FTM Forum

Full Version: Oranje-topic
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Fabian Wrote:alhoewel dat bij p$v weer problemen geeft, daar hebben ze alleen onder 15 lopen, voor Fons S.

Fabian Wrote:Makkelijk scoren hoor, en dat in ongeveer elk topic! Zo zie je maar hoe origineel en ludiek die calimero's zijn.... .
de nieuwe Wrote:
Fabian Wrote:alhoewel dat bij p$v weer problemen geeft, daar hebben ze alleen onder 15 lopen, voor Fons S.

Fabian Wrote:Makkelijk scoren hoor, en dat in ongeveer elk topic! Zo zie je maar hoe origineel en ludiek die calimero's zijn.... .

Huh ? Elk topic Fonsie S. ?
@Fabian: bedoel je hiermee --> p$v, dat PSV zo nu en dan nog eens wat geld binnenhaalt met Europess voetbal of wat?
Fabian Wrote:
de nieuwe Wrote:
Fabian Wrote:alhoewel dat bij p$v weer problemen geeft, daar hebben ze alleen onder 15 lopen, voor Fons S.

Fabian Wrote:Makkelijk scoren hoor, en dat in ongeveer elk topic! Zo zie je maar hoe origineel en ludiek die calimero's zijn.... .

Huh ? Elk topic Fonsie S. ?
Huh ? Elk topic Ajax v. Kopenhagen ?
Haha, wat een onzin wordt er weer geschreven zeg.
- Vreemd dat ze in de Arena trainen? De wedstrijd wordt ook in de Arena gespeeld! Wat is daar dan vreemd aan?
- Kom je 2 man tekort voor een partijtje, dan vraag je toch spelers die er toch rondlopen? Of moest Bassie de cateringmedewerkster vragen om mee te doen?
- En dan zeiken over een trainingspartijtje!!! Hallo, een trainingspartijtje!!!! Jammer dat er alleen wordt gerept over de 2 jong-ajacieden en de fysio, maar dat nergens wordt genoemd dat het basisteam een deel met 10 man speelde omdat Mathijssen uitviel.
- En Stekelenburg keept natuurlijk gewoon de 2e helft.
Quote:Inleg terug als Clarence Seedorf penalty mist

15/11/2006 8 :51

De terugkeer van Clarence Seedorf is niet onopgemerkt gebleven. Ook de wedkantoren hebben de verloren zoon in de armen gesloten met enkele opmerkelijke weddenschappen.
Want over in de armen gesloten gesproken. Zo krijg je bij Unibet je inzet vijftien keer uitbetaald als Seedorf na een doelpunt in de armen springt van bondscoach Marco van Basten. De knipoog naar het verleden bij Oranje ontbreekt niet. In het geval Seedorf tegen Engeland een strafschop mist, krijgen alle deelnemers hun inleg terug.


:lol:
de nieuwe Wrote:
Fabian Wrote:
de nieuwe Wrote:
Fabian Wrote:alhoewel dat bij p$v weer problemen geeft, daar hebben ze alleen onder 15 lopen, voor Fons S.

Fabian Wrote:Makkelijk scoren hoor, en dat in ongeveer elk topic! Zo zie je maar hoe origineel en ludiek die calimero's zijn.... .

Huh ? Elk topic Fonsie S. ?
Huh ? Elk topic Ajax v. Kopenhagen ?

Nu zelfs hier dus!!!! Makkelijk scoren hoor....... :razz:
Opmerkelijken weddenschappen bij wedkantoren
Gepubliceerd op 15-11-06 om 10:11

Het kwam voor iedereen als verassing dat Clarence Seedorf terug bij de selectie is. Op de wedkantoren is dat ook niet onopgemerkt gebleven. Unitbet geeft de leden namelijk de kans een aantal opmerkelijke weddenschappen te verrichten.

Bij het online wedkantoor kun je namelijk inzetten op Clarence Seedorf. Mist hij een penalty krijg je jouw inzet gewoon terug, scoort hij en springt hij in de armen van bondscoach Marco van Basten dan kun je vijftien keer je inzet terugverwachten.
'Leonardo in beeld bij Nederlands Elftal'
Gepubliceerd op 15-11-06 om 10:07

Bondscoach Marco van Basten heeft Leonardo op zijn lijstje voor selectie van het Nederlands Elftal staan, zo meldt Algemeen Dagblad-journalist Chris van Nijnatten in zijn wekelijkse column. De NAC-aanvaller krijgt binnenkort een Nederlands paspoort, waardoor hij mag uitkomen voor Oranje.

De onthulling van Van Nijnatten is betrouwbaar te noemen, aangezien hij als chef sport van het Algemeen Dagblad het Nederlands Elftal en NAC Breda goed kent.

"Ook bij Van Basten staat hij op een van zijn lijstjes. Zodra Leonardo zijn paspoort binnen heeft, zou het zo maar kunnen dat hij snel wordt opgeroepen voor een stage bij het Nederlands elftal. Dat is gisteren informeel bevestigd in Noordwijk, waar Oranje zich voorbereidt op de rentree van Clarence Seedorf in de nationale ploeg", aldus Van Nijnatten.
cry
dus van nijnatten zei dat oranje zich voorbereidt op 'de rentree van clarence seedorf'? :roll:

hebben ze dan wel tijd over om zich voor te bereiden op de wedstrijd?
Fabian Wrote:De training was IN de arena, vandaar CC.

zag het gisteravond laat inderdaad. vreemd dat ze daar 's middags al trainden. meestal toch alleen de avond voor de wedstrijd? het is ook allemaal niet zo erg, maar ik sluit niet uit dat die fysio ook een ajacied is. Icon_twisted
Fabian Wrote:
de nieuwe Wrote:
Fabian Wrote:
de nieuwe Wrote:
Fabian Wrote:alhoewel dat bij p$v weer problemen geeft, daar hebben ze alleen onder 15 lopen, voor Fons S.

Fabian Wrote:Makkelijk scoren hoor, en dat in ongeveer elk topic! Zo zie je maar hoe origineel en ludiek die calimero's zijn.... .

Huh ? Elk topic Fonsie S. ?
Huh ? Elk topic Ajax v. Kopenhagen ?

Nu zelfs hier dus!!!! Makkelijk scoren hoor....... :razz:
Calimero
Xtragaap4de

Seedorf iig de beste middenvelder aan Nederlandse kant.
Lamme Lennie Wrote:Xtragaap4de

Seedorf iig de beste middenvelder aan Nederlandse kant.

Ik vond hem, vooral de 2e helft, degelijk spelen. Goed overzicht, aardige passes, op zijn positie blijven spelend en ook verdedigend werk opknappen als dat nodig was. Niks mis met Seedorf vandaag. =D>
De wedstrijd was iig pretty boring, maar dat vind ik vriendschappelijke potjes meestal.

vd Vaart liet een aantal mooie dingen zien.
Seedorf was solide, maar speelde imo af en toe bewust met de rem erop. Daarmee bedoel ik zo nu en dan een balletje breed waar hij normaliter voor meer risico had gekozen.
Verdediging vond ik wederom uitermate onzeker overkomen! Emmanuelson begint me steeds beter te bevallen, maar zoals al eerder aangegeven kan hij niet verdedigen. Als opkomende back zonder vaste tegenstander is ie echter zeer bruikbaar!
Quote:'Van Basten passeerde Sneijder voor Seedorf'

16/11/2006 10:01

Clarence Seedorf heeft zijn rentree in Oranje niet te danken aan de afmelding van Wesley Sneijder. Volgens het Algemeen Dagblad heeft bondscoach Marco van Basten zelf besloten de Ajacied te passeren ten faveure van de routinier van AC Milan. Die lezing werd bevestigd door Ajax, aldus het AD.
Sneijder zou zondagavond vol verbazing hebben gereageerd toen bleek dat hij niet in de selectie zat en Seedorf wel. De spelmaker van Ajax kampte met knieklachten, maar dacht met rust op maandag op tijd speelklaar te zijn voor het duel met Engeland op woensdag. Sneijder had dat Van Basten ook verteld.

Van Basten hakte vervolgens zelf de knoop door met een smachtende Seedorf achter de hand. En wekte daarmee de indruk dat Seedorfs charmeoffensief nog succesvoller is geweest dan hij zelf schoorvoetend al had bekend.


Van Basten :^o :^o :^o
bassie weet niet meer hoe hij zich overal ui moet kletsen
Schaars en Urby moeten gewoon nog een paar jaartjes bij jong Oranje meeballen.
De bondscoach moet eerst maar een paar jaartjes jong Oranje gaan trainen.

Marco eruit Ruud erin. :|
En, heeft Ruud nog gescoord dit weekend?
KJH maakte er twee en gaf ook nog eens een assist, dat laatste heb ik Ruud nog nooit zien doen.............
Bumme Wrote:En, heeft Ruud nog gescoord dit weekend?
KJH maakte er twee en gaf ook nog eens een assist, dat laatste heb ik Ruud nog nooit zien doen.............

:lol:
Van Basten zat gisteren bij AZ-Excelsior, o.a. voor Koevermans. En iedereen was lovend over zijn prestatie; 2 goals, 2 assists! Tegen Excelsior!
Van mij mag ie best en kans krijgen. Doet het erg goed op het moment. Hij mag echter de schoenen van Ruud nog niet poetsen :8:
Ekslem Wrote:Van mij mag ie best en kans krijgen. Doet het erg goed op het moment.

Ben ik met je eens. Maar de reacties waren erg overdreven, nu Huntelaar uit vorm is, werd de Koef indirect al gebombardeerd tot 'de redder van Oranje'....
Mukkus Wrote:
Ekslem Wrote:Van mij mag ie best en kans krijgen. Doet het erg goed op het moment.

Ben ik met je eens. Maar de reacties waren erg overdreven, nu Huntelaar uit vorm is, werd de Koef indirect al gebombardeerd tot 'de redder van Oranje'....

Hier heb ik me inderdaad ook mateloos aan gestoord. Zowel tegen Koef als tegen van Gaal werd er over gemekkerd. De eerstvolgende interland is pas in FEBRUARI!!!! :roll:
Van Gaal pareerde de opmerking mooi door te zeggen dat van Basten voor alle spelers van zowel AZ als voor die van Excelsior op de tribune zat.
V Basten zou best weleens die Bruins op kunnen roepen!
Ik denk dat ie Gyan wil naturaliseren.....
*hop*

Mag Huntelaar nu weer meedoen met 8 goals in de laatste 4 wedstrijden?
Lamme Lennie Wrote:*hop*

Mag Huntelaar nu weer meedoen met 8 goals in de laatste 4 wedstrijden?

Laatst was Riemer van de Velde bij Voetbal Insite, zolang vPersie en Robben die ballen niet afgeven is het niet nodig om met een spits te spelen dus Huntelaar mag uitrusten