FTM Forum

Full Version: Oranje-topic
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Ik schreef ook niet dat ze altijd werelds moeten spelen, er staat: een beetje fatsoenlijk voetbal. En dat heb ik tegen bijvoorbeeld Luxemburg niet gezien, die 3 puntjes daar waren een meevallertje. En ik betwist ook niet dat ze tegen Bulgarije wel goed speelden. Alleen balen dat dan die 3 punten niet meekomen.
Lees ff goed wat ik schrijf, alsjeblieft.
kuiper Wrote:Zoals jij wilt speelt geen enkel land op deze hele wereld.
Waar haal jij dit bv. vandaan?
Lamme Lennie Wrote:Jij was dus alleen tevreden als ze met 3 punten naar huis gingen en goed hadden gespeeld?
Ik schreef dat ik dat graag zo zou zien ,ja. Wat is daar mis mee?
Lamme Lennie Wrote:
de nieuwe Wrote:
Lamme Lennie Wrote:Alleen jammer dat die zeikerds hier alleen posten als er weer wat te klagen valt.

Mukkus Wrote:Ik voel me aangesproken. Goede wedstrijd van Nederland, absoluut. Ook mooi dat we hebben gewonnen en met de 3 punten naar huis gaan.

Dan laat mij ook maar een zeikerd zijn. Ik kan onmogelijk blij zijn met een 1-1 tegen Bulgarije. Al spelen ze de sterren van de hemel, die 3 punten zijn toch ook niet onbelangrijk. En inderdaad, tegen Luxemburg werden wel die 3 punten meegenomen, en ja daar loop ik over te klagen want die wedstrijd was niet om aan te zien. Dus verwacht ik dan te veel van het Nederlands elftal als ik graag zie dat ze met een beetje fatsoenlijk voetbal tegen dit kaliber tegenstanders 3 punten halen?

Een gelijkspel uit tegen Bulgarije is niet eens een slechte prestatie. Eerst zeurt men dat ze zo slecht spelen tegen Luxenburg en Wit-Rusland, dat er niet aanvallend wordt gespeeld, dat ze niet dominant spelen etc. Nu gebeurt dat een wedstrijd wel en win je eigenlijk alleen niet door het gebrek aan een beetje geluk, en dan is het weer niet goed. Jij was dus alleen tevreden als ze met 3 punten naar huis gingen en goed hadden gespeeld? Ik ben tevreden omdat ze alleen punten hebben verloren door pech, niet door het vertoonde spel. En aan pech doe je niets!

Dus jij noemt dat pech?
Het had ook zo maar 2-1 kunnen zijn. Het was dat Van der Sar een paar keer goed zat op te letten de laatste 10 minuten, anders was bassie zonder puntjes naar Amsterdam gekomen

Een gelijkspel tegen Bulgarije is gewoon niet goed.
Het vertoonde spel was wel goed! Het heeft geen zin om dan te gaan zeggen dat Engeland en Frankrijk het ook niet goed gedaan hebben.
Engeland en Frankrijk zitten niet bij ons in de poule! Het enige wat telt is Roemenie, Nederland en Bulgarije, de rest doet voor spek en bonen mee.

Ik win liever met belabberd spel, dan goed spelen en gelijk spelen.
Het voorbeeld van Luxemburg uit is ook niet goed, Luxemburg is namelijk niet veel beter dan de plaatselijke amateurclub in elk willekeurig dorp in Nederland. Dat had dus ook zonder goed te spelen een nulletje of 4 moeten zijn.
Die eerste opmerking slaat natuurlijk nergens op. Nederland heeft heel veel kansen gehad, paal, lat en had eigenlijk moeten winnen. Dat ze dat niet gedaan hebben, hebben ze ook aan zichzelf te danken, maar het zat ook niet mee. Dus wel degelijk sprake van pech.

Een gelijkspel uit tegen Bulgarije is best oke. Het is een lastige tegenstander en uitwedstrijden in die regionen en zeker op zo'n veld zijn gewoon lastig. Op voorhand kun je in zo'n poule tevreden zijn met een gelijkspel. Het was zaak niet te verliezen. En als je dan ook nog eens zo speelt, denk ik dat het algehele gevoel mbt deze wedstrijd positief moet zijn.

Dat laatste kun je vinden, je bent tenslotte voor PSV. Maar heel veel mensen in NL zijn het hier niet mee eens en willen per se beiden. Ik ben tevreden met het vertoonde spel en met het resultaat. Winst was helemaal perfect en ook terecht geweest, maar dit resultaat is goed met het oog op de kwalificatie en het vertoonde spel biedt perspectief voor de komende wedstrijden, bijvoorbeeld tegen Roemenie, onze grootste overgebleven concurrent.
Ad Wim Wrote:Die eerste opmerking slaat natuurlijk nergens op. Nederland heeft heel veel kansen gehad, paal, lat en had eigenlijk moeten winnen. Dat ze dat niet gedaan hebben, hebben ze ook aan zichzelf te danken, maar het zat ook niet mee. Dus wel degelijk sprake van pech.

Ok dus als Oranje niet scoort is het pech, maar als de Bulgaren Van de Sar op hun weg vinden dan is dat gewoon goed gekeept.
Ik heb alleen de 2e helft gezien, maar het aantal messcherpe Bulgaarse counters was niet op 1 hand te tellen. Ik wil alleen maar aangeven dat het dubbeltje ook de andere kant op kan vallen.

Ad Wim Wrote:Een gelijkspel uit tegen Bulgarije is best oke. Het is een lastige tegenstander en uitwedstrijden in die regionen en zeker op zo'n veld zijn gewoon lastig. Op voorhand kun je in zo'n poule tevreden zijn met een gelijkspel. Het was zaak niet te verliezen. En als je dan ook nog eens zo speelt, denk ik dat het algehele gevoel mbt deze wedstrijd positief moet zijn.

Ik vind het kwaliteitsverschil op papier veel te groot om te zeggen dat het best ok is. Je kan inderdaad tevreden zijn met een gelijkspel, daar is niks mis mee, maar dat is puur theoretisch en berekenend. Normaal gesproken vind ik dat Oranje redelijk makkelijk van Bulgarije moet winnen. Het is tenlotte niet meer de goude generatie uit 1994.

Ad Wim Wrote:Dat laatste kun je vinden, je bent tenslotte voor PSV. Maar heel veel mensen in NL zijn het hier niet mee eens en willen per se beiden. Ik ben tevreden met het vertoonde spel en met het resultaat. Winst was helemaal perfect en ook terecht geweest, maar dit resultaat is goed met het oog op de kwalificatie en het vertoonde spel biedt perspectief voor de komende wedstrijden, bijvoorbeeld tegen Roemenie, onze grootste overgebleven concurrent.

Eerst winnen, dan mooi spelen.
Aan alleen mooi voetbal heb je niks. Ik denk dat ze nergens blij zijn met een ploeg die 70% balbezit heeft, de tegenstander het hele veld laat zien, maar toch door 2 counters met 2-0 verliest.
Kezmania Wrote:
Ad Wim Wrote:Die eerste opmerking slaat natuurlijk nergens op. Nederland heeft heel veel kansen gehad, paal, lat en had eigenlijk moeten winnen. Dat ze dat niet gedaan hebben, hebben ze ook aan zichzelf te danken, maar het zat ook niet mee. Dus wel degelijk sprake van pech.

Ok dus als Oranje niet scoort is het pech, maar als de Bulgaren Van de Sar op hun weg vinden dan is dat gewoon goed gekeept.
Ik heb alleen de 2e helft gezien, maar het aantal messcherpe Bulgaarse counters was niet op 1 hand te tellen. Ik wil alleen maar aangeven dat het dubbeltje ook de andere kant op kan vallen.

Ad Wim Wrote:Een gelijkspel uit tegen Bulgarije is best oke. Het is een lastige tegenstander en uitwedstrijden in die regionen en zeker op zo'n veld zijn gewoon lastig. Op voorhand kun je in zo'n poule tevreden zijn met een gelijkspel. Het was zaak niet te verliezen. En als je dan ook nog eens zo speelt, denk ik dat het algehele gevoel mbt deze wedstrijd positief moet zijn.

Ik vind het kwaliteitsverschil op papier veel te groot om te zeggen dat het best ok is. Je kan inderdaad tevreden zijn met een gelijkspel, daar is niks mis mee, maar dat is puur theoretisch en berekenend. Normaal gesproken vind ik dat Oranje redelijk makkelijk van Bulgarije moet winnen. Het is tenlotte niet meer de goude generatie uit 1994.

Ad Wim Wrote:Dat laatste kun je vinden, je bent tenslotte voor PSV. Maar heel veel mensen in NL zijn het hier niet mee eens en willen per se beiden. Ik ben tevreden met het vertoonde spel en met het resultaat. Winst was helemaal perfect en ook terecht geweest, maar dit resultaat is goed met het oog op de kwalificatie en het vertoonde spel biedt perspectief voor de komende wedstrijden, bijvoorbeeld tegen Roemenie, onze grootste overgebleven concurrent.

Eerst winnen, dan mooi spelen.
Aan alleen mooi voetbal heb je niks. Ik denk dat ze nergens blij zijn met een ploeg die 70% balbezit heeft, de tegenstander het hele veld laat zien, maar toch door 2 counters met 2-0 verliest.

wat een gelul zeg.

dat bulgarije af en toe countert, doet niet af aan de pech voor oranje. omdat oranje pech had bleef bulgarije in de wedstrijd. maar ze waren verder nergens. sowieso vind ik het vreemd dat je zo'n grote mond hebt over die pot als je alleen de 2de helft gezien hebt.

oranje heeft nog nooit gewonnen in bulgarije. als je het zo bekijkt is het resultaat dus gewoon goed. maar ook in een ander opzicht is het resultaat goed. je moet 2de worden in de poule, roemenie heeft ook gelijk gespeeld tegen bulgarije en als je dus bij beide een punt ophaalt en thuis wint ben je met 2 vingers in je neus gekwalificeerd.

wel ben ik met je eens dat resultaat belangrijker is dan de uitvoering. dat zal mij verder ook jeuken. maar je hoeft niet te groot te zijn om toe te geven dat de uitvoering goed was hoor.

wel typisch, op vi is gevraagd een cijfer te geven voor deze wedstrijden. 2000 man gaven een 4 :| dat zullen die gefrustreerde psveejers wel zijn.....
de nieuwe Wrote:
Lamme Lennie Wrote:Jij was dus alleen tevreden als ze met 3 punten naar huis gingen en goed hadden gespeeld?
Ik schreef dat ik dat graag zo zou zien ,ja. Wat is daar mis mee?

Daar is niets mis mee, ik denk dat iedereen dat wel wil zien. Met een beetje geluk had je dat ook gezien!



Kezmania Wrote:
Lamme Lennie Wrote:Een gelijkspel uit tegen Bulgarije is niet eens een slechte prestatie. Eerst zeurt men dat ze zo slecht spelen tegen Luxenburg en Wit-Rusland, dat er niet aanvallend wordt gespeeld, dat ze niet dominant spelen etc. Nu gebeurt dat een wedstrijd wel en win je eigenlijk alleen niet door het gebrek aan een beetje geluk, en dan is het weer niet goed. Jij was dus alleen tevreden als ze met 3 punten naar huis gingen en goed hadden gespeeld? Ik ben tevreden omdat ze alleen punten hebben verloren door pech, niet door het vertoonde spel. En aan pech doe je niets!

Dus jij noemt dat pech?
Het had ook zo maar 2-1 kunnen zijn. Het was dat Van der Sar een paar keer goed zat op te letten de laatste 10 minuten, anders was bassie zonder puntjes naar Amsterdam gekomen

Dus jij noemt het geen pech? Als een veel beter PSV tegen Ajax 10 kansen krijgt en het lijkt alsof ze er gewoon niet in mogen, terwijl Ajax pakweg 3 kansen krijgt en evenveel scoort als PSV, sta je hier dan nog steeds achter?
Pech, geen pech, welles, nietes.

Nederland is al een tijdje geen topland meer, wel zijn er een paar topspelers aanwezig....Van Persie, Robben, Van de Sar, uhhh..... :-k
Wij verwachten misschien wel teveel van ons godenteam.
Steun en support is wat er juist nu nodig is ipv altijd die negatieve kritiek, hup Marco..... oprollen dat Albanie :lol:
Pech is omkeerd geluk. En geluk dwing je af. Heeft nederland niet gedaan, dus hebben ze het niet goed genoeg gedaan. Lekker verschuilen achter pech....."ja, maar, ja maar, als die bal er ingekopt wordt is het 1-2 en dan winnen we!"

Zal ik je eens iets vertellen? 20 meter naast, 40 meter over of net binnenkant paal.....da's allemaal mis. Hartstikke mis. Of moeten we hier een halve goal voor gaan tellen?
waf Wrote:
Kezmania Wrote:
Ad Wim Wrote:Die eerste opmerking slaat natuurlijk nergens op. Nederland heeft heel veel kansen gehad, paal, lat en had eigenlijk moeten winnen. Dat ze dat niet gedaan hebben, hebben ze ook aan zichzelf te danken, maar het zat ook niet mee. Dus wel degelijk sprake van pech.

Ok dus als Oranje niet scoort is het pech, maar als de Bulgaren Van de Sar op hun weg vinden dan is dat gewoon goed gekeept.
Ik heb alleen de 2e helft gezien, maar het aantal messcherpe Bulgaarse counters was niet op 1 hand te tellen. Ik wil alleen maar aangeven dat het dubbeltje ook de andere kant op kan vallen.

Ad Wim Wrote:Een gelijkspel uit tegen Bulgarije is best oke. Het is een lastige tegenstander en uitwedstrijden in die regionen en zeker op zo'n veld zijn gewoon lastig. Op voorhand kun je in zo'n poule tevreden zijn met een gelijkspel. Het was zaak niet te verliezen. En als je dan ook nog eens zo speelt, denk ik dat het algehele gevoel mbt deze wedstrijd positief moet zijn.

Ik vind het kwaliteitsverschil op papier veel te groot om te zeggen dat het best ok is. Je kan inderdaad tevreden zijn met een gelijkspel, daar is niks mis mee, maar dat is puur theoretisch en berekenend. Normaal gesproken vind ik dat Oranje redelijk makkelijk van Bulgarije moet winnen. Het is tenlotte niet meer de goude generatie uit 1994.

Ad Wim Wrote:Dat laatste kun je vinden, je bent tenslotte voor PSV. Maar heel veel mensen in NL zijn het hier niet mee eens en willen per se beiden. Ik ben tevreden met het vertoonde spel en met het resultaat. Winst was helemaal perfect en ook terecht geweest, maar dit resultaat is goed met het oog op de kwalificatie en het vertoonde spel biedt perspectief voor de komende wedstrijden, bijvoorbeeld tegen Roemenie, onze grootste overgebleven concurrent.

Eerst winnen, dan mooi spelen.
Aan alleen mooi voetbal heb je niks. Ik denk dat ze nergens blij zijn met een ploeg die 70% balbezit heeft, de tegenstander het hele veld laat zien, maar toch door 2 counters met 2-0 verliest.

wat een gelul zeg.

dat bulgarije af en toe countert, doet niet af aan de pech voor oranje. omdat oranje pech had bleef bulgarije in de wedstrijd. maar ze waren verder nergens. sowieso vind ik het vreemd dat je zo'n grote mond hebt over die pot als je alleen de 2de helft gezien hebt.

oranje heeft nog nooit gewonnen in bulgarije. als je het zo bekijkt is het resultaat dus gewoon goed. maar ook in een ander opzicht is het resultaat goed. je moet 2de worden in de poule, roemenie heeft ook gelijk gespeeld tegen bulgarije en als je dus bij beide een punt ophaalt en thuis wint ben je met 2 vingers in je neus gekwalificeerd.

wel ben ik met je eens dat resultaat belangrijker is dan de uitvoering. dat zal mij verder ook jeuken. maar je hoeft niet te groot te zijn om toe te geven dat de uitvoering goed was hoor.

wel typisch, op vi is gevraagd een cijfer te geven voor deze wedstrijden. 2000 man gaven een 4 :| dat zullen die gefrustreerde psveejers wel zijn.....

Het is maar je wat je verwacht. JIJ vind het resultaat goed, ik vind het resultaat niet goed. Verder moet je eens wat beter lezen, ik zei toch dat ze goed speelde, het resultaat was in mijn ogen alleen niet goed genoeg.

In pech geloof ik verder niet. Of je schiet die bal er in, of niet. Dat heeft niks met pech of geluk te maken. Het doel is groot genoeg.
Mukkus Wrote:Pech is omkeerd geluk. En geluk dwing je af. Heeft nederland niet gedaan, dus hebben ze het niet goed genoeg gedaan. Lekker verschuilen achter pech....."ja, maar, ja maar, als die bal er ingekopt wordt is het 1-2 en dan winnen we!"

Zal ik je eens iets vertellen? 20 meter naast, 40 meter over of net binnenkant paal.....da's allemaal mis. Hartstikke mis. Of moeten we hier een halve goal voor gaan tellen?


Idea ............. :lol:
Lamme Lennie Wrote:
de nieuwe Wrote:
Lamme Lennie Wrote:Jij was dus alleen tevreden als ze met 3 punten naar huis gingen en goed hadden gespeeld?
Ik schreef dat ik dat graag zo zou zien ,ja. Wat is daar mis mee?

Daar is niets mis mee, ik denk dat iedereen dat wel wil zien. Met een beetje geluk had je dat ook gezien!



Kezmania Wrote:
Lamme Lennie Wrote:Een gelijkspel uit tegen Bulgarije is niet eens een slechte prestatie. Eerst zeurt men dat ze zo slecht spelen tegen Luxenburg en Wit-Rusland, dat er niet aanvallend wordt gespeeld, dat ze niet dominant spelen etc. Nu gebeurt dat een wedstrijd wel en win je eigenlijk alleen niet door het gebrek aan een beetje geluk, en dan is het weer niet goed. Jij was dus alleen tevreden als ze met 3 punten naar huis gingen en goed hadden gespeeld? Ik ben tevreden omdat ze alleen punten hebben verloren door pech, niet door het vertoonde spel. En aan pech doe je niets!

Dus jij noemt dat pech?
Het had ook zo maar 2-1 kunnen zijn. Het was dat Van der Sar een paar keer goed zat op te letten de laatste 10 minuten, anders was bassie zonder puntjes naar Amsterdam gekomen

Dus jij noemt het geen pech? Als een veel beter PSV tegen Ajax 10 kansen krijgt en het lijkt alsof ze er gewoon niet in mogen, terwijl Ajax pakweg 3 kansen krijgt en evenveel scoort als PSV, sta je hier dan nog steeds achter?

Nee ik noem het geen pech.
Ik geloof niet in pech. Als PSV 10 goede kansen krijgt en Kone verprutst ze allemaal en Ajax krijgt vervolgens 1 kans en scoort wel, dan is dat mooi stom. Je weet tenslotte dat als je zelf je kansen niet maakt het balletje aan de andere kant wel valt.

Dan kun je wel zeggen, ja pech dat hij niet valt. Maar je kan ook zeggen dat Stekelenburg gewoon geweldig stond te keepen, of dat Kone alle kansen om zeep hielp. Pech bestaat niet. Geluk kun je afdwingen. Als je 20x schiet, dan zit er vast wel een redelijk tot goed schot tussen. Schiet je niet dan kun je ook niet scoren en dus ook niet het geluk hebben dat het balletje via een been in het net belandt.

Aan de andere kant kun je dus niet zeggen dat het pech is dat die val via een been in jou doel terecht komt. Dan had je die gast maar niet 20x moeten laten schieten. Geluk is een keuze..pech niet!
Kezmania Wrote:Pech bestaat niet. Geluk kun je afdwingen. Als je 20x schiet, dan zit er vast wel een redelijk tot goed schot tussen. Schiet je niet dan kun je ook niet scoren en dus ook niet het geluk hebben dat het balletje via een been in het net belandt.

Aan de andere kant kun je dus niet zeggen dat het pech is dat die val via een been in jou doel terecht komt. Dan had je die gast maar niet 20x moeten laten schieten. Geluk is een keuze..pech niet!

En bij deze nomineer ik je voor de Officiële Nageboorte van Johan Cruijff award 2006 :lol:
Kezmania Wrote:Het is maar je wat je verwacht. JIJ vind het resultaat goed, ik vind het resultaat niet goed. Verder moet je eens wat beter lezen, ik zei toch dat ze goed speelde, het resultaat was in mijn ogen alleen niet goed genoeg.

In pech geloof ik verder niet. Of je schiet die bal er in, of niet. Dat heeft niks met pech of geluk te maken. Het doel is groot genoeg.

dus je verwachtingspatroon is imo niet helemaal jofel. dus is imo ook je beoordeling van het resultaat waardeloos, en in ieder geval vind ik het hopeloos slecht gemotiveerd.

ook voor de rest vind ik je betoog gezocht en met name inconsequent. als pech niet bestaat, bestaat geluk ook niet. wederom gelul dus.
waf Wrote:
Kezmania Wrote:Het is maar je wat je verwacht. JIJ vind het resultaat goed, ik vind het resultaat niet goed. Verder moet je eens wat beter lezen, ik zei toch dat ze goed speelde, het resultaat was in mijn ogen alleen niet goed genoeg.

In pech geloof ik verder niet. Of je schiet die bal er in, of niet. Dat heeft niks met pech of geluk te maken. Het doel is groot genoeg.

dus je verwachtingspatroon is imo niet helemaal jofel. dus is imo ook je beoordeling van het resultaat waardeloos, en in ieder geval vind ik het hopeloos slecht gemotiveerd.

ook voor de rest vind ik je betoog gezocht en met name inconsequent. als pech niet bestaat, bestaat geluk ook niet. wederom gelul dus.

Dat vind jij Waf. Ik verwacht inderdaad meer van onze nationale ploeg.
Als je het kan permitteren om toppers als Seedorf, Makaay, Van Nistelrooij, Van Bommel en Davids thuis te laten dan moet je wel een hele goede selectie hebben.

Nu even serieus zonder weer op die kwestie terug te komen. Ik verwacht meer van oranje. Bulgarije is een land zonder grote spelers. Mag ik dan misschien verwachten dat wij van zo'n land winnen? Dat jij niet zo veel van oranje verwacht heeft misschien te maken met Feyenoord. Als je elke keer de lat wat lager moet leggen, leg je de lat voor de nationale ploeg ook automatisch lager.

Verder, alleen een dwaas gelooft in pech. Pech is een zwak excuus. Je kan geluk hebben dat het balletje goed valt, maar je kan geen pech hebben, dan had je maar beter moeten schieten. Als je dat niet wil zien, of inconsequent vind prima.
Quote:Als je het kan permitteren om toppers als Seedorf, Makaay, Van Nistelrooij, Van Bommel en Davids thuis te laten dan moet je wel een hele goede selectie hebben.
Jij behoorde zeker ook niet tot de groep die 3 jaar geleden smeekte om ze niet meer op te roepen...
Kezmania Wrote:
waf Wrote:
Kezmania Wrote:Het is maar je wat je verwacht. JIJ vind het resultaat goed, ik vind het resultaat niet goed. Verder moet je eens wat beter lezen, ik zei toch dat ze goed speelde, het resultaat was in mijn ogen alleen niet goed genoeg.

In pech geloof ik verder niet. Of je schiet die bal er in, of niet. Dat heeft niks met pech of geluk te maken. Het doel is groot genoeg.

dus je verwachtingspatroon is imo niet helemaal jofel. dus is imo ook je beoordeling van het resultaat waardeloos, en in ieder geval vind ik het hopeloos slecht gemotiveerd.

ook voor de rest vind ik je betoog gezocht en met name inconsequent. als pech niet bestaat, bestaat geluk ook niet. wederom gelul dus.

Dat vind jij Waf. Ik verwacht inderdaad meer van onze nationale ploeg.
Als je het kan permitteren om toppers als Seedorf, Makaay, Van Nistelrooij, Van Bommel en Davids thuis te laten dan moet je wel een hele goede selectie hebben.

Nu even serieus zonder weer op die kwestie terug te komen. Ik verwacht meer van oranje. Bulgarije is een land zonder grote spelers. Mag ik dan misschien verwachten dat wij van zo'n land winnen? Dat jij niet zo veel van oranje verwacht heeft misschien te maken met Feyenoord. Als je elke keer de lat wat lager moet leggen, leg je de lat voor de nationale ploeg ook automatisch lager.

Verder, alleen een dwaas gelooft in pech. Pech is een zwak excuus. Je kan geluk hebben dat het balletje goed valt, maar je kan geen pech hebben, dan had je maar beter moeten schieten. Als je dat niet wil zien, of inconsequent vind prima.

Je moet ook met de omstandigheden rekening houden, was een waterballet 2x de lat is gewoon pech valt ie 10 cm lager hangt ie....
En zo slecht is Bulgarije niet met namen als Berbatov Petrov (x4 ofzo) spelen bijna allemaal in grote competities dan wel niet bij de topclubs maar dat maakt ze geen slechte ploeg....
Resultaat was gewoon goed, 1-1 uit bij een Oostblok ploeg die gespecialiseerd zijn in counteren en dat in een plas water met wat grassprietjes....
Thuis rol je zo een team met 3-0 op maar de omstandigheden waren nou eenmaal niet zo en als die goal niet ten onrechte word afgekeurt win je alsnog...
Kezmania Wrote:Verder, alleen een dwaas gelooft in pech. Pech is een zwak excuus. Je kan geluk hebben dat het balletje goed valt, maar je kan geen pech hebben, dan had je maar beter moeten schieten. Als je dat niet wil zien, of inconsequent vind prima.

Ik zal het onthouden voor de volgende keer dat ik met de auto langs de weg sta.

"Met de wegenwacht?"
"Ja, heeft u pech?"
"Nee, kep geen pech."
"Waarom belt u dan?"
"M'n auto is stuk"
"Dus u staat met pech langs de weg."
"Ja en nee"
"..."
"Ik sta langs de weg met een kapotte auto, maar kep geen pech."
"Meneer, ik heb wel meer te doen en..."
"Alleen een dwaas gelooft in pech, het is me eigen stomme schuld, tis een zwak excuus. Als ik vanochtend naar de garage was gegaan, was het niet gebeu... aaaaargh"
"Meneer, bent u daar nog?"
"Jaja, er scheet zojuist een vogel op m'n kop"
"Wat een pech!"
"Nee, geen pech mevrouw! Als ik eerder omhoog had gekeken was het niet gebeurd en..."
"...tuut tuut tuut..."
"Opgehangen! En nu gaat het ook nog regenen! Wat een p... oh nee... euh... als ik gewoon een paraplu had meegenomen dan.... ehhhhh.... kut."
Treesong Wrote:
Kezmania Wrote:Verder, alleen een dwaas gelooft in pech. Pech is een zwak excuus. Je kan geluk hebben dat het balletje goed valt, maar je kan geen pech hebben, dan had je maar beter moeten schieten. Als je dat niet wil zien, of inconsequent vind prima.

Ik zal het onthouden voor de volgende keer dat ik met de auto langs de weg sta.

"Met de wegenwacht?"
"Ja, heeft u pech?"
"Nee, kep geen pech."
"Waarom belt u dan?"
"M'n auto is stuk"
"Dus u staat met pech langs de weg."
"Ja en nee"
"..."
"Ik sta langs de weg met een kapotte auto, maar kep geen pech."
"Meneer, ik heb wel meer te doen en..."
"Alleen een dwaas gelooft in pech, het is me eigen stomme schuld, tis een zwak excuus. Als ik vanochtend naar de garage was gegaan, was het niet gebeu... aaaaargh"
"Meneer, bent u daar nog?"
"Jaja, er scheet zojuist een vogel op m'n kop"
"Wat een pech!"
"Nee, geen pech mevrouw! Als ik eerder omhoog had gekeken was het niet gebeurd en..."
"...tuut tuut tuut..."
"Opgehangen! En nu gaat het ook nog regenen! Wat een p... oh nee... euh... als ik gewoon een paraplu had meegenomen dan.... ehhhhh.... kut."
:lol: :lol: =D>
Treesong Wrote:
Kezmania Wrote:Verder, alleen een dwaas gelooft in pech. Pech is een zwak excuus. Je kan geluk hebben dat het balletje goed valt, maar je kan geen pech hebben, dan had je maar beter moeten schieten. Als je dat niet wil zien, of inconsequent vind prima.

Ik zal het onthouden voor de volgende keer dat ik met de auto langs de weg sta.

"Met de wegenwacht?"
"Ja, heeft u pech?"
"Nee, kep geen pech."
"Waarom belt u dan?"
"M'n auto is stuk"
"Dus u staat met pech langs de weg."
"Ja en nee"
"..."
"Ik sta langs de weg met een kapotte auto, maar kep geen pech."
"Meneer, ik heb wel meer te doen en..."
"Alleen een dwaas gelooft in pech, het is me eigen stomme schuld, tis een zwak excuus. Als ik vanochtend naar de garage was gegaan, was het niet gebeu... aaaaargh"
"Meneer, bent u daar nog?"
"Jaja, er scheet zojuist een vogel op m'n kop"
"Wat een pech!"
"Nee, geen pech mevrouw! Als ik eerder omhoog had gekeken was het niet gebeurd en..."
"...tuut tuut tuut..."
"Opgehangen! En nu gaat het ook nog regenen! Wat een p... oh nee... euh... als ik gewoon een paraplu had meegenomen dan.... ehhhhh.... kut."

Briljant...! :lol:

Er zit een kern van waarheid in, maar toch zijn het 2 verschillende dingen.
Een auto kan kapot gaan. Je onderhoud hem altijd goed, controleert alles, maar het blijft een product dat kapot kan gaan. Een bal is echter rond, dat zal hij ook altijd blijven, een doel is altijd even groot. Het enige wat er fout kan gaan is dat je hem verkeerd raakt, of dat er iemand tussen zit. In beide gevallen had je er wat aan kunnen doen.

Aan die auto had je alles gedaan, dat hij dan kapot gaat kan gebeuren.

Een vogel die op je dak poept is natuurlijk geen pech, dat is gewoon SHIT!
gittermaster Wrote:
Quote:Als je het kan permitteren om toppers als Seedorf, Makaay, Van Nistelrooij, Van Bommel en Davids thuis te laten dan moet je wel een hele goede selectie hebben.
Jij behoorde zeker ook niet tot de groep die 3 jaar geleden smeekte om ze niet meer op te roepen...

zeg ik dat?

Weet je wat het is Seedorf is een geweldige voetballer. Een bondscoach moet hem alleen kunnen inpassen. Bassie zijn voorgangers konden dat niet, prima! Maar Bassie heeft het niet eens geprobeert. Ik zou het ook niet proberen als je met Nicky Hofs een spelers hebt die beter is dan Seedorf, maar Hofs was er nu niet bij...
Kezmania Wrote:
gittermaster Wrote:
Quote:Als je het kan permitteren om toppers als Seedorf, Makaay, Van Nistelrooij, Van Bommel en Davids thuis te laten dan moet je wel een hele goede selectie hebben.
Jij behoorde zeker ook niet tot de groep die 3 jaar geleden smeekte om ze niet meer op te roepen...

zeg ik dat?

Weet je wat het is Seedorf is een geweldige voetballer. Een bondscoach moet hem alleen kunnen inpassen. Bassie zijn voorgangers konden dat niet, prima! Maar Bassie heeft het niet eens geprobeerd. Ik zou het ook niet proberen als je met Nicky Hofs een spelers hebt die beter is dan Seedorf, maar Hofs was er nu niet bij...

Ik denk dat het volkomen duidelijk is dat hij gewoon aan een nieuwe lichting wilde beginnen. Prima dat hij een hoop spelers er buiten zetten en nog beter dat hij met een nieuw jong team gaat beginnen.
En natuurlijk mis je dan de ervaring, natuurlijk kun je dan je vraagtekens zetten bij bepaalde beslissingen, maar om Davids en Seedorf er weer te bij betrekken is wel erg gemakkelijk
Kezmania Wrote:Er zit een kern van waarheid in, maar toch zijn het 2 verschillende dingen.

Bwoah... ik vind niet dat je kan zeggen: 10x een goed schot op doel en er gaat niets in, tja, dan had je maar beter moeten schieten. Hoe vaak heb je geen net niet goals gezien die 99 van de 100 keer gewoon zitten, maar nu niet door die miraculeuze keeper reflex of die aap van een verdediger wiens been het schot per ongeluk een millimeter doet afwijken richting paal? Je hebt gewoon van die wedstrijden waarin dit om de haverklap gebeurt en da's gewoon pech. Maar zoals waf al zei, als je niet in pech gelooft, dan geloof je ook niet in geluk... afgedwongen ( Puke ) of niet
Treesong Wrote:
Kezmania Wrote:Er zit een kern van waarheid in, maar toch zijn het 2 verschillende dingen.

Bwoah... ik vind niet dat je kan zeggen: 10x een goed schot op doel en er gaat niets in, tja, dan had je maar beter moeten schieten. Hoe vaak heb je geen net niet goals gezien die 99 van de 100 keer gewoon zitten, maar nu niet door die miraculeuze keeper reflex of die aap van een verdediger wiens been het schot per ongeluk een millimeter doet afwijken richting paal? Je hebt gewoon van die wedstrijden waarin dit om de haverklap gebeurt en da's gewoon pech. Maar zoals waf al zei, als je niet in pech gelooft, dan geloof je ook niet in geluk... afgedwongen ( Puke ) of niet

Nee, da's geluk van de tegenpartij. Want pech bestaat niet had ie maar beter moeten schieten.
Mukkus Wrote:
Treesong Wrote:
Kezmania Wrote:Er zit een kern van waarheid in, maar toch zijn het 2 verschillende dingen.

Bwoah... ik vind niet dat je kan zeggen: 10x een goed schot op doel en er gaat niets in, tja, dan had je maar beter moeten schieten. Hoe vaak heb je geen net niet goals gezien die 99 van de 100 keer gewoon zitten, maar nu niet door die miraculeuze keeper reflex of die aap van een verdediger wiens been het schot per ongeluk een millimeter doet afwijken richting paal? Je hebt gewoon van die wedstrijden waarin dit om de haverklap gebeurt en da's gewoon pech. Maar zoals waf al zei, als je niet in pech gelooft, dan geloof je ook niet in geluk... afgedwongen ( Puke ) of niet

Nee, da's geluk van de tegenpartij. Want pech bestaat had ie maar beter moeten schieten.

Jij snapt hem! :8:
Al jaren. Ik leef niet pech of spijt. Da's voor sloebers.
Mukkus Wrote:Al jaren. Ik leef niet pech of spijt. Da's voor sloebers.
Och gut. zit er een foutje in......surrogaat-Gerben?
Mukkus Wrote:Och gut. zit er een foutje in......surrogaat-Gerben?

[Image: kotex.jpg]
Ik heb deze altijd:
[Image: IS646-008.jpg]
Ik ben flink dus ik drink yoghidrink.