FTM Forum

Full Version: Oranje-topic
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Robben vanaf links......
Ekslem Wrote:Robben vanaf links......
Maar ze mogen veel wisselen.... Ik zie ze zo allebei op links gaan lopen.
Bulgarije heeft iig gelijkgespeeld, maakt plaatsing weer iets makkelijker :Big Grin
Eindelijk wat vuurwerk bij het Nederlands elftal!
Ekslem Wrote:Robben vanaf links......

En Babel dus van rechts, waar hij (bij mijn weten) nog nooit gespeeld heeft.
IEDEREEN NOG WAKKER?
Op zich wel een stuk spectaculairder dan tegen Roemenie.

Achterin staat het voor geen meter, maar ze krijgen wel flink wat kansen zelf! Die laatste van Matthijssen waarbij Kuijt hem perfect terug legde #-o

Kuijt trouwens goed, Appelvlaai en Babel slecht.
Jesus wanneer gaat robben eens wat vaker passen, babel eens iets verrassends doen ( op die ene beweging na)
Sjonnie durft ook geen bal te spelen, sneijder zien we niet, en gio en eppelvlaai daar praat ik niet eens over
Als ik dit allemaal zo lees is het niet zo erg dat ik nu gewoon aan het werk in plaats van dat ik voor de buis zit.....
Tis wel een aardige wedstrijd hoor, maar dat komt omdat Slovenie ook probeert te voetballen. Denk dat Nederland het nog wel wint, maar overtuigend is weer heel wat anders (gaat Babel nog wat nuttigs doen??). Achterin bij Nederland staat het ook niet echt geweldig...
Wat een zender dat Tien.... Reclame, 1 minuut analyse en terug naar de reclame! Werkelijk waar lachwekkend! Dat Mulder en Gullit zich hier voor laten lenen. Nou ja ze zullen er wel een grote zak geld voor krijgen (betaald uit de reclame-opbrengsten)
Het is een leuke wedstrijd, maar dat komt omdat het over en weer gaat en er van twee kanten kansen komen, dat was tegen Roemenie wel anders. Maar Nederland is gewoon niet duidelijk beter, en dat is wel zorgelijk.

Gullit: "Kuyt legde die bal niet goed terug" #-o
Ad Wim Wrote:Het is een leuke wedstrijd, maar dat komt omdat het over en weer gaat en er van twee kanten kansen komen, dat was tegen Roemenie wel anders. Maar Nederland is gewoon niet duidelijk beter, en dat is wel zorgelijk.

Gullit: "Kuyt legde die bal niet goed terug" #-o

HAd idd iets meer naar achteren gemoeten! Als Mathijsen iets door was gelopen en Kuyt legt hem iets verder terug, staat Mathijsen zeker te diep :roll: . Een aanvaller die vaak wat losser op zijn beentjes staat, had hem wrs wel gehad!
Mathijssen snapt gewoon niet dat hij altijd achter de bal staat aangezien Kuyt hem ongeveer op de achterlijn terug legde, en dat hij dus nog wel een pas naar voren had kunnen doen. Maar dat begrijpt hij natuurlijk niet en dat kun je hem ook niet echt verwijten. Hij moet zorgen dat mensen buitenspel staan en hoeft daar zelf geen rekening mee te houden.
OP de paal, het zit dan ook niet mee ook!
We zijn wel echt veel beter nu, de 0-1 kan niet lang uitblijven.

Het is telkens nét niet.
Sneijder, maak die bal nou gewoon! Mooie aanval trouwens.
Wat die Bouma nog steeds in het Nederlands elftal doet...
Hebben we dan echt niets beters?!
Ad Wim Wrote:Wat die Bouma nog steeds in het Nederlands elftal doet...
Hebben we dan echt niets beters?!

Speelt een goede wedstrijd, missertje kan altijd gebeuren Ada. Over die godgruwelijke fout van Heitinga hoor ik je dan weer niet.
Depor Wrote:
Ad Wim Wrote:Wat die Bouma nog steeds in het Nederlands elftal doet...
Hebben we dan echt niets beters?!

Speelt een goede wedstrijd, missertje kan altijd gebeuren Ada. Over die godgruwelijke fout van Heitinga hoor ik je dan weer niet.


Ik vind Bouma ook een puike wedstrijd spelen, maar ´t is inderdaad geen ajaxsssiettt. :roll:
De hele verdediging loopt de hele wedstrijd al te schutteren, echt ongelooflijk.

En Van Bronckhorst op het middenveld, ik dacht dat Bassie iedereen op zijn natuurlijke positie wilde laten spelen :roll:
Wat doet Babel in dit team, onbegrijpelijk. :roll:
FC Petr Wrote:
Depor Wrote:
Ad Wim Wrote:Wat die Bouma nog steeds in het Nederlands elftal doet...
Hebben we dan echt niets beters?!

Speelt een goede wedstrijd, missertje kan altijd gebeuren Ada. Over die godgruwelijke fout van Heitinga hoor ik je dan weer niet.


Ik vind Bouma ook een puike wedstrijd spelen, maar ´t is inderdaad geen ajaxsssiettt. :roll:
Daar gaat het niet om drol, ik vind Babel ook vreselijk slecht.
Alleen de hele verdediging maakt fout na fout, vooral positioneel, en daar hoort Bouma ook bij.
Koef voor de zwakste schakel, begrijpelijk.=D>
Nou, hup Koef, laat zien dat je in vorm bent.
EIndelijk eens een aanvallende wissel, De Zeeuw voor Heitinga. Kom op nou!
Ad Wim Wrote:
FC Petr Wrote:
Depor Wrote:
Ad Wim Wrote:Wat die Bouma nog steeds in het Nederlands elftal doet...
Hebben we dan echt niets beters?!

Speelt een goede wedstrijd, missertje kan altijd gebeuren Ada. Over die godgruwelijke fout van Heitinga hoor ik je dan weer niet.


Ik vind Bouma ook een puike wedstrijd spelen, maar ´t is inderdaad geen ajaxsssiettt. :roll:
Daar gaat het niet om drol, ik vind Babel ook vreselijk slecht.
Alleen de hele verdediging maakt fout na fout, vooral positioneel, en daar hoort Bouma ook bij.

Moet je poepen, Ada? :|
Appelvlaai komt er ook beter in, scoren nu!
Ad Wim Wrote:
FC Petr Wrote:
Depor Wrote:
Ad Wim Wrote:Wat die Bouma nog steeds in het Nederlands elftal doet...
Hebben we dan echt niets beters?!

Speelt een goede wedstrijd, missertje kan altijd gebeuren Ada. Over die godgruwelijke fout van Heitinga hoor ik je dan weer niet.


Ik vind Bouma ook een puike wedstrijd spelen, maar ´t is inderdaad geen ajaxsssiettt. :roll:
Daar gaat het niet om drol, ik vind Babel ook vreselijk slecht.
Alleen de hele verdediging maakt fout na fout, vooral positioneel, en daar hoort Bouma ook bij.

Schrijf dan de hele verdediging en niet alleen Bouma....
Verder speelt Babel slecht, Kuyt vind ik ook niet denderend.
Affelay laat zien dat hij hier hoort, Robben begon ruk maar speelt de 2e helft een stuk beter. vdSar ook wat missers.
Sneijder speelt goed allemaal net niet als het goed loopt sta je 4-2 voor ofzo.
FC Petr Wrote:
Ad Wim Wrote:
FC Petr Wrote:
Depor Wrote:
Ad Wim Wrote:Wat die Bouma nog steeds in het Nederlands elftal doet...
Hebben we dan echt niets beters?!

Speelt een goede wedstrijd, missertje kan altijd gebeuren Ada. Over die godgruwelijke fout van Heitinga hoor ik je dan weer niet.


Ik vind Bouma ook een puike wedstrijd spelen, maar ´t is inderdaad geen ajaxsssiettt. :roll:
Daar gaat het niet om drol, ik vind Babel ook vreselijk slecht.
Alleen de hele verdediging maakt fout na fout, vooral positioneel, en daar hoort Bouma ook bij.

Moet je poepen, Ada? :|
Ik krijg wel aandrang door dat domme gelul van jou.