FTM Forum

Full Version: Tennis Manager 2006
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Ad Wim Wrote:Het is lastig deze week, tjonge! Vooral omdat er zoveel toppers meedoen in Wenen. Daar moet je echt kiezen wie je neemt, maar niemand is echt een zekerheid, behalve Ljubicic maar die is te duur. Haas of Baghdatis, Roddick zit dichtbij Gasquet, Gonzalez en Nalbi bij elkaar, Djokovic bij Ivan :|

Maar daar worden wel veel wedstrijden gespeeld. Moskou is minder bezet maar daar worden maar 2 wedstrijden gespeeld vandaag.
Stockholm is makkelijker kiezen maar wel veel minder waard.

Na deze week kan er weleens veel duidelijk worden in de stand [-o<
_Tampie Wrote:Sukkels van Sportdreams geven weer iedereen die een bye had in 1R en vervolgens in 2R verloor 3 punten. Ze leren het ook nooit, die losers.

Meestal passen ze dat nog wel weer aan toch?
Dat kan wel zijn, maar na 6 jaar zouden ze dat zelf toch ook moeten weten?
Klopt als een bus. Zelfde verhaal met de categorieen. Altijd heeft SD een andere mening als de ATP. Het is alleen de vraag welke ze nou aanhouden met de verwerking want dan willen ze nog weleens alsnog de (goede) atp info volgen.
Ad Wim Wrote:Gedaald van 16 naar 19 :cry:

Ondanks 4de plaats deze week 1 plek gezakt dankzij Dani Nachoem met topweek :roll:

Wel afstand genomen van Ad Wim met het team van Witte Gei't :8:
Vooral het stukje Rochus t/m Blake is onwijs lastig. Behalve Greul en Eleskovic allemaal mogelijke finalisten.
Rochus-Spadea en Thai-Fish is bekend voor 22 uur, maar dan is het nog lastig kiezen.
Ik zie Blake daar wel de finale halen. Hij voelt zich goed, komt teruig van een toernooioverwinning en zo sterk zijn zijn tegenstanders ook niet.

Zelf juist aan het twijfelen over Roddick, die mag beginnen tegen Acasuso. Wat moet je daar nu mee?
Acasuso wint hij wel, maar dan komt Gasquet. En dan Grosjean, Melzer of Ferrero. En Roddick is weer erg duur geworden.
Ja maar ik zie hem daar toch wel eerder doorkomen dan Gasquet of Grosjean of Ferrero. En onderste kwart is ook niet goed te voorspellen met een Nalbi waarvan ik totaal niet weet waar die toe in staat is.
Het is zaak om de toernooiwinnaar in Wenen te hebben als dat niet Ljubicic of Nalbi is. Maar als een van de dure geplaatste spelers eerder verliest, ben je de sjaak. Dan kun je beter op zeker gaan met kleintjes die al 5 punten hebben in de tweede ronde.
Mr. T Wrote:
Ad Wim Wrote:Gedaald van 16 naar 19 :cry:

Ondanks 4de plaats deze week 1 plek gezakt dankzij Dani Nachoem met topweek :roll:

Wel afstand genomen van Ad Wim met het team van Witte Gei't :8:

we zullen het maar niet over die week ervoor hebben... Wink

Haha
Witte Geit Wrote:
Mr. T Wrote:
Ad Wim Wrote:Gedaald van 16 naar 19 :cry:

Ondanks 4de plaats deze week 1 plek gezakt dankzij Dani Nachoem met topweek :roll:

Wel afstand genomen van Ad Wim met het team van Witte Gei't :8:

we zullen het maar niet over die week ervoor hebben... Wink

Haha

Nee, beter niet, maar over twee weken ben je volgens mij er niet slechter op geworden :wink:
Zijn we er al uit wat de categorieen zijn deze week? 3, 4 en 5 lijkt me voor de hand liggen. Maar of SD ons ook op deze wijze punten gaat geven durf ik niet te zeggen.
Ik ga er ook maar vanuit. Moskou neem ik toch sowieso veel spelers.
En meestal houdt SD de waardes van de ATP aan.
Ik zie nergens een 3 staan voor Moskou hoor.
Het prijzengeld kan dan wel 1.000.000 zijn, maar als er zo weinig toppers komen twijfel ik daar ook aan. En ATP geeft 175 aan voor de winnaar. Ik ben benieuwd. Ik neem ook veel spelers in Moskou omdat ze goedkoop zijn, maar de winnaar in Wenen moet je ook hebben. En met Roddick, Nalbandian en Ljubicic die ik niet hoog inschat momenteel zal de winnaar betaalbaar zijn.
Op stevegtennis staat dat de winnaar 60 punten krijgt.
Die 175 van atptennis vind ik vreemd.

Het is wel echt gokken wie de winnaar in Wenen wordt. Dan kun je mijns inziens beter voor wat kleintjes gaan die iig 5 punten opleveren. Alleen Haas zit ik aan te denken. Maar als Ivan de geest krijgt, haalt ie max 22 punten en dat is toch wat weinig.
Gonzalez zou ook nog kunnen.
In Wenen ga ik voor een finale tussen Baghdatis en Roddick. Samen met Marach zijn dat dan ook de enige die ik daar heb. In Stockholm ga ik voor Dancevic, Nieminen en Soderling en met de rest van het geld heb ik 6 spelers in Moskou gekozen.
Gewaagd.
Berdych wint zeer overtuigend.
Ik denk dat hij deze week gaat vlammen, maar 1830 is toch wel veel, met Soderling, Blake en Nadal mogelijk als tegenstanders vanaf de QF.
Wat doet Buurs?
Waar?
_Tampie Wrote:Wat doet Buurs?

:wink:
Dancevic (Nadal)
Nieminen
Soderling
(Berdych)
(Blake)

(Ljubicic/Djokovic)
Baghdatis ([-o< Niet zomaar een blinde gok, maar wel een groot risico)
Roddick
Marach


Gabashvili (Davydenko)
Youzhny
Mathieu & Safin
Hernych & Tursunov
Heb een team van 18 spelers zonder de echt grote namen. Ik durf ze niet aan. Zeker niet in Wenen. Moskou en Stockholm is niet zo moeilijk.
Heb er ook 18 :wink:
Ad Wim Wrote:Heb er ook 18 :wink:

:roll: :lol:
Buurs en Tampie ook allebei hele grote teams zonder grote namen is 't eerste dat me opvalt. hebben we dan weer allemaal dezelfde teams?! #-o
wat is trouwens 't antwoord op de quiz? kan 't niet vinden.
Alleen Gonzo en Rochus van boven de 1000.
Ad Wim Wrote:Alleen Gonzo en Rochus van boven de 1000.

En Tursu en Youzhny uiteraard. Maar dat is logisch.