FTM Forum

Full Version: Oranje-topic
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
ik heb de wedstrijd niet gezien, maar hoor weer tegenstrijdige berichten over de tactiek.

ik hoor het meest (en dat dacht ik ook vooraf) dat oranje met de punt naar voren speelde (sneijder) met 2 controlerende middenvelders (de zeeuw, gio).

als ik goed naar stevens geluisterd heb speelde oranje echter met de punt naar achteren, met links voor hem sneijder en rechts voor hem de zeeuw. kan iemand daar wat over zeggen? (wel iemand met verstand van voetbal he, dus geen tennisser.)
Speelde er iets tussenin volgens mij.

Gio meest naar achter vanuit het midden/links. de Zeeuw iets meer naar voren vanuit midden/rechts en Sneijder weer iets daarvoor vanuit midden in een aanvallende rol. Dus met zijn drieen net iets achter elkaar op papier, als ik het goed bekeken heb.
Ekslem Wrote:Speelde er iets tussenin volgens mij.

Gio meest naar achter vanuit het midden/links. de Zeeuw iets meer naar voren vanuit midden/rechts en Sneijder weer iets daarvoor vanuit midden in een aanvallende rol. Dus met zijn drieen net iets achter elkaar op papier, als ik het goed bekeken heb.

ok, dat lijkt dus meer de punt naar voren. stevens zei dat sneijder vanaf links speelde....
Sneijder mss meer vanuit links/midden idd
Sneijder zakte in het eerste half uur van de wedstrijd veel te veel in en kwam telkens net voor de verdediging de bal ophalen. Daardoor viel er een gat achter de spitsen en ging De Zeeuw daar logischerwijs inlopen. Pas na de goal ging het beter lopen en speelde Sneijder echt achter de spitsen.
Quote:Sneijder verlaat training met enkelblessure
10 september 2007


Marco van Basten heeft maandagochtend op de training van het Nederlands elftal een flinke tegenvaller moeten incasseren. De bondscoach zag Wesley Sneijder uitvallen met een enkelblessure. De spelmaker van Real Madrid nam zaterdag tegen Bulgarije nog de openingstreffer voor zijn rekening. Nader onderzoek zal de ernst van de kwetsuur moeten uitwijzen.


Rafael van der Vaart hervatte maandag zonder problemen de training. De aanvoerder van Hamburger SV werd zondag bij de Oranje-selectie gehaald. Van der Vaart ontbrak tegen Bulgarije vanwege kuitklachten.

Naast de HSV-middenvelder trainden Ibrahim Afellay en Urby Emanuelson maandag ook mee met Oranje. De drie internationals behoorden de afgelopen dagen tot een groepje dat zich stand-by moest houden voor het duel tegen Albanië van woensdag.

John Heitinga maakt geen deel meer uit van de spelersgroep wegens privé-omstandigheden. De verdediger van Ajax stond zaterdagavond nog in de basis bij Nederland, dat in de ArenA afrekende met Bulgarije (2-0).

Doelpuntenmaker Ruud van Nistelrooy deed maandag alleen de warming-up mee. De aanvaller van Real Madrid werkte in het vervolg van de training individueel zijn rondjes af.
Ach, toch een waardeloze voetballer, die Schnaidert. Die missen we niet.
Mooie wedstrijd om Affelay de kans te geven!
Affelay voor de Zeeuw en Seedorf voor Sneijdert.

Ze speelden in eerste instantie met de punt naar voren waarbij de Zeeuw zoals Cocu speelde (opkomend over rechts in dit geval) en Sneijdert speelde op 10. En maakte ruimte voor de Zeeuw.
Waarom de Zeeuw eruit? En waarom niet gewoon Seedorf als stand-in voor Sneijder maar opeens Afellay van de tribune naar de basis? Ik denk dat Bassie gewoon voor de Zeeuw-Gio-Seedorf zal gaan.
Mss spelen de Albanezen wel veel defensiever en hebben ze minder kwaliteit. Mss kiest vB daarom wel voor een meer creatieve speler in de kleine ruimte. Ik zie morgen wel wie er speelt. Belangrijkste is dat er gewoon gewonnen wordt.
Als ze eerst maar op tijd op het vliegveld zijn.
Hup Hiddink !
0-1 in de 87e minuut natuurlijk uit een klutsbal :8:
Bocaloca Wrote:0-1 in de 87e minuut natuurlijk uit een klutsbal :8:

maar wel nadat de keeper gestruikeld is over een 2m. 20 lange verdediger die Sneijder niet had zien staan.... :lol:
Ricochan Wrote:Hup Hiddink !

:lol:

Hup Leo!
Gerben Zonderland Wrote:
Ricochan Wrote:Hup Hiddink !

:lol:

Hup Leo!

Ik zal NIMMER juichen voor Polen Icon_evil
Ik alleen voor de Zuid-Polen.
of de tegenpolen..
Ekslem Wrote:Belangrijkste is dat er gewoon gewonnen wordt.

Voor de rest zal het me jeuken.
Treesong Wrote:
Gerben Zonderland Wrote:
Ricochan Wrote:Hup Hiddink !

:lol:

Hup Leo!

Ik zal NIMMER juichen voor Polen Icon_evil

Het zal wel weer aan de ander liggen!!! :lol: :lol:
Kan iemand Leo Driessen even kapot schieten?
Wat een naar teringteam is dat Albanie joh Icon_evil
Nederland scoort dat ene doelpuntje nog wel en dan snel deze dag weer vergeten.
De Zeeuw speelt weer een goede pot, de rest ver beneden hun niveau.
Ik kan er toch ook echt niet bij dat we tegen zo'n team met twee controlerende middenvelders spelen...
Dat doen we ook niet Adje, een van die 2 komt op...
Logische wissel. Urby erin. :roll:
10 spelers in het veld met een Ajax verleden of heden. Maar dat is natuurlijk toeval :^o
Depor Wrote:Dat doen we ook niet Adje, een van die 2 komt op...
Het gaat om het type voetballer. Zet daar verdomme Seedorf of Appelvlaai neer!

Net als dat ie Kuijt erin gooit een kwartier voor tijd. Waarom is Vennegoor dan mee?!
Hahahaha in orde Duitse stijl 0-1 ole ole!!!!