FTM Forum

Full Version: Oranje-topic
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
is dit bericht soms weer verspreid door een forummer?
Ricochan Wrote:is dit bericht soms weer verspreid door een forummer?

Van Bommel Duitser blijkt een grap te zijn

21/8/2007 9 :17

Het door Mark van Bommel in de wereld gebrachte nieuws dat hij bezig is Duitser te worden, blijkt een grap te zijn. De middenvelder van Bayern München bekent op telegraaf.nl dat hij de boel in de maling heeft genomen.
'Ik dacht dat iedereen wel zou begrijpen dat het om een grap ging', legt Van Bommel uit. 'Ik kon mijn lach zelfs niet inhouden op de radio.'

Van Bommel toonde voor de camera van TV Limburg meer een pokerface toen hem naar de opmerkelijke stap werd gevraagd. De veertigvoudig Nederlands international (zeven goals) is niet blij met alle aandacht. 'Achteraf baal ik nu wel van alle commotie die is ontstaan.'

Van Bommel ligt overhoop met bondscoach Marco van Basten. Hij weigert nog uit te komen voor Oranje zolang Van Basten er de baas is. De dertigjarige Limburger dreigt daardoor het EK in 2008 te missen en mogelijk zelfs langer buitenspel te staan als Van Basten langer aanblijft.
Ricochan Wrote:Nu blijkt het een grap te zijn geweest en de kranten hebben het verhaal direct geloofd ipv het te checken.

Het is natuurlijk ook een zeer geloofwaardig verhaal. Iedereen weet dat onze Mark eigenlijk Lothar had willen heten...
#-o =D>
Ik denk dat ik nu voor het eerst sinds tijden maar weer eens ga kijken nu Ruud weer meedoet....maar het wordt vast weer zo'n slaapverwekkende pot Xtragaap4de
Wanneer is die poep wedstrijd eigenlijk?


Edit...
Ow vanavond dus...op SBS6 fijn krijgen we Hans Kraaij jr weer te zien altijd gezellig...
Jullie kan ook naar Engeland - Duitsland kijken.
Berend Botje Wrote:Jullie kan ook naar Engeland - Duitsland kijken.


Engeland verloor ook, o.a. door weer een enorme blunder van Robinson.
Ooijer en Huntelaar terug in Oranje-selectie
31/08/2007 12:44

Bondscoach Marco van Basten begint met een grote selectie aan de voorbereiding op de komende interlands tegen Bulgarije en Albanië. André Ooijer en Klaas-Jan Huntelaar maken hun rentree in de spelersgroep van Oranje.

Van Basten riep 25 spelers op en schrapte vier namen uit de voorlopige selectie: Tim de Cler, Boy Waterman, Hedwiges Maduro en Arjen Robben. De laatste is nog altijd niet fit vanwege een knieblessure.

Joris Mathijsen, Nigel de Jong, Ibrahim Afellay, Ooijer en Huntelaar zijn terug in Oranje, terwijl Mario Melchiot en Ruud van Nistelrooy hun debuut maken in de huidige kwalificatieronde.

Ooijer ontbrak het langst vanwege een beenbreuk. Hij speelde voor het laatst op 15 november 2006 met het Nederlands elftal. De centrale verdediger maakte deze zomer zijn comeback bij Blackburn Rovers.

Mathijsen, Afellay en De Jong misten de verloren oefenwedstrijd tegen Zwitserland van vorige woensdag. Huntelaar was gepasseerd door Van Basten.

Selectie Nederlands elftal

Doel: Van der Sar (Manchester United), Stekelenburg (Ajax), Timmer (Feyenoord).
Verdediging: Boulahrouz (Sevilla), Bouma (Aston Villa), Emanuelson (Ajax), Heitinga (Ajax), Jaliens (AZ), Mathijsen (HSV), Melchiot (Wigan), Ooijer (Blackburn Rovers).
Middenveld: Afellay (PSV), Van Bronckhorst (Feyenoord), De Jong (HSV), Landzaat (Wigan), Seedorf (AC Milan), Sneijder (Real Madrid), Van der Vaart (HSV), De Zeeuw (AZ).
Aanval: Babel (Liverpool), Huntelaar (Ajax), Kuyt (Liverpool), Van Nistelrooy (Real Madrid), Van Persie (Arsenal), Vennegoor of Hesselink (Celtic).
Zo, Urbie is er ook nog bij Confused
Leermomenten he :razz:
Jansoe Wrote:Leermomenten he :razz:

Oh dus als oranje ook uitgeschakeld wordt dan is ie uitgeleerd ?
Ach, Urby kan goed leren van de andere internationals. Laten we wel wezen dat hij niet alleen maar slechte wedstrijden heeft gespeeld. Hij hoort uiteraard niet te spelen op dit moment, maar echt heel veel beters voor in de selectie hebben we niet.
Urby wel en de Cler niet. :lol:
Lamme Lennie Wrote:Ach, Urby kan goed leren van de andere internationals. Laten we wel wezen dat hij niet alleen maar slechte wedstrijden heeft gespeeld. Hij hoort uiteraard niet te spelen op dit moment, maar echt heel veel beters voor in de selectie hebben we niet.

gelul, die betere speler is er wel.

en waarom mag hij lekker gaan leren bij oranje? omdat hij ajakkessied is? net zoals dat stekelvarken, staat daar ook alleen maar vanwege zijn achtergrond en niet om wat hij kan.
Vreemd, ik dacht dat De Cler ook was geselecteerd. Die is momenteel beter dan Urby (al is ook hij niet NL-elftal waardig). Stekelenburg verdient het wel om erbij te zitten.

Dan een vraag voor jou: wie moet er dan geselecteerd worden in plaats van Urby (en dan niet De Cler) en Stekelenburg? Ik kan het zo 1, 2, 3 niet bedenken.
Lamme Lennie Wrote:Vreemd, ik dacht dat De Cler ook was geselecteerd. Die is momenteel beter dan Urby (al is ook hij niet NL-elftal waardig). Stekelenburg verdient het wel om erbij te zitten.

Dan een vraag voor jou: wie moet er dan geselecteerd worden in plaats van Urby (en dan niet De Cler) en Stekelenburg? Ik kan het zo 1, 2, 3 niet bedenken.

waarom niet de cler? ik vind drenthe trouwens van hetzelfde niveau als emanuelson. zonneveld wordt ook een optie.

ipv stekelvarken zou ik gaan voor waterman. in de toekomst gok ik op vorm. timmer moet gewoon 2de keeper zijn (ondanks zijn beperkingen).

stekelenburg zit er alleen maar omdat hij bij ajakkes speelt. ik heb hem echt nog nooit zien overtuigen.
gewoon zenden er neer zetten..geen ploeg speelt meer met linksbuiten. en zenden heeft wel kijk op de momenten dat er wel verdedigt moet worden.
waf Wrote:
Lamme Lennie Wrote:Vreemd, ik dacht dat De Cler ook was geselecteerd. Die is momenteel beter dan Urby (al is ook hij niet NL-elftal waardig). Stekelenburg verdient het wel om erbij te zitten.

Dan een vraag voor jou: wie moet er dan geselecteerd worden in plaats van Urby (en dan niet De Cler) en Stekelenburg? Ik kan het zo 1, 2, 3 niet bedenken.

waarom niet de cler? ik vind drenthe trouwens van hetzelfde niveau als emanuelson. zonneveld wordt ook een optie.

ipv stekelvarken zou ik gaan voor waterman. in de toekomst gok ik op vorm. timmer moet gewoon 2de keeper zijn (ondanks zijn beperkingen).

stekelenburg zit er alleen maar omdat hij bij ajakkes speelt. ik heb hem echt nog nooit zien overtuigen.

De Cler niet omdat ik het wat dat betreft al met je eens was. Maar je wilt het dus alleen met De Cler gaan doen? 2 linksbacks lijkt me een must. Zonneveld wordt wellicht een optie, maar is dat nog niet. Wat Drenthe betreft ben ik het met je eens, zal niet lang duren voordat hij opgeroepen zal worden. Maar jij kan dus ook geen 2 betere noemen, dus de selectie van Urby lijkt me gerechtvaardigd.

Wat betreft Stekelenburg ben ik het echt met je oneens, en niet alleen omdat hij bij Ajax speelt. Hij is op dit moment na Sar gewoon de beste Nederlandse keeper. Wellicht dat Vorm, Vermeer en zelfs Pietje Velthuizen in de toekomst aan kunnen sluiten, maar op dit moment is dat niet het geval.
Lamme Lennie Wrote:Maar je wilt het dus alleen met De Cler gaan doen?

[gay]
Lamme Lennie Wrote:Maar jij kan dus ook geen 2 betere noemen, dus de selectie van Urby lijkt me gerechtvaardigd.

waarom moet ik 2 betere noemen voor linksback? omdat het een ajakkessied is? 1 betere is toch gewoon genoeg? :|

noem jij een betere nl spits dan koevermans, en je mag niet nistelrode, huntelaars, persie, vennegoor en kuijt noemen. :roll:

ik vind waterman (die naam behandel je niet...) beter dan stekelvarken, hoewel ook dat weinig zegt over waterman. timmer vind ik ook beter, ook al is hij erg matig bij hoge ballen van de zijkant. maar oudere keepers zijn al snel beter.
waf Wrote:hoge ballen van de zijkant

[gay]
waf Wrote:
Lamme Lennie Wrote:Maar jij kan dus ook geen 2 betere noemen, dus de selectie van Urby lijkt me gerechtvaardigd.

waarom moet ik 2 betere noemen voor linksback? omdat het een ajakkessied is? 1 betere is toch gewoon genoeg? :|

noem jij een betere nl spits dan koevermans, en je mag niet nistelrode, huntelaars, persie, vennegoor en kuijt noemen. :roll:

ik vind waterman (die naam behandel je niet...) beter dan stekelvarken, hoewel ook dat weinig zegt over waterman. timmer vind ik ook beter, ook al is hij erg matig bij hoge ballen van de zijkant. maar oudere keepers zijn al snel beter.
makaay
waf Wrote:
Lamme Lennie Wrote:Maar jij kan dus ook geen 2 betere noemen, dus de selectie van Urby lijkt me gerechtvaardigd.

waarom moet ik 2 betere noemen voor linksback? omdat het een ajakkessied is? 1 betere is toch gewoon genoeg? :|

:roll: Dus je wilt slechts 1 linksback selecteren? Mij best, lekker slim.

waf Wrote:ik vind waterman (die naam behandel je niet...) beter dan stekelvarken, hoewel ook dat weinig zegt over waterman. timmer vind ik ook beter, ook al is hij erg matig bij hoge ballen van de zijkant. maar oudere keepers zijn al snel beter.

Duidelijk een meningsverschil dan.
Gewoon de cler of v bronckhorst op die plek, die 2 zijn het best imho. En dan eerdaags misschien ook zonneveld.
Lamme Lennie Wrote::roll: Dus je wilt slechts 1 linksback selecteren? Mij best, lekker slim.

:roll: nu is de cler toch ook niet geselecteerd? basten heeft als back up toch nu ook gio? als ik dan een betere moet noemen dan die urby kan ik toch volstaan met de cler? dan hoef ik er toch niet nog 1 te noemen? :roll: :roll: :roll:
Idea Als bassie nou eens ajax gaat trainen, henkie naar jong-oranje en foppe wordt bondscoach dan kan het misschien nog leuk worden het komende EK. :8:
Afgezien van bassie naar Ajax (Zou je wel willen, he? Weer een concurrent minder), lijkt me dit een fijn plan.
Landzaat meldt zich af, breukje in oogkas.
Berend Botje Wrote:Afgezien van bassie naar Ajax (Zou je wel willen, he? Weer een concurrent minder), lijkt me dit een fijn plan.

Welke concurrent valt dan nog meer af? :wink: