FTM Forum

Full Version: Oranje-topic
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Ik heb eigenlijk geen flauw idee waarom als ik m altijd bezig zie in het Nederlands elftal, maar toch mag Huub die Mathijsen van mij best mee naar Eindhoven nemen komende zomer.
Wat zat er in die thee in de rust...

[Image: 2007-Ecstasy-pillen.jpg]
Peter Wrote:Ik heb eigenlijk geen flauw idee waarom als ik m altijd bezig zie in het Nederlands elftal, maar toch mag Huub die Mathijsen van mij best mee naar Eindhoven nemen komende zomer.


[-X
Peter Wrote:Ik heb eigenlijk geen flauw idee waarom als ik m altijd bezig zie in het Nederlands elftal, maar toch mag Huub die Mathijsen van mij best mee naar Eindhoven nemen komende zomer.

daar ligt in de rest van nederland niemand wakker van hoor.
Ekslem Wrote:2 fouten van Timmer al! En stond Mathijsen bij die 2-0 lucht te dekken? Heeft die gast altijd

ik heb toch niets teveel gezegd toen ik opmerkte dat timmer een formidabele lijnkeeper is maar een drama met hoge ballen van de zijkant. duidelijker kon hij het niet maken, ongelooflijk wat slecht en zo gek dat je daar niet op kan trainen....

stekelvarken is trouwens ook niet best met hoge ballen dus voor de toekomst ziet het er ook niet echt goed uit.
gelukkig heeft jona gescoord bij jong oranje, nadat hij volstrekt ten onrechte werd afgemaakt bij studio voetbal op instigatie van hugo borst. hem werd namelijk verweten dat hij, de rechtsbuiten van feyenoord, tegen nec holman (dat is overigens niet de linksback van nek) en tegen sparta boekmethaari en emnes (ook dat zijn niet de linksbecks van sperma) liet lopen. :roll: guzman hoeft toch niet en de aanval en de verdediging te regelen?
centre court Wrote:
Peter Wrote:Ik heb eigenlijk geen flauw idee waarom als ik m altijd bezig zie in het Nederlands elftal, maar toch mag Huub die Mathijsen van mij best mee naar Eindhoven nemen komende zomer.

daar ligt in de rest van nederland niemand wakker van hoor.

Dat misschien niet, maar toch denk ik dat hij beter is dan een Hofland, een Alcides of een Vermaelen. Zegt mss weer meer over de zwakte van de eredivisie dan over de sterkte van Mathijsen maar toch.
waf Wrote:gelukkig heeft jona gescoord bij jong oranje, nadat hij volstrekt ten onrechte werd afgemaakt bij studio voetbal op instigatie van hugo borst. hem werd namelijk verweten dat hij, de rechtsbuiten van feyenoord, tegen nec holman (dat is overigens niet de linksback van nek) en tegen sparta boekmethaari en emnes (ook dat zijn niet de linksbecks van sperma) liet lopen. :roll: guzman hoeft toch niet en de aanval en de verdediging te regelen?

Fantastische voetballer die Guzman, die moet je niet nog eens mee laten verdedigen! Gewoon lekker laten voetballen, echte klasbak.
Fabian Wrote:
waf Wrote:gelukkig heeft jona gescoord bij jong oranje, nadat hij volstrekt ten onrechte werd afgemaakt bij studio voetbal op instigatie van hugo borst. hem werd namelijk verweten dat hij, de rechtsbuiten van feyenoord, tegen nec holman (dat is overigens niet de linksback van nek) en tegen sparta boekmethaari en emnes (ook dat zijn niet de linksbecks van sperma) liet lopen. :roll: guzman hoeft toch niet en de aanval en de verdediging te regelen?

Fantastische voetballer die Guzman, die moet je niet nog eens mee laten verdedigen! Gewoon lekker laten voetballen, echte klasbak.

hij moet nog veel leren, is nog veel te druistig, maar ik heb wel een enorme zwak voor hem.

nog even over timmer. ik kan daar niet over uit.

wat mij gister opviel is dat hij bij het aflopen van het veld lachend langs van basten liep en een opmerking leek te maken van: gaaf he, toch nog gewonnen.. Confusedarcastic van basten die reageerde (zo leek) halflachend met 'jaja' maar dacht wss 'maar niet dankzij jou'.

die 2 of drie fouten ok, kan gebeuren, maar zou timmer dan echt niet in de gaten hebben dat hij slecht presteerde en dus met zijn staart tussen de benen had moeten weglopen en nederig in een hoekje had moeten gaan zitten? ik vond het echt genant dat hij lachend het veld afliep.
Tsja.. Timmer heeft het gisterenavond gewoon verprutst, net als Mathijsen en de Zeeuw. v/d Sar, Bouma en Bakkal in dit Oranje en we staan er alweer een heel stuk beter op!
steuntrekker Wrote:ik heb toch niets teveel gezegd

Jazeker wel. Elk woord dat jij zegt is er namelijk 1 teveel
Peter Wrote:Tsja.. Timmer heeft het gisterenavond gewoon verprutst, net als Mathijsen en de Zeeuw. v/d Sar, Bouma en Bakkal in dit Oranje en we staan er alweer een heel stuk beter op!

heitinga ging ook bepaald niet vrijuit, de zeeuw mag ook wel eens een mindere pot spelen en bouma speelt ook vaker matig dan goed.

dus ik vind het allemaal niet zo schokkend.

otman boklul mag er best een keer in van mij trouwens.
Inderdaad ging Heitinga niet vrijuit bij de eerste goal. Jammer, want hij is echt in topvorm. Maar goed. Ik vind dat we de afgelopen wedstrijd best positief mogen bekijken, ondanks de waardeloze eerste helft.
Tegen wie je ook speelt op internationaal niveau.
Als je een 3-0 achterstand weet om te buigen in een 3-4 overwinning is dat gewoon erg goed.
Bakkal, op wiens plek?
Haal Marcellis er maar eerder bij dan, in verdedigend opzicht kunnen we snel verbeteren.
Ja en bij Nijmegen 7 loopt ook nog een goeie rechtsback die nog wel een plekje vrij heeft deze zomer!
Heren, de enige strohalm waar we ons aan kunnen vasthouden met het oog op het EK is dat Oranje wel vaker na een slechte voorbereiding op het eindtoernooi wel goed speelde. Hoewel ik er in dit geval een hard hoofd in heb.
Bredanaar Wrote:
Peter Wrote:Ik heb eigenlijk geen flauw idee waarom als ik m altijd bezig zie in het Nederlands elftal, maar toch mag Huub die Mathijsen van mij best mee naar Eindhoven nemen komende zomer.


[-X

:o Idd, alsjeblieft niet zeg. Fredje heeft laten zien hoe het wel moet, hij mag terugkomen wat mij betreft. Kan Alcides mooi op de bank. Dan Ooijer ook terug, mag Kromkamp naast Alcides gaan zitten.
Overdune Wrote:
Bredanaar Wrote:
Peter Wrote:Ik heb eigenlijk geen flauw idee waarom als ik m altijd bezig zie in het Nederlands elftal, maar toch mag Huub die Mathijsen van mij best mee naar Eindhoven nemen komende zomer.


[-X

:o Idd, alsjeblieft niet zeg. Fredje heeft laten zien hoe het wel moet, hij mag terugkomen wat mij betreft. Kan Alcides mooi op de bank. Dan Ooijer ook terug, mag Kromkamp naast Alcides gaan zitten.

Ooijer en Bouma zie ik ook liever dan Mathijsen, maar die zijn vrij onhaalbaar. Kromkamp-Marcellis-Mathijsen-Salcido vind ik een betere defensie dan wat er nu staat. Als linksback was Salcido veel beter dan links centraal! Maar goed t was zomaar een proefballonnetje. Mathijsen zal ongetwijfeld niet meekomen met Huub. :8:
Lamme Lennie Wrote:Bakkal, op wiens plek?
Haal Marcellis er maar eerder bij dan, in verdedigend opzicht kunnen we snel verbeteren.

Bakkal op de plek van de Zeeuw natuurlijk. Bakkal speelt bij PSV al een jaar lang prima op die plek (hoeft dus niet aan het systeem te wennen ed, weet precies wat hij moet doen), doet geen gekke dingen en brengt dus rust. De Zeeuw raakt al het hele seizoen nauwelijks iets (ook niet zo gek, want in zo'n AZ ga je natuurlijk automatisch mee in de malaise). Wil niet beweren dat Bakkal het zo geweldig doet dat hij nu in Oranje moet ofzo, maar voor die plek zou ik op het moment even niks beters weten. De Zeeuw was iig een aanfluiting.

Om Marcellis ben ik (zeker in het begin van) dit seizoen vaak genoeg uitgelachen hier als ik zei dat hij zich echt prima ontwikkelde en eraan kwam, goed om te zien dat ondertussen meer mensen dit inzien. Dit WK komt echter nog te vroeg voor hem. Heitinga is rechts centraal achterin gewoon in alles net wat verder. Als rechtsback zie ik het liefst Ooijer. Geen geweldige back, maar wel ervaren en doet geen gekke dingen. We hebben een goede linksbenige verdediger nodig!
Ik stem voor Sjaak Polak, linksbenig en geweldig op de persconferentie en bij de interviews na de wedstrijd
Depor Wrote:Ik stem voor Sjaak Polak =D> :lol: , linksbenig en geweldig op de persconferentie en bij de interviews na de wedstrijd
Peter Wrote:
Lamme Lennie Wrote:Bakkal, op wiens plek?
Haal Marcellis er maar eerder bij dan, in verdedigend opzicht kunnen we snel verbeteren.

Bakkal op de plek van de Zeeuw natuurlijk. Bakkal speelt bij PSV al een jaar lang prima op die plek (hoeft dus niet aan het systeem te wennen ed, weet precies wat hij moet doen), doet geen gekke dingen en brengt dus rust. De Zeeuw raakt al het hele seizoen nauwelijks iets (ook niet zo gek, want in zo'n AZ ga je natuurlijk automatisch mee in de malaise). Wil niet beweren dat Bakkal het zo geweldig doet dat hij nu in Oranje moet ofzo, maar voor die plek zou ik op het moment even niks beters weten. De Zeeuw was iig een aanfluiting.

Om Marcellis ben ik (zeker in het begin van) dit seizoen vaak genoeg uitgelachen hier als ik zei dat hij zich echt prima ontwikkelde en eraan kwam, goed om te zien dat ondertussen meer mensen dit inzien. Dit WK komt echter nog te vroeg voor hem. Heitinga is rechts centraal achterin gewoon in alles net wat verder. Als rechtsback zie ik het liefst Ooijer. Geen geweldige back, maar wel ervaren en doet geen gekke dingen. We hebben een goede linksbenige verdediger nodig!

Bakkel is veel aanvallender dan De Zeeuw volgens mij, dan wordt het weer veel te aanvallend. En De Zeeuw speelde de afgelopen wedstrijden goed in het NL-elftal, alleen de laatste wedstrijd was kut. Bakkal is nog te onervaren om op die positie in het NL-elftal te spelen. Laat hem eerst maar eens een jaar lang bij PSV goed presteren. Marcellis een ander geval, aangezien we daar gewoon weinig opties hebben.
Lamme Lennie Wrote:
Peter Wrote:
Lamme Lennie Wrote:Bakkal, op wiens plek?
Haal Marcellis er maar eerder bij dan, in verdedigend opzicht kunnen we snel verbeteren.

Bakkal op de plek van de Zeeuw natuurlijk. Bakkal speelt bij PSV al een jaar lang prima op die plek (hoeft dus niet aan het systeem te wennen ed, weet precies wat hij moet doen), doet geen gekke dingen en brengt dus rust. De Zeeuw raakt al het hele seizoen nauwelijks iets (ook niet zo gek, want in zo'n AZ ga je natuurlijk automatisch mee in de malaise). Wil niet beweren dat Bakkal het zo geweldig doet dat hij nu in Oranje moet ofzo, maar voor die plek zou ik op het moment even niks beters weten. De Zeeuw was iig een aanfluiting.

Om Marcellis ben ik (zeker in het begin van) dit seizoen vaak genoeg uitgelachen hier als ik zei dat hij zich echt prima ontwikkelde en eraan kwam, goed om te zien dat ondertussen meer mensen dit inzien. Dit WK komt echter nog te vroeg voor hem. Heitinga is rechts centraal achterin gewoon in alles net wat verder. Als rechtsback zie ik het liefst Ooijer. Geen geweldige back, maar wel ervaren en doet geen gekke dingen. We hebben een goede linksbenige verdediger nodig!

Bakkel is veel aanvallender dan De Zeeuw volgens mij, dan wordt het weer veel te aanvallend. En De Zeeuw speelde de afgelopen wedstrijden goed in het NL-elftal, alleen de laatste wedstrijd was kut. Bakkal is nog te onervaren om op die positie in het NL-elftal te spelen. Laat hem eerst maar eens een jaar lang bij PSV goed presteren. Marcellis een ander geval, aangezien we daar gewoon weinig opties hebben.

ja maar psvee speelt wel beter zinds dat bakkal met de punt naar achteren staat. en de zeeuw heeft de pech dat az een matige selectie heeft. maar dat is wel een zekerheidje voor het ek denk ik.
Wat een heerlijke terugspeelbal van Heitinga... :roll: ](*,)
Voyou Wrote:Wat een heerlijke terugspeelbal van Heitinga... :roll: ](*,)

Ja, maar Stekelenburg had die bal sowieso al naar voren moeten poeieren, vind ik. De verdedigers stonden allemaal (half) in de dekking, dan kan je verwachten dat ze hem (onhandig) terugspelen.
Klopt, Stekelenburg had de bal een poeier moeten geven maar Heitinga had volgens mij wel andere opties dan die terugspeelbal, speelde de bal erg snel en makkelijk weer terug.

Ik snap trouwens niet waarom Bertje vervolgens de enige echte spits eraf haalt, haal dan de vrij onzichtbare Van Persie eraf.
Wie is eigenlijk die Tsjoelina waar de verslaggever het telkens over heeft ?
Voyou Wrote:Klopt, Stekelenburg had de bal een poeier moeten geven maar Heitinga had volgens mij wel andere opties dan die terugspeelbal, speelde de bal erg snel en makkelijk weer terug.

Ik snap trouwens niet waarom Bertje vervolgens de enige echte spits eraf haalt, haal dan de vrij onzichtbare Van Persie eraf.

Die is inmiddels ook in de rust gewisseld, maar ik vond het de meest logische wissel. Huntelaar kan namelijk alleen wat als hij ballen van iemand anders krijgt en van Persie kan tenminste zelf nog es een actie maken EN een vrije trap nemen. Ik denk trouwens dat de deal al was dat Persie maar 1 helft zou spelen, omdat ze woensdag weer moeten en hij nogal blessuregevoelig is.
de nieuwe Wrote:Wie is eigenlijk die Tsjoelina waar de verslaggever het telkens over heeft ?

Die verslaggever is niet helemaal goed.

Edit: bijna Dirkie weer die het potje redt... Net te weinig ruimte voor een prikkertje.
Gerben Zonderland Wrote:
de nieuwe Wrote:Wie is eigenlijk die Tsjoelina waar de verslaggever het telkens over heeft ?

Die verslaggever is niet helemaal goed.

Dat schijnt wel de juiste uitspraak van zijn naam te zijn, volgens Jason zelf.