FTM Forum

Full Version: Oranje-topic
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Ja, en morgen is het warmer dan binnen.
Waffie, wat is er met je avatar gebeurd?

[Image: c3c1144b3f2922c8c0ef2.gif]
Hoop dat ze het straks laten zien op NL.. bij engeland werd het net 2-0 voor Kroatie door een mooi "tikkie terug jaap" balletje van neville...
zag het op eurosport ja... een graspolletje
HOE SNEU IS DIT ORANJE ZEG!!!!!!!!!
wat een schande zeg.
Gewonnen...................maar daar is idd alles mee gezegd.
tering wat een ellende. ik denk wel dat babel weer een emmer veren in zijn reet krijgt omdat hij 1 goeie actie had. :roll:
Frits Wrote:HOE SNEU IS DIT ORANJE ZEG!!!!!!!!!

hoezo "dit" oranje? heb je er nog meer dan? of heb je het over volendam of een zooitje gristenen in schotland?
=D>
3 punten! Hadden we ook maar zo in Bulgarije gevoetbald!
albanie had wel pech dat ze 2 pingels niet kregen.....
En Nederland geluk met het eigen doelpunt :razz:
Mukkus Wrote:=D>
3 punten! Hadden we ook maar zo in Bulgarije gevoetbald!
Dan hadden we verloren.
En het was inderdaad een drama. Ik hoop dat Bassie nu wel in heeft gezien dat de immens overschatte Gio eruit moet en dat Van Bommel onmisbaar is als je kijkt naar alternatief Landzaat.
Zaterdag was dus gewoon een uitschieter in positieve zin dat is nu wel weer gebleken, zodra we het spel zelf 90 minuten moeten gaan maken gaat het weer mis.
Whatever, drie punkte in de emmer Xtragaap4de
Ricochan Wrote:Zaterdag was dus gewoon een uitschieter in positieve zin dat is nu wel weer gebleken, zodra we het spel zelf 90 minuten moeten gaan maken gaat het weer mis.
Maar daarin zijn wij niet de enige. Er is vrijwel geen enkele ploeg die dat kan de laatste jaren. Brazilie, bijvoorbeeld, wint ook vaak maar nipt in de kwalificatie.
Tsjechie kan het goed en ook Duitsland timmert aan de weg, maar voor de rest niet to nauwelijks.
Treesong Wrote:Whatever, drie punkte in de emmer Xtragaap4de
Psies!
Ja, da's toch het enige wat je zeggen kan over dit soort potten? Je speelt kwalificatie, drie punten moet je hieruit halen en da's gebeurd. Echt een totale waste of time om het spel van oranje te analyseren/bekritiseren, want over een maand herinnert niemand zich dit meer...
wat niet?
Okee, een maand is wat overdreven
Ad Wim Wrote:
Mukkus Wrote:=D>
3 punten! Hadden we ook maar zo in Bulgarije gevoetbald!
Dan hadden we verloren.

Nee, Ab Wim. Jij snapt het niet. Ik had liever gezien dat ze in Bulgarije ook slecht gespeeld hadden maar wel gewonnen. Nu is iedereen blij (op een enkeling na), omdat we daar mooi voetbal gespeeld hebben.
Dan moet je het goed zeggen, schapenscheerder.
Gaan we schelden, Ab Wim?
Ik vond dit nog mild.
Ricochan Wrote:Hoop dat ze het straks laten zien op NL.. bij engeland werd het net 2-0 voor Kroatie door een mooi "tikkie terug jaap" balletje van neville...

Undecided Undecided Ik zag het net op de BBC, een Van Breukelen-polletje
Ad Wim Wrote:Ik vond dit nog mild.

Ik ben geen schapenscheerder. Ik doe alles met schapen behalve scheren. Da's voor sloebers.
schapen scheren.... een lastig karwei :|
Het was gewoon beschamend en we hebben nu dan wel een keer geluk gehad met een eigen doelpunt en 2 niet gegeven strafschoppen, maar links achter is duidelijk een probleem want dit is de 2e achtereenvolgende keer dat er iemand op links zo vrij staat en de bal binnen kan schieten...
Geluk is een keuze..pech niet!!!!