FTM Forum

Full Version: Oranje-topic
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Ad Wim Wrote:
FC Petr Wrote:
Ad Wim Wrote:
FC Petr Wrote:
Depor Wrote:
Ad Wim Wrote:Wat die Bouma nog steeds in het Nederlands elftal doet...
Hebben we dan echt niets beters?!

Speelt een goede wedstrijd, missertje kan altijd gebeuren Ada. Over die godgruwelijke fout van Heitinga hoor ik je dan weer niet.


Ik vind Bouma ook een puike wedstrijd spelen, maar ´t is inderdaad geen ajaxsssiettt. :roll:
Daar gaat het niet om drol, ik vind Babel ook vreselijk slecht.
Alleen de hele verdediging maakt fout na fout, vooral positioneel, en daar hoort Bouma ook bij.

Moet je poepen, Ada? :|
Ik krijg wel aandrang door dat domme gelul van jou.

Alleen door zijn domme gelul of ook een ietsiepietsie door je eigen domme gelul?
Depor Wrote:
Ad Wim Wrote:
FC Petr Wrote:
Depor Wrote:
Ad Wim Wrote:Wat die Bouma nog steeds in het Nederlands elftal doet...
Hebben we dan echt niets beters?!

Speelt een goede wedstrijd, missertje kan altijd gebeuren Ada. Over die godgruwelijke fout van Heitinga hoor ik je dan weer niet.


Ik vind Bouma ook een puike wedstrijd spelen, maar ´t is inderdaad geen ajaxsssiettt. :roll:
Daar gaat het niet om drol, ik vind Babel ook vreselijk slecht.
Alleen de hele verdediging maakt fout na fout, vooral positioneel, en daar hoort Bouma ook bij.

Schrijf dan de hele verdediging en niet alleen Bouma....
Verder speelt Babel slecht, Kuyt vind ik ook niet denderend.
Affelay laat zien dat hij hier hoort, Robben begon ruk maar speelt de 2e helft een stuk beter. vdSar ook wat missers.
Sneijder speelt goed allemaal net niet als het goed loopt sta je 4-2 voor ofzo.
Dat schreef ik aanvankelijk ook, gewoon goed lezen.
Positioneel staan ze heel slecht in het centrum van de verdediging en dan kun je mi niet zeggen dat Bouma goed speelt. Uberhaupt snap ik niet dat hij geselecteerd wordt, maar als hij dan ook nog eens zulke fouten gaat maken...

Kuyt en Sneijder waren eerste helft goed, nu niet echt meer. Appelvlaai doet het nu goed, maar was de eerste helft slecht.
Ad Wim Wrote:
FC Petr Wrote:
Ad Wim Wrote:
FC Petr Wrote:
Depor Wrote:
Ad Wim Wrote:Wat die Bouma nog steeds in het Nederlands elftal doet...
Hebben we dan echt niets beters?!

Speelt een goede wedstrijd, missertje kan altijd gebeuren Ada. Over die godgruwelijke fout van Heitinga hoor ik je dan weer niet.


Ik vind Bouma ook een puike wedstrijd spelen, maar ´t is inderdaad geen ajaxsssiettt. :roll:
Daar gaat het niet om drol, ik vind Babel ook vreselijk slecht.
Alleen de hele verdediging maakt fout na fout, vooral positioneel, en daar hoort Bouma ook bij.

Moet je poepen, Ada? :|
Ik krijg wel aandrang door dat domme gelul van jou.

:lol: Wat een sukkeltje ben je toch.
Wat een puinhoop......
Ad Wim Wrote:
Depor Wrote:
Ad Wim Wrote:
FC Petr Wrote:
Depor Wrote:
Ad Wim Wrote:Wat die Bouma nog steeds in het Nederlands elftal doet...
Hebben we dan echt niets beters?!

Speelt een goede wedstrijd, missertje kan altijd gebeuren Ada. Over die godgruwelijke fout van Heitinga hoor ik je dan weer niet.


Ik vind Bouma ook een puike wedstrijd spelen, maar ´t is inderdaad geen ajaxsssiettt. :roll:
Daar gaat het niet om drol, ik vind Babel ook vreselijk slecht.
Alleen de hele verdediging maakt fout na fout, vooral positioneel, en daar hoort Bouma ook bij.

Schrijf dan de hele verdediging en niet alleen Bouma....
Verder speelt Babel slecht, Kuyt vind ik ook niet denderend.
Affelay laat zien dat hij hier hoort, Robben begon ruk maar speelt de 2e helft een stuk beter. vdSar ook wat missers.
Sneijder speelt goed allemaal net niet als het goed loopt sta je 4-2 voor ofzo.
Dat schreef ik aanvankelijk ook, gewoon goed lezen.
Positioneel staan ze heel slecht in het centrum van de verdediging en dan kun je mi niet zeggen dat Bouma goed speelt. Uberhaupt snap ik niet dat hij geselecteerd wordt, maar als hij dan ook nog eens zulke fouten gaat maken...

Kuyt en Sneijder waren eerste helft goed, nu niet echt meer. Appelvlaai doet het nu goed, maar was de eerste helft slecht.

Bouma speelt goed maakt alleen een paar missers, maar heeft er ook een paar keer goed voorgelegen. Zelfde geld voor de de rest van de verdediging. En iemand die bij Villa in de basis staat hoort een optie te zijn. En aangezien de rest niet in vorm of geblesseerd is hebbie weinig keus. 100x liever Bouma dan Jaliens over flapdrollen gesproken.
JAAAAAAAAAAAAAAAAAA!
YEAAAH! =D>
Hoe lelijk, maar supermooi!
2 keer van richting veranderd..... :roll:
Gelukkig maar [-o<
Tripplexxx Wrote:2 keer van richting veranderd..... :roll:

Tsja, 3x pech 1x geluk...mag ook een keer.
Wat een aanval, en weer net niet...
Kuyt schiet die bal er dan in mongool!
En nou alsnog Van Basten eruit!!!!!!
Tripplexxx Wrote:En nou alsnog Van Basten eruit!!!!!!

Nu hij eindelijk het zwikkie op de rails krijgt, nog niet 100% goed maar leuke wedstrijd voorin zit het wel snor je mist 2 verdedigers (Kromkamp/Ooijer) en Boula die niet in vorm is.
Middenveld speelde goed en voorin (afgezien van Babel) ook.
Nu hopen dat hij het licht ziet doorheeft dat ze zo veel beter spelen en dit soort opstellingen houd.
En voor het WK Nistelrooij mee proberen te krijgen.

Van mij mag Bassie nog wel ff blijven, beter dan dat we een andere nog aftandsere coach krijgen (Yeah Advocaat terug!)
Magere overwinning, maar wel een vermakelijke wedstrijd gezien. =D>
Depor Wrote:Bouma speelt goed maakt alleen een paar missers, maar heeft er ook een paar keer goed voorgelegen. Zelfde geld voor de de rest van de verdediging. En iemand die bij Villa in de basis staat hoort een optie te zijn. En aangezien de rest niet in vorm of geblesseerd is hebbie weinig keus. 100x liever Bouma dan Jaliens over flapdrollen gesproken.
Ze grepen uiteindelijk goed in, maar ze moesten ingrijpen omdat ze zo stonden te schutteren achterin. Ik vind de verdediging incl. Bouma erg matig vandaag, anders krijg je niet zoveel kansen tegen tegen Slovenie. En als je zulke missers maakt, speel je dan goed?
Maar ja, ik weet dat die speelt wegens blessures en vormverlies, maar ik vraag me af of er echt niets beters is te vinden. Ik was in zijn toptijd ook al niet kapot van hem.
fantastische interlands... =D> twee wedstrijden, twee keer de 0 gehouden (wat een wereldverdediging) en 4 punten =D> =D> We worden op deze manier op onze sloffen kampioen :Big Grin
Leuke wedstrijd, belangrijke punten, maar het kan en moet nog heel veel beter!
Maar straks is Persie weer terug Hakkuh
WE WORDEN WERELDKAMPIOEN!
De slechtste man van de eerste helft beslist uiteindelijk de wedstrijd. Man, man, man, wat een kansen. Dat die ballen er niet in gaan ligt echt niet aan Van Basten hoor. Ik snap alleen nog steeds niet dat Van Bokworst speelde ipv Seedoorf of De Zeeuw. En Bouma hoeft van mij ook niet meer te spelen. Ontelbaar foute lange ballen en 2 slippertjes die ons bijna punten kosten.
Uiteindelijk een eitje, heeft Van de Sar wel wat te doen gehad ? :8:
Ekslem Wrote:WE WORDEN WERELDKAMPIOEN!

Europees kampioen :wink:
Riekki Wrote:
Ekslem Wrote:WE WORDEN WERELDKAMPIOEN!

Europees kampioen :wink:

WERELD Icon_evil
Lamme Lennie Wrote:En Bouma hoeft van mij ook niet meer te spelen. Ontelbaar foute lange ballen en 2 slippertjes die ons bijna punten kosten.
Kijk uit LL, anders gaat Petr je straks een sukkeltje noemen :roll:
Ekslem Wrote:
Riekki Wrote:
Ekslem Wrote:WE WORDEN WERELDKAMPIOEN!

Europees kampioen :wink:

WERELD Icon_evil

Moet jij niet naar bed Icon_question
Depor Wrote:
Tripplexxx Wrote:En nou alsnog Van Basten eruit!!!!!!

Nu hij eindelijk het zwikkie op de rails krijgt, nog niet 100% goed maar leuke wedstrijd voorin zit het wel snor je mist 2 verdedigers (Kromkamp/Ooijer) en Boula die niet in vorm is.
Middenveld speelde goed en voorin (afgezien van Babel) ook.
Nu hopen dat hij het licht ziet doorheeft dat ze zo veel beter spelen en dit soort opstellingen houd.
En voor het WK Nistelrooij mee proberen te krijgen.

Van mij mag Bassie nog wel ff blijven, beter dan dat we een andere nog aftandsere coach krijgen (Yeah Advocaat terug!)

Wat doet van Basten beter dan Advocaat, behalve gladde praatjes met de media?
Van Basten heeft zaterdag al genoeg aangetoond hoe incapabel ie is, dat maak je echt niet goed met een 0-1 tegen Slovenië, dat momenteel een bijzonder matig team heeft zonder ook maar 1 topper (alhoewel de commentator anders wilde doen geloven). Ik heb al wel vaker gedacht dat ie het eindelijk begon te snappen, maar de wedstrijd erna bewees ie weer volledig het tegendeel, die conclusie lijkt me dan ook wel extreem voorbarig.
Gewoon wegwezen, misschien kan ie nog terecht bij AGOVV of Emmen.
Die wissels waren puur om goodwill te kweken.....kan er niks anders van maken.
kratovsk Wrote:
Depor Wrote:
Tripplexxx Wrote:En nou alsnog Van Basten eruit!!!!!!

Nu hij eindelijk het zwikkie op de rails krijgt, nog niet 100% goed maar leuke wedstrijd voorin zit het wel snor je mist 2 verdedigers (Kromkamp/Ooijer) en Boula die niet in vorm is.
Middenveld speelde goed en voorin (afgezien van Babel) ook.
Nu hopen dat hij het licht ziet doorheeft dat ze zo veel beter spelen en dit soort opstellingen houd.
En voor het WK Nistelrooij mee proberen te krijgen.

Van mij mag Bassie nog wel ff blijven, beter dan dat we een andere nog aftandsere coach krijgen (Yeah Advocaat terug!)

Wat doet van Basten beter dan Advocaat, behalve gladde praatjes met de media?
Van Basten heeft zaterdag al genoeg aangetoond hoe incapabel ie is, dat maak je echt niet goed met een 0-1 tegen Slovenië, dat momenteel een bijzonder matig team heeft zonder ook maar 1 topper (alhoewel de commentator anders wilde doen geloven). Ik heb al wel vaker gedacht dat ie het eindelijk begon te snappen, maar de wedstrijd erna bewees ie weer volledig het tegendeel, die conclusie lijkt me dan ook wel extreem voorbarig.
Gewoon wegwezen, misschien kan ie nog terecht bij AGOVV of Emmen.

Advocaat heeft er nog minder verstand van. Robben incident anyone?
En Bassie mag nog wel ff blijven zitten tot het EK en daarna gaat ie gewoon naar Milan en krijgen we HtC als bondskoots!
Ben geen fan van Advocaat, speelde te laf, maar het lijkt me duidelijk dat ie er meer kaas van heeft gegeten dan Bassie. Zet een team iig stukken beter neer!

@ Riekki: ik lag er net in :razz: