FTM Forum

Full Version: Oranje-topic
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Lamme Lennie Wrote:De slechtste man van de eerste helft beslist uiteindelijk de wedstrijd. Man, man, man, wat een kansen. Dat die ballen er niet in gaan ligt echt niet aan Van Basten hoor. Ik snap alleen nog steeds niet dat Van Bokworst speelde ipv Seedoorf of De Zeeuw. En Bouma hoeft van mij ook niet meer te spelen. Ontelbaar foute lange ballen en 2 slippertjes die ons bijna punten kosten.

1ste helft vond ik bronkhorst ook een drama. maar ik begreep die zet wel. als sneijder met de punt naar voren speelt heb je 2 verdedigende middenvelders nodig, en seedorf is te aanvallend. daarbij kunnen bronkhorst en emanuelson elkaars plaats over nemen. aan de andere kant waren ook affelay en heitinga uitwisselbaar. al met al vind ik dit tactisch een erg goeie zet.

ik heb maar 1 slippertje gezien van bouma. in de tweede helft en dat slippertje zette hij zelf fantastisch recht. in de 1ste helft was het een slipertje van (volgens mij) heitinga en ook die keer was bouma genoeg stoorzender. ik vond bouma goed spelen.
Ad Wim Wrote:Kuyt en Sneijder waren eerste helft goed, nu niet echt meer. Appelvlaai doet het nu goed, maar was de eerste helft slecht.

:lol: gelukkig zijn de meeste deskundigen het er wel over eens dat affelay juist in de eerste helft goed was. vond ik ook, hij durfde tenminste fouten te maken. ik vond hem een verademing (vooral als je het vergelijkt met danny tikkie breed).
Depor Wrote:Kuyt vind ik ook niet denderend.

was altijd aanspeelbaar en belangrijker, hij legde hem 3x panklaar. zijn startsnelheid blijft zijn grote makke, maar ik vond hem gewoon puik spelen.
Ad Wim Wrote:Ze grepen uiteindelijk goed in, maar ze moesten ingrijpen omdat ze zo stonden te schutteren achterin. Ik vind de verdediging incl. Bouma erg matig vandaag, anders krijg je niet zoveel kansen tegen tegen Slovenie. En als je zulke missers maakt, speel je dan goed?
Maar ja, ik weet dat die speelt wegens blessures en vormverlies, maar ik vraag me af of er echt niets beters is te vinden. Ik was in zijn toptijd ook al niet kapot van hem.

jij doet, net als de gehele nederlandse media, net of slovenie er helemaal niets van kan. het is geen c-land hoor, het heeft zich gewoon gekwalificeerd voor de tournooien van 2000 en 2002.

als je uit aanvallend speelt, dan komt er ruimte. onderdeel van het spel is dan dat je kansen weggeeft. en dat is al helemaal zo als je tegenstander die strijdwijze hanteert (buiten het feit dat het sowieso een ijzeren wet is in het voetbal dat elke ploeg altijd wel 1 kans krijgt).

ook roemenie is trouwens veel beter dan in medialand wordt gesuggereerd. iedereen verwacht maar dat we daar ff overheen lopen. :roll:

sowieso vrij weinig historisch besef bij analisten. mulder die gisteren weer riep dat de grote landen niet groot meer waren. met misplaatste dramatiek heeft hij het over 'het grote nederland van vroeger'. die vent is niet goed snik...kwalificatie is altijd kut en hakken over de sloot voetbal geweest. dat heb ik toch echt met mijn eigen ogen gezien in de jaren 80 toen ik nog wel naar oranje ging. ik durf te stellen dat van basten zelf meer draken van wedstrijden heeft gespeeld (waarin hij onzichtbaar was) dan goeie voor oranje.
waf Wrote:
Ad Wim Wrote:Ze grepen uiteindelijk goed in, maar ze moesten ingrijpen omdat ze zo stonden te schutteren achterin. Ik vind de verdediging incl. Bouma erg matig vandaag, anders krijg je niet zoveel kansen tegen tegen Slovenie. En als je zulke missers maakt, speel je dan goed?
Maar ja, ik weet dat die speelt wegens blessures en vormverlies, maar ik vraag me af of er echt niets beters is te vinden. Ik was in zijn toptijd ook al niet kapot van hem.

jij doet, net als de gehele nederlandse media, net of slovenie er helemaal niets van kan. het is geen c-land hoor, het heeft zich gewoon gekwalificeerd voor de tournooien van 2000 en 2002.

als je uit aanvallend speelt, dan komt er ruimte. onderdeel van het spel is dan dat je kansen weggeeft. en dat is al helemaal zo als je tegenstander die strijdwijze hanteert (buiten het feit dat het sowieso een ijzeren wet is in het voetbal dat elke ploeg altijd wel 1 kans krijgt).

ook roemenie is trouwens veel beter dan in medialand wordt gesuggereerd. iedereen verwacht maar dat we daar ff overheen lopen. :roll:

sowieso vrij weinig historisch besef bij analisten. mulder die gisteren weer riep dat de grote landen niet groot meer waren. met misplaatste dramatiek heeft hij het over 'het grote nederland van vroeger'. die vent is niet goed snik...kwalificatie is altijd kut en hakken over de sloot voetbal geweest. dat heb ik toch echt met mijn eigen ogen gezien in de jaren 80 toen ik nog wel naar oranje ging. ik durf te stellen dat van basten zelf meer draken van wedstrijden heeft gespeeld (waarin hij onzichtbaar was) dan goeie voor oranje.
Ik zeg ook helemaal niet dat Slovenie slecht is, maar om nou zoveel kansen weg te geven tegen een toch wel B-land dat nou ook niet bepaald in vorm is... Ik probeerde vooral aan te geven dat de verdediging regelmatig stond te schutteren en dan vooral met stappen. Daar bovenop kwamen nog een te groot aantal missers van ongeveer elke verdediger.
En dat had niet zoveel met de tegenstander te maken, het was gewoon niet goed.
waf Wrote:
Ad Wim Wrote:Kuyt en Sneijder waren eerste helft goed, nu niet echt meer. Appelvlaai doet het nu goed, maar was de eerste helft slecht.

:lol: gelukkig zijn de meeste deskundigen het er wel over eens dat affelay juist in de eerste helft goed was. vond ik ook, hij durfde tenminste fouten te maken. ik vond hem een verademing (vooral als je het vergelijkt met danny tikkie breed).
Tja, hartstikke leuk dat hij fouten durft te maken, maar het ging in het begin ook regelmatig mis wat hachelijke situaties opleverde. Is dat dan goed :roll:
Hij zei zelf ook dat hij nerveus aan de wedstrijd begon en dat was te zien. Maar hij herstelde zich goed, zoals ik al zei, en was uiteindelijk een paar keer gevaarlijk vanuit de tweede lijn.
Ad Wim Wrote:Ik zeg ook helemaal niet dat Slovenie slecht is, maar om nou zoveel kansen weg te geven tegen een toch wel B-land dat nou ook niet bepaald in vorm is...

ik zeg niet dat jij zegt dat ze slecht zijn, ik zeg dat jij net doet alsof ze zo slecht zijn. ten eerste is niet elke kans van een tegenpartij een fout. ten tweede speel je aanvallend in een uitwedstrijd waarbij je veel ruimte weggeeft. ten derde spelen zij op de counter en zijn ze daar bedreven in. ten vierde weet jij helemaal geen ruk van de vorm van de dag van slovenie.

vantevoren kon je bedenken dat je kansen tegen zou krijgen. ik vond dat ze die kansen bekwaam ongedaan maakten.
Ad Wim Wrote:Tja, hartstikke leuk dat hij fouten durft te maken, maar het ging in het begin ook regelmatig mis wat hachelijke situaties opleverde. Is dat dan goed :roll:

stel je niet zo aan met je hachelijke situaties.

dit is beter dan dat risicoloze gepruts van die landzaat, want dan krijg je zelf nooit kansen (en ben je ook de eerstee met een grote smoel).

sterker nog, ik denk dat hij de opdracht heeft gekregen om wat meer risico in zijn spel te leggen en telkens te proberen de spits aan te spelen. dat het dan een keer misgaat is begrijpelijk, maar moet door anderen opgelost worden. dat gebeurde.
waf Wrote:
Depor Wrote:Kuyt vind ik ook niet denderend.

was altijd aanspeelbaar en belangrijker, hij legde hem 3x panklaar. zijn startsnelheid blijft zijn grote makke, maar ik vond hem gewoon puik spelen.

True, al vind ik dat hij naast zijn startsnelheid nog wel eens op de foute plaats staat (of de pass is fout vanuit welk oogpunt je het bekijkt)

Verder ben ik het eens met de rest van je post (althans de afgelopen paar Wink)
waf Wrote:
Ad Wim Wrote:Ik zeg ook helemaal niet dat Slovenie slecht is, maar om nou zoveel kansen weg te geven tegen een toch wel B-land dat nou ook niet bepaald in vorm is...

ik zeg niet dat jij zegt dat ze slecht zijn, ik zeg dat jij net doet alsof ze zo slecht zijn. ten eerste is niet elke kans van een tegenpartij een fout. ten tweede speel je aanvallend in een uitwedstrijd waarbij je veel ruimte weggeeft. ten derde spelen zij op de counter en zijn ze daar bedreven in. ten vierde weet jij helemaal geen ruk van de vorm van de dag van slovenie.

vantevoren kon je bedenken dat je kansen tegen zou krijgen. ik vond dat ze die kansen bekwaam ongedaan maakten.
Als je weet dat ze op de counter spelen en dat je aanvallend speelt, moet je je daar als verdediging op instellen en sterk staan. Als je weet dat je het niet aankunt, moet je zo niet spelen. Maar ze horen het aan te kunnen, ik vond alleen de uitvoering slecht. En zoals ik al eerder zei, ik vond dat ze het vaak goed herstelden, maar ik ben toch meer van het voorkomen ipv het genezen.

En zo bedreven waren ze nou ook weer niet in de counter gezien de snelheid van die spits en het rendement van de kansen.
Ad Wim Wrote:
waf Wrote:
Ad Wim Wrote:Ik zeg ook helemaal niet dat Slovenie slecht is, maar om nou zoveel kansen weg te geven tegen een toch wel B-land dat nou ook niet bepaald in vorm is...

ik zeg niet dat jij zegt dat ze slecht zijn, ik zeg dat jij net doet alsof ze zo slecht zijn. ten eerste is niet elke kans van een tegenpartij een fout. ten tweede speel je aanvallend in een uitwedstrijd waarbij je veel ruimte weggeeft. ten derde spelen zij op de counter en zijn ze daar bedreven in. ten vierde weet jij helemaal geen ruk van de vorm van de dag van slovenie.

vantevoren kon je bedenken dat je kansen tegen zou krijgen. ik vond dat ze die kansen bekwaam ongedaan maakten.
Als je weet dat ze op de counter spelen en dat je aanvallend speelt, moet je je daar als verdediging op instellen en sterk staan. Als je weet dat je het niet aankunt, moet je zo niet spelen. Maar ze horen het aan te kunnen, ik vond alleen de uitvoering bijzonder slecht. En zoals ik al eerder zei, ik vond dat ze het vaak goed herstelden, maar ik ben toch meer van het voorkomen ipv het genezen.

En zo bedreven waren ze nou ook weer niet in de counter gezien de snelheid van die spits en het rendement van de kansen.

Daar stelden ze zich ook heel aardig op in, want hoeveel kansen heeft Slovenië nou uiteindelijk echt gehad? 2? Een slippertje kan er altijd in zitten, zeker als er voorin onnodig balverlies wordt geleden en er een klutsbal/afgeslagen schot of voorzet ineens in de voeten van een tegenstander valt. Een combinatie van treuzelen van die spits en keurig herstellen van Bouma zorgde ervoor dat Sar idd weinig te doen kreeg.

Ik vond Kuyt en Affelay ook het beste met Bouma daar achter, terwijl vooral Sneijder en Robben me nogal tegenvielen. Babel kan niet zoveel kwalijk nemen op die positie hoewel hij wel iets meer de combinatie had mogen zoeken i.p.v. 30 keer proberen die dubbele verdediging te passeren.
waf Wrote:
Ad Wim Wrote:Tja, hartstikke leuk dat hij fouten durft te maken, maar het ging in het begin ook regelmatig mis wat hachelijke situaties opleverde. Is dat dan goed :roll:

stel je niet zo aan met je hachelijke situaties.

dit is beter dan dat risicoloze gepruts van die landzaat, want dan krijg je zelf nooit kansen (en ben je ook de eerstee met een grote smoel).

sterker nog, ik denk dat hij de opdracht heeft gekregen om wat meer risico in zijn spel te leggen en telkens te proberen de spits aan te spelen. dat het dan een keer misgaat is begrijpelijk, maar moet door anderen opgelost worden. dat gebeurde.
Volgens mij speelde Appelvlaai ipv Van der Vaart en Gio ipv Landzaat.
Maar ik ben het zeker met je eens dat ik graag creatieve spelers zie op het middenveld, dus liever Appelvlaai dan Landzaat. Maar dan moet je wel een goede controleur hebben die rugdekking geeft en dat was Gio niet. En dan speel je ook nog eens heel scherp achterin, dus elk balverlies op het middenveld kan een gevaarlijke counter opleveren. Ik weet niet of je dan met Sneijder én Afellay moet spelen...
Ik zie het liefst Van Bommel, Sneijder en VDV op het middenveld. Eventueel De Zeeuw ipv Van Bommel, aangezien die toch voorlopig niet komt. Afellay speelde ook omdat VDV niet fit was en vulde het uiteindelijk redelijk in. Ik vond hem alleen erg matig beginnen.
Ad Wim Wrote:
waf Wrote:
Ad Wim Wrote:Tja, hartstikke leuk dat hij fouten durft te maken, maar het ging in het begin ook regelmatig mis wat hachelijke situaties opleverde. Is dat dan goed :roll:

stel je niet zo aan met je hachelijke situaties.

dit is beter dan dat risicoloze gepruts van die landzaat, want dan krijg je zelf nooit kansen (en ben je ook de eerstee met een grote smoel).

sterker nog, ik denk dat hij de opdracht heeft gekregen om wat meer risico in zijn spel te leggen en telkens te proberen de spits aan te spelen. dat het dan een keer misgaat is begrijpelijk, maar moet door anderen opgelost worden. dat gebeurde.
Volgens mij speelde Appelvlaai ipv Van der Vaart en Gio ipv Landzaat.
Maar ik ben het zeker met je eens dat ik graag creatieve spelers zie op het middenveld, dus liever Appelvlaai dan Landzaat. Maar dan moet je wel een goede controleur hebben die rugdekking geeft en dat was Gio niet. En dan speel je ook nog eens heel scherp achterin, dus elk balverlies op het middenveld kan een gevaarlijke counter opleveren. Ik weet niet of je dan met Sneijder én Afellay moet spelen...
Ik zie het liefst Van Bommel, Sneijder en VDV op het middenveld. Eventueel De Zeeuw ipv Van Bommel, aangezien die toch voorlopig niet komt. Afellay speelde ook omdat VDV niet fit was en vulde het uiteindelijk redelijk in. Ik vond hem alleen erg matig beginnen.

jij weet volgens mij nog steeds niet echt het verschil tussen met de punt naar voren en met de punt naar achteren voetballen.

daarbij: vaart stond links en landzaat rechts. gio stond links en affelay rechts.

als je met de punt naar voren speelt zijn heb je 2 controlerende middenvelders. affelay was daar dus 1 van (hoewel ik hem ook vrij aanvallend vind). hij op zijn beurt moest gecontroleerd worden door heitinga en niet zozeer door gio.

naar mijn overtuiging kunnen vd vaart en sneijder alleen samen met iemand die het met de punt naar achteren spelen tot in de perfectie beheerst. die hebben wij niet. bommel komt het best tot zijn recht als aanvallende middenvelder (terwijl je met de punt naar achteren speelt) en in iets mindere mate als controlerende rechter middenvelder (als je met de punt naar voren speelt).

sneijder vaart bommel is imo veel te aanvallend. dan zet je veel te veel druk op je verdediging en dan ga jij weer piepen dat ze slippertjes maken. :razz:
Ach, het komt allemaal wel goed. Gewoon in de zomer met Van Bommel praten, Jenner selecteren, Van Persie weer fit en we worden europees kampioen Hakkuh
Waarom hoor ik bijvoorbeeld de naam Hofland nooit noemen? Bij Wolfsburg doet hij het niet slecht dacht ik zo. Vaste basisspeler bij deze middenmoter met weinig tegengoals. Met andere woorden: er zijn echt nog wel goede Nederlandse spelers te vinden, behalve die enkelen met een Ajax of AZ-achtergrond.
Hofland is ook een linkspoot. Daar heeft Van Basten er al 30 van in zijn selectie....
Bredanaar Wrote:Waarom hoor ik bijvoorbeeld de naam Hofland nooit noemen? Bij Wolfsburg doet hij het niet slecht dacht ik zo. Vaste basisspeler bij deze middenmoter met weinig tegengoals. Met andere woorden: er zijn echt nog wel goede Nederlandse spelers te vinden, behalve die enkelen met een Ajax of AZ-achtergrond.

Boula, Ooijer en dan heb je het wel gehad, Hofland :roll: als Oranje een club was geweest zou dat 100% een paniekaankoop genoemd worden.
Ruud en Bommel zijn mijns inzien toch zo nodig. :|

Als dit team toch tot de mogelijkheden zou behoren, zouden we denk ik een kans maken op het kampioenschap.


____________Sar____________

Heitinga-Boula-Mathijsen-Bouma

Affelay(Vaart)-Bommel-Sneijder

Persie______Ruud______Robben
FC Petr Wrote:Ruud en Bommel zijn mijns inzien toch zo nodig. :|

Als dit team toch tot de mogelijkheden zou behoren, zouden we denk ik een kans maken op het kampioenschap.


____________Sar____________

Heitinga-Boula-Mathijsen-Bouma

Affelay(Vaart)-Bommel-Sneijder

Persie______Ruud______Robben

Zouden we hetzelfde lompe gedoe als op het WK krijgen, Bommel die zijn man laat lopen en Ruud die geen bal zou krijgen door onze fantastische vleugels.
<!-- m --><a class="postlink" href="http://www.knvb.nl/stel_je_vraag_aan_de_bondscoach">http://www.knvb.nl/stel_je_vraag_aan_de_bondscoach</a><!-- m -->



Marco waarom heb je zo'n kutbeleid?
Ricochan Wrote:http://www.knvb.nl/stel_je_vraag_aan_de_bondscoach



Marco waarom heb je zo'n kutbeleid?

Antwoord:
Rico-san, waarom heb je 1874 keer dezelfde vraag gestuurd?
Quote:Van Basten: 'Van Bommel spreekt zichzelf tegen'

21/4/2007 10:34

Aan de openlijke discussie met Mark van Bommel heeft bondscoach Marco van Basten ook een nieuw steentje bijgedragen. 'Hij heeft zijn beleving en ik heb mijn beleving', reageert de bondscoach.
Van Basten kan zich niet vinden in de kritiek die Van Bommel deze week uitte in Voetbal International, zo vertelde de bondscoach in het programma Pauw & Witteman.

Van Bommel verwijt onder meer dat Van basten spreekt over de vele discussies die er in de ogen van de Bayern-middenvelder helemaal niet zijn geweest.

'Ik vind dat wrang', stelt Van Basten. 'We hebben juist heel veel met hem gesproken, zowel tijdens trainingen als in wedstrijdbesprekingen. We hebben veel energie in hem gestoken. Hij ontkent dat. Daar kan ik niets mee. Dan houdt het op voor mij.'

'Hij heeft zijn beleving en ik heb mijn beleving', weigert Van Basten Van Bommel een leugenaar te noemen. 'Ik vind dat wij heel veel discussies met hem hebben gevoerd over zijn rol en zijn taken bij Oranje.'

'Hij zegt aan het einde van het verhaal in VI dat hij niet meer vrijuit kon voetballen door alle opdrachten die hij van ons zou hebben gekregen. Daarmee geeft hij aan dat wij wel degelijk met hem over bepaalde zaken hebben gesproken, lijkt mij. Dus hij spreekt zichzelf tegen, ja.'

Voor Van Basten is de deur naar Oranje wat hem betreft niet dicht voor Van Bommel, die zelf heeft aangegeven nooit onder de huidige bondscoach te willen werken. 'Maar de situatie is natuurlijk nu wel heel erg vervelend geworden. Hij heeft zich in dat interview heel erg tegen mij gekeerd. Dat werkt niet echt prettig, nee.'

Dus volgens van Basten is 'opdrachten meegeven' hetzelfde als discussies voeren? :roll:
Ach het zijn allebei huichelaars, en met vBommel winnen het EK ook niet dus boeit allemaal niet zoveel...
Niemand neemt vBasten meer serieus en vBommel word ook al een tijdje niet serieus genomen, zal er geen traan om laten iig.
Slory in voorlopige selectie.....
Tripplexxx Wrote:Slory in voorlopige selectie.....

Dit is serieus een grapje, hoop ik....

EDIT: niet dus :|

Quote:Van Basten roept Zenden, Slory en Melchiot op
16 mei 2007


Bondscoach Marco van Basten heeft weer eens een paar verrassingen uit zijn hoge hoed getoverd. De oefenmeester heeft voor de oefenduels met Zuid-Korea en Thailand met Andwele Slory, Boudewijn Zenden en Mario Melchiot opgeroepen. Slory debuteert, terwijl Zenden en Melchiot na een lange afwezigheid terugkeren in de nationale selectie. Ook Romeo Castelen is weer van de partij.


Van Basten doet tijdens zijn trip in Azië geen beroep op doelman Edwin van der Sar, die rust krijgt. Ibrahim Afellay, André Ooijer en Robin van Persie zijn door blessures niet van de partij, terwijl de coach het ook moet stellen zonder Urby Emanuelson en Ryan Babel. Zij nemen, als Oranje afreist naar Azië, deel aan het jeugd-EK.

De 24-koppige selectie:
Doel: Maarten Stekelenburg (Ajax) en Henk Timmer (Feyenoord)

Defensie: Khalid Boulahrouz (Chelsea), Wilfred Bouma (Aston Villa), Giovanni van Bronckhorst (Barcelona), Tim de Cler (AZ), John Heitinga (Ajax), Kew Jaliens (AZ), Joris Mathijsen (HSV) en Mario Melchiot (Stade Rennes).

Middenveld: Nigel de Jong (HSV), Denny Landzaat (Wigan Athletic), Clarence Seedorf (AC Milan), Wesley Sneijder (Ajax), Rafael van der Vaart (HSV) en Demy de Zeeuw (AZ).

Aanval: Romeo Castelen (Feyenoord), Klaas Jan Huntelaar (Ajax), Danny Koevermans (AZ), Dirk Kuyt (Liverpool), Arjen Robben (Chelsea), Andwelé Slory (Excelsior), Jan Vennegoor of Hesselink (Celtic) en Boudewijn Zenden (Liverpool)
Hitself
Slory goede keuze, Melchiot en Zenden heb ik mijn twijfels bij. Bij afwezigheid van Van Persie hebben we eigenlijk alleen Robben als goede vleugelspeler (als hij heel blijft), met daarnaast de wisselvallige Castelen. Waarom niet Slory een keer proberen? Bij Excelsior is hij wekelijks een van de uitblinkers. Wat ik dan wel weer vreemd vind is dat hij de voorkeur krijgt boven Jenner.

Melchiot en Zenden vind ik een beetje vergane glorie, ook al doet Zenden het de laatste tijd goed bij Liverpool. Toch zie ik liever Seedorf, Van der Vaart, Sneijder of De Zeeuw op het middenveld. Maar als wissel mag hij het proberen nu SChaars nog niet fit is en Landzaat al jaren geen bal raakt in het NL-elftal.
jenner is nogal uit vorm en wellicht heeft az de bondscoach aten weten dat het seizeon wat lang is voor hem.

houd er rekening mee dat dit een voorlopige selectie is van 24 en dat heel veel internationals ziek, zwak of misselijk zijn voor deze onbeduidende trip.

zenden vind ik een prima keuze, melchiot heb ik altijd slecht gevonden, ik begreep dat hij het bij rennes wel goed doet, en als 5de keus rechtsback is zijn keus niet gek.
Lamme Lennie Wrote:Slory goede keuze, Melchiot en Zenden heb ik mijn twijfels bij. Bij afwezigheid van Van Persie hebben we eigenlijk alleen Robben als goede vleugelspeler (als hij heel blijft), met daarnaast de wisselvallige Castelen. Waarom niet Slory een keer proberen? Bij Excelsior is hij wekelijks een van de uitblinkers. Wat ik dan wel weer vreemd vind is dat hij de voorkeur krijgt boven Jenner.

Melchiot en Zenden vind ik een beetje vergane glorie, ook al doet Zenden het de laatste tijd goed bij Liverpool. Toch zie ik liever Seedorf, Van der Vaart, Sneijder of De Zeeuw op het middenveld. Maar als wissel mag hij het proberen nu SChaars nog niet fit is en Landzaat al jaren geen bal raakt in het NL-elftal.

Seedorf heeft afgezegd en het zou mij niet verbazen als de Zeeuw en Snaidert ook af gaan zeggen na de play-off-finales, dus dan moet je alternatieven achter de hand hebben. Dan is Zenden niet een rare gedachte, zeker omdat die maar een half seizoen in de benen heeft en bij Liverpool aardig rendeert links-centraal op het middenveld. Urby of Davids zouden andere mogelijkheden zijn, maar die zijn er allebei niet bij. Molhoek van AZ is nog niet ervaren genoeg, bij de anders subtoppers/middenmoters H'veen, Groningen, Roda spelen daar buitenlanders of invallers, al zou die Augustien nog wel een mogelijkheid kunnen zijn. Heeft toch 31 wedstrijden gespeeld dit seizoen en is nog maar 21. Of gaat die mee naar dat jeugdtoernooi?
Lamme Lennie Wrote:Bij Excelsior is hij wekelijks een van de uitblinkers.

Dan roepen we Kolk en Mols ook op. Wekelijks uitblinkers bij Den Haag.
Wazige uitspraak van je, LL.