FTM Forum

Full Version: Oranje-topic
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
En weer een wanprestatie GVD


edit maar RUUD redt die bassie weer !
Ricochan Wrote:En weer een wanprestatie GVD


edit maar RUUD redt die bassie weer !

Blablabla, we winnen gewoon, klaar uit. Op het EK moet het gebeuren, jankebal.
Fabian Wrote:
Ricochan Wrote:En weer een wanprestatie GVD


edit maar RUUD redt die bassie weer !

Blablabla, we winnen gewoon, klaar uit. Op het EK moet het gebeuren, jankebal.

En als het Bassie al 3 jaar niet lukt om oranje aan het voetballen te krijgen heb jij er wel vertrouwen in dat dat op het EK opeens wel lukt?
Tripplexxx Wrote:10 spelers in het veld met een Ajax verleden of heden. Maar dat is natuurlijk toeval :^o
mathijssen? nistelrooy?
ajax gewoon de meeste kwaliteit nedrlandse spelers.
Farfan, kone en mendez en dergelijke buitenlandse psvers mogen echt niet voor nedrland uitkomen
Tripplexxx Wrote:Logische wissel. Urby erin. :roll:
Hij was wel gevaarlijk en geeft uiteindelijk een prima assist.
Fabian Wrote:
Ricochan Wrote:En weer een wanprestatie GVD


edit maar RUUD redt die bassie weer !

Blablabla, we winnen gewoon, klaar uit. Op het EK moet het gebeuren, jankebal.
Inderdaad. Hou toch op over de kwaliteit van het voetbal. Je weet dat dit een lastige klotepot wordt en het was ook slecht, maar je wint gewoon, dat is toch heerlijk tegen zo'n kutploeg. Wees verdomme gewoon blij, ga niet die vieze Johan Derksen napraten.
Ruud is een koning =D>
Niemand wint dik in Albanie. Meerdere landen laten daar punten liggen. Ze hebben nu 8 wedstrijden gespeeld en 7 tegendoelpunten. Je moet daar gewoon winnen en snel wegwezen. Prima dat dat in de 91e minuut gebeurt, kunnen ze ook niet meer terugkomen.

Niet zeiken over mooi voetbal. Dat gebeurt nog maar zelden. Spanje verspeelt punten van IJsland, Turkije van Malta en Frankrijk verliest nu weer van Schotland thuis.
kooltje Wrote:ajax gewoon de meeste kwaliteit nedrlandse spelers.

[-X

Stekelenburg is niet beter dan Timmer
Emanuelsson is niet beter dan de Cler
Heitinga is niet beter dan Hofland
Huntelaar is niet beter dan Makaay
Maduro is niet beter dan van Bronckhorst
Colin is niet beter dan Lucius (:p)

enz.enz. Feyenoord heeft zeker meer Nederlandse kwaliteit rondlopen dan Ajax.
Meine Herren... DREI PUNKTE! Hakkuh
Fabian Wrote:
Ricochan Wrote:En weer een wanprestatie GVD


edit maar RUUD redt die bassie weer !

Blablabla, we winnen gewoon, klaar uit. Op het EK moet het gebeuren, jankebal.
Best mooi dat de 020-ers hier blij zijn met resultaatvoetbal. Jullie gaan toch altijd naar die ufo vanwege het mooie voetbal?
Fuuuck 4 minuten te vroeg gegokt :letitallout:
Legion Wrote:
Fabian Wrote:
Ricochan Wrote:En weer een wanprestatie GVD


edit maar RUUD redt die bassie weer !

Blablabla, we winnen gewoon, klaar uit. Op het EK moet het gebeuren, jankebal.
Best mooi dat de 020-ers hier blij zijn met resultaatvoetbal. Jullie gaan toch altijd naar die ufo vanwege het mooie voetbal?

Ja, en daar heeft de trainer dan ook zo ongeveer elke dag de tijd om iets neer te zetten ( wat ook niet echt lukt btw ). Bij NL heeft ie ze 3 dagen bij elkaar, en dan nog reizen ze van hot naar her, lekker makkelijk om automatismen etc in te bouwen... :roll:
Peter Wrote:
kooltje Wrote:ajax gewoon de meeste kwaliteit nedrlandse spelers.

[-X

Stekelenburg is niet beter dan Timmer Lood om oud ijzer
Emanuelsson is niet beter dan de Cler In deze vorm niet
Heitinga is niet beter dan Hofland Heitinga is zeker beter
Huntelaar is niet beter dan Makaay Totaal verschillende spitsen niet te vergelijken
Maduro is niet beter dan van Bronckhorst Maduro speelde ook niet?
Colin is niet beter dan Lucius (:p) Klopt als een bus

enz.enz. Feyenoord heeft zeker meer Nederlandse kwaliteit rondlopen dan Ajax.

Sinds het vetrek van Babel en Sneijder komt het aardig in de buurt
Wel heerlijk om te zien dat Ruud in deze wedstrijd gelijk krijgt.

"Je moet me niet beoordelen op mijn voetbal. Ik scoor gewoon die goal."

Was dramatisch gister, maar maakt hem wel prima af.

O'Reilly (hoe schrijf je dat?) was gister trouwens erg slecht waar ik hem normaal wel een goede scheidsrechter vind.

Daarnaast maakt het natuurlijk geen zak uit hoe we hebben gewonnen. We hadden ook thuis van de Schotten kunnen verliezen :roll:
Ekslem Wrote:Wel heerlijk om te zien dat Ruud in deze wedstrijd gelijk krijgt.

"Je moet me niet beoordelen op mijn voetbal. Ik scoor gewoon die goal."

Was dramatisch gister, maar maakt hem wel prima af.

O'Reilly (hoe schrijf je dat?) was gister trouwens erg slecht waar ik hem normaal wel een goede scheidsrechter vind.

Daarnaast maakt het natuurlijk geen zak uit hoe we hebben gewonnen. We hadden ook thuis van de Schotten kunnen verliezen :roll:

ik vond die scheids echt niet zo slecht, het was irritant dat er zoveel overtredingen waren, maar het waren in 99% vdg wel overtredingen.

fantastisch van ruud. en nog een erg moeilijke goal om te maken ook, na die ongelooflijke kutpass van oerbie. reslutaat telt, azijnzeiken over de uitvoering is voor de nederlandse ajakkessiedenpers. dat er hier opeens andersdenkende ajakkessieden blijken te zijn verbaast me trouwens. bij ajakkes komt dat domme gelul over mooi voetbal immers vandaan.

ik ben blij dat babel wederom heeft aangetoond dat hij zo vreselijk ten onrechte bij de selectie zit. wat een ongelooflijke dramavoetballer is dat. sneijder vond ik wel ok, en ik moet zeggen dat ik melchiot helemaal niet slecht vond spelen. voor de rest snel vergeten, gewoon lastig tegen 11 schoppende amoten die niks te verliezen hebben.

bedankt ruud!

(en oh ja, frankrijk-schotland 0-1. en hier in nl maar zeiken...... :roll: )
ja ik wil t ook net zeggen.
Al dat gejank.
3 punten tegen een hele vervelende, nare, irritante tegenstander.
Iedereen maar zeiken over dat vermeende eigen doelpunt van Melchiot, maar niemand die het heeft over de "superschwalbe" waar deze vrije trap uit voor kwam, echt werkelijk ongelooflijk dat die scheids dat niet zag.
Ik ben het helemaal met Kuiper eens.
Deze gasten mogen dan voetballen onder de naam Albanie, waardoor iedereen ervan uit gaat dat het minimaal 0-5 wordt, maar ze zijn thuis gewoon een hele lastige tegenstander.
De zgn "kleintjes" in Europa worden steeds minder klein.
Wat was die dikke snorkop gisterenavond were mega irritant zeg...
waf Wrote:.

fantastisch van ruud. en nog een erg moeilijke goal om te maken ook, na die ongelooflijke kutpass van oerbie. reslutaat telt, azijnzeiken over de uitvoering is voor de nederlandse ajakkessiedenpers. dat er hier opeens andersdenkende ajakkessieden blijken te zijn verbaast me trouwens. bij ajakkes komt dat domme gelul over mooi voetbal immers vandaan.

Dat leg ik dus net uit, stuk ongedierte....
Die Scolari moeten ze ook voor 10 wedstrijden schorsen. Wat een mongool :!:
Ik ben eerlijk gezegd blij dat ik gezapt hebt naar Engeland - Rusland... :8:
[Image: BondscoaMarcovanBBas_91528c.jpg]

[gay]
:lol:
waf Wrote:[Image: BondscoaMarcovanBBas_91528c.jpg]

[gay]

Undecided
Wat zal johan C. van die 2e goal van ruud hebben gevonden?
Zeer matig, Ruud had makkelijk met links kunnen stiften..
Quote:Van Basten haalt Koevermans in plaats van Kuijt
08/10/2007 22:10

Het Nederlands elftal moet het tegen Roemenië en Slovenië zonder Dirk Kuijt doen. De spits van Liverpool is afgehaakt voor de EK-kwalificatieduels. Kuijt heeft te veel last van een hamstringblessure.

Marco van Basten heeft Danny Koevermans aangewezen als vervanger van Kuijt. Koevermans is bij PSV aardig op schot dit seizoen. De 28-jarige Schiedammer scoorde vier keer in vijf Eredivisie-wedstrijden.

Koevermans, goed voor één interland tot nog toe, is één van de drie centrumspitsen in de selectie van Oranje voor het treffen met Roemenië (13 oktober uit) en Slovenië (17 oktober thuis). Ruud van Nistelrooy en Klaas-Jan Huntelaar zijn de anderen.

Ole ole, ole ole, ole ole........ :wink:
zeer logische keus. maar hij is dan ook 3x beter dan makaay.
waf Wrote:zeer logische keus. maar hij is dan ook 3x beter dan makaay.

:lol: ik durf te wedden dat vB ineens niet meer aan Makaay gedacht heeft. Op zich begrijp ik het wel. Koevermans kan al breekijzer fungeren. Makaay niet imo.
Ekslem Wrote:
waf Wrote:zeer logische keus. maar hij is dan ook 3x beter dan makaay.

:lol: ik durf te wedden dat vB ineens niet meer aan Makaay gedacht heeft. Op zich begrijp ik het wel. Koevermans kan al breekijzer fungeren. Makaay niet imo.

ben ik wel met je eens, maar ik denk idd dat hij niet meer aan makaay denkt. niks mis mee, kan hij ook niet geblesseerd raken. geldt ook voor de cler.
Is Siem de Jong al opgeroepen ?
Babel in de basis, Robben op de bank. #-o