FTM Forum

Full Version: Oranje-topic
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Beter zorgen we dat die laatste wedstrijd tegen de Schotten er niet meer toe doet, want dat gaan we sowieso niet winnen daar.
Eindelijk Tim de Cler Hakkuh

Op zich prima opstelling. Nu nog Van Persie voor Babel en Ooijer voor Melchiot en ik vind het prima.
Als we met deze spelers op het EK staan, kunnen we idd lachen!
Babel is dramatisch. Nu al haha,
Ehm, ik vind het best een leuke pot tot nu toe. Cler en Sneijder spelen goed, Vaart en Huntelaar zijn erg actief en storen nuttig en Gio en de Zeeuw schuiven goed door. Babel nauwelijks gezien en wie staat er eigenlijk centraal achterin?
Ik verwachtte er erg weinig van, maar get was gewoon een erg goede pot! De Zeeuw speelde erg sterk (waar (was Modric?) en met Huntelaar, vd Vaart en Sneijder voorin weet je gewoon dat je kansen creeert.

Wat een hond die Appelvlaai trouwens, om na 10 minuten gespeeld te hebben even het shirtje van Modric te jatten [-X
Goeie pot zeg ! Mag ook eens gezegd worden....
Froger hou ajb je bek dicht..... [-o<
Tripplexxx Wrote:Froger hou ajb je bek dicht..... [-o<

haha :lol:

Mooie pot inderdaad.
Gerben Zonderland Wrote:Ehm, ik vind het best een leuke pot tot nu toe. Cler en Sneijder spelen goed, Vaart en Huntelaar zijn erg actief en storen nuttig en Gio en de Zeeuw schuiven goed door. Babel nauwelijks gezien en wie staat er eigenlijk centraal achterin?

ik heb uiteraard weer op bijbal gelet, en behalve 1 tikkie terug en 1 tikkie breed heeft deze hardloper HELEMAAL NIETS goed gedaan. ik voel me echt een roepende in de woestijn, maar goed, bij kluivert heeft het ook 8 jaar geduurd.

verder vond ik dat iedereen goed speelde. maar ik vond kroatie echt tranentrekkend slecht. jammer dat we met z'n 10-en speelden, anders was de uitslag groter geweest.

erg goeie invalbeurt van appelvlaai trouwens. =D>
waf Wrote:
Gerben Zonderland Wrote:Ehm, ik vind het best een leuke pot tot nu toe. Cler en Sneijder spelen goed, Vaart en Huntelaar zijn erg actief en storen nuttig en Gio en de Zeeuw schuiven goed door. Babel nauwelijks gezien en wie staat er eigenlijk centraal achterin?

ik heb uiteraard weer op bijbal gelet, en behalve 1 tikkie terug en 1 tikkie breed heeft deze hardloper HELEMAAL NIETS goed gedaan. ik voel me echt een roepende in de woestijn, maar goed, bij kluivert heeft het ook 8 jaar geduurd.

verder vond ik dat iedereen goed speelde. maar ik vond kroatie echt tranentrekkend slecht. jammer dat we met z'n 10-en speelden, anders was de uitslag groter geweest.

erg goeie invalbeurt van appelvlaai trouwens. =D>

Zelfs Van Basten vond Babel slecht :eeeek:
Ik heb alleen de goals gezien en kan dus niet oordelen. Wat me wel erg opviel was dat vooral bij de 1 en 2-0 er schandalig slecht verdedigd werd doro Kroatie :eeeek:

Al met al lekkere overwinning. FF lekker verwachtingen creeren naar de rest van Europa en dan op het EK na 3 potjes naar huis :8: Ach, mss komt het nog wel goed met Ruudje en v Persie als extra kwaliteiten erbij. De Cler lekker laten staan en Ooijer erbij achterin.
Achterin stond het als een huis, daar is Ooijer echt niet nodig ! Eerder onnodig, wel een goede reserve natuurlijk.
De Cler uiteraard laten staan, Babel eruit en Persie erin en evt Nistel ipv Huntelaar en je hebt een goed team, met een goede bank.
Fabian Wrote:Achterin stond het als een huis, daar is Ooijer echt niet nodig ! Eerder onnodig, wel een goede reserve natuurlijk.
De Cler uiteraard laten staan, Babel eruit en Persie erin en evt Nistel ipv Huntelaar en je hebt een goed team, met een goede bank.

heitinga is nu goed in vorm. dat is ook wel eens anders. maar als hij in vorm blijft zou je ooijer nog rechtsback kunnen zetten ipv melchiot. ook kromkamp in goede doen vind ik daar een betere optie, omdat de rechterkant helemaal open ligt.
Melchiot kan gister mss goed gespeeld hebben idd, maar normaal is dat 1 groot drama imo!
Ekslem Wrote:Melchiot kan gister mss goed gespeeld hebben idd, maar normaal is dat 1 groot drama imo!

Opbouwend was hij goed. Verdedigend heeft hij niet veel te doen gehad, want de kroatische aanvallen gingen vooral door het midden, dus daar was hij niet op te beoordelen. Ooijer vind ik verdedigend beter en is qua opbouwen minstens zo goed.
Hetzelfde geldt voor Kromkamp, zoals waf ook zegt. Melchiot is nooit een strakke verdediger geweest, want dat leren ze je niet bij Ajax. :wink:
waf Wrote:verder vond ik dat iedereen goed speelde. maar ik vond kroatie echt tranentrekkend slecht.
Dat vond ik dus ook. Deed me een beetje denken aan de klassieker afgelopen zondag. De uitslag en de timing van de goals was ook nog eens nagenoeg hetzelfde :eeeek:

En het is maar een oefenwedstrijd, maar die Kroaten zijn eerzuchtig en in Split met 3-0 winnen staat gewoon. En dan ook nog eens leuk om naar te kijken! Hopen dat Van Persie gewoon fit is en blijft voor het EK, dan kan het nog leuk worden!
Achterin stond het weer eens goed, en dat is ook wel weer eens fijn. Johnny moet in deze vorm altijd spelen en ook in mindere vorm is hij beter dan Bouma. Weg met die Bouma! Ook op linksback want De Cler was prima, eindelijk krijgt hij eens een kans. Ik zie ook veel liever Ooijer dan Melchiot al vond ik die laatste niet slecht gisteren. En Matthijssen was ook weer eens oke.
En ik vond Huntelaar weer erg sterk aan de bal, stuk sterker dan Ruud normaliter. Wordt misschien nog een moeilijke keuze komende zomer, ik zou het iig niet weten momenteel...
Heb de wedstrijd niet gezien, na 10 minuten zag ik waar is de mol in beeld en weer een reclame voor dancing queen. Besloot om toen maar iets anders te gaan kijken, al helemaal omdat Froger de analyse zou doen.
Wat een kutzender is dat SBS toch.
Depor Wrote:Heb de wedstrijd niet gezien, na 10 minuten zag ik waar is de mol in beeld en weer een reclame voor dancing queen. Besloot om toen maar iets anders te gaan kijken, al helemaal omdat Froger de analyse zou doen.
Wat een kutzender is dat SBS toch.

En enige voetbalgerelateerde gast (FdeB) heeft nauwelijks iets kunnen/mogen/willen zeggen, omdat die blonde kwaakdoos, die andere dikke F1-reporter en een weggepoetste tenniscoach die fan is van PSV van Edward alle ruimte kregen... #-o
Quote:Kluivert op schot voor Lille
door onze Telesportredactie
LILLE - Patrick Kluivert heeft zijn club Lille zaterdagavond naar een thuiszege op Rennes (3-1) geleid. De spits maakte het eerste en tweede doelpunt voor de Franse club die dankzij de zege aansluiting met de middenmoot vond.

Kluivert, die een geïnspireerde indruk maakte, benutte in de 42e minuut een strafschop en sloeg in de 53e minuut opnieuw toe. Een kwartier voor tijd kreeg de geboren Amsterdammer een publiekswissel. Kluivert kwam dit seizoen wegens blessures slechts acht duels voor Lille in actie.

Selecteren, die gast! Misschien doet hij het wel heel leuk in Oranje! Undecided
1-0 Oostenrijk, ik vond Timmer er niet helemaal goed uitzien, schot leek houdbaar.. :|
Voyou Wrote:1-0 Oostenrijk, ik vond Timmer er niet helemaal goed uitzien, schot leek houdbaar.. :|

Kan een keeper volgens mij weinig aan doen als je van de verdediger rustig een bal mag aannemen en vervolgens alle ruimte van diezelfde verdediger krijgt om er iets leuks mee doen.
Timmer en Heitinga gingen niet vrijuit bij de eerste vond ik, al kreeg die gast de bal een beetje gelukkig mee. Timmer zit er bij de 2e goal ook flink naast zeg. Ik zeg: Pietje! :Big Grin
2 fouten van Timmer al! En stond Mathijsen bij die 2-0 lucht te dekken? Heeft die gast altijd
Wat een wijf is die Timmer zeg en Mathijsen :eeeek:
Ach het is weer eens een vriendschappelijk potje. Spelers maken zich blijkbaar niet druk, waarom "wij" wel....
Timmer: cry

Mathijsen: cry
Overdune Wrote:Timmer: cry

Mathijsen: cry

En zeker niet te vergeten Heitinga #-o (Bij de eerste goal)
Ik maak me niet druk hoor en ook al zouden de spelers er totaal niet mee bezig zijn, dit is enorm treurig. Maar beter wat kut oefenpotjes en dat we er op het EK staan dan andersom.
Feits Wrote:
Overdune Wrote:Timmer: cry

Mathijsen: cry

En zeker niet te vergeten Heitinga #-o (Bij de eerste goal)

Maakt t weer een beetje goed [-o<