FTM Forum

Full Version: Tennis Manager 2006
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Ad Wim Wrote:
Haggie Wrote:
Ad Wim Wrote:Het is natuurlijk wel enigszins een gok, maar ik zie hem echt wel 15 punten halen.
Kohlschreiber is echt geen gravelspeler, verloor vorige week nog van Azarro (?). En met alle respect voor Raemon, maar een overwinning op hem stelt ook niet heel veel voor ook al serveerde Kohlschreiber sterk. Nieminen verloor vorige week ongelukkig van Vliegen en heeft nu wat meer tijd om een beetje in te komen. hij heeft laten zien dat hij het wel op gravel kan.

We zullen het zien. Ik heb vertrouwen in Kohlschreiber.
En blijkbaar niet in Massu, Muller en Vicente. Leg dat eens uit.

Jij en CC hebben trouwens wel een opvallend gelijkend team!

Muller en Vicente zijn geen moment in mijn gedachte geweest. Massu heb ik lang over getwijfeld, uiteindelijk Clement maar gekozen. In dat toernooi gaat een verrassing het toernooi winnen. Één of andere prutser zal wel een topweek hebben.
Haggie Wrote:Tampie heeft Moya :| ... Was iemand dat al opgevallen??

Hij is ook nog niet op het forum geweest, dus hij zal wel wat gehad hebben vanavond.
Haggie, schema'tje al af? :wink:

Sorry, gewoon nieuwsgierig!!
Genomico Wrote:Haggie, schema'tje al af? :wink:

Sorry, gewoon nieuwsgierig!!

23 uur :wink:
Genomico Wrote:Nieminen is zo'n speler waar je niet mee kan winnen en alleen mee kan verliezen. Een max. van 15 is eigenlijk niet rendabel genoeg en de kans dat het minder wordt is zeer reeël..
Jarkko heeft zijn beste seizoen tot nog toe dus in vorm is hij sowieso.
Daarbij haalde hij vorig jaar halve finales in zowel Munchen als Stuttgart en verloor hij daarin alleen van echt beter spelers en won hij van de kleinere.
En Di Mauro, Gabash en Hernandez waren het alternatief. Ik moet nog zien dat die meer punten halen. Geloof me, ik heb lang naar andere alternatieven gezocht maar helaas niet gevonden. Derhalve heb ik Jarkko en ik ben er nu tevreden mee.
Ad Wim Wrote:
Genomico Wrote:Nieminen is zo'n speler waar je niet mee kan winnen en alleen mee kan verliezen. Een max. van 15 is eigenlijk niet rendabel genoeg en de kans dat het minder wordt is zeer reeël..
Jarkko heeft zijn beste seizoen tot nog toe dus in vorm is hij sowieso.
Daarbij haalde hij vorig jaar halve finales in zowel Munchen als Stuttgart en verloor hij daarin alleen van echt beter spelers en won hij van de kleinere.
En Di Mauro, Gabash en Hernandez waren het alternatief. Ik moet nog zien dat die meer punten halen. Geloof me, ik heb lang naar andere alternatieven gezocht maar helaas niet gevonden. Derhalve heb ik Jarkko en ik ben er nu tevreden mee.

15 pnt. maximaal voor 1425 uur is toch niet rendabel :roll:
Robredo biedt meer potentie deze week, al weet je het nooit in dat kwart
Haggie Wrote:
Ad Wim Wrote:
Haggie Wrote:
Ad Wim Wrote:Het is natuurlijk wel enigszins een gok, maar ik zie hem echt wel 15 punten halen.
Kohlschreiber is echt geen gravelspeler, verloor vorige week nog van Azarro (?). En met alle respect voor Raemon, maar een overwinning op hem stelt ook niet heel veel voor ook al serveerde Kohlschreiber sterk. Nieminen verloor vorige week ongelukkig van Vliegen en heeft nu wat meer tijd om een beetje in te komen. hij heeft laten zien dat hij het wel op gravel kan.

We zullen het zien. Ik heb vertrouwen in Kohlschreiber.
En blijkbaar niet in Massu, Muller en Vicente. Leg dat eens uit.

Jij en CC hebben trouwens wel een opvallend gelijkend team!

Muller en Vicente zijn geen moment in mijn gedachte geweest. Massu heb ik lang over getwijfeld, uiteindelijk Clement maar gekozen. In dat toernooi gaat een verrassing het toernooi winnen. Één of andere prutser zal wel een topweek hebben.
En dat kan zomaar Gilles Muller zijn. En Vicente met zijn Challengerwinst was voor mij zeker.
buurs Wrote:15 pnt. maximaal voor 1425 uur is toch niet rendabel :roll:
Wel als je kijkt naar de alternatieven. En wie weet trekt Rafa zich nog terug.
Ad Wim Wrote:
buurs Wrote:15 pnt. maximaal voor 1425 uur is toch niet rendabel :roll:
Wel als je kijkt naar de alternatieven. En wie weet trekt Rafa zich nog terug.

Zoals Buurs en ik al zeiden, lijkt Robredo toch een beter alternatief. Maar goed, misschien krijg je wel gelijk, maar dan zul je er nooit "veel" meer punten mee halen.
Ik wild per se Calleri daar en beide nemen leek me niet slim.
Ad Wim Wrote:
buurs Wrote:15 pnt. maximaal voor 1425 uur is toch niet rendabel :roll:
Wel als je kijkt naar de alternatieven. En wie weet trekt Rafa zich nog terug.

Nadal gaat deze week vlammen :wink:
Volgende week kan hij zijn rust pakken :wink:
Genomico Wrote:
Ad Wim Wrote:
buurs Wrote:15 pnt. maximaal voor 1425 uur is toch niet rendabel :roll:
Wel als je kijkt naar de alternatieven. En wie weet trekt Rafa zich nog terug.

Zoals Buurs en ik al zeiden, lijkt Robredo toch een beter alternatief. Maar goed, misschien krijg je wel gelijk, maar dan zul je er nooit "veel" meer punten mee halen.
Ik denk ook niet dat jullie heel veel meer halen met Tommy.
Maar we zullen het zien.
Ad Wim Wrote:
Genomico Wrote:
Ad Wim Wrote:
buurs Wrote:15 pnt. maximaal voor 1425 uur is toch niet rendabel :roll:
Wel als je kijkt naar de alternatieven. En wie weet trekt Rafa zich nog terug.

Zoals Buurs en ik al zeiden, lijkt Robredo toch een beter alternatief. Maar goed, misschien krijg je wel gelijk, maar dan zul je er nooit "veel" meer punten mee halen.
Ik denk ook niet dat jullie heel veel meer halen met Tommy.
Maar we zullen het zien.

Ik heb Tommy niet, maar hij kan zomaar 27 of 42 punten halen.
Nieminen misschien 15 :wink:
Ik hoop dat Nieminen 15 punten pakt Ad.
Het is je gegunt :wink:
Tommy was voor mij geen alternatief. Hernandez, Di Mauro en Gabashvili wel. Ik reken het mezelf aan als die drie meer punten halen, maar ik wilde graag een gok nemen.
Ad Wim Wrote:Tommy was voor mij geen alternatief. Hernandez, Di Mauro en Gabashvili wel. Ik reken het mezelf aan als die drie meer punten halen, maar ik wilde graag een gok nemen.

Maar met Nieminen kun je alleen verliezen :roll:

Hernandez, Di Mauro en Gabashvili hebben nu al 7 punten.
Terwijl Nieminen niet veel meer zal pakken.

En.....(vooral) Di Mauro en Gabashvili kunnen verrassen :wink:
buurs Wrote:
Genomico Wrote:Haggie, schema'tje al af? :wink:

Sorry, gewoon nieuwsgierig!!

23 uur :wink:

Iets later.. denk 23.30uur
buurs Wrote:
Genomico Wrote:Haggie, schema'tje al af? :wink:

Sorry, gewoon nieuwsgierig!!

23 uur :wink:

Haggie?

Maar jah, ik begrijp het wel. Veel teams met allemaal kleintjes en dat is natuurlijk wat meer werk.
Haggie Wrote:
buurs Wrote:
Genomico Wrote:Haggie, schema'tje al af? :wink:

Sorry, gewoon nieuwsgierig!!

23 uur :wink:

Iets later.. denk 23.30uur

Doe het rustig aan Tom :wink:

Ik zie hem morgen wel :8:
buurs Wrote:
Haggie Wrote:
buurs Wrote:
Genomico Wrote:Haggie, schema'tje al af? :wink:

Sorry, gewoon nieuwsgierig!!

23 uur :wink:

Iets later.. denk 23.30uur

Doe het rustig aan Tom :wink:

Ik zie hem morgen wel :8:

Prima Smile ..
Haggie Wrote:
buurs Wrote:
Haggie Wrote:
buurs Wrote:
Genomico Wrote:Haggie, schema'tje al af? :wink:

Sorry, gewoon nieuwsgierig!!

23 uur :wink:

Iets later.. denk 23.30uur

Doe het rustig aan Tom :wink:

Ik zie hem morgen wel :8:

Prima Smile ..


O ja, je mag trouwens de hele top 10 er ook wel bijzetten, want dan hoef ik dat niet te doen :wink:
Haggie Wrote:
buurs Wrote:
Haggie Wrote:
buurs Wrote:
Genomico Wrote:Haggie, schema'tje al af? :wink:

Sorry, gewoon nieuwsgierig!!

23 uur :wink:

Iets later.. denk 23.30uur

Doe het rustig aan Tom :wink:

Ik zie hem morgen wel :8:

Prima Smile ..

Wat heb je jezelf om de hals gehaald :Big Grin
Genomico Wrote:
Haggie Wrote:
buurs Wrote:
Haggie Wrote:
buurs Wrote:
Genomico Wrote:Haggie, schema'tje al af? :wink:

Sorry, gewoon nieuwsgierig!!

23 uur :wink:

Iets later.. denk 23.30uur

Doe het rustig aan Tom :wink:

Ik zie hem morgen wel :8:

Prima Smile ..


O ja, je mag trouwens de hele top 10 er ook wel bijzetten, want dan hoef ik dat niet te doen :wink:

Wordt lastig :8:
buurs Wrote:
Ad Wim Wrote:Tommy was voor mij geen alternatief. Hernandez, Di Mauro en Gabashvili wel. Ik reken het mezelf aan als die drie meer punten halen, maar ik wilde graag een gok nemen.

Maar met Nieminen kun je alleen verliezen :roll:

Hernandez, Di Mauro en Gabashvili hebben nu al 7 punten.
Terwijl Nieminen niet veel meer zal pakken.

En.....(vooral) Di Mauro en Gabashvili kunnen verrassen :wink:
Niet als hij 15 punten haalt, dan ben ik tevreden.
En ik wist dat niemand hem zou nemen, ik moet elke week een beetje blijven gokken anders kom ik er niet. Afgelopen weken pakte het goed uit, misschien nu weer.
Ik denk dat Gabashvili er tegen Wawrinka eraf gaat en dat Di Mauro tegen een herboren Massu, die wraak wil nemen op vorige week, verliest. En Hernandeze kan ook zomaar in de eerste ronde verliezen.
We zullen zien
En ik zal beloven dat ik over Nieminen niet al te veel zal zeiken als hij verliest, tenzij hij mp's verkloot natuurlijk.
Ik ga ff mijn favoriete programma op nederland 2 kijken :razz:
Ad Wim Wrote:En ik zal beloven dat ik over Nieminen niet al te veel zal zeiken als hij verliest, tenzij hij mp's verkloot natuurlijk.

Of verliest van Kohlschreiber en Di Mauro de halve finale haalt :8:
Ad Wim Wrote:
buurs Wrote:
Ad Wim Wrote:Tommy was voor mij geen alternatief. Hernandez, Di Mauro en Gabashvili wel. Ik reken het mezelf aan als die drie meer punten halen, maar ik wilde graag een gok nemen.

Maar met Nieminen kun je alleen verliezen :roll:

Hernandez, Di Mauro en Gabashvili hebben nu al 7 punten.
Terwijl Nieminen niet veel meer zal pakken.

En.....(vooral) Di Mauro en Gabashvili kunnen verrassen :wink:
Niet als hij 15 punten haalt, dan ben ik tevreden.
En ik wist dat niemand hem zou nemen, ik moet elke week een beetje blijven gokken anders kom ik er niet. Afgelopen weken pakte het goed uit, misschien nu weer.
Ik denk dat Gabashvili er tegen Wawrinka eraf gaat en dat Di Mauro tegen een herboren Massu, die wraak wil nemen op vorige week, verliest. En Hernandeze kan ook zomaar in de eerste ronde verliezen.

Maar Ad, dat is het nu juist. Nieminen is dus juist geen gok. Een gok is iemand die de mogelijkheid heeft ver te komen als ie een paar hordes overwint. Bijv. Gonzalez vorige week; dat had 1 of 7 pnt kunnen zijn, maar het werd dus 45. Di Mauro en Clement (die ik niet heb) zijn bijv. ook leuke gokjes. Er kan er maar zo 1 van Massu winnen en dan ver komen. Robredo heeft inderdaad een lastige loting, maar kan wel ver komen en is dus ook een gokje waard. Calleri, Verdasco, Volandri, Mathieu idem dito allemaal. Daar is allemaal wat voor te zeggen. Maar Nieminen zal nooit meer dan 15 punten pakken en de bedoeling van een gok is toch om daar het verschil mee te maken?