FTM Forum

Full Version: Oranje-topic
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
waf Wrote:
AssyriskaFF Wrote:
waf Wrote:is iemand geinteresseerd in de cijfers die de spelers kregen in de vi voor de wedstrijd tegen luxemburg, die holland met 1-0 won? :lol:

Dat waren best wel hoge cijfers. Wel vreemd. Heb ik nu een hele andere wedstrijd gezien ofzo?

de zeeuw een 6
nistelrode een 6,5
sneijder een 8
en de rest een 7.

echt hilarisch! Undecided

Zou Derksen deze cijfers onder ogen hebben gehad en goedgekeurd? :|
Van Basten vertrekt na het EK. Hakkuh
Das nog rijkelijk laat. Icon_evil
Theo Maassen zei het treffend: Van Bommel weer terug in Oranje Hakkuh
Wat een gelul en zoeken naar scoops trouwens zeg, net bij Studio Sport:

"Van Basten vrij zeker naar Ajax"

"Kans groot dat Van Basten niet op het EK staat als hij niet presteert in de komende oefenduels"

Vooral die laatste #-o
Dat eerste geloof ik wel idd, maar wat er ook gebeurt de komende wedstrijden, Van Basten gaat het EK natuurlijk sowieso doen.
ben ik niet net zo overtuigd van als jullie.....
Toch heel erg snel onrustig nu...zowel in de spelersgroep als in de pers/land.
moet het nog maar zien als er van oostenrijk verloren wordt in maart.
Hiddink niet helemaal top in Rusland....je weet het nooit..absoluut niet zeker dus dat van basten het EK doet.
Ad Wim Wrote:Wat een gelul en zoeken naar scoops trouwens zeg, net bij Studio Sport:

"Van Basten vrij zeker naar Ajax"

"Kans groot dat Van Basten niet op het EK staat als hij niet presteert in de komende oefenduels"

Vooral die laatste #-o

ik vond het een goeie analyse van arno vermeulen, en ook met dat laatste heeft hij een punt. er hoeft nu weinig meer te gebeuren om hem weg te sturen. de spelersgroep kan makkelijk gaan muiten. bijv als nistelrode liever bommel wil dan die ajakkessieden die telkens geselecteerd worden. elke mug was al een olifant, nu wordt het alleen nog maar groter. daar komt bij dat een nieuwe bondscoach gevonden moet worden en de baan is aantrekkelijker als je ook het ek kunt doen.
Ik kan me niet voorstellen dat iemand anders het EK gaat doen. Zelfs een nieuwe coach wil toch beginnen met opbouwen en niet meteen met een groot toernooi?
En volgens mij ligt Marco goed bij de KNVB, dan zouden echt de spelers het moeten doen en ik kan het me niet voorstellen dat het zo'n vaart zal lopen. Ook al ligt hij niet bij iedereen even goed, ze weten iig wel ongeveer wat ze aan hem hebben; dat hebben ze bij een totaal nieuwe coach niet.
Ach, als je weet dat je aan Van Basten niks hebt dan kun je nooit veel verliezen door er iemand anders neer te zetten...

nu maar hopen dat het bestuur van Ajax wijs genoeg is om hem niet aan te stellen.. maar ja.....
Wat een gezeur om van Basten toch elke keer.
ok, hij zet ze op rare plekken, het ziet er niet uit de wedstrijd, maar hij wint wel( de meeste wedstrijden).
Adder Wrote:Wat een gezeur om van Basten toch elke keer.
ok, hij zet ze op rare plekken, het ziet er niet uit de wedstrijd, maar hij wint wel( de meeste wedstrijden).

ik weet niet of je mij ook bedoelt, maar ik vind het best een mooie vent, hij gaat onverstoorbaar verder, laat zich door niemand afleiden. maar ik vind zijn selectiebeleid slecht en pro ajakkes, ik vind het erg slecht dat hij een conflict heeft met van bommel, en ik vind het ook kut dat hij perse alle nummers 10 tegelijk wil opstellen. voor de rest maakt het mij weinig uit hoe het er uit ziet, als je maar resultaat hebt, en dat heeft hij.

(maar dat had libregts ook bij de kwalificatie voor het wk van 90, ik denk dat er weinig voor nodig is om het zakie te laten ontploffen :razz: ).
Ad Wim Wrote:Ik kan me niet voorstellen dat iemand anders het EK gaat doen. Zelfs een nieuwe coach wil toch beginnen met opbouwen en niet meteen met een groot toernooi?

nee, de meeste trainers maken zo'n 40 grote tournooien mee in hun leven, die zouden wel gek zijn.

Quote:En volgens mij ligt Marco goed bij de KNVB, dan zouden echt de spelers het moeten doen en ik kan het me niet voorstellen dat het zo'n vaart zal lopen. Ook al ligt hij niet bij iedereen even goed, ze weten iig wel ongeveer wat ze aan hem hebben; dat hebben ze bij een totaal nieuwe coach niet.

ik weet niet of hij nu nog goed ligt. van de knjb heb ik nog niets gehoord en volgens vermeulen kwamen ze enigszins verbolgen over.

deze spelersgroep is idd bepaald gezapig. maar nistelrode is wel een stokertje denk ik.

dat je weet wat je aan hem hebt kun je positief en negatief uitleggen.
Een EK is leuk, maar je doet het toch niet puur en alleen omdat het leuk is een groote toernooi te coachen? Je wilt het toch niet in een keer uit het niets doen, met dus 0 voorbereiding en affiniteit met de spelers?

En Ruud is de laatste tijd volgens mij wel weer tevreden, hij krijgt iig alle vertrouwen. Een nieuwe bondscoach die Van Bommel en Makade terug haalt, zorgt juist weer voor gezeik...
[quote="Ad Wim"]Een EK is leuk, maar je doet het toch niet puur en alleen omdat het leuk is een groote toernooi te coachen? Je wilt het toch niet in een keer uit het niets doen, met dus 0 voorbereiding en affiniteit met de spelers?

En Ruud is de laatste tijd volgens mij wel weer tevreden, hij krijgt iig alle vertrouwen. Een nieuwe bondscoach die Van Bommel en Makade terug haalt, zorgt juist weer voor gezeik...[/quote]

En waar baseer je dat op?
Makaay gaat als een trein, vBommel is een dragende speler bij Bayern......
90% van de spelers die je kan selecteren hebben al met elkaar samengespeeld, laat Bassie maar oprotten en geef Foppe de baan, die kan tenminste een sfeer creëren waardoor de spelers voor elkaar willen vechten (zolang hij Ali B. maar thuis laat dit keer)
Omdat er door Makade en Van Bommel andere mensen uit de basis verdwijnen, hetgeen weer gezeik oplevert...
Ad Wim Wrote:Omdat er door Makade en Van Bommel andere mensen uit de basis verdwijnen, hetgeen weer gezeik oplevert...

Huntelaar en Heitinga mogen dan wel thuisblijven.
waf Wrote:
Adder Wrote:Wat een gezeur om van Basten toch elke keer.
ok, hij zet ze op rare plekken, het ziet er niet uit de wedstrijd, maar hij wint wel( de meeste wedstrijden).

ik weet niet of je mij ook bedoelt, maar ik vind het best een mooie vent, hij gaat onverstoorbaar verder, laat zich door niemand afleiden. maar ik vind zijn selectiebeleid slecht en pro ajakkes, ik vind het erg slecht dat hij een conflict heeft met van bommel, en ik vind het ook kut dat hij perse alle nummers 10 tegelijk wil opstellen. voor de rest maakt het mij weinig uit hoe het er uit ziet, als je maar resultaat hebt, en dat heeft hij.

(maar dat had libregts ook bij de kwalificatie voor het wk van 90, ik denk dat er weinig voor nodig is om het zakie te laten ontploffen :razz: ).

Ik sprak in het algemeen, niet iemand specifiek.
Ben het trouwens helemaal eens met wat je hier zegt over van Basten.
Alleen de man heeft zoveel geluk, al zou hij de 1e divisie selecteren , dan wint ie nog.

Libregts moest gewoon wijken, want de spelersgroep wou Cruyff. Ik zou niet weten wie de huidige spelersgroep graag zou zien.
waf Wrote:ik vind het best een mooie vent

[gay]

:razz:
Het kan toch een geweldig elftal worden:

...........................vdSar...........................

Ooijer........Wielaert.......Bouma......de Cler

.......................vBronckhorst....................
vBommel.....................................Seedorf
.........................Sneijder.........................

...............vNistelrooy.......vPersie


Op de bank o.a. Makaay, Hofland, de Zeeuw, Kuijt, Robben (alleen alsie in vorm is) en Koevermans

Ow, ik zie plotseling dat er geen Ajacieden, AZ'ers en zelfs geen PSV'ers instaan :8:
Bouma eruit, VdV voor Seedorf en De Zeeuw voor Gio, dan heb je idd een heel mooi elftal!
Ad Wim Wrote:Bouma eruit, VdV voor Seedorf en De Zeeuw voor Gio, dan heb je idd een heel mooi elftal!


Dan heb je 10 man.
cry
Adder Wrote:
Ad Wim Wrote:Bouma eruit, VdV voor Seedorf en De Zeeuw voor Gio, dan heb je idd een heel mooi elftal!


Dan heb je 10 man.
Dat snap ik, maar het maakt me niet uit wie er voor Bouma komt, als hij er maar uit gaat. Matthijssen, Heitinga etc.
VdVaart en Sneijder bij elkaar, dat liep bij Ajax al niet goed. [-X
De Zeeuw heeft nog niet genoeg ervaring voor zo'n sleutelpositie, vBronckhorst is de man met ervaring;
Bouma is centraallinks achterin precies op zijn goeie plekkie, hij is een van onze snelste verdedigende mannen en die heb je keihard nodig achterin, zeker tegen die snelle Italiaanse en Franse spitsen.
Ad Wim Wrote:Bouma eruit, VdV voor Seedorf en De Zeeuw voor Gio, dan heb je idd een heel mooi elftal!

de zeeuw haalt nooit het niveau wat gio haalt op die positie de laatste wedstrijden.

wielaert kan ik niet goed beoordelen, dus ik zou ooijer centraal zetten. rechtsback weet ik eigenlijk niet, omdat je toch een loper met een voorzet nodig hebt toch misschien kromkamp. of toch heitinga. linksback of bouma of cler.

ik zou gio en bommel naast elkaar op het middenveld zetten. aan de zijkanten sneijder en seedorf.

als 2 spitsen persie en nistelrode en als vervangers daarvan makaay en vaart (dan ga je er nauwelijks op achteruit).
Kromkamp :lol:
Bredanaar Wrote:Bouma is centraallinks achterin precies op zijn goeie plekkie, hij is een van onze snelste verdedigende mannen en die heb je keihard nodig achterin, zeker tegen die snelle Italiaanse en Franse spitsen.

En tis ook best een beer, dus voor die lompe Roemeense boerenhufters hoeven we dan ook niet bang te zijn.

Ons voordeel is wel dat Italianen altijd slecht beginnen in een toernooi... even zorgen dat Piepo of Toni een gele prent aan z'n broek krijgt voor een schwalbe van ons en dan nog een gele d'r bie voor theater en dan snel naar 2-0 counteren. Eitje :8:
waf Wrote:
Ad Wim Wrote:Bouma eruit, VdV voor Seedorf en De Zeeuw voor Gio, dan heb je idd een heel mooi elftal!

de zeeuw haalt nooit het niveau wat gio haalt op die positie de laatste wedstrijden.
Ik vond de Zeeuw een van de weinigen die vrijwel altijd een voldoende haalden en was meer dan eens de beste man op het veld. Hij is echt de bikkel die je op die positie nodig hebt, dat zie ik niet in Gio. Ik vond het linksback al niet echt een bijter en op DMF heb je dat wel nodig.
Ad Wim Wrote:
waf Wrote:
Ad Wim Wrote:Bouma eruit, VdV voor Seedorf en De Zeeuw voor Gio, dan heb je idd een heel mooi elftal!

de zeeuw haalt nooit het niveau wat gio haalt op die positie de laatste wedstrijden.
Ik vond de Zeeuw een van de weinigen die vrijwel altijd een voldoende haalden en was meer dan eens de beste man op het veld. Hij is echt de bikkel die je op die positie nodig hebt, dat zie ik niet in Gio. Ik vond het linksback al niet echt een bijter en op DMF heb je dat wel nodig.


jij hebt de wedstrijd feyenoord ajakkes begrijpelijkerwijze verdrongen, maar toe was gio uitmuntend op die positie. als davids in zijn jonge dagen.

als linksback ben ik eigenlijk ook nooit zo enthousiast geweest over hem.

van de zeeuw daarentegen is nu juist de laatste interlands aan het licht gekomen dat hij wellicht een beetje te weinig ervaring heeft. tot slot is een linkspoot en een rechtspoot uiteraard idealer