FTM Forum

Full Version: Tennis Manager 2006
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
centre court Wrote:Als davy onverhoopt mag opgeven tegen Falla, dan pakt Kohlschreiber 'm. Maar dan heb je al wel 10 punten. Icon_twisted

Zie nu ook dat ik Kohlschreiber ook heb. Slimme actie :wink:
Jaaaaaaaaaa
Yesssssssssss!!!!!!!!!!!!!!!!!
Roddick vind ik moedig van je Haggeman. Als die de finale haalt, ben jij spekkoper. Maar ik vrees voor je dat hij eraf gaat tegen Eiwit en dan is hij niet rendabel.
Feli Haggie!!! =D>
Haggie Wrote:Lopez moet het gaan doen, dat is een fijne kerel.. die ik weleens een keertje aan de zijkant van een veld heb uitgescholden en toen een racket naar me kreeeg toegegooid. :razz:

was dat 't moment dat je een stadionvrebod kreeg bij Rosmalen?
He, shit!
buurs Wrote:Jaaaaaaaaaa

Jij hebt lang lopen wachten om er tussendoor te sneaken en dan toch te laat zijn :8:
centre court Wrote:
Haggie Wrote:Lopez moet het gaan doen, dat is een fijne kerel.. die ik weleens een keertje aan de zijkant van een veld heb uitgescholden en toen een racket naar me kreeeg toegegooid. :razz:

was dat 't moment dat je een stadionvrebod kreeg bij Rosmalen?

:oops: ...Ja..
Ik had verdomme de laatste op pagina 99. :x
Nu ik hierin heb gefaald ga ik nog maar even studeren. Ik heb nog een uur voordat Hernych, Nalbi, Bjorkman, Ancic en Blake de baan op gaan. Wat een partijen op 1 dag!
Je Wimbledon kan om 15 uur al verkloot zijn omdat Nalbi of Blake verloren heeft...
centre court Wrote:Ik had verdomme de laatste op pagina 99. :x

Ook bijzonder :wink:
Ad is tenminste straks al wel als 1e bij de 10000 berichten. Dat ga jij niet meer inhalen haggie. :8:
Dat is een reden voor een feestje! Maar ja, jullie komen toch niet naar Amsterdam...
Werk al in Amsterdam Wink
Top 5 meest gekozen spelers in het spel:

Hewitt,Lleyton 212
Ancic,Mario 139
Federer,Roger 132
Blake,James 106
Murray,Andy 87
Daar heb ik er maar 2 van. :eeeek:
Die akelige murray moet er ook uit. :wink:
Ad Wim Wrote:Top 5 meest gekozen spelers in het spel:

Hewitt,Lleyton 212
Ancic,Mario 139
Federer,Roger 132
Blake,James 106
Murray,Andy 87

Zo, er doen wel heel veel managers mee! =D>
Ad Wim Wrote:... Agassi moet het voor mij gaan doen. Dit is ook meteen mijn grootste gok (al is hij niet echt duur). Het wordt zijn laatste kunstje. Hij kan zich in het toernooi spelen via Pashanski en Seppi en Rafa moet ook gewoon kunnen op gras. Andre heeft het gravelseizoen laten schieten voor dit laatste kunststukje en ik vertrouw helemaal op hem. Als hij ergens zijn zinnen op zet, is hij er sowieso fysiek klaar voor en mentaal is het een van de sterksten. Op Queen's was hij niet heel goed, maar het was zijn eerste partij in maanden en hij stond tegenover een ontketende Henman.

Sorry hoor Ad, maar Andre wint echt niet van Rafa!!
Is Rafa wel fit?
Ad Wim Wrote:Is Rafa wel fit?

Fit en in topvorm!!
Dit was trouwens mijn team met Federer geweest:

Agassi
Fish
Hewitt
Malisse
Norman
Tursunov
Federer

Dus geen Ancic, Blake, Grosjean en een paar kleintjes. Die kleintjes gaan tot nu toe kut, dus dan moeten die eerste drie wel veel punten gaan halen om Federer te evenaren.

Maar ik weet gewoon zeker dat als ik Federer neem, dat hij dan verrassend wordt uitgeschakeld of geblesseerd raakt.
Heb er geen spelers uit vandaag, dus ben zeer tevreden.
Ik heb er twee uit, dat is balen. Maar ik heb er ook wel vijf door dus geen hele slechte dag. Ik sta nu tweede in de sheet achter Scholten.
Vriendelijke mensen. Ik zie tot mijn spijt dat ik verkeerde gegevens heb ik ingevoerd bij de totaalscores. (Mailman wees mij hierop). Ik heb de totaalscores voor wimbledon aan de verkeerde kant neergezet, waardoor de formules zijn weggevalen. Ik heb ze daarom aangepast en jullie opnieuw toegestuurd. Dus bekijk jullie mailbox nog een keertje en hier staat de juiste versie.

Sorry voor dit ongemak.
Haggie
goed hersteld!! top!
Ad Wim Wrote:Ik heb er twee uit, dat is balen. Maar ik heb er ook wel vijf door dus geen hele slechte dag. Ik sta nu tweede in de sheet achter Scholten.

scholten heeft van gemerden dus die haal je al niet meer in. :8:
centre court Wrote:
Ad Wim Wrote:Ik heb er twee uit, dat is balen. Maar ik heb er ook wel vijf door dus geen hele slechte dag. Ik sta nu tweede in de sheet achter Scholten.

scholten heeft van gemerden dus die haal je al niet meer in. :8:

Dat ene puntje doet het 'm. Undecided
Hé, niet zo over Melle! Hij pakt die Goodall gewoon vandaag.