FTM Forum

Full Version: Tennis Manager 2006
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Weet niet of Haas een goede keuze was. Hij moet van Roddick winnen, wil hij rendabel zijn.
Haas is op dit moment beter dan Roddick lijkt mij :roll:
Tampie: Portas, Marin, Tipsarevic, Montanes, Melzer, Safin en Behrend
Genomico: Sabau, Goldstein, Zib, Volandri, Simon en Starace

Grappig in 1/8e deel van Houston gaat Tampie voor Tipsarevic, Behrend en Montanes en ik voor Goldstein en Sabau.
Waarom geen Ferrero?
_Tampie Wrote:Waarom geen Ferrero?

Tegen wie heb je het?
CC vroeg zich af waarom ik Ferrero had. Lijkt me dat hij best eens een finale kan halen in eigen land.

Arco vs Me

Arco:
1 Ramirez Hidalgo,Ruben €458 0
2 Almagro,Nicolas €506 0
3 Starace,Potito €438 0
4 Schuettler,Rainer €518 0
8 Gaudio,Gaston €1985 1
9 Sanguinetti,Davide €755 1
11 Volandri,Filippo €931 7
12 Pashanski,Boris €688 1
16 Pavel,Andrei €455 1


Ik:
1 Portas,Albert €383 0
4 Mayer,Florian €614 1
5 Vanek,Jiri €379 0
7 Marin,Juan Antonio €416 0
8 Tipsarevic,Janko €425 0
9 Montanes,Albert €451 4
10 Melzer,Jurgen €520 1
12 Safin,Marat €790 1
15 Haas,Tommy €1250 7
18 Ferrero,Juan Carlos €1550 1

Beide:
Horna
Ferrer
Garcia-Lopez
Monaco
Verdasco
Spadea
Behrend
Vicente

Opvallend veel verschillen deze week, dat maakt het toch nog interessant.
_Tampie Wrote:Arco vs Me

Arco:
1 Ramirez Hidalgo,Ruben €458 0
2 Almagro,Nicolas €506 0
3 Starace,Potito €438 0
4 Schuettler,Rainer €518 0
8 Gaudio,Gaston €1985 1
9 Sanguinetti,Davide €755 1
11 Volandri,Filippo €931 7
12 Pashanski,Boris €688 1
16 Pavel,Andrei €455 1

Op Volandri en Starace na mogen de spelers in dit rijtje er ook wel snel uit.
Ben er al een kwijt: Koubek verliest van Jenkins. Gelukkig wint Muller wel. Wel jammer dat hij dan weer tegen Schuettler moet en niet in dat stukje met twee qualifiers. Maar ja, dat risico wist ik van tevoren.

Wel jammer nu dat die Kunitsyn wint. Ik had eerst Pavel en Kunitsyn en heb die gewisseld voor Vicente en Muller. En Kunitsyn zit wel in dat lekkere stukje. Hopen maar dat hij verliest.
En hoezo zie ik een aantal keer Tipsarevic?! Die gast is een indoorspeler!
Ad Wim Wrote:Ben er al een kwijt: Koubek verliest van Jenkins. Gelukkig wint Muller wel. Wel jammer dat hij dan weer tegen Schuettler moet en niet in dat stukje met twee qualifiers. Maar ja, dat risico wist ik van tevoren.

Wel jammer nu dat die Kunitsyn wint. Ik had eerst Pavel en Kunitsyn en heb die gewisseld voor Vicente en Muller. En Kunitsyn zit wel in dat lekkere stukje. Hopen maar dat hij verliest.

Aaah pfff... Dat mocht net even niet gebeuren. (aangezien ik hem en Monaco al heb). Zelfs tegen Blake(=knuppel) had ik niet erg gevonden. Zoals Adje zegt, het risico was er, maar dit is toch wel balen. Moet hij maar erg ver komen nu.

De eerste spelers die mensen zijn kwijtgeraakt
Genomico:............Sabau kwijt
CC en Tampie:....Marin kwijt
Ad Wim:...............Koubek kwijt
tipsarevic moet tegen een nog grotere HC/indoor speler en daarna tegen 2 q's. daarbij kost hij een knaak en een bos wortels. goede kans op 3 punten en mss 7. iedereen heeft 10 van dit soort knakkers. of verwacht jij wonderen van berlocq adje?
Ik zou Koubek nog niet helemaal uitvlakken. Hij is de eerste die als LL het toernooi in gaat komen als er een afzegging is. Blake, Roddick en Baghdatis hebben allemaal Davis Cup gespeeld, best kans dat een van hen even geen trek heeft in dit toernooi.

Goede uitslagen vannacht, 4 van de 5 partijen gaat de goede kant op, alleen Marin kwijt.
centre court Wrote:tipsarevic moet tegen een nog grotere HC/indoor speler en daarna tegen 2 q's. daarbij kost hij een knaak en een bos wortels. goede kans op 3 punten en mss 7. iedereen heeft 10 van dit soort knakkers. of verwacht jij wonderen van berlocq adje?

Hakkuh Zo is dat CC Hakkuh...
centre court Wrote:tipsarevic moet tegen een nog grotere HC/indoor speler en daarna tegen 2 q's. daarbij kost hij een knaak en een bos wortels. goede kans op 3 punten en mss 7. iedereen heeft 10 van dit soort knakkers. of verwacht jij wonderen van berlocq adje?
Berlocq was vorig jaar erg goed in de CHallengers op gravel, maar het is er nu inderdaad nog niet uitgekomen. Maar ik denk dat hij van Spadea kan winnen en daarna ook wel van Baghdatis die bijna nog geen partij op gravel heeft gespeeld in zijn leven.
_Tampie Wrote:Ik zou Koubek nog niet helemaal uitvlakken. Hij is de eerste die als LL het toernooi in gaat komen als er een afzegging is. Blake, Roddick en Baghdatis hebben allemaal Davis Cup gespeeld, best kans dat een van hen even geen trek heeft in dit toernooi.

Goede uitslagen vannacht, 4 van de 5 partijen gaat de goede kant op, alleen Marin kwijt.
Juist Tamp, ik blijf hopen.

En voor mij waren ze allemaal gunstig vannacht. Haas en Montanes door, Marin en Sabau eruit. Alleen Melzer is link, maar volgens mij heeft bijna niemand die toch.
Ad Wim Wrote:Alleen Melzer is link, maar volgens mij heeft bijna niemand die toch.

Ik wel :wink: .
_Tampie Wrote:
Ad Wim Wrote:Alleen Melzer is link, maar volgens mij heeft bijna niemand die toch.

Ik wel :wink: .

Een beetje manager heeft Melzer :8:
Houston 2005:
(7)Jurgen Melzer (AUT) d. Mariano Puerta (ARG) 6-3 6-3
(7)Jurgen Melzer (AUT) d. (q)Noam Okun (ISR) 2-6 6-2 7-5
(7)Jurgen Melzer (AUT) d. (3)Tommy Haas (GER) 2-6 6-2 6-4
(1)Andy Roddick (USA) d. (7)Jurgen Melzer (AUT) 6-4 6-2

Houston 2004:
(8)Jurgen Melzer (AUT) d. (q)Diego Veronelli (ARG) 6-3 6-1
(8)Jurgen Melzer (AUT) d. Tomas Behrend (GER) 6-2 6-4
(1)Andy Roddick (USA) d. (8)Jurgen Melzer (AUT) 7-5 7-6(5)

Houston 2003:
Jurgen Melzer (AUT) d. (4)Taylor Dent (USA) 4-6 7-6(4) 6-3
Jurgen Melzer (AUT) d. Kenneth Carlsen (DEN) 5-7 6-3 6-4
Jurgen Melzer (AUT) d. Mardy Fish (USA) 7-5 2-6 7-5
(1)Andre Agassi (USA) d. Jurgen Melzer (AUT) 6-4 6-1


Hij verliest altijd van de Nr. 1 geplaatst. Die ligt er deze keer al uit voor hij hem tegenkomt, dus toernooiwinst voor Jurgen.
Genomico Wrote:Mijn voorspelling en mijn team in vetgedrukt...

Valencia:

Davydenko - Garcia-Lopez
Staraca - Verdasco
Ferrer - Seppi
Simon - Tursunov
Volandri - Zib
Fraile - Ferrero
Andreev - Pashanski
Mayer - Gaudio

Houston:

Roddick - Marin
Vanek - Haas
Baghdatis - Spadea
Q - Monaco
Goldstein - Q
Sabau - Ginepri
Horna - Minar
Vicente - Blake

Hier mijn voorspelling:

Davydenko - Garcia-Lopez
Starace - Verdasco
Ferrer - Seppi
Simon - Tursunov
Volandri - Zib
Phau - Ferrero
Safin - Pashanski
Mayer - Gaudio

Davydenko - Verdasco
Ferrer - Tursunov
Volandri - Ferrero
Safin - Gaudio

Verdasco - Ferrer
Ferrero - Safin

Ferrer - Ferrero

Ferrero



Roddick - Marach
Vanek - Haas
Koubek - Spadea
Muller - Monaco
Tipsarevic - Kunitsyn
Behrend - Montanes
Horna - Melzer
Vicente - Blake

Roddick - Haas
Spadea - Muller
Kunitsyn - Behrend
Melzer - Blake

Haas - Muller
Behrend - Melzer

Haas - Melzer

Haas
_Tampie Wrote:Houston 2005:
(7)Jurgen Melzer (AUT) d. Mariano Puerta (ARG) 6-3 6-3
(7)Jurgen Melzer (AUT) d. (q)Noam Okun (ISR) 2-6 6-2 7-5
(7)Jurgen Melzer (AUT) d. (3)Tommy Haas (GER) 2-6 6-2 6-4
(1)Andy Roddick (USA) d. (7)Jurgen Melzer (AUT) 6-4 6-2

Houston 2004:
(8)Jurgen Melzer (AUT) d. (q)Diego Veronelli (ARG) 6-3 6-1
(8)Jurgen Melzer (AUT) d. Tomas Behrend (GER) 6-2 6-4
(1)Andy Roddick (USA) d. (8)Jurgen Melzer (AUT) 7-5 7-6(5)

Houston 2003:
Jurgen Melzer (AUT) d. (4)Taylor Dent (USA) 4-6 7-6(4) 6-3
Jurgen Melzer (AUT) d. Kenneth Carlsen (DEN) 5-7 6-3 6-4
Jurgen Melzer (AUT) d. Mardy Fish (USA) 7-5 2-6 7-5
(1)Andre Agassi (USA) d. Jurgen Melzer (AUT) 6-4 6-1


Hij verliest altijd van de Nr. 1 geplaatst. Die ligt er deze keer al uit voor hij hem tegenkomt, dus toernooiwinst voor Jurgen.
2-6 2-6 tegen Horna.
helemaal eens :8:
Dit keer maar eens voor een groot aantal kleintjes gekozen. Haas is de duurste.

1 Starace,Potito €438 0
2 Portas,Albert €383 0
3 Tipsarevic,Janko €425 0
4 Behrend,Tomas €374 0
5 Haas,Tommy €1250 7
6 Phau,Bjorn €544 1
7 Seppi,Andreas €728 1
8 Sanguinetti,Davide €755 1
9 Berlocq,Carlos €500 4
10 Monaco,Juan €542 1
11 Goldstein,Paul €607 4
12 Horna,Luis €797 4
13 Garcia-Lopez,Guillermo €431 0
14 Simon,Gilles €495 1
15 Mayer,Florian €614 1
16 Pashanski,Boris €688 1
17 Safin,Marat €790 1
18 Verdasco,Fernando €930 7
19 Volandri,Filippo €931 7
€12222
Ik ga echt niet best deze week. Hangt een beetje van Gaudio af, maar het ziet er niet goed uit. Het wil maar niet lukken en meezitten tot nu toe dit jaar.
Tampie, waarom heb je in hemelsnaam een subleague aangemaakt voor al je vrienden en ben jij dus nog de enige die daarin meedoet? :eeeek: :wink:
CC: Volandri, Safin, Seppi, Goldstein.
AD: Pashanski, Almagro, Montanes.

De verschillen tussen de man die mijn week een uurtje geleden een kutweek noemde en mijzelf.

het is nu safin-pashanski, goldstein zit bij montanes, en volandri zit bij almagro. Seppi heb ik over. Ook heb ik al meer punten.

Succes ad.
Goldstein wint =D> =D> =D>

Nog steeds 15 man over :razz:
centre court Wrote:CC: Volandri, Safin, Seppi, Goldstein.
AD: Pashanski, Almagro, Montanes.

De verschillen tussen de man die mijn week een uurtje geleden een kutweek noemde en mijzelf.

het is nu safin-pashanski, goldstein zit bij montanes, en volandri zit bij almagro. Seppi heb ik over. Ook heb ik al meer punten.

Succes ad.
Ik zei dat je een kutweek zou hebben als Seppi had verloren. Wel even scherp blijven, jongen.
Ik weet niet wie er in de top 3 staan, maar de nummer 4, een goede vriend van mij, heeft een goede week als Roddick van Haas wint en Gaudio van Mayer. Hij heeft nl. nu nog: Roddick, Goldstein, Almagro, GGL, Gaudio, Verdasco, Montanes en Pipo.
Ad Wim Wrote:Ik weet niet wie er in de top 3 staan, maar de nummer 4, een goede vriend van mij, heeft een goede week als Roddick van Haas wint en Gaudio van Mayer. Hij heeft nl. nu nog: Roddick, Goldstein, Almagro, GGL, Gaudio, Verdasco, Montanes en Pipo.

roddick in een kutvorm met een 7-toernooi op gravel. :roll:
Als ie straks van Haas en dus ook het toernooi wint, krijgt hij wel gelijk.