FTM Forum

Full Version: Oranje-topic
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Vanaf de tribune gezien had hij die bal gewoon moeten maken. In de herhaling nog steeds.

Maar het ging erom of je als spits kansen afmaakt. Van Nistelrooy op het WK 1 kans, 1 goal. Huntelaar mist er over het algemeen ook niet veel. Kuijt zie ik echter te vaak missen.

Met Robben en Babel vanaf de rechter- en linkerflank dan maakt het echter geen moer uit wie je in de spits zet. Dan krijgen ze geen kansen. Dan kan je beter kiezen voor Kuijt, omdat die beter in staat is om Sneijder en VDV in scoringspositie te brengen.

Het liefst zie ik Robben op links en Kuijt op rechts en Huntelaar in de spits. Met Sneijder en VDV erachter heb je dan voldoende scorend vermogen.
Depor Wrote:
Gerben Zonderland Wrote:
Ekslem Wrote:Lijkt me duidelijk dat Kuijt die bal 'gewoon' had moeten maken!

Dat zeg ik. Dat is makkelijk gezegd vanaf de tribune/bank (in de huiskamer).

Dat is met alles, slaat ook nergens op. Dat zou betekenen dat niemand die op de tribune/bank zit en in de positie is geweest waar die speler zich in bevindt/bevondt kritiek zou mogen hebben op de speler, wat overigens ook inhoud dat niemand kritiek mag hebben op van Basten zijn keuzes want ja de goede keuzes maken is natuurlijk makkelijk vanaf de tribune/bank.
Al met al, wat een onzin Kuijt had die bal erin moeten rossen en hij speelt goed bij Liverpool door zijn harde werken maar erg productief is hij niet.

Ik zeg helemaal niet dat je geen kritiek mag hebben. Het blijft echter, zeker van een gefrustreerde bankzitter als Ruud, niet echt objectief als hij zegt dat hij die bal er 'makkelijk' in had geschoten. Zeker niet gezien het feit dat hij de 5 wedstrijden daarvoor nou niet echt de sterren van de hemel speelde. Capisci?

Ekslem is een grote fan van Ruud, dus is ook niet echt objectief in deze kwestie. Ik vind Kuijt in Oranje ook nog steeds geen heel groot succes, maar hij loopt tenminste wel de longen uit zijn lijf, probeert zich altijd aanspeelbaar te maken en is ook niet zelfzuchtig. Als wissel voor de tegenvallende, tragere en minder dynamische Huntelaar was het wel een goede optie geweest. En ook Koevermans voor Huntelaar had ik beter kunnen begrijpen dan de dingen die van Basten nu deed. Die was tenslotte geselecteerd als breekijzer/oorlogmaker/kopper en dan had je nog 'pompen of verzuipen' kunnen spelen in de laatste 20 minuten. Nu bleven ze aanmodderen tot het laatste fluitsignaal.
Ik had het puur over die kans.... Niet wie er in de spits zou moeten staan imo. Maakte dus ook geen vergelijking me Ruud of iemand anders.
=D>
Ekslem Wrote:Ik had het puur over die kans.... Niet wie er in de spits zou moeten staan imo. Maakte dus ook geen vergelijking me Ruud of iemand anders.

Dat zei Dr. Pils idd, maar je maakt mij niet wijs dat je dat niet (stiekem) toch vindt. Het is duidelijk dat je fan bent van Ruud. 1+1=2 :wink:
Dat jij ergens weer conclusies aan verbindt, is niet mijn probleem :razz:
Jongens, waar praten we over.....

Van Basten moet gewoon een keer op z´n knietjes richting Madrid en Munchen en het probleem is opgelost. :wink:
Opstelling 1e EK-duel als Bassie nog lang zn gang mag gaan:
v/d Sar
Jaliens-Heitinga-Mathijsen-de Cler
Sneijder-Landzaat-v/d Vaart-Seedorf
Huntelaar-Babel

Bank:
Stekelenburg, Opdam, Maduro, Robben, van Persie en Kuyt. De laatste 3 uiteraard niet op de bank omdat ze niet van Ajax of AZ zijn, maar omdat ze 'als invaller iets kunnen forceren'.

Hup Slovenië, verlos ons :!: Tis een aardige vent die van Basten, maar hij kan het beter bij golfen of het coach van Ajax houden. Icon_evil
Peter Wrote:Opstelling 1e EK-duel als Bassie nog lang zn gang mag gaan:
v/d Sar
Jaliens-Heitinga-Mathijsen-de Cler
Sneijder-Landzaat-v/d Vaart-Seedorf
Huntelaar-Babel

Bank:
Stekelenburg, Opdam, Maduro, Robben, van Persie en Kuyt. De laatste 3 uiteraard niet op de bank omdat ze niet van Ajax of AZ zijn, maar omdat ze 'als invaller iets kunnen forceren'.

Hup Slovenië, verlos ons :!: Tis een aardige vent die van Basten, maar hij kan het beter bij golfen of het coach van Ajax houden. Icon_evil

Lul niet zo slap....
FC Petr Wrote:Jongens, waar praten we over.....

Van Basten moet gewoon een keer op z´n knietjes richting Madrid en Munchen en het probleem is opgelost. :wink:

Eerder op zijn knietjes naar een assistent die hem helpt met de opstelling Wink
Heb het zaterdag een uur aan kunnen zien en heb me toen omgedraaid naar de bar, paar bier besteld, klein geld gevraagd en achter de gokkast gaan zitten.

Dat was interessanter kan ik vertellen...
[Image: 2582932701.jpg]

Nastja Ceh, de gesel van Bassie. Notworthy
Jansoe Wrote:Heb het zaterdag een uur aan kunnen zien en heb me toen omgedraaid naar de bar, paar bier besteld, klein geld gevraagd en achter de gokkast gaan zitten.

Dat was interessanter kan ik vertellen...

3 Barren? :razz:

Of de

[Image: top-img-300506-151.onlineBild.jpg][Image: foto_sugar%2520200x300.jpg]
Dr. Pils Wrote:Vanaf de tribune gezien had hij die bal gewoon moeten maken. In de herhaling nog steeds.

Maar het ging erom of je als spits kansen afmaakt. Van Nistelrooy op het WK 1 kans, 1 goal. Huntelaar mist er over het algemeen ook niet veel. Kuijt zie ik echter te vaak missen.

Dit slaat niet speciaal op deze post maar op iedereen die zonodig Huntelaar in de spits wil hebben:

Wat heeft die Huntelaar nou werkelijk gepresteerd dit seizoen? Tegen PSV en Twente scoort ie eindelijk weer eens, maar mag het ook als spits van Ajax waar je elke wedstrijd kansen krijgt en elke wedstrijd speelt? Ik snap niet dat mensen in Huntelaar al een wereldspits zien.

Als je speelt met veel ballen van de zijkant kan ik me nog voorstellen dat je hem liever opstelt dan Kuijt, maar als het zo moeizaam gaat als zaterdag heb je 10x meer aan een sleurende Kuijt dan aan een wachtende Huntelaar. En aangezien ik die ballen van de zijkant ook de komende tijd niet zie aankomen met spelers als Robben, Babel en van Persie die het veel te leuk vinden om zelf naar binnen te komen en te schieten, zou ik nooit Huntelaar opstellen.
Ik had een leuke les bedacht voor mijn TL-3 leerlingen. Ik betrapte me erop dat ik de uitvoering van die les leuker en spannender vond dan de laatste 5 wedstrijden van Oranje.

Het moet toch niet gekker worden: een middelbare wiskundeleraar vindt zijn eigen lessen leuker dan de voetbalwedstijden van Oranje.

Nederland, oh Nederland, wij worden ....
Jansoe Wrote:Heb het zaterdag een uur aan kunnen zien en heb me toen omgedraaid naar de bar, paar bier besteld, klein geld gevraagd en achter de gokkast gaan zitten.

Dat was interessanter kan ik vertellen...

Zomaar mijn ouwe avatar gebruiken :o
EJR Wrote:
Jansoe Wrote:Heb het zaterdag een uur aan kunnen zien en heb me toen omgedraaid naar de bar, paar bier besteld, klein geld gevraagd en achter de gokkast gaan zitten.

Dat was interessanter kan ik vertellen...

3 Barren? :razz:

Of de

[Image: top-img-300506-151.onlineBild.jpg][Image: foto_sugar%2520200x300.jpg]

Geen van beiden helaas. Toch bleef het interessanter dan het voetbal :wink:
Kennemerland Wrote:Ik had een leuke les bedacht voor mijn TL-3 leerlingen. Ik betrapte me erop dat ik de uitvoering van die les leuker en spannender vond dan de laatste 5 wedstrijden van Oranje.

Het moet toch niet gekker worden: een middelbare wiskundeleraar vindt zijn eigen lessen leuker dan de voetbalwedstijden van Oranje.

Nederland, oh Nederland, wij worden ....

Wiskundelessen zijn nooit leuk, niet geweest en zullen ze ook nooit worden :Big Grin
Kuyt en Affelay in de basis vanavond.....
En van Bronckhorst opt middenveld? :eeeek:
Opstelling Oranje:
Van der Sar; Heitinga, Mathijsen, Bouma, Emmanuelson; Sneijder, Van Bronckhorst, Afellay; Robben, Kuijt, Babel.


Bassie is echt ziek in zn hoofd als dit klopt. Robben weer van rechts waar hij veel en veel minder is omdat Ajacied Babel er persé inmoet en niet op rechts kan spelen? En 2 linksbacks in de ploeg lijkt me ook een beetje veel. :|
bronkhosrt en appelvlaay zijn lachertjes natuurlijk op het middenveld

Dit wordt weer niets
Laten we het hopen, dat het niks wordt. Dead Ben alleen bang dat zelfs een 4-0 nederlaag Bassie's positie niet zal doen wankelen.
Ik had nog de neiging om te gaan kijken maar die is nu wel weg....
Weer drie linkspoten achterin. Heitinga rechtsback, Bronckhorst op middenveld, Kuyt ineens in de spits..

En dan ook nog met droge ogen beweren dat je het elftal niet veel gaat aanpassen omdat die jongens het voetballend zo goed deden....

Die Van Basten is echt gestoord!
Bocaloca Wrote:bronkhosrt en appelvlaay zijn lachertjes natuurlijk op het middenveld

Dit wordt weer niets

Affelay kan ik nog inkomen, maar was zelf voor Seedorf gegaan. Gio opt middenveld is idd lachwekkend. Zou Daar dan nog eerder Urby neerzetten, maar zelfs dta is lachwekkend!
Als je over seedorf beschikt is het lachwekkend als je appelvlaai opstelt laten we eerlijk zijn.
Maar Bassie zal het wel weer anders zien
Appeldinges is het probleem niet, dat is een goede speler......
Tripplexxx Wrote:Appeldinges is het probleem niet, dat is een goede speler......
Inderdaad, dat vind ik nog niet zo negatief. Maar van Bronckhorst op t middenveld, Heitinga rechtsback, Robben rechtsbuiten, Bouma centraal achterin, pfff.......
Jammer joh, geen 71.000 euro (o nee, 125.000 euro zelfs, haha). Begint tien weer met vertraging aan de wedstrijd net als bij Jong Oranje?