FTM Forum

Full Version: Tennis Manager 2006
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Ik ben iig blij dat ik op het allerlaatste moment Ljubicic heb genomen, ook al ben ik Nieminen nu al kwijt.
Gaat eraf tegen mijn Srichaphan Smile
Ad Wim Wrote:Ik ben iig blij dat ik op het allerlaatste moment Ljubicic heb genomen, ook al ben ik Nieminen nu al kwijt.

Ik baal nu opeens van mijn keuze voor Ljubicic :wink:
Genomico Wrote:
Ad Wim Wrote:Ik ben iig blij dat ik op het allerlaatste moment Ljubicic heb genomen, ook al ben ik Nieminen nu al kwijt.

Ik baal nu opeens van mijn keuze voor Ljubicic :wink:

en ik ben ineens blij :8:
Grappig, jongens. Ik spreek jullie nog wel aan het einde van de week.
buurs Wrote:Anders in de kwart tegen Ferrero :8:

Of Del Potro??
2-1 nu voor het supertalent.
Genomico Wrote:
buurs Wrote:Anders in de kwart tegen Ferrero :8:

Of Del Potro??

Wat een graveltalent is dat zeg.
Eerst Portas eraf geveegd met 6-2, 6-2 en nu een
goede kans maken tegen Ferrero =D>
Kijk maar eens naar al de Futures en Challengers die hij vorig jaar gewonnen heeft.
En nu ook nog eens voor eigen publiek. Lijkt mij een erg goed risico om Ferrero te nemen.
Ad Wim Wrote:Kijk maar eens naar al de Futures en Challengers die hij vorig jaar gewonnen heeft.
En nu ook nog eens voor eigen publiek. Lijkt mij een erg goed risico om Ferrero te nemen.

Simon speelt ook voor eigen publiek :8:
Maar Nieminen heeft toch iets meer laten zien dit seizoen. En hij speelt niet voor het eerst op een ondergrond dit jaar.
Nalbandian in de top 100 22% gekozen (32% in top 300) :eeeek:
Genomico Wrote:Nalbandian in de top 100 22% gekozen (32% in top 300) :eeeek:

Zegt weer genoeg :roll:
Murray-Fish 6-2 6-2
JoJo er toch uit in de 1e ronde.. Icon_twisted
Toch lastig keuzes te maken deze week, vandaar tot dit gezelschap gekomen:

Buenos Aires:
Pashanski, Acasuso, Chela, Ferrero, Moya en Massu

San Antonio:
Karlovic, Murray, Tursunov, Schüttler en Spadea

Marseille:
Stepanek, Verdasco en Grosjean.

Reeds out: JoJo en Saulnier.

Let's pray and hope for a good result.
Mooi dat Joachim eraf ligt, was toch tweede gekozen in de top 100.

Nalbandian is ook vaak gekozen, dus dat wordt waarschijnlijk weer stijgen, ondanks het vervelende verlies van Jarkko.

Wel jammer dat Coria nog nipt wint, maar in deze vorm zal hij eraf gaan tegen Massu.
Als ik zo kijk naar de stats van de top 100, mogen van mij Tursunov, Pashanski en Gasquet er als eerste uit.

Snap trouwens oo niet dat zoveel mensen voor Ljubicic zijn gegaan. Voor mij was dat mijn grootste gok. Hij klaagt al weken over vermoeidheid, speelde zaterdag nog een lang vijfsetter en komt van gravel.
Davydenko is mijn troef deze week, nu 6-1 2-0 voor tegen C.Rochus :Big Grin
GSM Davydenko 6-1 6-2.

2e ronde tegen Korolev.. wordt lastig :roll: :wink:
Haggie - 18pnt
-------------------
In:10 : Stepanek(3),Davydenko(3),Gasquet(1),Pashanski(3),Acasuso(1),Ferrero(3),Massu(1), Karlovic(1),Blake(1),Hewitt(1)
Out:0 :
Edit ...
Genomico - 22 pnt
In 15: Stepanek (3) - Santoro (1) - Ljubicic (1) - Portas (2) - Pashanski (3) - Acasuso (1) - Marin (1) - Chela (1) - Massu (1) - Ramirez Hidalgo (2) - Karlovic (1) - Blake (1) - Tursunov (1) - Gimelstob (1) - Vliegen (1)
Out 1: J. Johansson (1)


Haggie - 18pnt
In10 : Stepanek(3),Davydenko(3),Gasquet(1),Pashanski(3),Acasuso(1),Ferrero(3),Massu(1), Karlovic(1),Blake(1),Hewitt(1)
Out 0 :

Samenvoegen staat iets mooier!
Ik vind het nog iets te vroeg voor een punten update. Donderdag ofzo, misschien morgen al.
Zo kun je het makkelijker bijwerken.. dan heb je het alvast gedaan..
Mailman: 26 punten
IN (14): Pashanski (3), Acasuso (1), Chela (1), Ferrero (3), Moya (1), Massu (1), Karlovic (1), Murray (3), Tursunov (1), Schüttler (1), Spadea (3), Stepanek (3), Verdasco (1), Grosjean (1)
OUT (2): J. Johanson (1), Saulnier (1)
Massu en Moya allebei, Mailman?

En dan wint Coria dat gedeelte zometeen :| :wink:
Ik deo het ook morgen of donderdag.
O ja, Ramirez Hidalgo krijgt volgens mij geen extra punt van de kwalificaties, omdat ie een lucky loser is.
Een LL krijgt geen q-punten idd.
Haggie Wrote:Massu en Moya allebei, Mailman?

En dan wint Coria dat gedeelte zometeen :| :wink:

Massu of Moya, maakt niet uit, maken allebei gehakt van Coria (hoop ik... :razz: :razz: denk ik :razz: :razz: )