FTM Forum

Full Version: Oranje-topic
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
ik moest toch wel ff hard lachen om bert:

marcellis deed het heel goed. normaal gesproken zie je wel wat spanning bij spelers die voor het eerst bij oranje zijn....

dat kan hij wel weten met zijn 1 interland en 3 als coach! Undecided
Vond Bert ook wel erg overdreven juichen bij de 2-0. Die zit zwaar onder de stress.
Wederom een degelijke pot van Oranje. Noorwegen duidelijk beter en vooral fysiek veel sterker dan IJsland. De scheids zag het vooral in de 2e helft errugg goed en terecht GEEN penalty en GEEN vrije trappen op randje16 gegeven.
Man van de wedstrijd: van Bommel. Niet alleen vanwege de goal, maar ook verdedigend puike pot gespeeld. Die Iversen is 10 kilo zwaarder en 10cm groter, maar ondanks dat hij een paar keer weggezet werd, over het algemeen de baas geweest. Slecht: De Zeeuw, Mathijssen en KJH. Altijd goed/nuttig; Sar, Kuijt en wederom Marcellis. 3 wedstrijden, 9 punten, nuff said.
Vond Mathijsen niet tegenvallen, die was vooral erg nuttig in de duels met Carew, die toch zeker een kop groter is dan hij...
Peter Wrote:Vond Bert ook wel erg overdreven juichen bij de 2-0. Die zit zwaar onder de stress.

:eeeek: ik heb hier alleen die goal van zijn schoonzoontje gezien hoor!
Bumme Wrote:
Peter Wrote:Vond Bert ook wel erg overdreven juichen bij de 2-0. Die zit zwaar onder de stress.

:eeeek: ik heb hier alleen die goal van zijn schoonzoontje gezien hoor!

kijk anders ff naar de datum van zijn post....

wat een kutwedstrijd. knap de punten in de tas, maar snel vergeten deze pot. had niets met voetbal te maken.

afellay speelt niet op zijn eigen positie maar ik vind het toch erg matig wat hij laat zien.

huntelaars kreeg een 8 in de vi tegen ijsland. vond ik nogal overdreven. nu was hij weer matig.

ik vond mathijsen ok, de zeeuw vind ik echt een goeie speler (maar vandaag duidelijk fysiek te kort).
de oplossing voor de gefrustreerde oranjesupporter:

[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=mx0lLigAmAo[/youtube]

nu graag ook de PSV-uitvoering :razz:
Undecided
El-Akchaoui: "Van Marwijk mag bellen"
NEC-verdediger Youssef El-Akchaoui is bezig aan een uitstekend seizoen. Zijn trainer Mario Been noemt de Marokkaan zelfs de beste linksback van Nederland.

Gesterkt door de woorden van Been kijkt de verdediger met een knipoog naar de toekomst. El-Akchaoui, die namens Marokko alleen in actie kwam in oefenduels, mag daardoor nog altijd uitkomen voor het Nederlands elftal. Zelf rekent de spits niet op een selectie.

"Maar Bert van Marwijk mag altijd bellen", zegt El-Akchaoui tegen Spits. "Officieel mag ik nog steeds voor Oranje uitkomen, maar dat zal niet gebeuren hoor. Ze zitten bij Oranje niet op mij te wachten."

El-Akchaoui zet de laatste weken zijn goede vorm van vorig seizoen voort. Been noemt hem zelfs de beste linksback van Nederland. "Hij heeft laten doorschemeren dat ik een hoger niveau aan kan. Ik kijk naar de backs van Ajax, PSV en Feyenoord en als een van hen een foutje maakt, denk ik: ik had dat zus of zo opgelost. Maar die jongen staan wel bij een topclub onder contract en ik bij NEC."

De linksback komt echter met plezier uit voor de Nijmeegse club. "Ik heb het naar mijn zin bij NEC hoor, maar ik wil graag ook hogerop."
bosz, wakker worden! :razz:
waf Wrote:bosz, wakker worden! :razz:

Waf: "Meneer Bosz, u moet El-Akchaoui halen!"

Twee weken later tijdens een spelerspresentatie:
Bosz: "Hierbij presenteren we de 35-jarige amerikaanse loodgieter Al Extra-Weed, als de nieuwe linksback van Feyenoord!"
Mukkus Wrote:
waf Wrote:bosz, wakker worden! :razz:

Waf: "Meneer Bosz, u moet El-Akchaoui halen!"

Twee weken later tijdens een spelerspresentatie:
Bosz: "Hierbij presenteren we de 35-jarige amerikaanse loodgieter Al Extra-Weed, als de nieuwe linksback van Feyenoord!"

moet ik dit als een grap duiden? of als een euvel?
waf Wrote:
Mukkus Wrote:
waf Wrote:bosz, wakker worden! :razz:

Waf: "Meneer Bosz, u moet El-Akchaoui halen!"

Twee weken later tijdens een spelerspresentatie:
Bosz: "Hierbij presenteren we de 35-jarige amerikaanse loodgieter Al Extra-Weed, als de nieuwe linksback van Feyenoord!"

moet ik dit als een grap duiden? of als een euvel?

Het is duidelijk een euvel van Bosz. Ik heb dit toch enigszins serieus willen duiden.
Ik heb het al eerder gezegd maar ik denk echt dat El Ak, dé man is voor Feyenoord. Ten 1e kunnen er, op dit moment, niet veel linksbacks slechter zijn dan vriend De Cler maar daarnaast is El Ak echt een harde werker, iemand die het team op sleeptouw neemt en iemand die erg goed omgaat met zijn publiek. Hij is/was niet voor niks zowel bij ADO als bij ons (beide toch redelijke volsclubs net als Feyenoord) publiekslieveling.

Ik denk overigens wel dat ie wel even de tijd nodig heeft bij Feyenoord om die leidende rol op te pakken. Je ziet en hoort via via ook dat ie op dit moment echt een leider is in de selectie, iemand die ook z'n bek lostrekt als er iemand verzaakt. Toen Tschibamba dezelfde fout maakte als Worm en het ons 2 punten kostte toen heeft El Ak (en uiteraard Held Sibum) z'n bek losgetrokken nog voor Been de kans had er iets van te zeggen. Denk niet dat El Ak bij feyenoord meteen die rol weer op zou pakken maar dat ie dat naar verloop van tijd zeker wel doet en zeker ook van toegevoegde waarde is daarin.

Tiendalli rechts, el ak op links, nu nog 2 capabele centrumverdedigers :wink: !
harry_bierdop Wrote:Ik heb het al eerder gezegd maar ik denk echt dat El Ak, dé man is voor Feyenoord. Ten 1e kunnen er, op dit moment, niet veel linksbacks slechter zijn dan vriend De Cler maar daarnaast is El Ak echt een harde werker, iemand die het team op sleeptouw neemt en iemand die erg goed omgaat met zijn publiek. Hij is/was niet voor niks zowel bij ADO als bij ons (beide toch redelijke volsclubs net als Feyenoord) publiekslieveling.

Ik denk overigens wel dat ie wel even de tijd nodig heeft bij Feyenoord om die leidende rol op te pakken. Je ziet en hoort via via ook dat ie op dit moment echt een leider is in de selectie, iemand die ook z'n bek lostrekt als er iemand verzaakt. Toen Tschibamba dezelfde fout maakte als Worm en het ons 2 punten kostte toen heeft El Ak (en uiteraard Held Sibum) z'n bek losgetrokken nog voor Been de kans had er iets van te zeggen. Denk niet dat El Ak bij feyenoord meteen die rol weer op zou pakken maar dat ie dat naar verloop van tijd zeker wel doet en zeker ook van toegevoegde waarde is daarin.

Tiendalli rechts, el ak op links, nu nog 2 capabele centrumverdedigers :wink: !

hattie niet net bijgetekend?
Ja maar er zit een afkoopsom in z'n contract en NEC kennende zal dit niet meer als 1.5M max 2M zijn.
ruilen met Pieters? [-o<
Pieters en 2M :razz:
harry_bierdop Wrote:Pieters en 2M :razz:

Deal \Big Grin/
lol dooooodziek!

Ik zal zo Mario ff inlichten dat ik El Ak heb verkocht!
harry_bierdop Wrote:lol dooooodziek!

Ik zal zo Mario ff inlichten dat ik El Ak heb verkocht!

Moet je niet vergeten te zeggen dat je ook Pieters heb gekocht en dat je 10% wil van die 2Mio.
Ik denk dat ik weinig kans heb op dat tweede als ik dat eerste erbij vertel Undecided
harry_bierdop Wrote:Ik denk dat ik weinig kans heb op dat tweede als ik dat eerste erbij vertel Undecided

Best lastig dan nog, zaakwaarnemertje spelen.....
Ik weet niet hoe het met jullie is, maar op 1 of andere manier kijk ik niet met veel plezier meer naar wedstrijden van het Nederlandse Elftal.........
Tripplexxx Wrote:Ik weet niet hoe het met jullie is, maar op 1 of andere manier kijk ik niet met veel plezier meer naar wedstrijden van het Nederlandse Elftal.........

ik vond het de afgelopen 10 jaar bagger, maar vanavond vond ik het niet onaardig. meestal zet ik hem uit, nu kon ik blijven kijken.
waf Wrote:
Tripplexxx Wrote:Ik weet niet hoe het met jullie is, maar op 1 of andere manier kijk ik niet met veel plezier meer naar wedstrijden van het Nederlandse Elftal.........

ik vond het de afgelopen 10 jaar bagger, maar vanavond vond ik het niet onaardig. meestal zet ik hem uit, nu kon ik blijven kijken.

Eens. Persie, Bommel, Vaart en natuurlijk Dirk waren de besten, i.m.h.o.
Wat een clown heeft Zweden toch als keeper. Jammer dat ie vanaf vandaag weer in ehv te bewonderen is.
Ekslem Wrote:Wat een clown heeft Zweden toch als keeper. Jammer dat ie vanaf vandaag weer in ehv te bewonderen is.

De spijker op zijn kop ( muv het woord "jammer" want zo erg vind ik dat niet).
Zag gisteren trouwens een paar beelden van Gomes maar die doet nu ook dingen die ik hem vroeger (helaas) nooit heb zien doen.....
Bumme Wrote:
Ekslem Wrote:Wat een clown heeft Zweden toch als keeper. Jammer dat ie vanaf vandaag weer in ehv te bewonderen is.

De spijker op zijn kop ( muv het woord "jammer" want zo erg vind ik dat niet).
Zag gisteren trouwens een paar beelden van Gomes maar die doet nu ook dingen die ik hem vroeger (helaas) nooit heb zien doen.....

Ongelooflijk he, zag m zondag bij Match of the day op BBC. Echt 2 blunders in 1 wedstrijd gewoon.
Gomes is, denk ik, een gevoelsmens. Hij voelde zich bij PSV en zijn woonplaats als een vis in het water. Lekker rustig, af en toe een dolletje, weinig druk. Bij Tottenham/London is dat toch anders waardoor hij zich ook minder prettig voelt denk ik waardoor hij ook niet optimaal preseteert.

Bij Isaksson is trouwens net af hij ieder moment door zijn benen zakt. Die gast heeft echt knikkebeentjes.