FTM Forum

Full Version: Tennis Manager 2006
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
heb nog even gekeken, maar als davydenko, almagro, chela en simon gewoon winnen valt het allemaal best mee. enige speler die er echt uit moet is gasquet. pavel, starace, monaco en daniel zullen toch niet heel ver komen.
Pavel en Daniel moeten nu tegen elkaar en een ervan heeft dus sowieso 8 punten. Monaco-Muller zie ik als 50-50. En Gasquet kan het best eens op zijn heupen krijgen en de halve halen, dat zijn ook alweer 15 punten.
kom op ad. kooltje weet van zijn fout, hij zal tientallen punten verliezen deze week. als hij jou met RG met 100 punten verschil pakt is er niks aan de hand. laten we ons op RG concentreren m.a.w.
Ik vin dhet ook lullig voor hem, maar hij moet het niet bagatelliseren. Bovendien schreeuwde hij vorige week het hardst dat hij een topweek had en eraan kwam. Dan mogen we hem daar nu best op afrekenen op een normale manier.
Ad Wim Wrote:Ik vin dhet ook lullig voor hem, maar hij moet het niet bagatelliseren. Bovendien schreeuwde hij vorige week het hardst dat hij een topweek had en eraan kwam. Dan mogen we hem daar nu best op afrekenen op een normale manier.

:lol: :lol:
Zo lang is hij er nog niet bij, een beetje ontgroenen kan geen kwaad :Big Grin
Ad Wim Wrote:Ik vin dhet ook lullig voor hem, maar hij moet het niet bagatelliseren. Bovendien schreeuwde hij vorige week het hardst dat hij een topweek had en eraan kwam. Dan mogen we hem daar nu best op afrekenen op een normale manier.

Ach jah, ik ga deze week ook 31 punten verliezen op diegene met Davydenko, maar daar ga ik echt niet van wakker liggen hoor.
als ie van almagro verliest niet.
centre court Wrote:als ie van almagro verliest niet.

En daar ben ik uiteraard ook van uitgegaan bij het samenstellen van mijn team.
Ad Wim Wrote:Zo lang is hij er nog niet bij, een beetje ontgroenen kan geen kwaad :Big Grin
je heb gelijk hoor ad...het zou andersom namelijk ook gebeuren!
Almagro wint dit toernooi, na weken uitstekend gepresteerd te hebben is dit zijn ultieme beloning. Op RG haalt ie denk ik de QF, alvorens te verliezen van Acasuso
Scholten! Wrote:Almagro wint dit toernooi, na weken uitstekend gepresteerd te hebben is dit zijn ultieme beloning. Op RG haalt ie denk ik de QF, alvorens te verliezen van Acasuso
Hij heeft al een toernooi gewonnen, hoor.
dit toernooi winnen is toch wel iets meer echt een ultieme beloning. :8:
Als hij deze wint is het gravelseizoen voor hem sowieso al geslaagd
almagro kan ook zomaar in de halve finale van RG komen. al weet ik niet wat ie in een best of 5 kan. is maar een klein en iel mannetje natuurlijk.
net zoals jou CC, maar jullie zijn allebei weer pure vechters, en dat ras sterft snel uit...
Scholten! Wrote:net zoals jou CC, maar jullie zijn allebei weer pure vechters, en dat ras sterft snel uit...

Vergeleken bij jou is iedereen klein. Maar vergeleken bij jou is ook iedereen niet iel. :wink: Als ik me de foto van Geno nog voor de geest kan halen zouden jullie broers kunnen zijn. :8: Lang en iel. En boordevol techniek.

en om met ad's woorden te spreken, dat jij vind dat 't vechtersras uitsterft is een constatering van jou die je niet met feiten kunt hard maken. :wink:
Plaatsje gedaald naar 32, geen ramp.

Ze hebben de waarden van de spelers niet aangepast voor RG...
Voor de 2e keer dit jaar gezakt. Ik ben al eens van 11 naar 13 gezakt en deze week van positie 5 naar 6. Geen ramp dus. De nummers 5 t/m 15 zitten overigens wel erg dicht bij elkaar...
Ik ben wel gestegen. Ik heb het 3 weken op rij laten liggen waardoor de top10 alweer op 150pnt staat. Deze week moet het maar gebeuren.
WC en LL telt dat ook als kwalificatie?
kooltje Wrote:WC en LL telt dat ook als kwalificatie?

nee alleen echte q's krijgen 3 punten extra.
kooltje Wrote:WC en LL telt dat ook als kwalificatie?

Nope... Geen 3 extra punten voor die jongens.
Ok, CC is scherper vandaag :wink:
doe er alles voor om hoog te scoren in de awards. :wink:
Ik ga maar eens een beetje beginnen een team te maken. Misschien ben ik dan net voor 22 uur klaar :razz:
Schitterend. Ben ook bezig om een team te maken. Nemen jullie veel risico of worden het over het algemeen de gebruikelijke tennissers die worden genomen?
zal wel 't standaard-rijtje: ferrer, gaudio, robredo, acasuso, almagro, nadal en nog wat worden.
Zo, eindelijk thuis. Het eten (opwarm nasi met sate) kan wel wachten tot 10 uur. Eerst mijn TM team samenstellen...
Pfff... Nadal, Almagro, Verdasco, Stepanek, Davydenko en Robredo en je hebt nog maar 794 euro over :|

Edit: Maar ja, dat zijn voor mij toch 6 kwartfinalisten. Dan heb ik alleen Federer en Nalbandian niet...

En ik zou O. Rochus, Ferrer, Gonzalez, Berdych, Ancic, Grosjean ook allemaal wel willen hebben. Die lijken me toch wel goed voor 30 punten.