FTM Forum

Full Version: Oranje-topic
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Iemand nog de foto in de Volkskrant gezien vanmorgen:

[Image: volkskr.jpg]

Beetje respectloos, het lijken wel twee Neanderthalervrouwtjes.
Hopelijk levert Schotland-Nederland net zo'n mooie tv op als Nederland-Schotland:

[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=1eZRvCsa_1M[/youtube]

cry
Undecided :lol:
die leo driessen zit echt niet op het spel te letten. toen elia bij de keeper was zag hij pas dat er een kans aankwam. ik weet niet wat hij eerst aan het doen was.

het zou toch wel fijn zijn als de commentator iig meeleeft met de wedstrijd ipv continue in de rondte te kijken en te lullen.
En dan beweren dat het schitterend afgemaakt wordt door Elia. Bal gaat erin en is op zich mooi gedaan, maar hij kan ook meteen de makkelijke weg kiezen en de bal meteen in de hoek leggen. Stuk 'veiliger' imo. Die Elia komt er trouwens wel. Babel hoeft zich helemaal niet druk te maken dat hij nu niet speelt. Met Elia erbij gaat hij sowieso niet mee.
De goal was gelukkig, maar Elia speelde net als tegen Japan geweldig. Keer op keer een mooie actie, terwijl Van Persie, Sneijder en V/d Vaart zich steeds bij de 1e verdediger stukliepen. Met Elia en Robben fit en in vorm op de vleugels wordt dat genieten op het WK maar de echte toplanden maken natuurlijk meteen gehakt van onze achterhoede waardoor je voorin minstens 3 goals nodig hebt om nog kans te maken op de volgende ronde. Poulefase zullen we nog wel makkelijk doorkomen als we groepshoofd zijn (was toch waarschijnlijk als we Schotland versloegen?).
Peter Wrote:De goal was gelukkig, maar Elia speelde net als tegen Japan geweldig. Keer op keer een mooie actie, terwijl Van Persie, Sneijder en V/d Vaart zich steeds bij de 1e verdediger stukliepen. Met Elia en Robben fit en in vorm op de vleugels wordt dat genieten op het WK maar de echte toplanden maken natuurlijk meteen gehakt van onze achterhoede waardoor je voorin minstens 3 goals nodig hebt om nog kans te maken op de volgende ronde. Poulefase zullen we nog wel makkelijk doorkomen als we groepshoofd zijn (was toch waarschijnlijk als we Schotland versloegen?).

elia was watervlug, maar die schotten waren natuurlijk ook wel een beetje moe aan het worden van dat moordende tempo. bij 1-0 achter was het helemaal gedaan. dan is het makkelijk onderscheiden en ik denk zelfs dat bijbal dat had kunnen doen.

al met al laat hij een goeie indruk achter, ook gezien zijn invalbeurt tegen japan. die verongelijkte kop van robben bij die wissel vond ik trouwens wel enorm misplaatst. hij kreeg net zo'n goeie kans hoor als elia, maar hij schoot hem verdomd slecht binnen. terechte wissel.

hoe stel je dat eigenlijk voor, robben en elia samen? zet je dan centraal persie en sneijder, sneijder en kuijt, of sneijder en huntelaar of persie en huntelaar? dat lijken mij dan de opties voor de voorhoede.....

dat gaat marwijk echt nooit doen. ik denk dat het prima is elia of robben achter de hand te houden. eerst de tegenstander stukspelen en dan met verse krachten wegcounteren. dus in de 70ste minuut elia er in. en slory uiteraard. :razz:
waf Wrote:hoe stel je dat eigenlijk voor, robben en elia samen? zet je dan centraal persie en sneijder, sneijder en kuijt, of sneijder en huntelaar of persie en huntelaar? dat lijken mij dan de opties voor de voorhoede.....

dat gaat marwijk echt nooit doen. ik denk dat het prima is elia of robben achter de hand te houden. eerst de tegenstander stukspelen en dan met verse krachten wegcounteren. dus in de 70ste minuut elia er in. en slory uiteraard. :razz:

Geen van al die opties. Dat Van Marwijk het niet zal doen denk ik ook, maar ik zou het liefst dit zien. Ruud staat er altijd gewoon op een groot toernooi:

---------Van Nistelrooy
-Elia------Van Persie------Robben

V/d Vaart en Huntelaar vechten als kinderen over wie een vrije trap mag nemen en Sneijder is teveel met Yolanthe bezig. Kuyt vind ik een zeer nuttige speler, maar Oranje heeft nu eenmaal een ongekende luxe voorin dat hij buiten de boot valt.

Echt heel jammer dat we voorin zo'n ongekende luxe hebben en achterin niks fatsoenlijks. Zou V/d Vaart, Kuyt en Huntelaar graag inruilen voor 3 verdedigers van hetzelfde kaliber.
Dan worden we zeker overlopen. Kuyt en Sneijder staan beide ook hun mannetje in verdedigend opzicht. In ieder geval veel meer dan die andere 3 hierboven.
Ekslem Wrote:Dan worden we zeker overlopen. Kuyt en Sneijder staan beide ook hun mannetje in verdedigend opzicht. In ieder geval veel meer dan die andere 3 hierboven.

Met die 3 in topvorm achter Van Nistelrooy laten de tegenstanders het echt wel uit hun hoofd om te gaan proberen ons te overlopen. Denk dat we in elke partij dominant zullen zijn. Van Bommel en De Jong lekker samen buffelen achter die 3 en het moet kunnen. Missen we alleen nog een paar beulen a la Jaap Stam. Icon_evil
Peter Wrote:
Ekslem Wrote:Dan worden we zeker overlopen. Kuyt en Sneijder staan beide ook hun mannetje in verdedigend opzicht. In ieder geval veel meer dan die andere 3 hierboven.

Met die 3 in topvorm achter Van Nistelrooy laten de tegenstanders het echt wel uit hun hoofd om te gaan proberen ons te overlopen. Denk dat we in elke partij dominant zullen zijn. Van Bommel en De Jong lekker samen buffelen achter die 3 en het moet kunnen. Missen we alleen nog een paar beulen a la Jaap Stam. Icon_evil

ron vlahaaaaaaaaaar. \Big Grin/
Peter Wrote:
Ekslem Wrote:Dan worden we zeker overlopen. Kuyt en Sneijder staan beide ook hun mannetje in verdedigend opzicht. In ieder geval veel meer dan die andere 3 hierboven.

Met die 3 in topvorm achter Van Nistelrooy laten de tegenstanders het echt wel uit hun hoofd om te gaan proberen ons te overlopen. Denk dat we in elke partij dominant zullen zijn. Van Bommel en De Jong lekker samen buffelen achter die 3 en het moet kunnen. Missen we alleen nog een paar beulen a la Jaap Stam. Icon_evil

Naast Van Bommel en De Jong heb je er nog 2 a 3 met dezelfde kwaliteiten daarvan nodig, want die zullen zeker hun kaarten gaan pakken door zowel domme overtredingen, als af en toe een nuttige kaart.
Amor Fati Wrote:
Peter Wrote:
Ekslem Wrote:Dan worden we zeker overlopen. Kuyt en Sneijder staan beide ook hun mannetje in verdedigend opzicht. In ieder geval veel meer dan die andere 3 hierboven.

Met die 3 in topvorm achter Van Nistelrooy laten de tegenstanders het echt wel uit hun hoofd om te gaan proberen ons te overlopen. Denk dat we in elke partij dominant zullen zijn. Van Bommel en De Jong lekker samen buffelen achter die 3 en het moet kunnen. Missen we alleen nog een paar beulen a la Jaap Stam. Icon_evil

Naast Van Bommel en De Jong heb je er nog 2 a 3 met dezelfde kwaliteiten daarvan nodig, want die zullen zeker hun kaarten gaan pakken door zowel domme overtredingen, als af en toe een nuttige kaart.

leroy feheeeer. \Big Grin/ en schaahaaars.
waf Wrote:
Amor Fati Wrote:
Peter Wrote:
Ekslem Wrote:Dan worden we zeker overlopen. Kuyt en Sneijder staan beide ook hun mannetje in verdedigend opzicht. In ieder geval veel meer dan die andere 3 hierboven.

Met die 3 in topvorm achter Van Nistelrooy laten de tegenstanders het echt wel uit hun hoofd om te gaan proberen ons te overlopen. Denk dat we in elke partij dominant zullen zijn. Van Bommel en De Jong lekker samen buffelen achter die 3 en het moet kunnen. Missen we alleen nog een paar beulen a la Jaap Stam. Icon_evil

Naast Van Bommel en De Jong heb je er nog 2 a 3 met dezelfde kwaliteiten daarvan nodig, want die zullen zeker hun kaarten gaan pakken door zowel domme overtredingen, als af en toe een nuttige kaart.

leroy feheeeer. \Big Grin/ en schaahaaars.

Denk dat de huidige bondscoach liever voor de ervaring van Engelaar gaat kiezen ipv een talent als Fer. Zou me niks verbazen als Orlando straks gewoon opeens weer op het WK staat zoals hij dat ook bij het EK flikte.
Sorry hoor, maar Fer is absoluut wel een goede voetballer, maar komt nog niet in aanmerking voor een nederlands elftal. Dan mogen er wel heel veel middenvelders geblesseerd zijn.
kuiper Wrote:Sorry hoor, maar Fer is absoluut wel een goede voetballer, maar komt nog niet in aanmerking voor een nederlands elftal. Dan mogen er wel heel veel middenvelders geblesseerd zijn.

let nou maar op, wat goed is komt snel. ik geef hem een goeie kans als hij zo door blijft spelen.
Zeker, maar de concurrentie op die positie is wel erg groot. En dat zijn ook geen dertigers.
Ik gun het hem wel, maar dan moet hij volgend jaar niet naar een subtopper in europa gaan. Ik denk niet dat Feyenoord hem nog een jaar kan houden.
Hoe is het met Maduro?
ik lees dat het nederlands elftal op 10 oktober vriendschappelijk speelt tegen australie.

lekker joh, ff zo tussen de bedrijven door een uitwedstrijdje in sydney. ik snap daar werkelijk geen hol van, 48 uur in een vliegtuig zitten voor een potje tegen die brekers. ben blij dat er maar 1 feyenoorder geselecteerd is.

vd vaart zal ook wel balen dat hij niet geselecteerd is (not).
Vond het ook al vreemd, maar heb er niet zoveel problemen mee, want ik ben drbij. Hakkuh Nu maar hopen dat niet de helft afzegt en ze met een B-team spelen..
waf Wrote:ik lees dat het nederlands elftal op 10 oktober vriendschappelijk speelt tegen australie.

lekker joh, ff zo tussen de bedrijven door een uitwedstrijdje in sydney. ik snap daar werkelijk geen hol van, 48 uur in een vliegtuig zitten voor een potje tegen die brekers. ben blij dat er maar 1 feyenoorder geselecteerd is.

vd vaart zal ook wel balen dat hij niet geselecteerd is (not).

Wat een debiel idee inderdaad. Doe dat even in de winterstop ofzo, zodat we dan ook nog wat voetbal op tv hebben, want dat is er veel te weinig, in mijn optiek. :wink:
Engelaar keert terug bij Oranje
***************************************
**Bondscoach Bert van Marwijk heeft
Orlando Engelaar opgeroepen voor het
oefenduel van het Nederlands elftal met
Australië op 10 oktober in Sydney.De
PSV'er keert na een jaar terug bij de
selectie van Oranje.

Andre Ooijer en Robin van Persie hopen
binnenkort vader te worden en reizen
alleen mee als hun vrouw al bevallen
is.Als Van Persie afhaakt,dan wordt
Rafael van der Vaart alsnog opgeroepen.
De middenvelder is door Van Marwijk
niet geselecteerd omdat hij bij Real
Madrid amper aan spelen toekomt.

Van de voorlopige selectie viel alleen
Arjen Robben af.De aanvaller van Bayern
München kampt met een knieblessure.

--
Logisch.
waf Wrote:ik lees dat het nederlands elftal op 10 oktober vriendschappelijk speelt tegen australie.

lekker joh, ff zo tussen de bedrijven door een uitwedstrijdje in sydney. ik snap daar werkelijk geen hol van, 48 uur in een vliegtuig zitten voor een potje tegen die brekers. ben blij dat er maar 1 feyenoorder geselecteerd is.

vd vaart zal ook wel balen dat hij niet geselecteerd is (not).


Ooijer en Van Persie hebben het voor de verandering 9 maanden geleden ook eens met hun eigen vrouw gedaan, Greogory Twittert net:"F*cking DiZzy Man, Wll Cost Me Trip 2 Down Under". en Affelay heeft weer twee potjes gespeeld dus is ook niet fit. Resultaat van dit alles is dat Vaart toch mee mag. (Edit: mogelijk shockerende opmerking weggehaald) .

Affelay hoeft van mij trouwens niet meer opgeroepen te worden. Misschien kan hij nog voor Marokko kiezen, kijken of hij dan ook 6 van de 7 keer af gaat bellen.
:|
Bumme Wrote:
waf Wrote:ik lees dat het nederlands elftal op 10 oktober vriendschappelijk speelt tegen australie.

lekker joh, ff zo tussen de bedrijven door een uitwedstrijdje in sydney. ik snap daar werkelijk geen hol van, 48 uur in een vliegtuig zitten voor een potje tegen die brekers. ben blij dat er maar 1 feyenoorder geselecteerd is.

vd vaart zal ook wel balen dat hij niet geselecteerd is (not).


Ooijer en Van Persie hebben het voor de verandering 9 maanden geleden ook eens met hun eigen vrouw gedaan, Greogory Twittert net:"F*cking DiZzy Man, Wll Cost Me Trip 2 Down Under". en Affelay heeft weer twee potjes gespeeld dus is ook niet fit. Resultaat van dit alles is dat Vaart toch mee mag. (Edit: mogelijk shockerende opmerking weggehaald) .

Affelay hoeft van mij trouwens niet meer opgeroepen te worden. Misschien kan hij nog voor Marokko kiezen, kijken of hij dan ook 6 van de 7 keer af gaat bellen.

Als hij dan ook 6 van de 7x blessé is zal hij daar ook zo vaak afbellen. Logisch toch?

Die twitter van v/d Wiel: Undecided
Afzeggen 'blessé' en dan 2 dagen later weer voor je provincieclubje ballen...
Uitzondering maken en opsturen, per aangetekende, naar Mocro...
Bakkal in Oranje! Hakkuh

Ideaal nietszeggend oefenpotje om hem een keer een kans te geven, al zal hij als iedereen gewoon fit is niet mee naar het WK gaan.
Bakkal, Brama, Engelaar.... En dan Seedorf niet.... Undecided
hij moet seedorf ook nu niet doen, als opvullertje. wat denk je nou zelf, hoe respectloos kun je zijn.

bakal is een prima keuze. altijd gecharmeerd geweest van die voetballer.
hup Ierland.