FTM Forum

Full Version: Tennis Manager 2006
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
centre court Wrote:Eerste finale roger-rafael van dit jaar. niet de laatste.

Jammer dat Nadal nog niet volledig fit is (daar ga ik vanuit), anders had ie Federer (weer) kunnen pakken. Ik ga er vanuit dat Federer de head-to-head gelijk gaat trekken naar 2-2.
Genomico Wrote:
centre court Wrote:Eerste finale roger-rafael van dit jaar. niet de laatste.

Jammer dat Nadal nog niet volledig fit is (daar ga ik vanuit), anders had ie Federer (weer) kunnen pakken. Ik ga er vanuit dat Federer de head-to-head gelijk gaat trekken naar 2-2.

Hoe weten jullie dat Nadal gaat winnen? Hij zal eerst Schüttler nog moeten verslaan.
Los Rainer, zeige was du kannst.... :razz: :razz:
we beginnen wel gewoon met een break voor nadal. denk niet dat schuetller hier heel veel in de melk gaat brokkelen.
Heeft te brokkelen.
Goed gezien Ad.
centre court Wrote:we beginnen wel gewoon met een break voor nadal. denk niet dat schuetller hier heel veel in de melk gaat brokkelen.

Hij brak nog even terug naar 4-4 maar geeft het weer weg en nu Nadal op *5-4.
Lijkt toch een makkelijke overwinning voor Nadal te worden..
Mr. T Wrote:Lijkt toch een makkelijke overwinning voor Nadal te worden..

Welkom Mr. T

Of heb ik het recht nog niet om dat te zeggen met mijn aantal berichten :razz:
Welkom Mr. T.
Ad Wim Wrote:Welkom Mr. T.

Welkom Mr. T.
Welcome and join the club Mr T.

:razz: :razz: :razz:
Karlovic 7-6 *4-3..

Wat een ongelooflijke stumper is het ook..
Wie, Karlovic? Hij wint toch gewoon?
maar hij wint bijna nooit als je hem in je team neemt. dat heeft haggie goed gezien. robredro HAD trouwens weinig in de melk te brokkelen. :wink:
Ik heb hem bij MV, net als Malisse trouwens die heel gek 5-0 achter staat. Het lijkt wel alsof die Goldstein de week van zijn leven heeft. Hij won ook al zo dik tegen Vince.
malisse gaat deze er wel uitslepen. Hewitt gaat mijn keuze voor hem deze week rechtvaardigen. 35 puntjes voor 1700(uit m'n hoofd) is goed te doen. ga er toch wel vanuit dat hij dit toernooi gaat winnen.
Als Malisse dit wint, weet ik niet zo goed of Hewitt hem pakt. Murray, een soortgelijke speler, was twee weken geleden ook al te sterk.
Raar trouwens dat Hewitt Delray Beach en Las Vegas wel speelt, maar Memphis niet.
hij wil volgende week hoge ogen gaan gooien. vorig jaar was ie daar ook goed.
Blake verslaat Carlsen.
Jammer, een kans weg om op verscheidene mensen wat uit te lopen.
Blake kan nu wel weer wedstrijden winnen, maar toch zal hij niet in mijn team te vinden zijn volgende week.
Tampie is vanaf nu iedereen kwijt :eeeek:

Genomico, Arco,Buurs: .....Horna
Haggie, Ad:.......................Horna, Chela
CC:.................................Hewitt
Scholten!:.........................Chela
Erg leuk dat Horna wint. En het ziet er goed uit in bovenstaand schemaatje Big Grin
Mooi om te zien dat Horna overal pijn had en alles gegeven had tegen Gaudio. Dat zal dus wel een makkie voor Chela worden.
Het was leuk bovenaan de ranglijst, maar maandag zal ik het stokje overdragen. Het jaar is nog lang, dus wie weet. Phoe wat een klap deze week zeg.
_Tampie Wrote:Het was leuk bovenaan de ranglijst, maar maandag zal ik het stokje overdragen. Het jaar is nog lang, dus wie weet. Phoe wat een klap deze week zeg.

Het is pas een klap als je het stokje in de laatste week overdraagt Sad
Dat zit pas diep, hè.
Ad Wim Wrote:Dat zit pas diep, hè.

Klopt als een bus :wink:
Ad Wim Wrote:Dat zit pas diep, hè.

Tampie heeft tenminste als 1e gestaan. Voordat wij dat toch eens kunnen zeggen..
THE MAILMAN Wrote:Welcome and join the club Mr T.

:razz: :razz: :razz:


Dank jongens! Ik voel me al helemaal thuis!
Haggie Wrote:
Ad Wim Wrote:Dat zit pas diep, hè.

Tampie heeft tenminste als 1e gestaan. Voordat wij dat toch eens kunnen zeggen..

Knal jij nu niet de top 10 in, Haggie?
Mr. T Wrote:
Haggie Wrote:
Ad Wim Wrote:Dat zit pas diep, hè.

Tampie heeft tenminste als 1e gestaan. Voordat wij dat toch eens kunnen zeggen..

Knal jij nu niet de top 10 in, Haggie?

Zal er net om hangen. Er zijn nog een aantal "dichte" teams.
Maandag rond 12uur weet ik meer :Big Grin

Laat Chela nog maar even winnen van Horna, is op 90% van de deelnemers nog eens 15 punten uitlopen/inlopen. :wink:
Wel jammer dat ie dan niet even wint. Ik dacht echt dat hij hem zou pakken.