FTM Forum

Full Version: Oranje-topic
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
waf Wrote:hij moet seedorf ook nu niet doen, als opvullertje. wat denk je nou zelf, hoe respectloos kun je zijn.

bakal is een prima keuze. altijd gecharmeerd geweest van die voetballer.

Niet nu nee, al zou Seedorf niet bedanken en heel graag z'n kans willen pakken. Maar een Engelaar of Brama staan wat mij betreft nog ver achter een Seedorf, heel, heel ver.....
Bakkal vind ik een goede voetballer, had hem liever gezien als een aaajaaaisaitti bijvoorbeeld, betere voetballer dan een brama of engelhaar ook ( persoonlijke mening ).
Als seedorf zelf als opvullertje mee wilt. Wat is het probleem dan?
Antidote Wrote:Als seedorf zelf als opvullertje mee wilt. Wat is het probleem dan?

dan lijkt mij er geen probleem.
Als Ierland er nu nog ff 1 in prikt dan komen we in pot 1 Tongue

Jammer van Hiddink...zoals het er nu naar uit ziet gaat Rusland niet naar het WK Icon_cry
OMG! DIE GOAL VAN FRANKRIJK, ZO ERG HANDS! Undecided Undecided
welk net??? ik zat te zoeken maar kon t niet vinden
de 1-1. Werd meengenomen met de hand in de 16, voorgepield en erin gefrommeld.. Dead
gittermaster Wrote:welk net??? ik zat te zoeken maar kon t niet vinden


<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.atdhe.net">http://www.atdhe.net</a><!-- m -->
En frankrijk door, nederland pot 2 , zo fucking beinvloed :-({|=
vieze stinkfransen Icon_evil
Frankrijk, wat een laailichters zijn dat. Vies volk.
Haggie Wrote:OMG! DIE GOAL VAN FRANKRIJK, ZO ERG HANDS! Undecided Undecided


ja, maar onthoud: complotten bestaan alleen in het buitenland.

Quote:Woedende Ieren: 'De FIFA zal wel tevreden zijn'
19/11/2009 10:12

Het meest besproken moment van de op woensdag gespeelde WK-play-offs was de handsbal van Thierry Henry waardoor Frankrijk in staat was Ierland van zich af te schudden. 'Platini en Blatter zitten zich nu te verkneukelen.'

Nadat zowel Frankrijk als Ierland de uitwedstrijd in de onderlinge play-off met 1-0 had gewonnen, moest er in het Stade de France een verlenging aan te pas komen. Daarin stelde Henry, nadat hij de bal met de hand had gecontroleerd, ploeggenoot William Gallas in staat om de beslissende treffer binnen te koppen.

'Ik zal eerlijk zijn', reageerde Henry na de wedstrijd. 'Het was inderdaad hands, maar ik ben de scheidsrechter niet. Dat is ook wat de Ierse spelers tegen me zeiden. Hun woede richtte zich op de scheidsrechter en niet op mij.' Henry vierde na het laatste fluitsignaal ook geen feest, maar toonde zijn medeleven aan de Ieren.

In het Ierse kamp vochten woede en teleurstelling om voorrang. 'Ik voel me er niet beter door dat Henry heeft toegegeven dat hij hands maakte', aldus verdediger Richard Dunne. 'We zijn gewoon belazerd. De FIFA zal wel tevreden zijn. Zoals wel vaker vielen de omstreden beslissingen uit in het voordeel van het grootste team. Bij wedstrijden waarbij zoveel op het spel staat, zou de vierde official gebruik moeten kunnen maken van televisiebeelden.'

Ook de Ierse aanvoerder Robbie Keane sprak harde woorden. 'Michel Platini (de Franse voorzitter van de UEFA, red.) en Sepp Blatter (voorzitter van de FIFA, red.) zullen elkaar op dit moment wel feliciteren over de telefoon. Ze hebben het resultaat wat ze wilden. Die handsbal was zo overduidelijk, Henry had de bal bijna klemvast. Je kon het ook zien aan de reactie van onze spelers. Onze doelman Shay Given stopte al omdat hij er zeker van was dat er een overtreding was gemaakt.'

Bondscoach Giovanni Trapattoni ging niet mee in de verdachtmakingen van zijn aanvoerder, maar uiteraard was ook de Italiaan verbitterd. 'Ik had nog liever gehad dat we er na strafschoppen waren uitgevlogen. We hebben onze mond vol van fair play en dan gebeurt dit. De scheidsrechter had eerst zijn assistent om raad moeten vragen en zich daarna bij Henry moeten melden. Het had echt niet voor het eerst geweest dat een scheidsrechter zich had laten informeren door een speler.'

die ieren hebben egt gelaik. :8:
heel zuur voor Ierland, echter ik geloof niet in een complot hier. Gewoon een blunder.
wel risicovol om zo'n complot pas in de verlenging uit te voeren. Knap staaltje werk van de hoge heren en vooral van de scheidsrechter!
Voor wie hem nog niet gezien heeft

[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=nVRjqc7Uwao[/youtube]
Had het nog niet gezien. Die scheids fluit voorlopig niet meer :eeeek:
Mac Wrote:wel risicovol om zo'n complot pas in de verlenging uit te voeren. Knap staaltje werk van de hoge heren en vooral van de scheidsrechter!

dat is niet zo moeilijk hoor. gewoon het juistte moment afwachten. kennelijk was er nog geen mogelijkheid tot bevoordeling geweest.
Ekslem Wrote:Had het nog niet gezien. Die scheids fluit voorlopig niet meer :eeeek:

nou, zo duidelijk is het toch niet als je het op ware snelheid ziet?
Zeg ik dat dan? Wink
Ekslem Wrote:Zeg ik dat dan? Wink

nou je suggereert een beetje een grote blunder, maar ik vind dat nogal meevallen.

maar als hij op het wk fluit dan weet ik genoeg! :razz:
Prima pot 2 .... Ik ga voor

Zuid-Afrika
Nederland
Algerije
Nieuw-Zeeland

Op naar de 2e ronde \Big Grin/
De grensrechter moet dit toch gezien hebben, als je op 1 lijn loopt, ongeacht welke kant je loopt, zie je dat hij die bal duidelijk met de hand meeneemt... ?
Van de site van de Fifa...
Elk wedstridj heeft een klein verslagje en een key moment.
Ik was wel benieuwd wat dit bij Ierland zou zijn...

France 1-1 Republic of Ireland (first leg 1-0)
Goals: William Gallas 103 (France); Robbie Keane 32 (Republic of Ireland)

The story of the game
Hosts France were kept completely quiet in the first half by an Ireland team burning with passion, conviction and the desire to battle for every ball. Robbie Keane’s strike not long after the half-hour was just reward for the efforts the visitors had put in and it took heroics from France goalkeeper Hugo Lloris to limit the damage to one goal. Les Bleus came into the contest after the break but remained vulnerable to Irish attacks, meaning the tie had to be resolved in extra time, when William Gallas equalised to send his team through to their fourth consecutive finals.

The key moment
After 180 hard-fought minutes, the fate of both teams was decided by a moment of drama in extra time. The outcome remained in the balance until the very last second, and when the final whistle was blown the disappointed Irish could hold their heads up high.

The man of the match
France have long been looking for a successor to Fabien Barthez and they have found the perfect candidate in Hugo Lloris. In this game, as in the opening leg, the Lyon No1 bolstered his burgeoning reputation with a string of top-class saves.

Undecided Undecided
Ierland vraagt een replay aan bij FIFA.

Kans is natuurlijk 0% (en helaas kan dat ook niet anders) maar ik geef ze groot gelijk dat ze het aanvragen.
Kut Fransen!
Bumme Wrote:Ierland vraagt een replay aan bij FIFA.

is martin jol coach van ierland of zo?
gittermaster Wrote:Van de site van de Fifa...
Elk wedstridj heeft een klein verslagje en een key moment.
Ik was wel benieuwd wat dit bij Ierland zou zijn...

France 1-1 Republic of Ireland (first leg 1-0)
Goals: William Gallas 103 (France); Robbie Keane 32 (Republic of Ireland)

The story of the game
Hosts France were kept completely quiet in the first half by an Ireland team burning with passion, conviction and the desire to battle for every ball. Robbie Keane’s strike not long after the half-hour was just reward for the efforts the visitors had put in and it took heroics from France goalkeeper Hugo Lloris to limit the damage to one goal. Les Bleus came into the contest after the break but remained vulnerable to Irish attacks, meaning the tie had to be resolved in extra time, when William Gallas equalised to send his team through to their fourth consecutive finals.

The key moment
After 180 hard-fought minutes, the fate of both teams was decided by a moment of drama in extra time. The outcome remained in the balance until the very last second, and when the final whistle was blown the disappointed Irish could hold their heads up high.

The man of the match
France have long been looking for a successor to Fabien Barthez and they have found the perfect candidate in Hugo Lloris. In this game, as in the opening leg, the Lyon No1 bolstered his burgeoning reputation with a string of top-class saves.

Undecided Undecided


Schandalig. De handsbal wordt volkomen genegeerd.
Huntelaar valt in de 84e minuut in en scoort 2x. Milan wint met 2-0 !
De ommekeer?
Bumme Wrote:Huntelaar valt in de 84e minuut in en scoort 2x. Milan wint met 2-0 !
De ommekeer?

Laten we het hopen!

EN wat een goal Notworthy
Die tweede was idd geniaal Notworthy
laatste 4minuten live, mooi om te zien Smile

[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=goJi7-i3FzE[/youtube]