FTM Forum

Full Version: Tennis Manager 2006
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
_Tampie Wrote:Als de 4 genoemde heren inderdaad de semi's halen, en Federer wint daarin van Roddick komt Andy net niet in het ideale team. Het zal er dan als volgt uitzien:

Goed voor 271 punten.

Ik vergat iets te plakken.

Greul,Simon
Calleri,Agustin
Nalbandian,David
Rochus,Christophe
Tursunov,Dmitry
Chela,Juan Ignacio
Ljubicic,Ivan
Ancic,Mario
Blake,James
Llodra,Michael
Rochus,Olivier
Nalbi is tot op het bot gemotiveerd nu hij derde van de wereld is en wil daar ook naar presteren. Bovendien is hij typisch zo'n speler die met de wedstrijd beter wordt in een toernooi. De perfecte dag van Paradorn kwam vorige week net iets te vroeg. Hij weet dat hij Federer kan pakken in een best-of-five en zal er alles aan doen om het tot die confrontatie te laten komen. De AO was een ongelukje; daar baalt hij nog steeds van en dat wil hij dus ook recht zetten
Ad Wim Wrote:en dat wil hij dus ook recht zetten
Willen <-> Kunnen
Hij wil het wel, maar het gaat hem niet lukken. Precies, zo is het!
Elikian Wrote:
Ad Wim Wrote:en dat wil hij dus ook recht zetten
Willen <-> Kunnen
Als iemand het naast Federer kan, dan is David het wel en dat weet jij ook!
Laten we niet vergeten dat local hero Goldstein op 5-3 in de 3e set op 40-15 2 mps op eigen service liet liggen tegen nalbi...
Laten we dat inderdaad niet vergeten. Maar dat onderschrijft wel een beetje mijn punt betreffende het feit dat Nalbi elke wedstrijd beter wordt.
centre court Wrote:Laten we niet vergeten dat local hero Goldstein op 5-3 in de 3e set op 40-15 2 mps op eigen service liet liggen tegen nalbi...

Daar irriteer ik me ook aan. Dan was Nalbi al weggeweest voor 1 puntje.
Ad Wim Wrote:Laten we dat inderdaad niet vergeten. Maar dat onderschrijft wel een beetje mijn punt betreffende het feit dat Nalbi elke wedstrijd beter wordt.
Als het slechter zou zijn zou het inderdaad meteen de laatste wedstrijd zijn he Wink
Ach 1 ding is zeker en dat is dat Federer dit toernooi weer wint :roll:
Ljubicic en Calleri de baan op. Ik zeg dat het in een uur gedaan is met August.
_Tampie Wrote:Ljubicic en Calleri de baan op. Ik zeg dat het in een uur gedaan is met August.

Ik denk dat je Calleri onderschat.
In de rally is hij niet minder dan Ljubicic.
love game voor Calleri: 2-2
Ljubicic nu al afhankelijk van zijn 1e service :wink:
Hij pakt 33% van zijn servicepunten :lol:
Come On, Calleri.. Icon_twisted
Ik weet niet wie er moet winnen. Als Nalbi maar verliest.. :wink:
Calleri moet winnen!!!
Ik heb hem bij zowel TM als MV :wink:
Haggie Wrote:Ik weet niet wie er moet winnen. Als Nalbi maar verliest.. :wink:

Haggie, in deze zijn wij dit toernooi tot bondgenoten geworden.
Helemaal mee eens: Nalbi naar huis. (en dan zal Ad Wim weer een faler aan zijn rijtje kunnen toevoegen... :lol: :lol: :lol: )
Maar wat als Calleri nu wint en Nalbi van Ancic.

Dan krijg je Nalbi-Calleri, dat zie ik helemaal niet zitten. Jij hebt Ljubicic toch ook gewoon?
THE MAILMAN Wrote:
Haggie Wrote:Ik weet niet wie er moet winnen. Als Nalbi maar verliest.. :wink:

Haggie, in deze zijn wij dit toernooi tot bondgenoten geworden.
Helemaal mee eens: Nalbi naar huis. (en dan zal Ad Wim weer een faler aan zijn rijtje kunnen toevoegen... :lol: :lol: :lol: )

Ad bepaalt zijn falers toch alleen aan de spelers die hij in zn team heeft.. :wink: Maar daarom mag Nalbi er zeker nog wel uit :razz:
Als Calleri wint van Ljubicic, Kiefer en Moya dan kan hij ook winnen van Nalbandian.
Dat zou een enorme bonus zijn :razz:
buurs Wrote:Als Calleri wint van Ljubicic, Kiefer en Moya dan kan hij ook winnen van Nalbandian.
Dat zou een enorme bonus zijn :razz:

Dan heb jij nog iemand die het verliest van Gasquet goed maakt. Moet je Ad eens horen als dit gebeurt.. :wink:

Ps. Ik heb Calleri natuurlijk ook he :8:
Haggie Wrote:
buurs Wrote:Als Calleri wint van Ljubicic, Kiefer en Moya dan kan hij ook winnen van Nalbandian.
Dat zou een enorme bonus zijn :razz:

Dan heb jij nog iemand die het verliest van Gasquet goed maakt. Moet je Ad eens horen als dit gebeurt.. :wink:

Ps. Ik heb Calleri natuurlijk ook he :8:

Je hoort mij niet klagen over Gasquet.
Ik had hem als 1 van de eersten in mijn team.
Ik dacht dat hij weleens kon gaan verrassen. :roll:
Dit dacht ik ook van Massu en Calleri.
Massu heeft het gewoon verprutst Icon_evil
Nu komt er een belangrijke game.
Als Calleri zijn service houdt, dan zal hij Ivan direct daarna breaken :8:
Haggie Wrote:Ad bepaalt zijn falers toch alleen aan de spelers die hij in zn team heeft.. :wink: Maar daarom mag Nalbi er zeker nog wel uit :razz:
Nalbi wordt zeker een faler als hij verliest van Ancic.
Maar ik vind Hewitt ook een faler, en die stond niet in mijn team.
Ik hoop met je mee..
Haggie Wrote:
buurs Wrote:Als Calleri wint van Ljubicic, Kiefer en Moya dan kan hij ook winnen van Nalbandian.
Dat zou een enorme bonus zijn :razz:

Dan heb jij nog iemand die het verliest van Gasquet goed maakt. Moet je Ad eens horen als dit gebeurt.. :wink:

Ps. Ik heb Calleri natuurlijk ook he :8:
Ik heb ook niet geklaagd over Gasquet. Ik heb gezegd dat ik gegokt hebt en verloren.
Haggie, je gaat toch niet Genomico en Triplexx achterna lopen, hè?
Ad Wim Wrote:
Haggie Wrote:
buurs Wrote:Als Calleri wint van Ljubicic, Kiefer en Moya dan kan hij ook winnen van Nalbandian.
Dat zou een enorme bonus zijn :razz:

Dan heb jij nog iemand die het verliest van Gasquet goed maakt. Moet je Ad eens horen als dit gebeurt.. :wink:

Ps. Ik heb Calleri natuurlijk ook he :8:
Ik heb ook niet geklaagd over Gasquet. Ik heb gezegd dat ik gegokt hebt en verloren.
Haggie, je gaat toch niet Genomico en Triplexx achterna lopen, hè?

Zeker niet!
HUP DAVID!
Vanwaar dan die opmerking? Ik heb, net als Buurs, geen moord en brand geschreeuwd toen Gasquet verloor.