FTM Forum

Full Version: Oranje-topic
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
En dan wordt ook nog eens onze beste man uit de wedstrijd geslagen Icon_evil
FC Petr Wrote:Ik ben niet negatief over het spel, maar zie graag de coach vertrekken. :wink:
Ik vind de actie rondom van Bommel ook een flater, maar het gaat me toch om het resultaat. Zelfs met een dergelijk elftal spelen we Bulgarije compleet van de mat op eigen veld en dat is het belangrijkste. Het maakt me niet uit met wie we het doen.
Eindelijk een aantrekkelijk Nederlands elftal gezien, pffff...........'t werd ook wel eens tijd. :|
Wie gaat er nu als nieuwe spits opgeroepen worden? Tim Janssen?
Ik hoop dat die ellendige negatievelingen nu ook eens bekennen dat het vandaag heel goed was. Met die grote bekken altijd als het slecht gaat. Er is geen enkel land die in uitwedstrijden zo durft te spelen.

En ga nu niet zeggen dat het maar Bulgarije is. Frankrijk verliest ook van Schotland en Engeland speelt thuis 0-0 tegen Macedonie. En ga zo maar verder.
Ach, 't was maar Bulgarije..... :lol:
ik vond het erg goed, mooie pot om te zien. sar, sneijder en persie waren goed, de jong ook de tweede helft. mathijssen had wat schoonheidfoutjes, maar was sterk samen met ooijer.

jammer dat frits b opeens analist is. gaat iedereen vast hem weer napraten en zeggen dat babel goed was. hij heeft een leuk schot als hij naar binnen trekt, maar voor de rest vind ik hem niet veel beter dan romano denneboom.

robben viel ook tegen vandaag, maar dat lag meer aan het veld dacht ik.

volgens mij wordt huntelaar opgeroepen. persie moet lekker weer uit de spits, ook al heeft hij in de jeugd daar vaak gespeeld, het is geen echte spits. en ook als hij rechts of links staat switchen ze vaak genoeg om hem af en toe centraal te laten spelen.
kuiper Wrote:Ik hoop dat die ellendige negatievelingen nu ook eens bekennen dat het vandaag heel goed was. Met die grote bekken altijd als het slecht gaat. Er is geen enkel land die in uitwedstrijden zo durft te spelen.

En ga nu niet zeggen dat het maar Bulgarije is. Frankrijk verliest ook van Schotland en Engeland speelt thuis 0-0 tegen Macedonie. En ga zo maar verder.

Totaal mee eens!! Er goede en leuke wedstrijd van Nederland, alleen jammer van die ongelooflijke fout bij die goal. Nederland had gewoon echt pech. Eerst Kuijt die eraf moest, 2 keer de lat geraakt en ook nog eens wat ballen vlak voorlangs. Jammer dat Sneijder niet wat scherper was met zijn schoten. Met iets meer geluk neem je gewoon 3 punten mee uit Bulgarije. Leuke pot, redelijk goed resultaat. Alleen jammer dat die zeikerds hier alleen posten als er weer wat te klagen valt.
FC Petr Wrote:Wat doen jongens als Babel en De Jong eigenlijk in het Nederlands elftal. #-o

Mister negatief, wie zou je dan op die plek willen zien?
Lamme Lennie Wrote:
FC Petr Wrote:Wat doen jongens als Babel en De Jong eigenlijk in het Nederlands elftal. #-o

Mister negatief, wie zou je dan op die plek willen zien?

Voor Babel :-k .....niemand, gisteren bewees hij dat ie een goede invaller kan zijn achter Robben en van Persie.

Voor De Jong.......Edgar, Mark, Stijn, Cocu en zelfs Theo zijn naar mijn idee allemaal betere voetballers op het middenveld.
Vooral de eerste helft vond ik Nigel tegenvallen, de tweede helft trok hij zich wat op aan zijn medespelers.

Maar om nu opeens overdreven positief te gaan doen over het team van San Marco......laten we oordelen na de poule wedstrijden en niet n.a.v. dit ene voorval. :wink:
Lamme Lennie Wrote:
kuiper Wrote:Ik hoop dat die ellendige negatievelingen nu ook eens bekennen dat het vandaag heel goed was. Met die grote bekken altijd als het slecht gaat. Er is geen enkel land die in uitwedstrijden zo durft te spelen.

En ga nu niet zeggen dat het maar Bulgarije is. Frankrijk verliest ook van Schotland en Engeland speelt thuis 0-0 tegen Macedonie. En ga zo maar verder.

Totaal mee eens!! Er goede en leuke wedstrijd van Nederland, alleen jammer van die ongelooflijke fout bij die goal. Nederland had gewoon echt pech. Eerst Kuijt die eraf moest, 2 keer de lat geraakt en ook nog eens wat ballen vlak voorlangs. Jammer dat Sneijder niet wat scherper was met zijn schoten. Met iets meer geluk neem je gewoon 3 punten mee uit Bulgarije. Leuke pot, redelijk goed resultaat. Alleen jammer dat die zeikerds hier alleen posten als er weer wat te klagen valt.

Ik voel me aangesproken. Goede wedstrijd van Nederland, absoluut. Ook mooi dat we hebben gewonnen en met de 3 punten naar huis gaan.

Iemand de afstandsschoten van Sneijder geteld, terwijl Robben en van Persie vrij stonden? Ik wel. 6x.
niet overdrijven Muk.... Wink
Het waren er misschien 2 of 3, maar laten we eerlijk wezen, het was een zeer onzekere, niet-klemvaste keeper en Sneijder heeft een goed schot.
FC Petr Wrote:
Lamme Lennie Wrote:
FC Petr Wrote:Wat doen jongens als Babel en De Jong eigenlijk in het Nederlands elftal. #-o

Mister negatief, wie zou je dan op die plek willen zien?

Voor Babel :-k .....niemand, gisteren bewees hij dat ie een goede invaller kan zijn achter Robben en van Persie.

Voor De Jong.......Edgar, Mark, Stijn, Cocu en zelfs Theo zijn naar mijn idee allemaal betere voetballers op het middenveld.
Vooral de eerste helft vond ik Nigel tegenvallen, de tweede helft trok hij zich wat op aan zijn medespelers.

Maar om nu opeens overdreven positief te gaan doen over het team van San Marco......laten we oordelen na de poule wedstrijden en niet n.a.v. dit ene voorval. :wink:

Vorige week oordeelde iedereen nog naar de gebeurtenissen die recent spelen/speelden (Bommel en Nistelrooy) en nu moeten we, omdat NL goed speelde ineens oordelen op alle wedstrijden?
Matador! Wrote:
FC Petr Wrote:
Lamme Lennie Wrote:
FC Petr Wrote:Wat doen jongens als Babel en De Jong eigenlijk in het Nederlands elftal. #-o

Mister negatief, wie zou je dan op die plek willen zien?

Voor Babel :-k .....niemand, gisteren bewees hij dat ie een goede invaller kan zijn achter Robben en van Persie.

Voor De Jong.......Edgar, Mark, Stijn, Cocu en zelfs Theo zijn naar mijn idee allemaal betere voetballers op het middenveld.
Vooral de eerste helft vond ik Nigel tegenvallen, de tweede helft trok hij zich wat op aan zijn medespelers.

Maar om nu opeens overdreven positief te gaan doen over het team van San Marco......laten we oordelen na de poule wedstrijden en niet n.a.v. dit ene voorval. :wink:

Vorige week oordeelde iedereen nog naar de gebeurtenissen die recent spelen/speelden (Bommel en Nistelrooy) en nu moeten we, omdat NL goed speelde ineens oordelen op alle wedstrijden?

Lijkt me vrij logisch.....

Nederland heeft alleen nog maar slecht voetbal laten zien, gisteren werd dat eindelijk is doorbroken, leek me dus heel redelijk om ze juist daarvoor wat krediet te geven. :roll:
FC Petr Wrote:
Lamme Lennie Wrote:
FC Petr Wrote:Wat doen jongens als Babel en De Jong eigenlijk in het Nederlands elftal. #-o

Mister negatief, wie zou je dan op die plek willen zien?

Voor Babel :-k .....niemand, gisteren bewees hij dat ie een goede invaller kan zijn achter Robben en van Persie.

Voor De Jong.......Edgar, Mark, Stijn, Cocu en zelfs Theo zijn naar mijn idee allemaal betere voetballers op het middenveld.
Vooral de eerste helft vond ik Nigel tegenvallen, de tweede helft trok hij zich wat op aan zijn medespelers.

Maar om nu opeens overdreven positief te gaan doen over het team van San Marco......laten we oordelen na de poule wedstrijden en niet n.a.v. dit ene voorval. :wink:

Dus Babel mag nu opeens wel weer blijven? :roll:

Dan de vervangers voor de Jong.
- Davids: Wissel bij de Spurs en nu echt wel passé, meen je dat nou echt?
- Mark: Lekkere reële optie op dit moment
- Stijn: Kan ik in meegaan, maar die is niet veel beter
- Cocu: Ik hoop dat je weet dat hij niet meer beschikbaar is
- Theo: Geblesseerd en zeker niet beter dan De Jong

Bovenstaand rijtje zegt genoeg lijkt mij.

Als we pas mogen oordelen na de poule-wedstrijden, waarom wordt er dan wel direct geoordeeld als er een wedstrijd slecht wordt gespeeld?

Je zegt dat ze alleen maar slecht hebben gespeeld de laatste wedstrijden. Vond je het slecht tegen Ierland?
Mukkus Wrote:
Lamme Lennie Wrote:
kuiper Wrote:Ik hoop dat die ellendige negatievelingen nu ook eens bekennen dat het vandaag heel goed was. Met die grote bekken altijd als het slecht gaat. Er is geen enkel land die in uitwedstrijden zo durft te spelen.

En ga nu niet zeggen dat het maar Bulgarije is. Frankrijk verliest ook van Schotland en Engeland speelt thuis 0-0 tegen Macedonie. En ga zo maar verder.

Totaal mee eens!! Er goede en leuke wedstrijd van Nederland, alleen jammer van die ongelooflijke fout bij die goal. Nederland had gewoon echt pech. Eerst Kuijt die eraf moest, 2 keer de lat geraakt en ook nog eens wat ballen vlak voorlangs. Jammer dat Sneijder niet wat scherper was met zijn schoten. Met iets meer geluk neem je gewoon 3 punten mee uit Bulgarije. Leuke pot, redelijk goed resultaat. Alleen jammer dat die zeikerds hier alleen posten als er weer wat te klagen valt.

Ik voel me aangesproken. Goede wedstrijd van Nederland, absoluut. Ook mooi dat we hebben gewonnen en met de 3 punten naar huis gaan.

Het is zonde dat we niet met 3 punten naar huis gaan. Ik zie ze ook liever slecht spelen en winnen zoals tegen Luxemburg. Maar daar was ook ongeveer niemand het mee eens.
Lamme Lennie Wrote:
FC Petr Wrote:
Lamme Lennie Wrote:
FC Petr Wrote:Wat doen jongens als Babel en De Jong eigenlijk in het Nederlands elftal. #-o

Mister negatief, wie zou je dan op die plek willen zien?

Voor Babel :-k .....niemand, gisteren bewees hij dat ie een goede invaller kan zijn achter Robben en van Persie.

Voor De Jong.......Edgar, Mark, Stijn, Cocu en zelfs Theo zijn naar mijn idee allemaal betere voetballers op het middenveld.
Vooral de eerste helft vond ik Nigel tegenvallen, de tweede helft trok hij zich wat op aan zijn medespelers.

Maar om nu opeens overdreven positief te gaan doen over het team van San Marco......laten we oordelen na de poule wedstrijden en niet n.a.v. dit ene voorval. :wink:

Dus Babel mag nu opeens wel weer blijven? :roll:

Dan de vervangers voor de Jong.
- Davids: Wissel bij de Spurs, meen je dat nou echt? Ja, Ik meen dit echt.
- Mark: Lekkere reele optie op dit moment. Helaas, verkloot door de coach.
- Stijn: Kan ik in meegaan, maar die is niet veel beter.
- Cocu: Ik hoop dat je weet dat hij niet meer beschikbaar is. Helaas ja.
- Theo: Geblesseerd en zeker niet beter dan De Jong. Toch wel, betere opbouw, pass, schot....
Bovenstaand rijtje zegt genoeg lijkt mij. inderdaad. :8:

Als we pas mogen oordelen na de poule-wedstrijden, waarom wordt er dan wel direct geoordeeld als er een wedstrijd slecht wordt gespeeld?

Je zegt dat ze alleen maar slecht hebben gespeeld de laatste wedstrijden. Vond je het slecht tegen Ierland?
vriendschappelijk Ierland (B)om nog maar over het resultaat van Ierland tegen Cyprus te zwijgen. :lol:

LL, we hebben meer dan één slechte wedstrijd gespeeld. :roll: en na elke wedstrijd heb je natuurlijk postieve en negatieve kritiek.
Er is toch ook na deze wedstrijd kritiek geleverd........lovende kritiek wel te verstaan.

Wat ik bedoel te zeggen is dat het tot deze wedstrijd bagger was, maar er weer wat hoop is in bange dagen, dus dat nog geen eindoordeel kan worden gegeven.
Dus je rekent Ierland B niet mee, maar Luxemburg wel? #-o
Lamme Lennie Wrote:Dus je rekent Ierland B niet mee, maar Luxemburg wel? #-o

Wat is er LL, hoofdpijn?
Waar staat dat Ierland niet wordt meegerekend?
Als Cyprus al met 5-2 kan winnen van Ierland A.........tsja, meer heb ik eigenlijk niet te zeggen. :|
FC Petr Wrote:Waar staat dat Ierland niet wordt meegerekend?

FC Petr Wrote:Nederland heeft alleen nog maar slecht voetbal laten zien, gisteren werd dat eindelijk is doorbroken

Als je dat aangeeft reken je Ierland dus niet mee, want daar speelden ze wel goed. Dus niet alleen de slechte wedstrijden eruit pikken he?
Lamme Lennie Wrote:
FC Petr Wrote:Waar staat dat Ierland niet wordt meegerekend?

FC Petr Wrote:Nederland heeft alleen nog maar slecht voetbal laten zien, gisteren werd dat eindelijk is doorbroken

Als je dat aangeeft reken je Ierland dus niet mee, want daar speelden ze wel goed. Dus niet alleen de slechte wedstrijden eruit pikken he?

Ierland, zucht...... :|

Nogmaals, Cyprus won gisteren met bijna dezelfde cijfers tegen een niet verzwakt Ierland.
Maar okee, we speelde die sterke Ieren wel even van de mat.....nu nog het topland Albanie. :wink:
Dus omdat Ierland verliest van Cyprus is het opeens geen goede wedstrijd meer van Nederland? Zucht inderdaad.

Is Engeland nu ook geen topland meer omdat ze thuis gelijkspelen tegen Macedonie? En is Frankrijk bagger omdat ze van Schotland verliezen?
toch is overduidelijk geworden dat van basten hopeloos slecht gemanaged heeft. huntelaars geblesseerd, kuijt eraf, zit je daar lekker met je afgeschreven nistelrode.

heeft hij gewoon stom aangepakt. staat los van goede of slechte wedstrijden.
Dat is de discussie niet Waf. Het gaat erom dat er altijd een excuus gezocht wordt als Nederland goed heeft gespeeld en alleen het negatieve be nadrukt wordt.
Lamme Lennie Wrote:Alleen jammer dat die zeikerds hier alleen posten als er weer wat te klagen valt.

Mukkus Wrote:Ik voel me aangesproken. Goede wedstrijd van Nederland, absoluut. Ook mooi dat we hebben gewonnen en met de 3 punten naar huis gaan.

Dan laat mij ook maar een zeikerd zijn. Ik kan onmogelijk blij zijn met een 1-1 tegen Bulgarije. Al spelen ze de sterren van de hemel, die 3 punten zijn toch ook niet onbelangrijk. En inderdaad, tegen Luxemburg werden wel die 3 punten meegenomen, en ja daar loop ik over te klagen want die wedstrijd was niet om aan te zien. Dus verwacht ik dan te veel van het Nederlands elftal als ik graag zie dat ze met een beetje fatsoenlijk voetbal tegen dit kaliber tegenstanders 3 punten halen?
Heb niet optimaal geconcentreerd gekeken aangezien ik op een feestje zat, maar vond het redelijk aantrekkelijk. Irriteerde me in het begin (na de wissel van Kuijt) wel aan al dat gewissel voorin.
Aardige wedstrijd. Ik ben alleen van mening dat het vooral aan Sneijder en Van Persie te danken was. Beide speelde een puike wedstrijd.

Je speelt een aardige wedstrijd, valt eindelijk eens aan, maar toch win je niet. Dan kun je niet echt tevreden zijn. We zullen zien hoe ze het woensdag doen, maar ik ben nog lang niet overtuigd. We hebben op Ierland-uit na alleen maar bedroevende wedstrijden gezien, dus erg veel krediet heeft hij ook niet.
Lamme Lennie Wrote:Dat is de discussie niet Waf. Het gaat erom dat er altijd een excuus gezocht wordt als Nederland goed heeft gespeeld en alleen het negatieve be nadrukt wordt.

daarom zeg ik ook: 'los van die discussie' merk ik op dat hij het slecht gemanaged heeft.
de nieuwe Wrote:
Lamme Lennie Wrote:Alleen jammer dat die zeikerds hier alleen posten als er weer wat te klagen valt.

Mukkus Wrote:Ik voel me aangesproken. Goede wedstrijd van Nederland, absoluut. Ook mooi dat we hebben gewonnen en met de 3 punten naar huis gaan.

Dan laat mij ook maar een zeikerd zijn. Ik kan onmogelijk blij zijn met een 1-1 tegen Bulgarije. Al spelen ze de sterren van de hemel, die 3 punten zijn toch ook niet onbelangrijk. En inderdaad, tegen Luxemburg werden wel die 3 punten meegenomen, en ja daar loop ik over te klagen want die wedstrijd was niet om aan te zien. Dus verwacht ik dan te veel van het Nederlands elftal als ik graag zie dat ze met een beetje fatsoenlijk voetbal tegen dit kaliber tegenstanders 3 punten halen?

Inderdaad, je bent een typische Nederlander. Zoals jij wilt speelt geen enkel land op deze hele wereld. Kijk de uitslagen er maar op na, er is geen één land die een paar keer magere uitslagen haalt. En laten we het over mooi voetbal maar helemaal niet hebben. Ik kijk veel voetbal, maar zie zelden een geweldige wedstrijd. En als het gebeurt, is daar vaak ook nog nederlandse invloed. Wees allemaal toch eens positief over "ons" elftal. Blij zijn met de punten en als ze goed voetballen is het mooi meegenomen. En uit tegen Bulgarije winnen niet zo heel veel landen hoor.
de nieuwe Wrote:
Lamme Lennie Wrote:Alleen jammer dat die zeikerds hier alleen posten als er weer wat te klagen valt.

Mukkus Wrote:Ik voel me aangesproken. Goede wedstrijd van Nederland, absoluut. Ook mooi dat we hebben gewonnen en met de 3 punten naar huis gaan.

Dan laat mij ook maar een zeikerd zijn. Ik kan onmogelijk blij zijn met een 1-1 tegen Bulgarije. Al spelen ze de sterren van de hemel, die 3 punten zijn toch ook niet onbelangrijk. En inderdaad, tegen Luxemburg werden wel die 3 punten meegenomen, en ja daar loop ik over te klagen want die wedstrijd was niet om aan te zien. Dus verwacht ik dan te veel van het Nederlands elftal als ik graag zie dat ze met een beetje fatsoenlijk voetbal tegen dit kaliber tegenstanders 3 punten halen?

Een gelijkspel uit tegen Bulgarije is niet eens een slechte prestatie. Eerst zeurt men dat ze zo slecht spelen tegen Luxenburg en Wit-Rusland, dat er niet aanvallend wordt gespeeld, dat ze niet dominant spelen etc. Nu gebeurt dat een wedstrijd wel en win je eigenlijk alleen niet door het gebrek aan een beetje geluk, en dan is het weer niet goed. Jij was dus alleen tevreden als ze met 3 punten naar huis gingen en goed hadden gespeeld? Ik ben tevreden omdat ze alleen punten hebben verloren door pech, niet door het vertoonde spel. En aan pech doe je niets!