FTM Forum

Full Version: Oranje-topic
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Ad Wim Wrote:Appelvlaai lijkt me een soort beloning voor zijn keuze voor Nederland.
Misschien kun je de mogelijkheid eens overwegen dat Afellay is opgeroepen omdat ie gewoon een van de betere Nederlandse middenvelders is.........
de nieuwe Wrote:
Ad Wim Wrote:Appelvlaai lijkt me een soort beloning voor zijn keuze voor Nederland.
Misschien kun je de mogelijkheid eens overwegen dat Afellay is opgeroepen omdat ie gewoon een van de betere Nederlandse middenvelders is.........
Hij komt er wel, maar om te zeggen dat hij nu al een van de betere is... :roll:
Bovendien is hij opgeroepen voor de rechtsbuitenpositie.
Tsja, van Basten en posities.....
de nieuwe Wrote:Tsja, van Basten en posities.....

ik heb het een beetje gehad met van Basten....

voetbal op vrijdag liet net z'n persconferentie zien.. GENANT!!
Quote:Van Basten kiest voor Stekelenburg

22/3/2007 17:03

Ajax-doelman Maarten Stekelenburg staat zaterdag in de basis van Oranje in de wedstrijd tegen Roemenië. Bondscoach Marco van Basten is van mening dat Stekelenburg een voorsprong heeft op Feyenoord-goalie Henk Timmer.
'In de oefeninterland tegen Engeland hebben beide keepers een helft gekeept en de wedstrijd daarna tegen Rusland keepte Maarten', aldus Van Basten. 'Hij heeft het in die wedstrijd goed gedaan en we zijn tevreden over hem. Maarten heeft op dit moment in ieder geval een voorsprong ten opzichte van Henk.'

Tijdens de eerste training deze week in Katwijk kondigde het zich al aan dat Stekelenburg (24) de plaats in zou nemen van Oranje-aanvoerder Edwin van der Sar. Ook in de eerste onderlinge oefenpartij kwam de doelman van Ajax al in het bezit van het fel begeerde hesje.

Van Basten vertelde verder dat de Oranje-selectie geen blessures kent. Dat betekent dat John Heitinga en Arjen Robben zijn hersteld van de pijntjes waarmee zij het trainingskamp van het Nederlands elftal betraden.
Lood om oud ijzer!
Pffff...... :roll:

Mooie wedstrijd weer, bedankt Marco.
Wanneer wordt die man er eens uitgetrapt, het is nu toch wel duidelijk dat ie dit vak absoluut niet beheerst. Die wissels zijn wel het dieptepunt als je ziet dat het zo extreem slecht gaat. Het wordt steeds erger.
0-0 :Big Grin weer een punt!!!! =D> =D> =D>
Ik hou van attractief voetbal, ik denk dat ik maar Duitsland supporter ben vanaf wat een drama dit...ongelovelijk
Frits Wrote:ik heb het een beetje gehad met van Basten....
Optyfen met die loser. Wat een ruk opstelling zeg. Wat moet die Landzaat elke keer er nog in. Hij is wissel bij Wigan als 't even uit komt. Stelt ie alle Ajacieden op die hij kan vinden en dan speelt nota bene johnny gaytinga niet. Enige gast die in vorm is... en dan Landzaat op zijn plaatst wel in de basis! De Hunter was voor de zoveelste keer een aanfluiting, ach wie ook eigenlijk niet vanavond.
Het was inderdaad dramatisch, een aanfluiting, collectieve wanprestatie. Maar ik vond Huntelaar persoonlijk echt geen aanfluiting. Ik vond hem eigenlijk, samen met Jaliens, de minst slechte.
Hoe kun je nou jaliens ''beter'' vinden dan de 10 andere op 't veld? kerel heeft toch werkelijk niets toegevoegd? de stekel haalde een voldoende, de rest niet.
Stekel een voldoende en Huntelaar een 5,4 voor de rest was het echt huilen zoveel creatieve spelers werkt ook niet, snap ook niet dat hij Koevermans niet inbrengt als breek ijzer, die vieze Robben zo lang laat staan, en wat elke debiel zag was dat het van achteruit opbouwend niet klopte, laat Heitinga nou net net in goede vorm zijn en bij Ajax de opbouw vanuit de verdediging verzorgen. Wat een drama....
Slap, machteloos, ideeënloos en slaapverwekkend. Wat het Nederlands elftal in negentig minuten tegen Roemenië liet zien, leek nergens op. Eén geslaagde passeeractie en een paar schotjes van afstand waren de schamele oogst van een avondje aanmodderen


Van Basten: 'Uitvoering niet optimaal'

25/3/2007 0 :25

Ook Marco van Basten heeft in De Kuip tijdens Nederland-Roemenië niet genoten. Het lag niet alleen aan zijn spelers: 'Het veld hielp ons ook niet.'
De bondscoach van Oranje: 'Ik heb niet genoten, dat lijkt me duidelijk. Ik had op meer gehoopt, maar Roemenië is wel een goeie tegenstander. We waren niet in staat om een hoog tempo te hanteren. Het veld hielp ons ook niet. In een kleine ruimte stuiterde de bal alle kanten op. De uitvoering was niet optimaal

#-o
Daar heeft hij wel gelijk in :razz:
Jansoe Wrote:Daar heeft hij wel gelijk in :razz:

Maar het is wel het understatement van de eeuw....
Ad Wim Wrote:
de nieuwe Wrote:
Ad Wim Wrote:Appelvlaai lijkt me een soort beloning voor zijn keuze voor Nederland.
Misschien kun je de mogelijkheid eens overwegen dat Afellay is opgeroepen omdat ie gewoon een van de betere Nederlandse middenvelders is.........
Hij komt er wel, maar om te zeggen dat hij nu al een van de betere is... :roll:
Bovendien is hij opgeroepen voor de rechtsbuitenpositie.

Zeg flapdrol. Noem eens 5 Nederlandse middenvelders die beter zijn dan Afellay dan. Net of zo'n Landzaat zoveel beter is. Bovendien is Afellay een creatieve, aanvallend ingestelde speler. Precies het type waar Bassie zo dol op ik. Reken maar dat hij tegen Slovenië 5 minuten ofzo mag invallen. Puur en alleen zodat hij aan zn keuze voor Oranje vast zit; zo slim zal Bassie wel weer zijn.

Verder boeit het NL-elftal me geen hol meer. Confused Zelfs onder Adcovaat keek ik alle kwalificatieduels. Heb het de hele week niet gevolgd omdat het me niet kon boeien, gister de pot niet gezien en blijkbaar niks gemist. Ik heb het NL-elftal de laatste tijd zo goed gevolgd dat ik niet eens wist dat Bouma in de selectie zat, maar zag dat hij 90 minuten heeft gespeeld zelfs. :p
Peter Wrote:
Ad Wim Wrote:
de nieuwe Wrote:
Ad Wim Wrote:Appelvlaai lijkt me een soort beloning voor zijn keuze voor Nederland.
Misschien kun je de mogelijkheid eens overwegen dat Afellay is opgeroepen omdat ie gewoon een van de betere Nederlandse middenvelders is.........
Hij komt er wel, maar om te zeggen dat hij nu al een van de betere is... :roll:
Bovendien is hij opgeroepen voor de rechtsbuitenpositie.

Zeg flapdrol. Noem eens 5 Nederlandse middenvelders die beter zijn dan Afellay dan. Net of zo'n Landzaat zoveel beter is. Bovendien is Afellay een creatieve, aanvallend ingestelde speler. Precies het type waar Bassie zo dol op ik. Reken maar dat hij tegen Slovenië 5 minuten ofzo mag invallen. Puur en alleen zodat hij aan zn keuze voor Oranje vast zit; zo slim zal Bassie wel weer zijn.

Verder boeit het NL-elftal me geen hol meer. Confused Zelfs onder Adcovaat keek ik alle kwalificatieduels. Heb het de hele week niet gevolgd omdat het me niet kon boeien, gister de pot niet gezien en blijkbaar niks gemist. Ik heb het NL-elftal de laatste tijd zo goed gevolgd dat ik niet eens wist dat Bouma in de selectie zat, maar zag dat hij 90 minuten heeft gespeeld zelfs. :p

Sneijder, vBommel, Cocu, Seedorf, vd Vaart, Schaars, en op de positie van Landzaat vind ik de Zeeuw en zelfs Heitinga op dit moment beter, flapdrol Wink

En waarom nog een creatieve, aanvallend ingestelde speler? Ze hebben een verdedigende middenvelder nodig die het spel kan maken en een paar schoppen uit kan delen.
Depor Wrote:Sneijder, vBommel, Cocu, Seedorf, vd Vaart, Schaars, en op de positie van Landzaat vind ik de Zeeuw en zelfs Heitinga op dit moment beter, flapdrol Wink

Van Bommel kan niet. En de Zeeuw en Heitinga zijn verdedigende middenvelders en dus niet te vergelijken. Bassie wil aanvallend ingestelde spelers. Met Sneijder, Vaart en Seedorf heb je 3 betere, maar daarna wordt de spoeling dun.

Depor Wrote:En waarom nog een creatieve, aanvallend ingestelde speler? Ze hebben een verdedigende middenvelder nodig die het spel kan maken en een paar schoppen uit kan delen.

Omdat het van Basten is. Iederen ziet dat we een verdedigende middenvelder nodig hebben, behalve Bassie. :crazy:
Peter Wrote:
Depor Wrote:Sneijder, vBommel, Cocu, Seedorf, vd Vaart, Schaars, en op de positie van Landzaat vind ik de Zeeuw en zelfs Heitinga op dit moment beter, flapdrol Wink

Van Bommel kan niet. En de Zeeuw en Heitinga zijn verdedigende middenvelders en dus niet te vergelijken. Bassie wil aanvallend ingestelde spelers. Met Sneijder, Vaart en Seedorf heb je 3 betere, maar daarna wordt de spoeling dun.


Quote:Zeg flapdrol. Noem eens 5 Nederlandse middenvelders die beter zijn dan Afellay dan. Net of zo'n Landzaat zoveel beter is.

Hier leg je zelf de vergelijking met Landzaat, dat is een verdedigende middenvelder, zoals de Zeeuw en Heitinga, en ik vind naast vdVaart, Sneijder en Seedorf, Schaars ook beter, zelfs Davids is beter. Doet niet af dat Affelay een van de beste is die we hebben maar er zitten er nog wel een stuk of wat voor.
Overigens snap ik niet dat vBasten zo krampachtig vast houdt aan 4-3-3 (zelfde geldt voor tCate) we hebben geen vleugel spelers waarom speel je dan in godsnaam 4-3-3, speel dan 4-4-2 met Kuijt/Hunt of vd Vaart/Hunt in de spits met Sneijder op 10. Robben op links en Affelay op rechts oid.
Quote:'Oranje met beste spelers naar Azië'

Uitgegeven: 25 maart 2007 17:00
ZEIST - Volgens Henk Kesler vertrekt het Nederlands elftal op 29 mei met de sterkst mogelijke selectie voor een tiendaagse trip naar Azië.

De directeur van de KNVB benadrukt dat bondscoach Marco van Basten met het samenstellen van zijn ploeg voor de oefenduels met Zuid-Korea (2 juni) en Thailand (6 juni) niet al te veel rekening met de belangen van clubteams kan houden.

Algemeen directeur Maarten Fontein van Ajax heeft Kesler al laten weten dat de trip van het Nederlands elftal slecht uitkomt.

China

De Amsterdamse club wil in dezelfde periode een lucratieve reis door China maken. Ajax moet al een aantal eerste elftalspelers afstaan aan Jong Oranje, dat zich komende zomer op het EK in eigen land voor de Olympische Spelen van 2008 moet plaatsen.

Fontein beseft dat zijn coach Henk ten Cate in China weinig goede spelers overhoudt wanneer ook Marco van Basten nog een aantal voetballers van Ajax mee naar Azië neemt. "Ik ben op de hoogte van de problemen", reageerde Kesler zondag. "Ik ga binnenkort ook met Maarten Fontein om de tafel zitten."

Opeisen

Het uitgangspunt van de KNVB is echter voor het gesprek tussen beide directeuren al duidelijk. "We gaan met de sterkst mogelijke ploeg naar Azië. Volgens de reglementen van de FIFA kunnen we fitte spelers ook gewoon opeisen. We kunnen ze zelfs verbieden om in die periode voor hun club te spelen. Het is niet anders", aldus Kesler.

Data

"Ajax zal na het seizoen ook buitenlandse internationals moeten afstaan. In juni worden namelijk allerlei internationale duels gespeeld. Het is ook al een jaar bekend dat het Nederlands elftal in die periode een dergelijke trip kan maken. Clubs hadden daar rekening mee moeten houden. Daarom zijn er vorig jaar data voor internationale duels uitgeschreven."

PSV wil na het seizoen ook op reis naar China. De Eindhovense ploeg beschikt momenteel evenwel over minder Nederlandse internationals dan bijvoorbeeld Ajax.

Wat een onzin weer van de KNVB. Ze gaan dus clubs dwingen om hun beste spelers af te staan in een periode dat er eigenlijk OF vakantie is OF ze met hun club op trainingskamp gaan.
Gerben Zonderland Wrote:
Quote:'Oranje met beste spelers naar Azië'

Uitgegeven: 25 maart 2007 17:00
ZEIST - Volgens Henk Kesler vertrekt het Nederlands elftal op 29 mei met de sterkst mogelijke selectie voor een tiendaagse trip naar Azië.

De directeur van de KNVB benadrukt dat bondscoach Marco van Basten met het samenstellen van zijn ploeg voor de oefenduels met Zuid-Korea (2 juni) en Thailand (6 juni) niet al te veel rekening met de belangen van clubteams kan houden.

Algemeen directeur Maarten Fontein van Ajax heeft Kesler al laten weten dat de trip van het Nederlands elftal slecht uitkomt.

China

De Amsterdamse club wil in dezelfde periode een lucratieve reis door China maken. Ajax moet al een aantal eerste elftalspelers afstaan aan Jong Oranje, dat zich komende zomer op het EK in eigen land voor de Olympische Spelen van 2008 moet plaatsen.

Fontein beseft dat zijn coach Henk ten Cate in China weinig goede spelers overhoudt wanneer ook Marco van Basten nog een aantal voetballers van Ajax mee naar Azië neemt. "Ik ben op de hoogte van de problemen", reageerde Kesler zondag. "Ik ga binnenkort ook met Maarten Fontein om de tafel zitten."

Opeisen

Het uitgangspunt van de KNVB is echter voor het gesprek tussen beide directeuren al duidelijk. "We gaan met de sterkst mogelijke ploeg naar Azië. Volgens de reglementen van de FIFA kunnen we fitte spelers ook gewoon opeisen. We kunnen ze zelfs verbieden om in die periode voor hun club te spelen. Het is niet anders", aldus Kesler.

Data

"Ajax zal na het seizoen ook buitenlandse internationals moeten afstaan. In juni worden namelijk allerlei internationale duels gespeeld. Het is ook al een jaar bekend dat het Nederlands elftal in die periode een dergelijke trip kan maken. Clubs hadden daar rekening mee moeten houden. Daarom zijn er vorig jaar data voor internationale duels uitgeschreven."

PSV wil na het seizoen ook op reis naar China. De Eindhovense ploeg beschikt momenteel evenwel over minder Nederlandse internationals dan bijvoorbeeld Ajax.

Wat een onzin weer van de KNVB. Ze gaan dus clubs dwingen om hun beste spelers af te staan in een periode dat er eigenlijk OF vakantie is OF ze met hun club op trainingskamp gaan.

Resulterend in een zooitje blessures waardoor de clubs ook voor langere periodes spelers missen...stomme KNVB
Die betreffende periode is door UEFA/FIFA aangemerkt met 'internationale speeldata', er worden dus over de hele wereld friendlies gespeeld, dus Ajax zal ook andere internationals moeten laten vertrekken voor interlands.

Clubs weten dit al een jaar, moeten ze nu niet gaan huilen!

En Van Basten? Topcoach!
Quote:Bondscoach Marco van Basten heeft na de mislukte thuiswedstrijd zaterdag tegen Roemenië (0-0) in het EK-kwalificatietoernooi hard ingegrepen. De basisspelers Denny 'balletje breed' Landzaat en Kew 'de Knakworst' Jaliens zijn uit de selectie verwijderd.
=D>
ik heb de wedstrijd uiteraard niet gezien, die ajakkes-azkliek zal me jeuken, maar ik kan er werkelijk niet over uit dat die overschatte kutbabel telkens maar weer het vertrouwen krijgt en nu nota bene zelfs robben van zijn plaats verdringt.

krijg je naast een linksbuiten die naar binnentrekt ook nog een rechtsbuiten die naar binnen trekt. dat is de doodsteek voor huntelaars. robben moet uiteraard op zijn eigen positie en op rechts moet een rechtsbuiten als je 4-4-3 speelt, anders kun je net zo goed 4-4-2 spelen.

nu heeft hij dus landzaat en jaliens uit de selectie gelaten. iedereen ziet dat deze twee rukvoetballers niets in oranje te zoeken hebben, van basten zet ze in de basis tegen roemenie en vervolgens laat hij ze thuis.

een beter brevet van je eigen onvermogen kun je jezelf niet geven. als hij vasthoudt aan deze ajakkes-azkliek wordt het helemaal niets.
waf Wrote:ik heb de wedstrijd uiteraard niet gezien, die ajakkes-azkliek zal me jeuken, maar ik kan er werkelijk niet over uit dat die overschatte kutbabel telkens maar weer het vertrouwen krijgt en nu nota bene zelfs robben van zijn plaats verdringt.

krijg je naast een linksbuiten die naar binnentrekt ook nog een rechtsbuiten die naar binnen trekt. dat is de doodsteek voor huntelaars. robben moet uiteraard op zijn eigen positie en op rechts moet een rechtsbuiten als je 4-4-3 speelt, anders kun je net zo goed 4-4-2 spelen.

nu heeft hij dus landzaat en jaliens uit de selectie gelaten. iedereen ziet dat deze twee rukvoetballers niets in oranje te zoeken hebben, van basten zet ze in de basis tegen roemenie en vervolgens laat hij ze thuis.

een beter brevet van je eigen onvermogen kun je jezelf niet geven. als hij vasthoudt aan deze ajakkes-azkliek wordt het helemaal niets.


Ajax-AZ kliek slaat weer als een lul op een drumstel, Gio (Barca) Robben(Chelsea) Bouma (Villa) Landzaat (Wigan) vdVaart(HSV) Mathijsen (HSV) 6 van de 11 spelen niet in Nederland... 3 Ajaxieden die allemaal in vorm zijn (Stekelenburg speelde goed Huntelaar kreeg geen normale bal Sneijder speelde niet goed, Babel speelde ook niet goed. en 1 AZ speler, in plaats van te zeiken op het feit dat Ajax en AZ voor de NL competitie zijn moet je misschien eens bij je eigen cluppie gaan zeiken dat ze een zooi drama hebben waarvan maar enkele spelers ooit uitzicht hebben op het NL elftal. En PSV is een vreemdelingen legioen.
Ze speelde als collectief gewoon heel slecht en de keuzes van de bondscoach hielpen absoluut niet (als dit het beste is wat we hebben, Jaliens en 2 naar binnen trekkende vleugels? word het geen leuk EK.)
waf Wrote:ik heb de wedstrijd uiteraard niet gezien, die ajakkes-azkliek zal me jeuken, maar ik kan er werkelijk niet over uit dat die overschatte kutbabel telkens maar weer het vertrouwen krijgt en nu nota bene zelfs robben van zijn plaats verdringt.

krijg je naast een linksbuiten die naar binnentrekt ook nog een rechtsbuiten die naar binnen trekt. dat is de doodsteek voor huntelaars. robben moet uiteraard op zijn eigen positie en op rechts moet een rechtsbuiten als je 4-4-3 speelt, anders kun je net zo goed 4-4-2 spelen.

nu heeft hij dus landzaat en jaliens uit de selectie gelaten. iedereen ziet dat deze twee rukvoetballers niets in oranje te zoeken hebben, van basten zet ze in de basis tegen roemenie en vervolgens laat hij ze thuis.

een beter brevet van je eigen onvermogen kun je jezelf niet geven. als hij vasthoudt aan deze ajakkes-azkliek wordt het helemaal niets.

Vanaf nu geen Ajakkes-AZ kliek maar een Ajax kliek dus. Ben helemaal klaar met die Van Basten, alleen die Ajaxgeile bestuurders bij de bond nog niet helaas.

Vd Vaart als verdedigende middenvelder, hoe komt ie er bij!!! Roep dan vd Leegte op, zelfde competitie, juiste positie. Babel was ontzettend ruk, maar die mag gewoon de volle 90 minuten volmaken. On-be-grij-pe-lijk, wat een poepvoetballer. Raakte elke bal kwijt. Robben moet daardoor idd uitwijken en heeft nul backup aan de rechterkant van Jaliens of Landzaat. Sneijder is duidelijk weer letterlijk én figgurlijk te licht gebleken voor een internationale middenvelder van niveau. Huntelaar stond tegen over Jaap Stobbe van 2.10 m. en dus dacht Fredje Bouma, speel ik de eerste 4 ballen lekker lang en hoog op KJ, zodat ie goed in de wedstrijd komt. #-o Meest schandalig is natuurlijk dat Dirk bij een stand van 0-0 nooit is gebracht. Notabene in zijn 'eigen' stadion. Bassie stuurt Kuyt dezelfde kant als Van Nistelrooij op. Iemand 3x laten warmlopen, maar niet inbrengen terwijl de gehele voorhoede niets presteert. Seedorf idem dito. Ondanks mijn gekende aversie van deze mooiweervoetballer, presteert Bassie het om iemand die 3x een EC1 gewonnen heeft, 4 minuten voor tijd pas in te brengen. Ik had lekker voor de eer bedankt en gaan douchen als ik Clarence was.

Nee, Babel, Huntelaar, Landzaat, Vaart en Sneijder waren gisteren duidelijk beter dan de wekelijkse uitblinkers van Real Madrid, Liverpool en Bayern Munchen. Ga lekker zo door Bassie! =;
EJR Wrote:
waf Wrote:ik heb de wedstrijd uiteraard niet gezien, die ajakkes-azkliek zal me jeuken, maar ik kan er werkelijk niet over uit dat die overschatte kutbabel telkens maar weer het vertrouwen krijgt en nu nota bene zelfs robben van zijn plaats verdringt.

krijg je naast een linksbuiten die naar binnentrekt ook nog een rechtsbuiten die naar binnen trekt. dat is de doodsteek voor huntelaars. robben moet uiteraard op zijn eigen positie en op rechts moet een rechtsbuiten als je 4-4-3 speelt, anders kun je net zo goed 4-4-2 spelen.

nu heeft hij dus landzaat en jaliens uit de selectie gelaten. iedereen ziet dat deze twee rukvoetballers niets in oranje te zoeken hebben, van basten zet ze in de basis tegen roemenie en vervolgens laat hij ze thuis.

een beter brevet van je eigen onvermogen kun je jezelf niet geven. als hij vasthoudt aan deze ajakkes-azkliek wordt het helemaal niets.

Vanaf nu geen Ajakkes-AZ kliek maar een Ajax kliek dus. Ben helemaal klaar met die Van Basten, alleen die Ajaxgeile bestuurders bij de bond nog niet helaas.

Vd Vaart als verdedigende middenvelder, hoe komt ie er bij!!! Roep dan vd Leegte op, zelfde competitie, juiste positie. Babel was ontzettend ruk, maar die mag gewoon de volle 90 minuten volmaken. On-be-grij-pe-lijk, wat een poepvoetballer. Raakte elke bal kwijt. Robben moet daardoor idd uitwijken en heeft nul backup aan de rechterkant van Jaliens of Landzaat. Sneijder is duidelijk weer letterlijk én figgurlijk te licht gebleken voor een internationale middenvelder van niveau. Huntelaar stond tegen over Jaap Stobbe van 2.10 m. en dus dacht Fredje Bouma, speel ik de eerste 4 ballen lekker lang en hoog op KJ, zodat ie goed in de wedstrijd komt. #-o Meest schandalig is natuurlijk dat Dirk bij een stand van 0-0 nooit is gebracht. Notabene in zijn 'eigen' stadion. Bassie stuurt Kuyt dezelfde kant als Van Nistelrooij op. Iemand 3x laten warmlopen, maar niet inbrengen terwijl de gehele voorhoede niets presteert. Seedorf idem dito. Ondanks mijn gekende aversie van deze mooiweervoetballer, presteert Bassie het om iemand die 3x een EC1 gewonnen heeft, 4 minuten voor tijd pas in te brengen. Ik had lekker voor de eer bedankt en gaan douchen als ik Clarence was.

Nee, Babel, Huntelaar, Landzaat, Vaart en Sneijder waren gisteren duidelijk beter dan de wekelijkse uitblinkers van Real Madrid, Liverpool en Bayern Munchen. Ga lekker zo door Bassie! =;

Jaliens, Bouma, Gio, Robben waren lekker bezig wou je zeggen?

Gaat niet zozeer om de spelers...gaat om het systeem, en vd Vaart speelde niet als verdedigende middenvelder, dat was Landzaat....

4-4-2 aangezien we toch geen vleugels hebben.........
Depor Wrote:
waf Wrote:ik heb de wedstrijd uiteraard niet gezien, die ajakkes-azkliek zal me jeuken, maar ik kan er werkelijk niet over uit dat die overschatte kutbabel telkens maar weer het vertrouwen krijgt en nu nota bene zelfs robben van zijn plaats verdringt.

krijg je naast een linksbuiten die naar binnentrekt ook nog een rechtsbuiten die naar binnen trekt. dat is de doodsteek voor huntelaars. robben moet uiteraard op zijn eigen positie en op rechts moet een rechtsbuiten als je 4-4-3 speelt, anders kun je net zo goed 4-4-2 spelen.

nu heeft hij dus landzaat en jaliens uit de selectie gelaten. iedereen ziet dat deze twee rukvoetballers niets in oranje te zoeken hebben, van basten zet ze in de basis tegen roemenie en vervolgens laat hij ze thuis.

een beter brevet van je eigen onvermogen kun je jezelf niet geven. als hij vasthoudt aan deze ajakkes-azkliek wordt het helemaal niets.


Ajax-AZ kliek slaat weer als een lul op een drumstel, Gio (Barca) Robben(Chelsea) Bouma (Villa) Landzaat (Wigan) vdVaart(HSV) Mathijsen (HSV) 6 van de 11 spelen niet in Nederland... 3 Ajaxieden die allemaal in vorm zijn (Stekelenburg speelde goed Huntelaar kreeg geen normale bal Sneijder speelde niet goed, Babel speelde ook niet goed. en 1 AZ speler, in plaats van te zeiken op het feit dat Ajax en AZ voor de NL competitie zijn moet je misschien eens bij je eigen cluppie gaan zeiken dat ze een zooi drama hebben waarvan maar enkele spelers ooit uitzicht hebben op het NL elftal. En PSV is een vreemdelingen legioen.
Ze speelde als collectief gewoon heel slecht en de keuzes van de bondscoach hielpen absoluut niet (als dit het beste is wat we hebben, Jaliens en 2 naar binnen trekkende vleugels? word het geen leuk EK.)

Ik zal het ff uitleggen ouwe pik van me:

1. Stekel (Ajax)
2. Jaliens (AZ)
3. Landzaat (ex AZ)
4. vdVaart(ex Ajax)
5. Mathijsen (ex AZ)
6. Sneijder (Ajax)
7. Babel (Ajax)
8. Huntelaar (Ajax)
9. Urby (Ajax)
10. Seedorf (ex Ajax)

11. Gio (ex Fey)
12. Robben (ex PSV)
13. Bouma (ex PSV) (omdat Heitinga écht te slecht is op die plek)

Zo duidelijker? :wink: