FTM Forum

Full Version: Tennis Manager 2006
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Haggie Wrote:Juist in deze weken moet je laten zien of je een goede "tennis"manager bent en voor de juiste strategie gaat.

Afgelopen week heb ik gefaald.
Q.E.D.
Elikian Wrote:
Haggie Wrote:Juist in deze weken moet je laten zien of je een goede "tennis"manager bent en voor de juiste strategie gaat.

Afgelopen week heb ik gefaald.
Q.E.D.

Het zij zo.. :wink:
Dit wordt een lastige week, denk ik. Veel 'kleinere' jongens hebben de kans om ver te komen, maar wie gaan het worden? Van de toppers verwacht ik veel van Roger (as usual), Ljubicic en Nalbandian. Nalbandian zie ik deze week wel vlammen... hij is ontzettend onberekenbaar en ik heb zo'n gevoel dat hij deze week superieur is.
Hoeveel punten krijgt een Q die in de 1e ronde eruit gaat nou eigenlijk? 4?
Nee, in dit schema 2.
Q in een Masters event met meer dan 64 spelers = 1 punt.
Er worden al behoorlijk veel partijen gespeeld voor de deadline, dat is wel gunstig.
Ad Wim Wrote:Er worden al behoorlijk veel partijen gespeeld voor de deadline, dat is wel gunstig.

Is juist niet gunstig :roll:
Krijg je veel dezelfde teams :|
Maar helpt je wel lastige keuzes als Dlouhy-Llodra weg te nemen, dus minder ergernis achteraf.
Ad Wim Wrote:Er worden al behoorlijk veel partijen gespeeld voor de deadline, dat is wel gunstig.

is juist vervelend, nu wordt het spelelement weer minder, je krijgt zoals buurs al zei weer veel dezelfde teams, en dat is erg jammmer. Gelukkig is dat dit x mij MV minder het geval.

Maargoed ik zeg niet dat ik de Q's niet neem. Als ze een ronde doorkomen zijn ze zeker een optie
Zib-Acasuso en Massu-Sluiter zijn gecancelled.

Zib heeft afgezegd, maar wie is de afzegger in de andere pot?
Wil je Massu dan graag in je team? :wink:
Jij niet dan?

Nee ik hoop alleen dat Sluiter niet geblesseerd is. Binnenkort is namelijk het gravelseizoen en daar moet hij het toch een beetje van hebben. :wink:
_Tampie Wrote:Zib-Acasuso en Massu-Sluiter zijn gecancelled.

Zib heeft afgezegd, maar wie is de afzegger in de andere pot?

Ik vond het al raar dat Arco met MV-game Sluiter in zijn team heeft.
Massu zal wel iets hebben :roll:
Ad Wim Wrote:Er worden al behoorlijk veel partijen gespeeld voor de deadline, dat is wel gunstig.

Zoveel interessante partijen worden er niet gespeeld. Ik heb alleen Llodra op de baan voor 22 uur. En dat is toch echt mijn 10e man en niet 1 van mijn 9 mannen die het voor mij moeten gaan doen...
_Tampie Wrote:Jij niet dan?

Nee ik hoop alleen dat Sluiter niet geblesseerd is. Binnenkort is namelijk het gravelseizoen en daar moet hij het toch een beetje van hebben. :wink:
Ik neem aan dat je gras bedoelt...
_Tampie Wrote:Zib-Acasuso en Massu-Sluiter zijn gecancelled.

Zib heeft afgezegd, maar wie is de afzegger in de andere pot?
Waar zie je dan dat Zib afgezegd heeft? Op de officiele site staat hij nog in de draw.
En nu staat er op livescore.com opeens dat de partijen van Malisse en Gimelstob ook gecancelled zijn. Heel gek.
En Zib-Acasuso en Massu-Sluiter staan er nu weer normaal op bij livescore?
Genomico Wrote:
Ad Wim Wrote:Er worden al behoorlijk veel partijen gespeeld voor de deadline, dat is wel gunstig.

Zoveel interessante partijen worden er niet gespeeld. Ik heb alleen Llodra op de baan voor 22 uur. En dat is toch echt mijn 10e man en niet 1 van mijn 9 mannen die het voor mij moeten gaan doen...
Wat dacht je van een aantal qualis (Kunitsyn, Bastl, Greul, Hernych, Dlouhy/Llodra en Kim), Malisse, Karlovic, Tursunov, Carlsen en Simon?
Ad Wim Wrote:
Genomico Wrote:
Ad Wim Wrote:Er worden al behoorlijk veel partijen gespeeld voor de deadline, dat is wel gunstig.

Zoveel interessante partijen worden er niet gespeeld. Ik heb alleen Llodra op de baan voor 22 uur. En dat is toch echt mijn 10e man en niet 1 van mijn 9 mannen die het voor mij moeten gaan doen...
Wat dacht je van een aantal qualis (Kunitsyn, Bastl, Greul, Hernych, Dlouhy/Llodra en Kim), Malisse, Karlovic, Tursunov, Carlsen en Simon?

Malisse is inderdaad ook belangrijk, maar die is gecancelled. Maar de rest zijn allemaal prutsers die niet in mijn team komen!!
Maar is die daadwerkelijk gecancelled? Volgens mij is hij alleen verplaatst naar de tweede avondpartij. Maar dat komt natuurlijk op hetzelfde neer.

Maar ik ga, denk ik, niet meer uit van jongens als Roddick en Nalbi maar liever van meer kleinere spelers omdat dat dit seizoen vaker een goede tactiek is gebleken.
Deze week moet je natuurlijk wel de 'Blake van de Week' hebben, en als je al je geld verkwanselt aan dat kleine grut dat gemiddeld 1 punt per 90 euro haalt dan kom je niet zo heel ver. Dan kun je beter Federer nemen, die haalt 1 punt per 70 euro.

Federer is voor mij echter geen optie, ik ga in zijn helft voor wat minder spelers. Aan de andere kant zitten de grotere investeringen, maar er zijn er nog steeds veel waartussen ik twijfel; Nadal, Nalbandian, Ljubicic, Baghdatis, Ancic, Gasquet, Berdych, Malisse. Pffff ik ben benieuwd wat het uiteindelijk wordt.
Wat de Q's betreft komt de winnaar van Llodra/Dlouhy er wel bij, en Kunitsyn als hij wint.
Kunitsyn, Bastl, Kim, Capdeville en Dlouhy/Llodra komen er zeker in bij mij, als ze winnen.
_Tampie Wrote:Deze week moet je natuurlijk wel de 'Blake van de Week' hebben, en als je al je geld verkwanselt aan dat kleine grut dat gemiddeld 1 punt per 90 euro haalt dan kom je niet zo heel ver. Dan kun je beter Federer nemen, die haalt 1 punt per 70 euro.
Er komt geen Blake van de Week, het wordt Federer-Ljubicic. En in de halve finales komen Nalbandian en Grosjean.
Of is Grosjean dan de Blake van de Week?
Ad Wim Wrote:Maar is die daadwerkelijk gecancelled? Volgens mij is hij alleen verplaatst naar de tweede avondpartij. Maar dat komt natuurlijk op hetzelfde neer.

Maar ik ga, denk ik, niet meer uit van jongens als Roddick en Nalbi maar liever van meer kleinere spelers omdat dat dit seizoen vaker een goede tactiek is gebleken.

Ad, Tampie gaf het ook al aan, maar ga alsjeblieft niet voor teveel kleine spelers. Op zo'n groot toernooi waar alle toppers meedoen is het nemen van veel kleintjes niet de juiste tactiek, want degene die ver in het toernooi komen, zijn normaal gesproken de wat grotere jongens (>1000 euro). Aanvullen met een paar kleintjes waarvan je denkt dat die een paar rondes kunnen overleven ok, maar laat je team daar niet voor een groot gedeelte uit bestaan. Dan zul je nog verder afzakken.

Deze week ga ik voor Ljubicic, Nalbandian, 7 spelers tussen de 700 en 1500 euro aangevuld met bijv. Llodra...
Volgens mij ben ik de enige met Federer bij MV. :-k
Genomico Wrote:Ad, Tampie gaf het ook al aan, maar ga alsjeblieft niet voor teveel kleine spelers. Op zo'n groot toernooi waar alle toppers meedoen is het nemen van veel kleintjes niet de juiste tactiek, want degene die ver in het toernooi komen, zijn normaal gesproken de wat grotere jongens (>1000 euro). Aanvullen met een paar kleintjes waarvan je denkt dat die een paar rondes kunnen overleven ok, maar laat je team daar niet voor een groot gedeelte uit bestaan. Dan zul je nog verder afzakken.

Deze week ga ik voor Ljubicic, Nalbandian, 7 spelers tussen de 700 en 1500 euro aangevuld met bijv. Llodra...
Dan heb je precies mijn team Big Grin

Het ging mij er meer om dat Roddick waarschijnlijk gewoon niet rendabel is en dat ik geleerd heb van vorige week dat je beter je risico wat kunt spreiden. Ik geef toe dat het niet slim is om alle qualis te nemen, maar jongens die nu winnen en tegen onzekere factoren als Andreev, Ancic en Ferrer moeten, staan er bij mij in.
Ancic is deze week natuurlijk een zekere factor :wink: Die gaat samen met Malisse verassen!!!! De HtH tussen Ancic en Baghdatis geeft me ook een goed gevoel, alhoewel Baghdatis natuurlijk ook gewoon in mijn team staat. De winnaar daarvan kan zomaar de finale gaan halen, alhoewel Ancic natuurlijk wel een choker is... Maar ik was zo zeker van Mario, dus daar ga ik niet meer aan twijfelen!! :Big Grin
Ancic gaat falen. :8: