerheid zijn.
gittermaster Wrote:Sar zou mijn enige zekerheid zijn.

Ben je nu al vergeten welke topkeeper je zaterdag aan het werk hebt gezien? :wink:
Gewoon naturaliseren:

...................Knalves............nistelrode........................

robben........ sneijder..............bommel..............seedorf

gio...............mathijsen.........boularouz................ooijer

......................................sar.....................................
Bumme Wrote:
gittermaster Wrote:Sar zou mijn enige zekerheid zijn.

Ben je nu al vergeten welke topkeeper je zaterdag aan het werk hebt gezien? :wink:
o ja, Bumme zeker als reservekeeper op de lijst....Wink
Die kan punten pakken
------Kuijt-----------Nistelrode-------

------------V Persie------------------

Sneijder(v/d Vaart)----Bommel-----Seedorf

De Cler---Matthijsen--Blouahrouz----Heitinga

Sar
Dr. Pils Wrote:In hoeveel topwedstrijden heeft Kuijt gescoord? Remember Portugal......

Wou net zeggen, ook Dirk Kut heeft nog geen drol laten zien. Bij Liverpool scoort hij nou ook al niet echt aan de lopende band. Hoevaak heeft hij al in de CL gescoord ?

Wat een gelul over goals in topwedstrijden zeg, Huntelaar heeft van alle spitsen de meeste goals gemaakt dit seizoen.... :eeeek:
Dr. Pils Wrote:In hoeveel topwedstrijden heeft Kuijt gescoord? Remember Portugal......

Hoeveel kansen heeft hij toen gekregen en hoe goed speelde toen de rest van het elftal?
Ach, gewoon ff die Slovenen oprollen en we lullen nergens meer over Xtragaap4de
Gerben Zonderland Wrote:
Dr. Pils Wrote:In hoeveel topwedstrijden heeft Kuijt gescoord? Remember Portugal......

Hoeveel kansen heeft hij toen gekregen en hoe goed speelde toen de rest van het elftal?

Die vlieger gaat voor alle spitsen op...gaat om het feit hoeveel kansen je nodig hebt en daar zijn Nistelrooij en Persie/Huntelaar beter in imo.
Ik ben al lang blij dat die prutsers Jaliens en Landzaat niet meedoen woensdag
waf Wrote:
Depor Wrote:Nou geef dan maar op alle posities betere spelers die onder bassie wil uitkomen...
En weet niet welke wedstrijden jij de afgelopen tijd hebt gezien maar op basis van vorm is Huntelaar een logische keuze zelfde geld voor Sneijder, Babel is niet mijn favoriet had daar liever Kuijt gezien.
En kan Ajax er wat aandoen dat de beste spelers die er op dit moment rondlopen uit de Ajax jeugd komen? Fey, heeft vPersie nog als ie fit is, en PSV heeft nog vBommel en vNistelrooy die niet meer willen (waarvan ik de actie tegen vBommel nog kon begrijpen)
Maar ik begrijp dat jij natuurlijk de topspelers van ADO en F'noord in het NL elftal wil zien...
Wat ik zelf niet snap is dat ie Jenner niet meeneemt, over een echte vleugel gesproken met weinig internationale ervaring maar je moet wat.
Verder vertel mij maar welke spelers er beter zijn dan de (ex) AZ en Ajax spelers.

je moet het natuurlijk niet omdraaien. de reden dat nistelrode en bommel niet meespelen komt door van basten, hij heeft ze weggegaajd. het team moet opgebouwd worden om nistelrode en bommel heen. sneijder en vd vaart samen heeft nog nooit gewerkt. nooit.

telkens maar weer die landzaat, telkens maar weer die jaliens, telkens maar weer dat az-gelul omdat de pers die club doorlopend de hemel in schrijft (goed optreden van ten cate gister, eindelijk iemand die het benoemt!).

als je 4-4-3 wil spelen, moet je een recht- en linksbuiten opstellen. robben moet uiteraard linksbuiten staan, en als hij er niet is persie of helemaal niemand (4-4-2 dus). op rechts moet een rechtsbuiten staan, en dat kan met deze selectie met kuijt, maar anders met jenner of castelen (of vincken?). wil je die spelers niet, dan moet je 4-4-2 spelen. dat snapt toch iedere debiel?

nu mag kuijt misschien meedoen tegen slovenie, maar het probleem ligt echt niet in de punt van de aanval. reeds nistelrode had dezelfde problemen. het ligt aan de ondersteuning van de spits vanuit het middenveld en vanuit de vleugels.

ik zou je opstelling nog maar eens herzien trouwens, zo aanvallend slaat helemaal nergens op.

dat je niet begrijpt dat dit een ajakkes-az kliek is is ook tekenend. ik wil je er op wijzen dat het nederlands elftal 1x succes heeft gehad en dat was een elftal gebaseerd op psvee (en het was 4-4-2). ook je stelling dat feyenoord weinig oranje potentie heeft slaat nergens op als je je beseft dat van het jeugdteam dat europees kampioen werd nu 4 man bij feyenoord spelen, hetgeen nog aangevuld kan worden met drenthe en guzman. hoezo geen potentie?

Nistelrode is weggejaagd, vBommel had het gewoon verneukt, liet 4 a 5x zijn man lopen (hebben ze bij PSV ervaring mee) speelde niet bij Barca en speelde slap in Oranje.
Bassie had het beter kunnen brengen, maar als Bommel lang zo goed niet speelde bij Munchen had niemand het erover.
En ik heb het over Oranje potentie NU, over 3 a 4 jaar als Vlaar, Vincken en misschien Drenthe zich goed ontwikkelen kunnen ze meedoen aan het volgende WK. Castelen speelt net weer omdat ie het hele seizoen blessee was. De beste spelers die we op dit moment hebben rondlopen spelen of speelden gewoon bij Ajax/AZ afgezien van Bommel, Nistelrooij, Cocu, Robben, Persie en Gio. En aangezien 3 daarvan niet meer meedoen moet je ergens je spelers vandaan halen, jammer dat ie Jaliens meeneemt, maar zoveel keuzes heeft ie niet.
Gerben Zonderland Wrote:
Dr. Pils Wrote:In hoeveel topwedstrijden heeft Kuijt gescoord? Remember Portugal......

Hoeveel kansen heeft hij toen gekregen en hoe goed speelde toen de rest van het elftal?

Ik kan me er nog eentje herinneren. Een minuut of tien voor tijd, alleen op de keeper af. Die kans waarvan Van Nistelrooy zei "dan zie je jezelf al langs de keeper gaan".
Dr. Pils Wrote:
Gerben Zonderland Wrote:
Dr. Pils Wrote:In hoeveel topwedstrijden heeft Kuijt gescoord? Remember Portugal......

Hoeveel kansen heeft hij toen gekregen en hoe goed speelde toen de rest van het elftal?

Ik kan me er nog eentje herinneren. Een minuut of tien voor tijd, alleen op de keeper af. Die kans waarvan Van Nistelrooy zei "dan zie je jezelf al langs de keeper gaan".

Die bal was nogal aan de scherpe kant en hij speelde hem daardoor iets te ver voor zich uit. En van Nistelrooij had natuurlijk makkelijk praten vanaf de tribune. Die speelde al een wedstrijd of 5 als een krant die al een week of 3 in de kattenbak lag. :wink:
Lijkt me duidelijk dat Kuijt die bal 'gewoon' had moeten maken!
Ekslem Wrote:Lijkt me duidelijk dat Kuijt die bal 'gewoon' had moeten maken!

Dat zeg ik. Dat is makkelijk gezegd vanaf de tribune/bank (in de huiskamer).
Gerben Zonderland Wrote:
Ekslem Wrote:Lijkt me duidelijk dat Kuijt die bal 'gewoon' had moeten maken!

Dat zeg ik. Dat is makkelijk gezegd vanaf de tribune/bank (in de huiskamer).

Andere kansen beoordeel ik ook vanaf de bank en deze valt bij mij duidelijk in de categorie die had ie moeten maken!
Ekslem Wrote:
Gerben Zonderland Wrote:
Ekslem Wrote:Lijkt me duidelijk dat Kuijt die bal 'gewoon' had moeten maken!

Dat zeg ik. Dat is makkelijk gezegd vanaf de tribune/bank (in de huiskamer).

Andere kansen beoordeel ik ook vanaf de bank en deze valt bij mij duidelijk in de categorie die had ie moeten maken!

Ik vond en vind dat het nog niet zo'n hele makkelijke bal was.
Gerben Zonderland Wrote:
Ekslem Wrote:Lijkt me duidelijk dat Kuijt die bal 'gewoon' had moeten maken!

Dat zeg ik. Dat is makkelijk gezegd vanaf de tribune/bank (in de huiskamer).

Dat is met alles, slaat ook nergens op. Dat zou betekenen dat niemand die op de tribune/bank zit en in de positie is geweest waar die speler zich in bevindt/bevondt kritiek zou mogen hebben op de speler, wat overigens ook inhoud dat niemand kritiek mag hebben op van Basten zijn keuzes want ja de goede keuzes maken is natuurlijk makkelijk vanaf de tribune/bank.
Al met al, wat een onzin Kuijt had die bal erin moeten rossen en hij speelt goed bij Liverpool door zijn harde werken maar erg productief is hij niet.